@peony: dat ben ik helemaal met je eens. Beb het al 3x gevraagd maar krijg steedds tenhoren dat ze dat niet doen en alleen progesteron wilt prikken. Dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik een second opinion aan heb gevraagt
Liefsd, ik zou per direct stoppen met temperaturen. Dat kan alleen maar stress geven en is ook helemaal niet meer nodig hoor.
Maybe3: Ik zie dat er al een aantal meiden antwoord hebben gegeven. Vervelend dat je je zo voelt. En als je je niet serieus genomen voelt, is daar natuurlijk weinig meer aan te veranderen. Ik hoop voor je dat het toch snel raak is! Peony & Bakbe: Daar heb jullie helemaal gelijk in. Ik stop met beide heb ik besloten! Hihi Ik twijfelde nog, maar omdat ik op internet lees dat er bij DCI en zwangerschap nog geen concrete aanwijzingen zijn, stop ik er toch maar mee. Mieks: Ik voel me super! Eerlijk gezegd zit ik nu wel in een soort extase. Het is ineens echt heel gek om zwanger te zijn. Alsof het iemand anders overkomt en niet mezelf. Je hebt gelijk, ik kan er niks aan doen als het fout gaat Helaas gewoon afwachten
@liefsd je weet persoonlijk he ik erover denk... ik zou doorgeen! dci zorgt ervoor dat suikerspiegel in balans blijft (gezonder voor de baby) plus zorgt dci ervoor dat je meer progesteron en minder oestrogeen aanmaakt! bij een daling van progesteron wet je wat er gebeurd.... dus persoonlijk zou ik doorgaan met dci 1 per dag en stoppen met de myo ... maar dat is net waar jijzelf je goed bij voelt meid! en wat betreft jaloersie! tuurlijk zijn we dat allemaal een beetje omdat we het zo graag willen! maar je hebt negatieve jaloersie en positieve! en die van mij is iig positief! omdat jij de eerste bent (met mieks) wie ik het het meeste gun mop!!! <3 ed rest volgt met mijzelf op de tweede plaats hihi @babke ik ook altijd onwijssss opvliegers!!! daar ga ik vanavond waarschijnlijk weer last van krijgen! neem 18.00uur de eerste en ga vanaaf meteen onder zonnebank bij summertan met vriendin hahaha! wanneer krijg jij weer een fm? ben errug benieuwd eerlijk gezegd! @peony, owhh op die manier! nou ik zou idd als ik jouw was gewoon die afspraak laten staan en dan vragen om voor eenmalig een fm te doen! jij bent dan precies dag 12 toch? dus perfecttttt getimed!!! dan zit het voor je gevoel wat lekkerder!!! wanneer ging je overigens een weekend weg met vrienden? dit weekend of volgned weekend? @mayb vervelend meis! ik denk nit dat 50mg eerder aanslaat als de vorige keer... eerder later denk ik zoals bij de meeste van ons!! @mieks poefff meid jij hebt het er toch maar zwaar mee! ik vind het zoooo knap dat je dit kan volhouned!!! jij bent een sterkte vrouw!!!! ik vind je nu al een super mamie ik weet dat jij het kan!!! ik gun het je zo erg! hopelijk is het komende ronde raak meid!!! oja @ agenda voor mieks ; vrijdag 09 nov FM mijn nod zet ik er nog niet op dat weet ik altijd pas nadat ik weet wanener mijn ei komt! dus die geef ik dan wel door tegelijk met progesteron prikken! hihi
@ Bibi, Lief! Tja het blijft gewoon een kwestie van doen. Mis hem enorm, en zou er alles voor over hebben om hem weer te zien of thuis te halen, maarja... het kan helaas niet dus tellen we gewoon de dagen maar af: nog 156 te gaan Agenda 31-10 Susanne - Follikel meting 02-11 Babke - Follikel meting 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 05-11 Susanne - Follikel meting 09-11 Bbibi - Follikel meting 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek Zwangeren Liefsd
@liefsd, lekker van genieten meis!! @bbibi, ja goed getimed he? Ik ga volgend weekend weg met vrienden (die vrijdag 'verwacht' ik dan mijn ei). Had nog even gedacht aan die ovutesten... Ik haal straks ff een paar van die containertjes die je kunt afsluiten. Als ik daar dan een beetje in plas op het toilet kan ik'm gewoon dichtdraaien. Ik neem een lekker dik huisvest mee zodat ik het potje gewoon in de zak van mn vest kan doen. Daarna kan ik gewoon rustig op onze slaapkamer de test doen! @mieks, sterkte meid!! Ben je van plan om naar de thuisfrontdagen te gaan? Hoop zoooo voor je dati in dec nog ff lekker naar huis mag!! @maybe, balen dat je je zo voelt. De hele mmm is al zwaar genoeg zonder dat je het vertrouwen niet hebt in je arts en zonder het gevoel dat je serieus wordt genomen! Sterkte!
Goeiemorgen meiden, Vanmorgen FM gehad. Er was een eitje te zien van maar 12,5 mm. Ze zei al dat het erg langzaam ging dus hoef pas maandag weer terug. ( dan vertrekt manlief) dus deze ronde is voor ons al jammer maar helaas. f het moet zo langzaam gaan dat ik mijn eisprong heb als hij na 1,5 week ff terug is. Helaas heb ik ook ander nieuws gekregen. Waar ik totaal geen rekening mee gehouden heb. Ze hebben de vorige keer een uitstrijkje gemaakt dien ze.blijkbaar bij iedereen. Nu blijkt dat ik onrustige baarmoederhalskanker cellen heb. Dit wordt nu in de gaten gehouden. Omdat er kans is dat het verder groeit Reageer straks even op de rest. Ben nu op mijn telefoon.
Oh ja voor de agenda, ik heb vrijdag weer een fm. En ik heb daarvoor mijn eerste bootcamp. Iets zegt me dat het ook de laatste is, maar goed. Dan kunnen we in ieder geval mee praten . Ik ben benieuwd hoor, naar mijn prijs Oh ja over dci. Je kunt je suikerspiegel ook heel goed met voedsel in bedwang houden hoor. Gewoon zorgen dat je geen voedsel met een hoge GI-waarde eet is er niks aan de hand. Lijkt mij veiliger, maar goed. Gynaecologen raden dci ook niet aan, omdat ze het niet kennen en er zijn legio pco-vrouwen die zwanger worden en gezond bevallen zijn. De hormonen tijdens een zwangerschap werken anders, pco heb je dan geen last vast (vergelijk het met als je aan de pil bent) En als je toch nog twijfelt zou ik pcos-solutions eens mailen.
Dit zegt de site: Kan DCI gebruikt worden tijdens zwangerschap en borstvoeding? Hoewel het te verwachten risico verwaarloosbaar is, zijn er geen gedegen onderzoeken gedaan naar het gebruik van DCI tijdens zwangerschap en borstvoeding. Daarom is het altijd aan te raden om dit in overleg te doen met een (natuurgeneeskundig) arts, die de voordelen en risico's kan afwegen.
@susanne, oh wat ontzettend balen meis! Van beide!! Ik hoop echt heel erg dat die cellen verder niet raar gaan doen! Krijg je nu om de zoveel tijd weer een extra uitstrijkje? Balen ook van je fm! Zonde dat deze ronde misschien al voorbij voordati überhaupt begonnen is... Ik hoop voor je dat je een langzaam ei hebt en dati evengoed gaat springen nadat je man weer thuiskomt!! Sterkte meis!!
Oh en welke pap had je? Want er zijn pappen die wel duiden op controle, maar waar je je nog niet druk om hoeft te maken, Ergens op het forum is daar een topic over pap 3a heet dat geloof ik. Wanneer weet je meer?
Ik weet niks over pap. Weet alleen dat ze het over baarmoederhalskankercellen hadden. Het lullige is dat ik ze 3 maanden geleden nog niet had. Heb toen ook al een uitstrijkje gehad. Over 6 maanden moet ik weer n uitstrijkje
Je meot maar eens zoeken op het forum over die pap3a, als ze echt een half jaar wachten is het niet accuut en zijn waarschijnlijk alleen je cellen onrustig en is het dus nog GEEN kanker. Anders laten ze je echt niet lopen.
Oh nee het is ook nog geen kanker. Maar ze gaan het nu wel in de gaten houden. Omdat het wel kanker kon worden.
@susanne baaaaaalen meis dikke knuf!!! mijn moeder en schoonmoeder hebben ook voorstadium gehad! en beide weg laten halen (geen prettige maar zeker geen pijnlijke behandeling) en een meisje van hier van het forum had het ook! zij moest het helaas ook weg laten halen ze had pap 3a ! maar de volgende maand was ze wel meteen zwanger dus wie weet valt het mee! als je pap 2a of 2b hebt houedn ze het in de gaten maar doen ze er niet eens wat aan! pas vanaf 3a of zelfs pas 3b gaan ze het verwijderen uit voorzorg! dus hopelijk valt het allemaal mee al is het nieuws niet leuk natuurlijk! wat betreft je ei opwhhhh wat balen meid! wat gaat je man zo lang doen? op vakantie? ik hoop maar voor je dat hij idd erg laat pas springt! is je man nog redelijk in de buurt of totaal niet? want man van yvetje kwam er vanuit duitsland gewoon voor terug hihihi @ peony owhhh wat een goed idee!!!! van dat potje dat kun je idd ook doen!! dan werkt het allemaal iets gemakkelijker ja! en leeg je het potje gewoon in de tuin hahaha en miss dat je al weet dat je vrijdags ervoor je ei gehad hebt! dqan hoef je sowieso geen testen meer te doen!! alleen nog ff langer doorgaan met klussen... maar dat kan sowieso wel toch? hihi
Peony, waarom neem je geen wegwerpbekertje. Plas het vol, duw die dipstick erin en gooi het bekertje leeg in de wcpot. Bekertje in het prullenbakkie en klaar. Die test neem je dan gewoon mee naar je kamer. Eventueel vasthouden (recht haha) met je hand in je zak.