Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    he bah paniekertje! kloten meis...!

@hier, nog steeds geen ongi! inmiddels zes dagen na de laatste tablet van de duphaston.
    Ik begin ook gefrustreerd te raken over het feit dat mijn lichaam niet normaal doet! als er morgen nog niets is mag ik bellen met de kliniek en maandag voor een echo gaan. Maar hopelijk komt t van het weekend...

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    paniekertje klote zeg!

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @paniekertje... hoop dat het niet doorzet en dat babke gelijk heeft, een innesteling!

@liefsd, ;)

@weegbree, oh balen! Hoop voor je dat het snel doorbreekt. Moeilijk wachten als je zo graag door wilt.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    morning ladies!!!

peony, weer helemaal heler meissie? hahahaha!

charise ik denk ook wel dat er genoeg zaadjes hebben gezeten hoor! beter vooraf dan erna! dus je hebt het goed getimed hoor meis!! vaak hoeft niet beter te zijn het gaat erom dat je idd vooraf goed getimed geklust hebt!!

liefsd hoeist meissie nog helemaal happy? hihi :D

paniekertje! jeeeeeeeeeej spuitinstructies suuuuper meid!! dus het feest gaat door geweldig! enorm blij voor je meis!!! en wat jammer van nu... kan het zoals bebake zegt niet gewoon een innesteling zijn meid? dat je wel gewoon zwanger bent? hoeveel dpo ben je??

@weegbree hopelijk zet het gauw door meid! en anders toch maar weer ff bellen!!

@all hopelijk niemand vergeten?
    hier gister eerste clomid ingenomen... (ik klop het even af) maar dit keer helemaal geen bijwerking! geen last van maag en darmen geen opvliegers NIKS!!! dus dat is fijn :D
    verder wile ik nog iets bizars vertellen... ik had afgelopen mei ofzo een pendel gehad van H(****) en die zei februari een jongen! op dat moment dacht ik ... nee he zij bevestigd mijn gevoel! ik heb ook continue gedacht februari 2013... maar later begon ik in september te twijfelen ivm het verhaal van koffievrouw met haar 3 ... dat zou deze maand worden... nu heeft er iemand anders M(***) een anders soort tarrot/pendel gedaan... en zij zegt een jongen en dan onder sterrenbeeld vissen (februari dus) zoooo bizar omdat ik zelf daar altijd vanuit ging!!! echt heeeel creepy !!!

ik hoop dus dat koffievrouw gelijk heeft! met har november! zo nit ga ik uit van februari door mijzelf (h....) & (m...) :) is helaas nog even wachten maar goed als het dan raak is ben ik al helemaal happy!!

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Paniekertje: Kutzeg! Hopelijk zet het niet door maar anders dikke knuffel!

@Weegbree: dat duurt lang dan zeg. Hopelijk snel ongesteld zodat je verder kan.

@bibi: Fijn geen bijwerkingen! Ik heb ze ook nog niet gehad, hopen dat het zo blijft. Ik hoop voor je dat koffievrouwtje gelijk heeft, maar anders is februari ook heel mooi! De pendels en jou gevoel komen in ieder geval overeen.. Ben benieuwd!

Hier raar gedroomd vannacht. Droomde dat ik naar de gyn. moest. Hij was net van vakantie en had een super knappe blonde vrouw bij zich. Ik zei hem dat het recept weer fout was gegaan en hij zei: oh je hebt ook 2 nieuwe maanden nodig want het werkt niet. En hij had het maar over 18 stuks clomid :s. Toen wilde hij ineens met die vrouw en mij aan tafel zitten om te vergaderen, want zei was fertiliteitarts en ik werd boos omdat ik mn vriend niet mee had omdat ik alleen een recept kwam halen. Toen vertelde ik dat ik follikelmetingen wilde en toen zei hij dat ze die alleen deden als clomid na 6 rondes niet werkt.
    Super vaag allemaal haha. Dus ik ben nu wel benieuwd wat er vandaag uit het telefoongesprek met hem gaat komen.

Ik maak me nu opeens weer onzeker. Ik weet dat vandaag pas dag 10 is maar ik voel nog niks aan verandering aan bmm of slijm en ook temperatuur is hetzelfde (wel mooi stabiel). Vanmiddag maar een eerste ovulatietest doen. Kunnen jullie me even oppeppen met verhalen wanneer de clomid wel had gewerkt terwijl je niks dacht te voelen? :)

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goodmorning,

@ Zorgverzekering, ik zit bij unive..doordat wij alle verzekeringen daar hebben lopen krijgen we pakketkorting :)
    Was daar met een aanvullend pakket al goedkoper uit dan de basis dekking van CZ. Daarom overgestapt vorig jaar.

@ Susanne, je schrikt toch van zulke berichten. Hopelijk niks om je zorgen om te maken.

@ Paniekertje, wat balen meis, hopelijk zet het niet door. Je temp is nog mooi.

@ Weegbree, rot dat het niet komt. Gelukkig kan je dan snel bij het Zh terecht, maar elke dag is weer een dag teveel he?!

@ LW, niet te druk maken soms merk je helemaal niks van je lijf :) Dag 10 is ook nog eens heel vroeg..

Agenda
    31-10 Susanne - Follikel meting
    02-11 Babke - Follikel meting
    05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid
    05-11 Paniekertje - Nod datum
    05-11 Susanne - Follikel meting
    09-11 Bbibi - Follikel meting
    12-11 Charise - Nod datum
    13-11 Paniekertje - 13.10 Intake bij FA, bespreken behandeling
    19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?)
    27-11 Saja - Uitslagen bespreken
    29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek

Zwangeren
    Liefsd

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, haha ja ben weer helemaal helder! :)
    Ik hoop heel erg voor je dat je voorgevoel, koffievrouwtje en pendels gelijk krijgen! Liefste natuurlijk deze maand... ;)

@lw, haha, rare droom! Wel logisch natuurlijk, je bent er zo mee bezig! Laat je weten wat de arts zei?
    Over je stabiele temp weet ik niet zoveel. Ik weet wel dat ik vorige ronde ook nergens last van had. Geen bijwerkingen en pas op dag 9 kreeg ik watery slijm. En had evengoed een mooi ei op dag 16. Ik vind mijn temp ook raar deze cyclus maar ja, het is nog vroeg in de cyclus!

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Peony: ik laat wel even weten hoe het gesprek is verlopen. Heb geen idee alleen hoe laat ik gebeld wordt. Afgelopen keren pas smiddags rond 5uur dus dat duurt nog wel even.

Gister vertelde mijn vriend dat zijn beste vriend en vrouw een 2e kindje verwachten. Met de eerste (10 maanden oud) zijn ze 3 jaar bezig geweest en ze hadden daardoor niet bedacht dat ze nu anticonceptie nodig hadden.
    "ongepland" dus.. Slik..
    Vriend zn zusje is ook alweer 18 weken zwanger van de 2e (probleemloos) en andere vrienden zijn in september ouders geworden.
    Zie een heel klein beetje op tegen het vieren van sinterklaas/kerst nu het onderwerp baby's/zwangerschap niet echt meer ontweken kan worden. Vind het allemaal heel leuk voor ze hoor, maar ik wil ook zo graag!
    Vriend vertelde gister ook dat zijn vriend echt een trotste vader is en dat hij dat prachtig vind om te zien. Dan baal ik dat ik hem dat niet zo 1,2,3 kan geven terwijl hij heel graag een kindje zou willen.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lw hihihi juw droom wat grappig!! ik hoop dat er niets van uitkomt iig ! hahaha!
    en wat betreft de zwangeren! och meid ik weet precies hoe je je voelt! ik zit aan 30 zwangere in anderhalf jaar tijd (ik weet dat je nu denkt ja daaag zo veel! maar is echt echt echt zo!) hele grote familie! heel veel collega's en oud collega's en veel vrienden! en egzellige straat waar ik veel mee om ga... dus echt echt zoveel... en iedere keer doet het weer steeds meer zeer... steeds vaker de vraag wanneer wij nou na het langste samen van iedereen... steeds weer datzelfde onderwerp.. het breekt op ... het gaat over niets anders meer... ik heb er ook zo ontzettend veel last van! en het doet zoveel zeer! al die happy faces en al die verhalen !! ondanks dat je het iedereen enorm gunt omdat je weet hoe dol graag jij zelf wilt! wat een ellende meissie *dikke knuf*

@ peony hihihi mooi meid! was ook maar grapje hoor hihi! maar ja ik hoooop natuurlijk dat koffievrouw gelijk heeft! zo niet dan hoop ik maar eigen gevoel en dat van die twee enorm ervaren pendelaars die het bijna altijd goed hebben :D

@mieks pakketje nog ontvangen meid?
    ik wel maar zoals gezegd was ik dus werken en niet thuis! wij speeeeeed tempo naar postkantoor gereden en stapte 17.27 binnen dus nog 3 minuten voor sluitingstijd hihihi dus pakketje opgehaald :D

10. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @lw, hoop dati snel belt zodat je snel duidelijkheid hebt!
    Oh, moeilijk he als iedereen om je heen zwanger is of net bevallen? Pfff.... dat is hier ook zo erg!
    Niemand weet dat jullie bezig zijn en dat wil je ook zo houden?
    Het is lastig, aan de ene kant is het heel leuk om te horen hoe het met je vrienden en familie gaat en wat hun bezighoudt (zwanger en kinderen dus) maar het moet er niet de hele tijd over gaan! Dan begin ik altijd over iets anders... ;)

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha grappig. Ik heb het er juist vaak over. Is namelijk een prima manier om het erover te hebben zonder dat de focus op mij ligt haha.

Hmm ik zit echt goed in mijn vel. Kun je zo eens hebben. Heerlijk gevoel is dat. Ik hoop dat het even aanhoudt ;)

Net een halve bossche bol/moorkop op. Lekker. Een collega is 40 jaar bij de zaak en er stond gebak. Ik vond dat een bossche bol 21 gr koolhydraten bevat, dus dacht ene halve staat gelijk aan een cracker. Dat het geraffineerde suikers zijn negeer ik maar even haha. Maar ja, is natuurlijk ook pure chocolade en room he en die staan op de allowed-lijst. ;)

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Bbibi: wow dat zijn er een heleboel! Mijn vriend heeft ook wel echt de leeftijd om vader te gaan worden (32) dus bij hem in de vriendenkring gaat het er heel veel over. Daar zijn nu 3 vaders met een kindje van onder de 1.
    Het is echt moeilijk vrolijk te blijven doen en niet met tranen in je ogen te zitten als je het te horen krijgt. Hopelijk zijn wij gewoon allemaal snel aan de beurt! (uiterlijk februari ;) )

@Peony: nee niemand weet het hier en dat willen we ook zo houden. Het is nu nog best relaxed zeg maar. We vrijen niet geforceerd, hebben niet constant onderzoeken of afspraken in het ziekenhuis. Dat willen we zo houden. Ik denk dat mensen gaan vragen hoe het gaat/ging enz. als ze het weten en daar zitten we nu nog niet op te wachten.

Met sinterklaas bij mn vriend zn familie ga ik me maar veel focussen op vriend zn kleine nichtje. Ze is net 2 echt een droppie en helemaal gek van mij en mn vriend dus een goede afleiding. :)

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @babke, haha jammie!! Lekker hoor!!
    Ik had afgelopen weekend natuurlijk een 'schijt-aan-koolhydraten-weekend' ;) en was een kilo aangekomen! Echt absurd, gelukkig heb ik dat er nu wel weer af.
    Heerlijk dat je zo fijn in je vel zit! Fijn is dat he? Kun je de hele wereld aan!!

@lw, ik snap het, niemand weet het hier ook! Wil ik ook graag houden zo.
    Met de feestdagen idd lekker knuffelen met je nichtje!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke fijn dat je lekker in je vel zit... moet ook wel met 3 eitjes op de fm ... daar zou ik ook happy van worden hihih !

@ lw ja dat krijg je idd met 32... voor een man ook een prachtig leeftijd natuurlijk! mijn hubbie is tegen de 30 en al zijn vrienden zijn tegen de 30 of in de dertig! paar begin dertig en een aantal tegen de 40 ... dus bij ons heeft ook iedereen kinderen! aan de ene kant erg leuk en gezellig en leer je er veel over! en leuk om lekker met hun kiddies te spelen en knuffelen! en ook vaak weer erg moeilijk! de kinderen die er al zijn heb ik meestal niet zon moeite mee! het is meer als er weer een zwanger is of aan kinderen wil beginnen zeg maar... dat ik het daar lastiger mee heb.. maja we zullen zien!!
    en idd uiteralijk februari... hihi

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Bibi: Ik heb inderdaad ook meer moeite met zwangerschap van iemand dan bestaande kindjes. Maar inderdaad, nu weet iedereen hoe het is om ouder te zijn en kunnen ze ons overal bij helpen haha.

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hebben jullie nog tips voor leuke plaatsen voor een weekendje weg?
    We houden van stadjes als bijvoorbeeld Antwerpen. Met wat oudere gebouwen en kleine straatjes, gezelligheid..
    Vriend is al te vaak in bijv. Gent of Brugge geweest en Antwerpen zijn we vorig jaar nog geweest dus willen graag iets anders :)

17. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    bibi wow zoveel! Bij mij is nu 1 vriendin zwanger en 1 net bevallen.

lw wij hebben het juist wel tegen n paar mensen vertelt omdat ik de hele tijd vragen krijg waar die 2e blijft. Dus nu vragen mensen niks meer. Behalve mensen die het niet weten, daar verzin ik gewoon ter plekke wat. Ze verwachten toch niet dat het niet lukt omdat je er al 1 hebt.

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    weekendje weg ik vond Brussel wel héél leuk

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Goeiemiddag meiden!! :D

Hier weer mooie tempstijging, en ik heb een kruis bij FF. :D Ben nu 3 DPO, dus we kunnen weer wachten. Ben ZO superblij dat mijn eitje weer iets eerder is gekomen. :D
    Op dag 15 nu een eitje gehad. :D Jeeehhh! :D
    Word dus cyclus van 29 dagen waarschijnlijk, echt superblij mee! :D Dat is PERFECT!!

Enne ja we hebben ook wel goed geklust hoor, maar wou voor de zekerheid nog even een keertje na ei klussen. Hoewel die al niet meer vruchtbaar is waarschijnlijk, maar je weet maar nooit. ;)
    Heb zaterdag en maandag geklust, en maandag was eisprong. Dus zit op zich wel goed.

Vanavond weer werken maar absoluut geen zin!! Maarja nog 2 avondjes en dan lekker weekend.

Bbibi wat bijzonder inderdaad van die tarotkaarten e.d. En jou pendel voor mij is ook februari, dus zou erg leuk zijn als we dan samen zwanger raken. Mijn gevoel zegt ook heel sterk volgend jaar pas. Geen idee wanneer hoor, maar februari zou leuk zijn. ;)

Al blijf ik natuurlijk ook hopen dat het nu al raak is hihi. :p

Fijne dag meiden!! Xx

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Terschelling!(met stip op 1 samen emt Maastricht)
    Maastricht
    Den Bosch
    Brussel vonden wij niets aan.
    Gent
    Amsterdam
    Alkmaar
    En als je wat verder wilt, Istanbul via Corendon was heel gaaf.
    Barcelona ook natuurlijk.

Deel Deze Pagina