Glucose, TSH, T4 vrij, oestradiol, LH, FSH, prolactine, anti chlamydia trachomatis IgA, anti chlamydia trachomatis IgG en testosteron.
@paniekertje, ga je evengoed morgenochtend een test doen? Of wacht je eerst nog 1 of 2 dagen af om te kijken of je ongesteld wordt?
ooowww klote t-mobile.. Poli is tot 16.15 bereikbaar. Ik hele dag telefoon bij de hand gehad. Krijg ik om 16.32 ineens een sms dat ik een nieuwe voicemail heb. Jahoor, de gyn. dat ik niet bereikbaar ben en een nieuwe belafspraak moet maken! Telefoon is helemaal niet over gegaan en had geen gemiste oproep. Niet de eerste keer dat ik onbereikbaar ben.. Bluh. Morgen dus bellen voor een nieuwe belafspraak. Net lekker alleen gesport, 5km gelopen in 27.00 minuten. Heerlijk! Heb wel opeens krampen in mn onderbuik..
@lw, ohhh wat balen! Ik heb dat ook vaak met mijn telefoon! Hoop dat je nieuwe belafspraak erg snel is!! Netjes 5 km in 27 min! Ik liep het altijd in 35 min... En kramp zegt niet zo veel, ik heb er nu ook last van. Maar je zou de volgende keer ff een tandje rustiger kunnen lopen? (Maar in principe is sporten niet verkeerd hoor) Het is er trouwens wel heerlijk weer voor!! Ohhh, ik mis het echt!!
@Peony: ook tmobile? ik vind t soms vervelend dat ik in de trein en op school geen internet bereik heb maar dat ik ook niet gebeld kan worden vind ik wel iets te ver gaan eigenlijk. Ja misschien inderdaad wat rustiger aan doen volgende keer. Ben je ook een hardloper? Het is nu echt heerlijk weer om te trainen. Ik liep 2 jaar geleden de 10km onder de 50 minuten. In september met vriend een 10km gelopen en dat was 57 minuten en nu wil ik graag weer op mijn oude niveau komen Vandaag trouwens een ovulatietest gedaan. Hartstikke negatief. Gelukkig zijn deze wel duidelijk. Bij de testjezelfovutesten was de controlestreep altijd heel licht dus alles leek bijna positief. Zou ook wel vroeg zijn positief op dag 10. Heb jij altijd een aanloop gehad tot je positieve test of altijd heel licht en dan ineens knal?
@lw, nee ik heb vodafone.... Maar het is heel vervelend!! Het zijn periodes. Soms heb ik er maanden geen last van en dan opeens een paar weken dat ik iedere week wel een paar gesprekken mis! Ja, was ook hardloopster! Kan het nu niet doen vanwege mijn rug maar ik vond het echt heerlijk. Het fijnste vond ik als het lekker koud was en geen wind! Heerlijk!! Mijn man loopt nog wel en ik mis het wel iedere keer als hij de deur uitgaat! Na ja.. hopelijk kan ik snel weer aanhaken! (Ik liep niet heel snel hoor en 5/6 km vond ik altijd net leuk). Ik heb tot nu toe nog nooit een ovutest gedaan, ik begin er zaterdag mee. Hoop dat ze bij me werken, ben ook wel benieuwd of ik een aanloop heb of idd meteen een knal! Spannend!! Ik zal er waarschijnlijk op een gegeven moment wel een foto van maken (alle ovutesten op een rij) om te vragen wat jullie ervan vinden! Laat jij ook je testen ff zien als je je ei gevonden hebt? Hoop dat je deze ronde een mooi ei hebt!!
@ Bbibi, wat fijn dat je je pakketje nog op tijd kon ophalen! Ik heb de mijne ook gekregen! Was zooo blij hihi, leek wel of ik jarig was Manlief had een nieuwe portemonnee voor me gekocht (was al een tijdje op zoek naar een nieuwe leuke), en daar ook een hele lieve brief in gestopt! Zal fotootje mee sturen met mijn bericht @ LW, ondanks dat ik het iedereen gun vind ik het ook wel eens moeilijk dat er zoveel mensen om me heen zo zwanger zijn. Het blijft pijn doen omdat je zelf ook zo graag wilt...snap je dus helemaal! @ Charise, voor jou is het wachten dus weer begonnen, ben benieuwd meid! @ Babke, heerlijk genoten dus van de bossche bol, klinkt goed! @ Susanne, ik heb idd een lijstje zwangeren aangemaakt. Hopelijk mag iedereen daar snel op @ Weekendje weg, middelburg kom ik vandaan Bbibi Is zeker een mooie plaats. Zeker om dan ook verder te gaan naar Veere, Zoutelande en dergelijk! Agenda 02-11 Babke - Follikel meting 05-11 Peony - Gesprek arts 1e ronde clomid 05-11 Paniekertje - Nod datum 05-11 Susanne - Follikel meting 09-11 Bbibi - Follikel meting 12-11 Charise - Nod datum 13-11 Paniekertje - 13.10 Intake bij FA, bespreken behandeling 19-11 Paniekertje - Spuitinstructie (en start behandeling?) 27-11 Saja - Uitslagen bespreken 29-11 Chanan - bezoek vruchtbaarheids kliniek Zwangeren Liefsd
@mieks, ohhh wat leuk!! Hihi, wat ben je dan blij hè, met een pakketje? Op een gegeven moment noemde ik de postbode zelfs bij z'n voornaam! Ik kreeg altijd veel sjaals. Super leuk, lekker van genieten!!
Ovutesten ik heb de vorige ronde ( nog zonder clomid) ook ovutesten gehad maar dit werkte bij mij echt niet, kreeg heel veel 2e best donkere streepjes terwijl ik achteraf nooit een ei heb gehad. Hoop dus echt dat het nu wel gaat werken. Mieks leuke portomonee. Kan je man daar gewoon gaan shoppen?
@mieks wauwwww super portemonnee en dan daar nog een brie in!! ach gut suuuuper lief <3 jouw manneke is toch wel ontzettend lief voor jouw he meid!!! @lw wat vervelend dat jeje gesprek gemist hebt zeg! en nu heb je zeker ng geen nieuwe afspraak? wat enorm vervelend! @ ovutesten normaal aanloop er naartoe! laatste keer dacht ik dag 18 nouw die eisprong gaat niet meer komen! dag 19 en 20 opeens suuuuper posi ovutest!! zo bizar... dus het zegt niks helaas... @all fijne aaf meiden hier zit 2e clomid er weer in... gaat weer snel! over weekje weer een fm spannend!! @pendelen alle meiden die mij hebben gepbt krijgen nu een pbtje terug! het zijn er nogal wat dus ik doe kort maar krachtig pben... ik ga helaas niet iedereen blij maken sorry daarvoor alvast (let op het is maar een ''pendel'' he jongens... ) dus niets is zeker in het leven... nogmaals fijne aaf xx
@Mieks, gave portemonnee!!! @Liefsd, ik zie dat je zwanger bent!!! GEFELICITEERD!!!!!! Hoeveel ronden clomid heb je gehad? Kan ik nu niet meer zien in je onderschrift hihi Geniet er van! Agenda: 16 november fm Ga weer verder lezen int topic
Hallo dames Wie van de dames heeft ook provera gehad ? Waren jullie ook zo minimaaaaal ongi? bij mij nu dag twee maar extreem weinig bijna niets eigenlijk Morgen zou ik op dag drie weer beginnen met clomid 100 mg Kan ik dit wel gewoon als ongi beschouwen omdat het zo weinig is?
Hey Zoetje, Ik heb ook Provera, morgen de laatste pil. IK heb het 2 ronden geleden ook geslikt, was toen juist heel erg ongesteld. Maar heeft dit er ook niet mee te maken hoeveel slijm je baarmoeder heeft opgebouwd en moet afstoten? Hoeveel dagen moet jij slikken? ik 10 dagen..... Volgens mij kan je het als een menstruatie tellen als het helder rood bloed bevat, de hoeveelheid maakt dan volgens mij niet uit. En anders even voor de zekerheid een belletje wagen??
Ik kijk even wat mijn temp doet morgenochtend. Heb zonet nog wel een zk dipstick gedaan en een tuurstreepje. Dus ja, even afwachten. Ik heb verder, afgezien van die 2x, ook geen donkerbruin en donkerrood meer gehad. Nu alleen nog heel klein beetje lichtbruin. Maarja, voor hetzelfde morgen enorme tempdip en ongi. Het kan nog alle kanten op! @Mieks: wat een gave portemonnee!!! Jouw ventje is echt wel lief voor jou, fijn hoor!
@liefde1987 ik had ook 10 dagen vorige cyclus groeide mijn baarmoeder slijmvlies juist heel mooi mee maar kreeg geen eisprong vonden ze wel gek omdat juist de maand ervoor allemaal op 50 mg zo mooi ging goede eisprong enz... Ik heb idd wel helder rood maar echt minimaal...
Zoetje, je moet pas je ongi rekenen als je echt helderrood bloed verliest, dus een goeie bloeding hebt die doorzet. Ondanks dat je weinig bms hebt, hoor je wel een goeie bloeding te krijgen. Als het alleen maar bruin en een beetje rood is zou ik het nog niet rekenen als ongi. Ik ben daar ook al een paar keer mee de mist in gegaan. Eerste keer dacht ik dat ik ongi werd, week later giga bloeding. Laatste keer had ik ook het bruin gerekend als ongi en 2 dagen later ook giga bloeding. Ben dus ook 2x te vroeg met clomid begonnen en dat kan wel, maar liever niet. Daarnaast staan de ongi opwekkers ook bekend om hun tussentijdse bloedingen (doorbraakbloedingen) welke gezien kunnen worden als een ongi. En als je het niet vertrouwd, idd even de poli bellen.