Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zooooo chickies ben ik ook weer hoor!!

Liefsd, sorry schat, had je berichtje met de testjes gemist. Dat ziet er prachtig uit hihi. Lijkt me ook heel onwerkelijk hoor als je ineens zoiets in je handen hebt! Maar het is je super gegund! :D Echt heel gaaf. Enne hier kunnen we ook kiezen of we bij gyn of Vk willen. Krijg sowieso een echo rond 7 weken ook. Meisje waar ik contact mee heb via hier, die in zelfde ziekenhuis zit, die is ook bij gyn gebleven, wou ik ook want krijg je vaker echo, dacht ik. Ik dacht elke afspraak, maar zij had ook afspraken zonder echo hahaha. ;)

Uhm.... verder weet ik het eventjes niet meer hoor.

Morgen nog een avondje werken en dan lekker weekend! Ben ik wel aan toe na 4 dagen werken en nog een avond cursus. En een schooldag. Dan even 2 dagen om bij te komen, huishouden doen en presentatie oefenen. (voor school).

slaap lekker schatjes! Xx

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Vanmiddag de fm. Ik ben benieuwd. Ik heb nog geen slijm gezien (lig nog in bed, dat dan wel) maar ik heb sinds gister etenstijd wel eipijn, druk op beide eierstokken, maar links duidelijk meer. Vorige keer was het rechts en voelde ik dat links (ze gek). Rechts zitten er nu twee dus dat zou wel wat verklaren.

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    oh haha:p ja ik wacht idd maandag even af.

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ik werd 2 dagen na de laatste pil ongesteld. Het was bruin met 'n beetje rood. En dat bleef alle dagen zo. (ongeveer 5 dagen) Bij mij is het niet alleen maar rood geweest, het werd wel later in de week wat meer.

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, vandaag weer over de helft met clomid dus, jee!

@susanne, leuke pendel! ;)

@zoetje, ik zou ff de gyn bellen. Zo te horen is het dan idd een doorbraakbloeding... Je zou verwachten dat je wel duidelijk ongesteld zou moeten zijn!

@paniekertje, nog even afwachten dus wat je lichaam doet! Ik help je hopen, al ben ik zelf bang dat het toch spuiten wordt.

@liefde, hoop dat je snel ongesteld wordt!

@charise bijna weekend dus voor jou!! Je hebt het er allemaal maar druk mee! ;)

@babke, oehhh spannend meid!! Hoop dat er 1 eitje super mooi aan het groeien is!!

Zo, volgens mij heb ik iedereen wel gehad! :p
    Ik ga straks lekker naar de sauna, heerlijk!! Echt zin in! Heb ook lekker een massage geboekt! :D
    Baal er nog wel ff van dat mijn temp nog zo hoog is.... Ik weet dat het nog makkelijk flink kan gaan zakken (en het zakt wel al iets) maar het is toch spannend, zeker omdat ik na al jullie verhalen benieuwd ben of ik deze ronde een ei heb!!
    Maar ja, mij er druk over maken heeft geen zin, het komt vast wel goed! Wie weet issi morgen een paar tienden gezakt....

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Mieks: Wat een lief cadeautje van je mannetje! En dan nog een brief erin, echt schattig!!
    PS. Leuk dat je een kopje ‘zwangeren’ erbij hebt gezet! Hopelijk hoef ik daar niet lang meer alleen te staan meiden!! Komen jullie mij vergezellen?

Liefde1987: Dankje J Dit was de tweede ronde clomid, 50mg!

Zoetje: Ik werd ook echt mega weinig ongi na Provera en Duphaston.. Maar ik heb ook nooit bruinverlies. Dus drie dagen een klein beetje ongi, was bij mij wel rood..

Babke: Succes vanmiddag!

Peony: Heel veel plezier in de sauna. Geniet er lekker van, je hebt het verdient!!

Hier: Gisteravond werd ik gebeld door Moeders voor Moeders (had me meteen ingeschreven).
    Volgende week woensdag komen ze langs om me uitleg te geven en de eerste krat met flessen achter te laten. 1x per week breng ik de krat dan weg (in dezelfde straat als mijn werk, dus ideaal).

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, dank je meis!! :D
    En wat goed dat je meedoet voor mvm. Zou ik ook graag willen... ;) Wel makkelijk dat het vlakbij je werk is! Niet te dichtbij hoop ik zodat je collega's jou de kratten zien uitladen??

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Peony Snap dat je baalt. Ik baal ook ontzettend. Hij is bij mij nog steeds hoog. Dit is toch wel raar of niet? Zit al op CD 12. Zou het aan de nieuwe thermomter liggen. Heb in het begin van de cyclus vergeleken en er zat maar 0.1 graad verschil in. Hij piept bij mij ook al na 4 seconden! Is dat bij jou ook?

Veel plezier bij de sauna vandaag,lekker genieten!

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Liefsd Ik zou daar ook graag aan mee willlen doen. Maar ziet niemand uit de buurt als je die kratten iedere keer in de auto zet om weg te brengen?

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Babke, succes vandaag, ben benieuwd naar je supereieren.

ik ga vandaag ook om 12 uur even naar de kliniek voor een echo omdat ik maar niet ongi wordt na de duphaston... :(
    ben benieuwd wat er aan de hand is.
    Misschien niet genoeg opgebouwd om af te stoten? dat zou dan betekenen dat ik de afgelopen drie weken voor niks heb gewacht!
    T zal of nog wat langer wachten worden op ongi als er wel een dik slijm te zien is en anders mag ik vast wel door met de 100mg.

iedereen blij met de pendels van bbibi?

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Mijn nieuwe thermometer verschilde ook 1 of 2 tiende met die oude.
    Dat ik'm net binnenkreeg had ik ook een paar keer getempt met oude (toen die het nog deed) en die nieuwe...
    Toen klopte het ook steeds. Dus ik ga er gewoon vanuit dat het klopt. En hij is idd snel klaar maar dat staat ook in de grbuiksaanwijzing. Dus over de thermometer zelf maak ik mij geen zorgen, die vertrouw ik wel.
    Misschien dat de clomid toch niet aanslaat? Daar ben ik dus bang voor.
    Heeft misschien iemand een kaartje van een ronde waarbij de clomid niet aansloeg?
    Haha, ik zou mezelf niet gek maken deze ronde maar here i go again..... ;)

12. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ha Meiden,

Even een vraagje over temperaturen. Hier ben ik deze week mee begonnen. Wat is jullie ervaring met thermometers? Ik heb een oor thermometer. Niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Ik meet nu 5 keer achter elkaar, s'ochtend voordat ik ga douchen, en neem de waarde die hij het vaakst meet. Vaak is het namelijk zo dat hij bijv 3 keer 36.4 meet 1 keer 36.5 en bijv een keer 36.7. Hebben jullie dat ook? Zou het te maken kunnen hebben met hoeveer je de thermometer in je oor doet?
    Verder heb ik gemerkt dat het uitmaakt in welk oor ik het meet. Mijn linker oor (waar ik meestal op slaap), is standaar 0.5 tot 1 graad hoger dan mijn rechter oor!

Voorheen heb ik ook vaginaal/rectaal thermometers geprobeerd maar ik vond dit toch wel 'ingrijpend' om dit elke ochtend te doen. Een oor thermometer is toch wel makkelijker.

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, je kunt het beste rectaal tempen... is het meest betrouwbaar. Sommige meiden kunnen evengoed hun ei vinden met een oorthermometer maar ik vind rectaal niet echt een probleem. Ik ben erg tevreden met die van mij. Hij is snel (paar sec.), verlicht display en op de een of andere manier vind ik hem makkelijker inbrengen dan andere die ik heb gehad (de tip is van een ander soort metaal ofzo??) Ik heb de microlife 200 (ik weet dat er nog meer meiden zijn die'm ook hebben...)
    Hij zorgt er dus niet voor dat je cyclus als een klok loopt (die thermometer is ook maar 'just the messenger') ;)

@weegbree, hoop dat je niet nog weer een kuur moet nemen en je meteen met de volgende ronde clomid doormag!!

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, je kaartje doet het trouwens niet (je link). Ik krijg mn eigen kaartje!
    Als je naar 'sharing' gaat en 'get code' moet je de bbtcode knippen en plakken in je handtekening. Succes!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Weegbree heb je al getest? Mss een verdwaald ei gehad?

Nienke, je kunt beter rectaal tempen en dan ook gewoon 1x. Bij je oor trouwens ook. Je zegt voor het douchen, maar doe je het ook voor je opgestaan bent? Als je vijf keer meer, krijg je diverse metingen daarom geld dat je altijd je eerste meting moet pakken. Tenzij je natuurlijk iets niet goed gedaan hebt.

Je kunt ook gaan naar sharing en dan vieuw. Dan opent je kaartje zich met de link die je kunt plakken.

16. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Oke, bedankt voor de tips. Ik had een hele oude rectale thermometer en het duurde wel 5 min voordat hij klaar was. Vandaar dat ik er mee was gestopt.

Is microlife 200 dus een goede?

Ik heb de link van de kaart veranderd. Hopelijk doet hij het nu wel.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @paniekertje jij houd het spannend meis...!! Hopelijk hoef jij gewoon niet meer te spuiten...!!! Zou super zijn!!

@ zoetje volgens mij was ik ook niet heel erg ongi van provera maar wel errug lang...!! Dus ik zou gewoon beginnen hoor meid met de 100 !!

@peony sauna heeeeerlijk jaloers geniet ervan meis!

@ weegree super nieuws wijffie!!!! Ik hoop dat je vandaag nog mag starten!!

@ babke spannenddd vandaag dus weer fm? Zou toch leuk zijn als ze alle 3 doorgroeien he? Ik duim voor je...

@ charise bijna weekend meid? Hoeist op je wachtbankje? Goed gevoel erover?

@susanne goedemorgen.
    @nienke goedemorgen
    @ liefde goedemorgen

@all niemand vergeten hoop ik? ( sorry anders) !! Hihi

Hier niks spannend druk dagje vandaag ga zo maar eens douche!!
    Lekker lunchen met vriendin en ff naar stad en huis poetsen!
    Vandaag weer de 3e clomid vanaaf! Gaat weer snel! Zondag weer de laatste... Duimen oo een mooi ei !! Hihi werkze allemaal :)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ps de belangrijkste vergeet ik oepsssss!!
    Liefs meid suuuuuuper goed van je MvM !!! Ben trots op je dat weet je!!! Heel lief dat je dat gaat doen!!!! Ik hoop het binnenkort ook te mogen doen !!! Hihihi :D

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @nienke, ja nu doeti het wel! :D
    In principe moet elke thermometer voldoen... Het is dan net wat je handig vindt (eentje van de kruidvat oid is ook prima).
    Ik vond die microlife thermometer handig omdat het een verlicht display heeft. Erg fijn 's ochtends vroeg in het donker.
    En ik las dat die in sommige zh werden gebruikt.
    Ik baal van m'n eigen kaartje maar dat ligt niet aan die thermometer...
    Ik weet dat charise, susanne en lw?? ook die microlife hebben. Misschien dat zij een andere mening hebben?

@bbibi, jij ook een fijne dag vandaag! lekker hoor, lunchen!! :D Veel plezier!

@paniekertje, ik zag dat je temp weer omhoog gaat vanmorgen.... dat is wel wer positief!!!!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb gewoon de thermometer van de apotheek. Was 2,- geloof ik. Prima hoor.
    Je temp is mooi stabiel, erg on-pcos haha. Dan fluctueert de temp meestal behoorlijk namelijk. Heb he misschien de gunstigste tempen gepakt? Je mag van ff nooit de temp pakken die je kaartje mooi maakt, maar gewoon de temp die je het eerste meet. Succes hoor!

Oh Weegbree. Zo stom, maar zou gewoon teleurgesteld zijn als er maar 1 eitje doorgroeit. Zo stom! Ik moet blij zijn met elk ei

Deel Deze Pagina