Peony: Hahaha nee, gelukkig wel een paar 100 meter verderop, en gelukkig kan ik mn auto er pal naast parkeren hihi Susanne: Ik denk niet dat iemand dat ziet hoor, gewoon een beetje opletten J Je kan er ook voor kiezen dat ze de kratten bij jou thuis ophalen (maar dat vond ik persoonlijk dan weer iets minder, hihi). Nienke: Ik zou inderdaad ook rectaal meten. Aan een oor thermometer heb je eigenlijk niks! Het is in het begin misschien een beetje onwennig, maar je raakt er snel aan gewend hoor.. Weegbree: Succes straks mop! Ik ga keihard voor je duimen!!!!!!!!!! Bbibi: Goedemorgen!
@babke, wat vindt jij van mijn kaartje tot dusver? Ik weet heel goed dat je er nog niets over kan/mag zeggen maar ben ff benieuwd wat jij als expert tempen ervan vindt! Heb de 2 cycli ff overlayd... Alvast suuuper dank je wel!
@ Babke. Tja, ik heb dus elke keer 5 keer achter elkaar gemeten omdat de waarden verschillend waren als ik meerdere keren meette. Vanochtend had ik bijv. 37.3 (1e keer), 36.5 (2e keer), 37.6 (3e keer) en 36.4 (4e en 5e keer) En ja, toen heb ik 36.4 genomen omdat die het vaakst voorkwam en het er het mooiste uit zag. Ik ga maar een andere thermometer kopen want zo is het idd niet helemaal eerlijk
Babke Suc6 bij de FM. Weegbree Heel erg blij Peony Ik denk dat de clomid ook niet gaat aanslaan. Of dat het te lang duurt. Ben benieuwd maandag bij mijn FM. Nienke ik zou toch echt rectaal gaan tempen, is het meest betrouwbaarste. Ik heb ook de Microlife 200 (via bol.com 9,99) Bibi Jij ook goedemorgen. Beh poetsen.. Moet ik ook nog helaas:S Paniekertje Mooie stijging weer. ik hoop zo dat dit in innestelingsdip is geweest!
@susanne, gaan we samen maandag!! Hoelaat heb jij je fm? Ik heb om half 3 een afspraak voor een gesprek!
Om 08.40 al. Fertiliteitspreekuur is altijd smorgens hier. Hoeveek mm kan 'n ei eigenlijk groeien per dag?
Goedemorgen allemaal!! Babke: succes vandaag met FM! Ik duim voor je! Weegbree: Spannend! Hopelijk is alles goed en komt het gewoon ietsje later... Bbibi: thnx voor je pendel meis! Super lief!! Enne, ik was er zeker wel heel blij mee hoor!!! Tja, en hier... Eigenlijk gaat het SUPER!!! Ik was helemaal blij vanmorgen, want eindelijk ben ik weer ongesteld! Vond ik nog best snel. Maandagavond de laatste Provera geslikt. Het is ook meteen rood. Dus dat is super. Vandaag dus dag 1. Ik wil ook graag zo'n banner maken die aftelt naar de dag dat je kan testen zeg maar. Maar ja, dit wordt mijn 1e ronde en heb dus geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn (als de Clomid al aan slaat natuurlijk, maar daar gaan we maar ff van uit!). Maar hoeveel dagen zal ik dan doen? Misschien iets van 32 of zo? Want 28 zou een perfecte cyclus zijn toch? Maar kan ook makkelijk een paar dagen langer toch? Verder heb ik gister ook super leuk nieuws gehad! Ik heb een nieuwe bank bestel en gister kreeg ik telefoon dat ie zaterdag al geleverd wordt! Helemaal blij natuurlijk hahaha. Gisteravond toevallig ook de 3-zits verkocht die ik nog had. Dus nu alleen de 2-zit nog kwijt zien te raken. Oh ja, hebben jullie nog tips over het slikken van Clomid? Doen jullie dat 's ochtends of 's avonds? Omdat ik laatst bij Peony las dat ze nu last had van bijwerkingen nu ze het 's ochtend slikt ipv de ronde er voor 's avonds... Dus zijn er misschien meer die daar ervaring mee hebben?
Peony, eerlijk? Heb je al een testje gedaan? Ik weet dat clomid de temp kan laten stijgen, maar bij mij is dat niet gebeurt, al heb ik alleen de eerste maand om te checken omdat ik deze ronde en de ronde hiervoor niet bij hield. Maar ik vind jouw temp wel erg hoor in vergelijking met normaal. Alles is nog steeds een na-ei-temp. Gewoon voor de zekerheid
Marral ik zou een banner maken met 35, en zodra je ei geweest is een nieuwe (14 dagen bij de ei optellen)
@Babke: Ik ben echt benieuwd naar je fm! Kijken of ze alle 3 gegroeid zijn. Is een stabiele temperatuur erg on-pcos? Hope so want dan gaat het de goede kant op. @Zoetje88: Hier na primolut ook maar 2 dagen ongesteld, geen krampen maar wel helderrood bloed dus tel dat als dag 1. @Peony: oehh heerlijk sauna! Ik ben al een jaar niet geweest en volgend weekend gaan we dan eindelijk! En massage erbij.. ohhh ik ben nu even jaloers! Mijn temperatuur is op dag 11 nog steeds vergelijkbaar met de dagen ervoor.. Wel hoger dan zonder clomid dus ben benieuwd.. @Weegbree: spannend. Hopelijk mag je gelijk door of wordt je heel snel ongesteld! Ben wel blij met de pendel van bibi. Liever eerder, maar januari is te overzien @thermometer: hier inderdaad ook de microlife. Gebruik hem oraal maar tot nu toe stabiele resultaten. Elke ochtend 36.7 of 36.8, vanmorgen 36.6. Met mijn oude was het wel eens opeens 37.5 of 35.2 ofzo dus dat kon niet slechter. Ik vind het lichtje inderdaad superhandig en hij is snel klaar. Hij laat ook het laatst gemeten resultaat zien. Erg fijn, was laatst in slaap gevallen en toen ik wakker werd was hij uitgegaan maar bij het aanzetten zie je dus even in beeld wat de laatst gemeten temperatuur was Hier nu de poli bellen voor nieuwe belafspraak. Zal wel maandag op zn vroegst worden, dan zit ik op dag 14 dus denk niet dat ik follikelmetingen ga krijgen deze ronde. @Peony: ik ben ook bang dat de clomid niks doet. Zit op dag 11 en merk niks.. Maar heb ook geen idee wat ik zou merken als het wel aanslaat haha. Ik ben ook wel benieuwd naar clomid-kaartjes-zonder-ei om te vergelijken.
Wilde toch wel iets doen... Dus tip van Babke opgevolgd... Je moet toch positief ingesteld zijn he, dus ga er maar van uit dat ik toch wel een eisprong zal hebben. Als het goed is komen de ovu testen vandaag binnen. En ook maar eens uitzoeken hoe FF werkt!
@susanne, lekker op tijd! Dat is fijn! @marral, ik zou je banner gewoon laten doortellen (ook niet aangeven hoeveel dagen tot ei zoals je nu wel hebt). Zodra je je ei hebt gehad 14 dagen erbij optellen... En misschien is het toeval hoor dat ik deze ronde wel bijwerkingen had. Maar ik neem ze de volgende ronde wel weer rond etenstijd in 's avonds. Hoorde trouwens dat het niet veel moet uitmaken hoor, je bouwt een soort spiegel op... Dus gewoon doen wat jij wilt! (Als je ze 's cohtends inneemt slik je ze wel weer 10/12 uur eerder!!) @babke, thanx meis! Heb niet getest... was naar mijn idee wel duidelijk ongesteld (al had ik idd niet heel erg kramp). Maar bedacht mij ook net dat die nieuwe thermometer vaak 1 of 2 tienden hoger was dan die oude. (Heb zelfs 1x gehad dati 3 tienden scheelde) Dus als ik alles 2 tiende lager denk dan valt het nog wel mee. Maar zal evengoed voor alle zekerheid een testje doen. Neem aan dat ik dat dan niet perse met ochtendurine hoef te doen.. Ga om half 1 weg dus zal voor die tijd ff een testje doen. Jullie horen het!
Heb n testje gedaan paar dagen geleden, maar niks te zien... ik moet over n uurtje ff voor een echo, zal t wel zien. hoop niet dat t nog een opwekkerskuur van dagen wordt zeg!!
Jaaa, snap er helemaal niks meer van Vanmorgen weer tuurstreepje op zk dipstick. Denk dat ik mssn morgenochtend een kv ga doen. Bruin verlies is ook minimaal! En was net een beetje misselijk. Nu na wat eten gaat het wel weer. Pfff, zenuwslopend dit!
Peony, ja ik wist niet waar dat kon... Maar net zo'n banner als jij hebt denk ik? Heb ff gezocht op die site, maar daar is mijn Engels te slecht voor. Mn man dus maar ff lief aankijken vanavond!
@babke, net ff snel gedaan, kon er nog niet een paar druppels uitpersen! Maar hartstikke negatief hoor. Dus ik hoop maar dat het komt door het verschil in thermometers.... Zag dat charise haar ei ook had met een hogere temp dan haar kaartjes daarvoor. Ik hoop dat het daaraan ligt en dati morgen flink zakt! @weegbree, spannend meid, ik hoop dat je goed nieuws krijgt en je meteen mag beginnen met clomid! @paniekertje, ik ga het steeds spannender vinden bij jou!!