Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Aaaahhh Paniekertje! Spannend zeg. Heb je foto van de test? Ben echt zo benieuwd. Ik duim heel hard voor je!

Hier woensdag een afspraak bij de gyn. Assistente zei dat dat beter was omdat ik pas woensdag een belafspraak kon krijgen en dan weer opnieuw een afspraak zou moeten maken voor een eventuele echo. Als ik langsga is de kans groot dat ik ook nog even een echo krijg om te kijken dus agenda: woe 7-11 afspraak gyn.

Wel een beetje laat misschien want zit dan op dag 16.. Hoop zo dat er dan een mooi ei zit of gesprongen is!

2. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Paniekertje: lees het nu pas... Oh wat spannend... Wat denk je zelf? Zou wel heel fijn zijn als je nu zwanger zou zijn. Hoef je ook niet te beginnen met iui!!

3. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, ja m'n banner is idd van FF (is tevens meteen de link naar m'n kaartje). Wel handig want hij geeft automatisch alles aan in je banner als je dagelijks je temp invult.
    Hihi, idd manlief maar ff lief aankijken. Volgens mij had babke een uitleg in het nl... Zodra je eenmaal weet hoe het werkt hoef je iedere dag alleen maar dezelfde handelingen uit te voeren (net zoals je op een gegeven moment 'blind' je eigen telefoon kent).
    En wij kunnen je ook altijd helpen!! :D

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Nee, heb geen foto van de test helaas. Is niet te fotograveren zo'n tuurstreep. Staat in mijn topic bij de testen wel een foto van gister, maar daar zie je ook niks op. Het is dus echt nog even afwachten denk ik. Maar bedankt dat jullie zo meeleven! Vind het zelf ook mega spannend!

De meiden die vandaag afspraken hebben: succes, ik duim mee!!

5. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Marral: Je moet de pendel van Bbibi even aanpassen naar 2013, denk ik! ;)
    Ik heb m’n banners bij babytickers.net vandaan, is heel makkelijk!

Paniekertje: Maak je jezelf niet gek met dagelijks een test? Ik zou wachten tot 14dpo en dan nog een test wagen. Ik blijf voor je duimen hoor!!!!!! Geen bruin meer gehad?
    Tuurstreepje zou natuurlijk goed kunnen! Je bent nog niet overtijd. Ik hoop het zoooooooo

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Paniekertje Ik wil je niet te veel hoop geven. Maar ik geloof toch echt dat jij over 'n dag of 2 positief gaat testen. Echt zo spannend!

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoop dat je gelijk hebt!

Jullie gaan mij nu niet allemaal zwanger praten he :p.
    Straks word ik toch ongi en is het een enorme domper ;).
    Nee, maar probeer er nuchter onder te blijven hoor. De kans is zoo klein, maar zou ook zooo mooi zijn! Geen bloed geeft moed!

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Heb je geijk in. Maargoed dat je zelf realistisch blijft;)

9. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Net een early predictor test gedaan..... 4 dgn voor NOD. Positief. Vriend weet nog van niks. Morgenochtend ga ik testen met de kruidvat test.

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Chanan, ik wil je blijdschap niet verpesten hoor. Maar de predictor staat er om bekend vals positief te testen en dan vooral de early. Lees maar eens in het testen topic. Hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent!

11. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @chanan, oehhh spannend meid!! Morgenochtend maar eens met kv 2v5 testen! Ik ben heel hard voor je aan het duimen!!
    Wanneer moest je naar het zh? Je was nu nog niet aan de clomid toch?? Zou wel super zijn alsi morgen weer positief is! :D

12. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    O ok. Morgen test ik met de kruitvat test. Wel iets te vroeg misschien. Ben benieuwd.

13. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    29 november. Nog niet aan de clomid. ...

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Chanan: ik duim voor je dat het een echte positieve is.

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Peony: ovutest van vandaag was al stuk donkerder dan gisteren! Nog niet in de buurt van positief hoor, maar gister was het bijna wit en nu zichtbare streep :)

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Nou, dat zou toch geweldig zijn! ;)
    Spannend, laat je het ons morgenochtend meteen weten?

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Jeee, wat goed!! :D Blij voor je!
    Ik laat je morgenmiddag weten wat ik getest heb!
    Ga nu lekker naar de sauna! Fijne dag meiden!! Knuffel!

18. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Chanan oh echt?? Dan test morgen nog maar 'n keer.

LW Hoe wist je dat hij vals positief was? Was het geen VMK dan?

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Was geen vmk.. Alle andere testen waren negatief en heb geen druppel bloed gehad erna. Ook een bezoekje aan de gyn. gebracht en op de inwendige echo was helemaal niks te zien. Ben toen pas na primolut ongesteld geworden dus onmogelijk een vroege miskraam.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Chanan heb je ooit een negatieve predictor early gehad? Ze geven niet vals positief, maar ze zijn zo mega gevoelig dat ze snel uitslaan. Dus stel er is een bevruchting naar het gaat voor nod al mis dan zie je dat op de andere testen niet en op deze wel. Ik testte eerder negatief en omdat hij in februari wel positief was wist ik wat het betekende.
    Ook hebben sommige vrouwen altijd wel wat hcg en dat pikt deze test dus op in tegenstelling tot andere testen. Vermoedelijk het verhaal van LW.

Peony, was vergeten van je thermometer. Dan zou ik niet getest hebben haha. Dan heeft zo'n overlay ook niet zoveel zin ;). Maar evengoed benieuwd wat et gaat doen.

Paniekertje het is dat ik weet van je samenlevingsest dat ik een slag om de arm houd, maar anders zou ik er geld op durven inzetten haha dat er sowieso iets gaande is.

Hier heeel actief. De slaapkamerkast uitgeplozen. Ben nog niet klaar en al zes!!!! Zakken met textiel. Oude kleren, handdoeken en teveel aan dekbedovertrekken. Er ligt nog een stapel voetbalshirtjes (zo lelijk als de nacht) die manlief moet uitzoeken. Hij kan nooit iets weg gooien dus er verdwijnt wel eens iets per ongeluk haha. Slecht he? Ben benieuwd of hij wat weg gooit. Hij draagt ze grotendeel nooit.

Zometeen bootcamp, maar ben al zo actief geweest vandaag haha. Nu ik weet zit voel echt ik echt weer die druk. Ik ben zo benieuwd. Ik barst van de energie haha.

En aan alle andere fijn weekend alvast!

Deel Deze Pagina