Ik bedenk me net dat ik misschien niet zoveel pech hoef te hebben dan ik gedacht had. Afgelopen woensdag was mijn follikel 12,5 mm. Als ik dan door tel en hij groeit hopelijk 2mm per dag. Zit ik maandag op 22.5 mm. Manlief gaat zondag nacht weg. Dus wie weet... Babke jij hebt dus ook al zo'n man. Gelukkig zei die van mij 'n paar dagen geleden uit zich zelf dat er toch eens 'n paar shirts weg moesten. Suc6 bij bootcamp en veel plezier natuurlijk!
Chanan: Woooowwww! Dat zou geweldig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Babke: Evengoed veel plezier vanmiddag! Hihihi
Peony, ja mijn temperatuur is ook hoger inderdaad, maar komt ook doordat ik nu rectaal ben gaan meten ipv oraal. Scheelt ook wel wat. Dus vandaar. Ik ben erg tevreden over de thermometer, alleen mijn knopje gaat niet heel soepel. En ik merk ook dat als ik m aan zet en gelijk er in doe zegmaar dat ie het dan niet doet. Dan wacht ik en gebeurd er niets. Ik moet echt heel even wachten tot de temperatuur van gisteren weg is en dan heel snel er in doen en dan piept ie al zo wat. Maar ja hij meet wel goed hoor, heb nog paar keer met oude thermometer gecontroleerd. Bij mij scheelde meestal 0,1 graad idd. Nienke, als je rectaal of vaginaal heel vervelend vind dan kan je ook oraal tempen, zo ben ik ook begonnen. Is toch simpel, ff dat ding in je mond (wel goed onder de tong doen) en klaar. Zou dan inderdaad wel even 1 kopen die wat sneller klaar is dan 5 min. Maar met oor meter zou ik echt niet doen, wat een verschil zit daar tussen zeg!! Babke, veel succes met je bootcamp!! Enne ben benieuwd naar je FM. Hoelaat moet je? Nou hier vanmorgen fysio gehad. Weer gemarteld en wervels los gekraakt. Even wat boodschapjes gedaan en dan straks nog een avondje werken. Gisteren nog geklust met mannetje, al was het meer voor de fun dan dat het nog zin heeft hihi. Maarja het moet ook leuk blijven he?! Chanan, spannend meid!! Hoop dat het positief blijft ook morgen!
Pfff. Kon me niet inhouden. Heb een kruidvat test gedaan. Resultaat Tuurstreepje. ... kan niet wachten tot morgenochtend. Heb nu ook een cb in huis voor morgenochtend.
Dan denk ik dat we je morgen ochtend kunnen feliciteren. Ik zeg vanavond heel vroeg naar bed gaan. Dan is het snel morgenochtend Laat de zwangeren maar komen
Supergaaf Chanan als het raak is. Nog voor je de MMM echt in gaat gewoon zwanger! En leuk dat je dan ongeveer tegelijk met liefsd zwanger bent!
lieve meiden, nou ben terug van de echo... wat ik nu weer heb. oh ik word er moedeloos van... mijn bms was voordat ik met de duphaston begon 4mm, nu zo'n 7. Dus dat was op zich ok. Ze dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden binnenkort. toen kwam het. er zat een heeel groot ei van 2,5 cm in een van de eierstokken. (volgens mij rechts, weet het niet zeker meer). maar zegt de arts? HOE KAN DAT NOU? medisch gezien kan het helemaal niet dat een ei doorgroeit terwijl je duphaston gebruikt??? ik dacht moooooi, dat is weer een kans! maar nee. doordat ik duphaston heb gebruikt is het ei hormonaal helemaal verpest. toen dacht ik direct, kan het wat te maken hebben met het feit dat ik DCI naast de duphaston heb gebruikt? ik moet hopen dat ik nu vlot ongesteld wordt en dat deze bloeding het grote ei "opruimt" als het niet het geval is. Als ik niet ongesteld wordt krijg ik ws. nog een opwekkerskuur, als ik wel ongesteld wordt zijn er twee opties. 1. het ei wordt opgeruimd, start 100mg 2. het ei wordt niet opgeruimd, dan bloedprikken weer twee opties a. het ei is een lege huls, start 100mg b. het ei geeft hormoon af, mogelijk een maand aan de pil.... aah ik word er dus niet rustiger van... ik hoop dus op een ongi heel snel, eentje die heel rigoreus opruimt. Spannend, nog een aantal mensen op het wachtbankje met vage testen...duim voor jullie!
Pfff Weegbree, heb jij weer! Dus wss is de clomid wel aangeslagen, maar heel laat? Nu dus wachten op je ongi, hoop zo dat je snel ongi wordt meid, want dit wachten is ook niks. Kan nu idd mssn nog wel even duren voordat je ongi wordt, vanwege je ei, maar denk wel dat je ongi gaat worden hoor. Je hebt echt een stoot progesteron gehad met die duphaston! Hoop echt voor je dat je snel ongi wordt en dat het optie 1 of optie 2a wordt, maar niet optie 2b .
@Weegbree: Pfff wat balen zeg! Nou ik ga heel hard duimen voor je dat je snel ongi wordt en je lichaam zelf het ei opruimt!! Pff... Een maand aan de pil. Zo in strijd met je gevoel natuurlijk. Tja, wat moet dat moet natuurlijk, maar ik hoop het echt niet voor je! @Chanan: Spannend!! Hopelijk heb je snel een posi test!! Ik duim voor je! Zou echt super zijn!
Pff, ook lekker hier! Zit op mijn werk en had cherry tomaatjes meegenomen. Maar vaak bijt ik die door midden. Niet zo slim, want dat gaat wel eens fout. Tja, natuurlijk was dat nu het geval! Dus heel mijn trui zit onder! Wel schoon gemaakt met warm water, maar ja, nu heb ik 3 grote natte vlekken natuurlijk hahaha. Ben benieuwd naar de opmerkingen
weegbree dat meen je niet! Wat een gedoe zeg. Hopelijk wordt je snel ongie en wordt er flink huisgehouden! All ik ga mijn profiel naam veranderen. 'n vriendin van me zit hier ook en heeft me gevonden, ik wil niet als ik straks zwanger ben dat ze het ook meteen weet. ( je weet nooit of ze het in de gaten houdt) het wordt iets in de zin van Lotte weet het nog niet precies. doe dit pas vanavond laat in de hoop dat het allemaal niet meteen terug te vinden is, dan weten jullie dat vast.
Marral niet erg handig. Zo'n dingen gebeuren mij ook vaak. Alleen bij gewone tomaten. Cherry tomaatjes zijn al zo klein, die duw ik in z'n geheel in mijn mond
@Lotte: verander ook gelijk je logo @Weegbree %*>$¥£!!!!! @Ei van Weegbree: JUMP!!! (En dat zeg ik a la eis van Christian Grey) dan luistert dat ei er vast wel naar. Chanan! Jij moet zwAnger zijn, net als paniekertje. Oeh, babyboom!!!! Nou net bootcamp gehad. Ik krijg nog een foto dus die post ik nog wel. Het viel mee. Ik heb totaal geen conditie, dus dat was niks nieuws. Ik vond het ook echt wel leuk! Maar in een groep zou ik het niks vinden en zo'n personal training elke week is denk ik best wel duur. Heb ook iets te veel gevraagd van mezelf in combinatie met dat ruimen van vanmorgen, want heb nu migraine . Maar goed dat gaat wel weer over en ik voel me dus echt voldaan! Ik zit nu in bad en zo naar de fm . Keep you posted!
@Weegbree: he ku zeg! Duimen dat je ongesteld wordt en het helemaal schoon is van binnen! @Marral: Gaat bij mij ook altijd fout. Knoei overal mee en maak elke dag wel iets vies of kapot. Vriend wordt daar niet vrolijk van als ik weer eens een kom met pannenkoekbeslag van het aanrecht afdonder of een kaars met nog vloeibaar kaarsvet op het kleed stoot.. Ze zullen wel lachen straks haha. @Susanne: loisch! We zien je wel verschijnen @Channan: duimen op een positieve test morgen!
Hihi grappig.... Lotte, (dat is mijn echte naam). dusss. Wel klote zeg van dat ei, weegbree. En nog een flinke ook! Je hebt dus duphaston gehad? Dat is ook een middel dat je krijgt bij dreigende miskraam. Gek toch? Mijn gyn zei wel dat het geen kwaad kon mocht je toch evt. zwanger zijn om het te gebruiken. Zo krom, dat het geen kwaad kan als je zwanger bent, maar ze gebruiken het wel als middel om je ongi op te wekken (en dus je baarmoeder schoon te maken) vaaaggggg. Hoop in ieder geval dat je snel van dat EI af bent!!! Ik ga nu zo naar werk meiden. Hele fijne avond! Xx
Hoi hoi. Bedankt voor de felicitaties. Ben voorzichtig positief. Morgen weet ik het pas echt zeker. Zou graag een foto plaatsen maar doe dit vanaf mijn gsm. Van de week is er bij mij ingebroken en zijn de laptops weggehaald. Volgende week heb ik een nieuwe laptop. Idd babyboom dan hier. Geeft weer hoop!!!!