Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    @Mieks, hoe lang na de clomidstart is jouw eitje gesprongen? En hoe lang erna was hij 7 mm? Hoe snel groeide ze enzo?

@Typje, dat klopt wat je zegt, soms veel lh-hormoon. Tot het bij mij uitbleef wertke het prima voor mij. Nu ook weer denk ik. Dus ik ga testen naar de follikelmeting, want dan weet ik meteen of ze betrouwbaar zijn.

@all ik moet trouwens follikelmetingen totdat ik 2 dezelfde cycli gehad heb. Dan mag ik het 6 maandne zelf gaan doen zonder fm. Dan is het dus echt weer alsof je het zelf doet. Fijn. Hoe is dat bij jullie?

2. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Babke, Ik ben op dag 77 bij de gyn geweest. Eitje was toen 7 mm. Ik mocht die dag toen gelijk met clomid beginnen. 10 Dagen later mocht ik toen terug, en had ik een eitje van 15 a 16 mm en 1 van 17 mm. De assistente verwachtte dat hij 2 dagen later zou springen, en dat klopte met mijn temperatuur :).

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    OKe, dan loop ik dus wel iets achter op jouw groeispurt. Mara goed, we zien het wel. Wordt afwachten. Vanmorgen ging ik echt van, het zal wel niet. Dus ik vind het nu wel moeilijk om woensdag zonder verwachtingen daar te komen. Kan dus bijna alleen maar tegenvallen, zou je denken.

4. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Net gebeld, maar morgen om half 11 voor een extra echo komen!!! Hoe fijn is dat?! Ben heel benieuwd wat daar uit komt en of ze misschien kunnen zien of het raak zou zijn of niet....

@ Babke, ik heb gehoord dat eitjes in het begin nog niet zo snel groeien maar meer op het laatst. Anders kan je altijd in het zh vragen wat "normaal" is zeg maar.. :)

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, ik heb wat andere PCO-dames uitgenodigd, dus die kunnen jullie wel verwachten denk ik. groetejs Babke

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    Hoi Meiden,

Ik heb hier eerder al een berichtje gestuurd, maar bij deze sluit ik me dus aan bij jullie PCO clubje:)
    Vandaag dus naar de gyn en ze zag wel 20 blaasjes in elke eiserstok..verder waren ze iets groter dan normaal (was niet erg) en mijn mijn bms was wel dun aangezien ik al maanden niet ongi ben geweest...
    Allemaal erg spannend en als de uitslagen bekend zijn mag ik aan de primolut en clomid...maar das nog ff afwachten aangezien ik ook een hormoonafwijking kan hebben waardoor de primolut en/of clomid niet gaan werken..?!
    Weet niet precies hoe dat zit maar laat het maar lekker op me af komen ben ten slotte nog jong (22) dus heb geen haast:)
    Vriendlief moet overmorgen zaadjes inleveren..dus hopen dat dat helemaal in orde is:)

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Babke, je had mijn buurvrouw wel kunnen zijn :p Maar haar naam begint niet met een S! haha. Wij hebben gister namelijk ook de buurt bbq georganiseerd! :D Was een groot succes, en bij jullie? Het was onze 3e buurt bbq, we wonen in een nieuwbouwwijk...46 kinderen!! Alleen wij en onze buurtjes zijn nog kinderloos ;) Moeten we maar snel verandering in brengen

@Mieks, ben jij meteen aan clomid gegaan? Omdat je al op cd 97 zit? Niet eerst provera of primolut om je menstruatie op te wekken? Je houdt het wel spannend meis, ik duim voor je!!! En nog 2 eitjes ook lees ik in je onderschrift ;)

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Babke, spannend! Fijn dat de clomid iig iets doet! En het klinkt echt heerlijk dat je na 2 cycli weer echt zelf aan de slag kan.....Zonder ziekenhuis bezoekjes!!! Ik duim voor je :)

Hier geen bijzonderheden...heb al 5 pilletjes Provera geslikt, nog 5 tegaan! pfff ik wil echt zo graag verder!!! (maar dat wil iedereen hier natuurlijk ;))

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    haha grappig. Bij ons waren er nu 14 kinderen denk ik. 11 aangemeld, maar de baby's tellen we niet mee natuurlijk. De wijk is 6 jaar oud. Wij wonen er nu 3 jaar. Er wonen ook wel wat oudere mensen, althans oud, niet meer in de kleine kinderen-leeftijd zeg maar. En inderdaad wij doen hard ons best ;) Zijn van de jongeren de enige zonder kinderen.

Mieks is gelijk begonnen omdat haar man op uitzending moet. Dat scheelde weer 2 weken loze tijd. Gelukkig voor haar :D

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Babke, deze wijk is nu 3 jaar ;) En wij wonen er 2,5 jaar. Iedereen zit nog in de kinder fase...allemaal < 10 jaar en ook heel heel heel veel babys! 19 gezinnen, 46 kids....haha

En trouwens super goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen!!! Ga zo door!!

11. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Merel, spannend dus al dat wachten. Wanneer krijg je de uitslagen?

@ Liefde, ik kreeg gelijk clomid omdat mijn man over 4 weken op uitzending gaat dus we nog maar kort tijd hebben. Erg fijn dat de gyn met ons mee dacht dus! (Ow lees net dat Babke dat inmiddels verteld heeft, dank je Babke ;))
    Ze zagen bij de laatste meting 2 eitjes, maar het is niet gezegd dat die dan ook beide springen. Afwachten dus, als ik zwanger zou zijn, hoeveel het er dan zijn ;)
    Nog 5 dagen slikken dus, hopelijk komt je menstruatie snel en kan je ook met clomid beginnen. (Of kreeg je nou geen clomid? Sorry , ik lees zoveel hier, dan hou ik het niet meer uit elkaar :p)

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Mieks, hoelang moet hij op uitzending? Balen zeg :( Hoop voor je dat je voor die tijd zwanger mag zijn :)

Als mijn menstruatie op gang is moet ik eerst bloed prikken op cd 3....de gyn wil eerst de bloeduitslagen afwachten en kijken of mijn cyclus zelf op gang komt.....heb pas 11 oktober weer een afspraak :( :( Hoop dat ik eerder mag...of dat ik natuurlijk een natuurlijke eisprong heb dat zal helemaal mooi zijn (maar daar reken ik eerlijk gezegd niet op)....

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @all ik krijg zooooo veel niet bij gelezen hoor!

@babke ik kan. Ook niet bijhouden! Hier 7sept trg in de hoop dat
    Ik een keer
    Ongi wordt ( dag 44 inmiddels) en 8pillen provera verder... En nog niks!

@alle nieuwe ! Welkom!
    *en ovutest zou gewoon moeten kunnen ook met
    Pcos kun je een ei hebben... * alleen ben ik een van de "ongelukkige" die dat niet heeft! En dus nu hoeft het ook niet meer nu ik bij zkh loop :)

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @elvira hoe was het vandaag meid :) ik heb nog geduimd hoor!!

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Bbibi, hoeveel pillen Provera heb je gekregen??
    Ik heb er nu 5 gehad, nog 5 te gaan......

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Welkom nieuwe dames, weet even de namen niet meer sorry.

BABKE! Wat fijn zeg dat er iets gegroeid is!! :D En woensdag al weer terug, hopelijk groeit het netjes door.
    Ik zal ook eens vragen hoe het precies zit als dit nu aanslaat. Of ze dan nog een ronde volgen of dat ik al meteen zelf aan de slag mag.

Morgenmiddag mag ik weer, ben echt benieuwd, maar heb zelf wel het idee dat het iets gedaan heeft nu. En anders ga ik er van uit dat er links wel iets gebeurd.
    Vanwege het vruchtbare slijm en die lichte steekjes en krampjes.

Bbibi, jij hebt morgen echo toch? Spannend hoor.

Xx

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Charise, vruchtbaarslijm is altijd een goed teken toch? :D Spannend zeg.....

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefde 10 pillen dus nog 2 te gaan!
    @charise nee joh ik hoef nog geen echos... Aan het wachten op ongi voor bloedprikken hihi
    Lastig he nu we met zoveel zijn het bij te houden?miss
    Moeten we maar weer een lijst in kleur maken met wie welke status heeft ofzo zoals in t begin 1x?
    Jij morgen weer spannend hoor!!! :)

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    @Bbibi, jij ook alweer dag 44 zie ik :) Ik ook alweer 52 pff wachten duurt lang he.
    Maar zo gek is het toch niet als je nu nog 2 pillen te gaan hebt dat je nog geen ongi hebt? Of heb ik ergens over heen gelezen?
    Plus min 3 dagen na je laatste pil zet je menstruatie door....dat zei mijn gyn iig ;) Ik slik 1 sept de laatste pil, dan wordt ik 4 of 5 sept ongesteld als het goed is......

Wachten is killing he :(

20. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    @ Mieks..24 sept krijg ik de uitslagen...tot dan heeeel geduldig wachten ..grr.

@ all Meiden ik stuur jullie allemaal positieve energie waar jullie het op dat moment kunnen gebruiken!

Share This Page