Hoi allemaal.. Ik heb net 10 dgn Provera + ongesteld achter de rug.. zaterdag jl. begonnen met clomid. Vandaag en morgen nog slikken en dan vrijdag naar de gyn voor een echo.. spannend!!!!
super spannend! hou je ons op de hoogte? en, heb je bijwerkingen van Chlomid? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Hoe zit dat bij de rest die het al gebruikt?
Ja pff ik probeer er niet zo veel aan te denken.. Gelukkig is mijn werk een goede afleiding Tot nu toe niet echt bijwerkingen.. Behalve ontzettend emo haha en een kort lontje .. Verder mag ik niet klagen
Ik vul zo mijn stukje aan de lijst toe hoor. Zit nu op telefoon en vind ik lastiger dan. Hier geen bijwerkingen gehad van clomid, maar was toen ook zo warm. Hier vanmiddag om 14.40 uur follikelmeting. Ben echt zoooo benieuwd! Xx
In vruchtbaarheidsbehandelingen staat een handig topic over bijwerkingen Mijn irritantste bijwerking is het warrig zijn. NU gaat het wel weer, maar vorige week!! Ik voelde me zo dom.
He Fren, lees net je verhaal in het andere topic. Wat een verhaal zeg. Waarom wilde ze een kijkoperatie doen? Hadden ze al iets gezien wat er vreemd uitzag ofzo? Wij hebben volgens mij vrijwel geen van allen een kijkoperatie gehad namelijk, dus ben benieuwd wat de indicatie was.
Babke, 29 jaar, 1e kindje, 1e dosis clomid 50mg, fm op 29 en 31 augustus Weegbree, 29 jaar, 1e kindje, nog geen medicatie, afspraak fertiliteit 10 september Merel, 22 jaar, 1e kindje, 24 september uitslag onderzoeken PCO Bbibi, 23jaar, 1e kindje, Provera, 7september uitslag bloed&zaad Charise, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde met Clomid 50mg, FM op 28 augustus.
Ze hadden een chlamydia anti-stof gevonden tijdens het bloedprikken. Vandaar dat ze eerst een kijkoperatie wilde ivm verklevingen. Echter, de antistof is geen oorzaak van de verkleving van de dikke darm.. Wat een verhaal he Alles wat tegen kon zitten zat ook echt tegen. Ik hoop dat ik goed reageer op de clomid.. Provera wel iedergeval
Wat een verhaal Fren! hopelijk slaat Chlomid goed aan! Charise succes vanmiddag, hopelijk een mooi ei!
Inderdaad erg handig zo'n schema!! Babke, 29 jaar, 1e kindje, 1e dosis clomid 50mg, fm op 29 en 31 augustus Weegbree, 29 jaar, 1e kindje, nog geen medicatie, afspraak fertiliteit 10 september Merel, 22 jaar, 1e kindje, 24 september uitslag onderzoeken PCO Bbibi, 23jaar, 1e kindje, Provera, 7september uitslag bloed&zaad Yvetje555, 25 jaar, 1e kindje, 4x Clomid totaal, 2e dosis Clomid 75 mg, fm op 7 september
Babke, 29 jaar, 1e kindje, 1e dosis clomid 50mg, fm op 29 en 31 augustus Weegbree, 29 jaar, 1e kindje, nog geen medicatie, afspraak fertiliteit 10 september Merel, 22 jaar, 1e kindje, 24 september uitslag onderzoeken PCO Bbibi, 23jaar, 1e kindje, Provera, 7september uitslag bloed&zaad Charise, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde met Clomid 50mg, FM op 28 augustus. Yvetje555, 25 jaar, 1e kindje, 4x Clomid totaal, 2e dosis Clomid 75 mg, fm op 7 september Charise was er afgevallen...
Wow, Weegbree, jij bent snel!! Ik had het bericht van Charise over het hoofd gezien en wilde het al aanpassen, maar jij was me voor Ik heb ook onverwacht een kijkoperatie gehad, omdat ik 2 grote cystes in mn eierstok had. De dosis Clomid bleek te hoog te zijn, dus groeide het tever door.
ja op vakantie.. ik heb het niet langer dan 4 weken gehad, want ben er gelijk voor behandeld.. Lijkt me vrij sterk dat chlamydia binnen 4 weken al verklevingen veroorzaakt.. Dat duurt meestal wel maanden/jaren..
Hey meiden, zal even laten weten hoe het was en dan lees ik vanavond na mn werk alles terug en reageer ik uitgebreider. Op de echo was te zien dat er wat cyctes in de eierstokken zaten. Zoals ik het onthouden heb kwam dat door het gele lichaam van het eiblaasje wat achter blijft na de eisprong. Normaal verschrompelen die, maar soms komt er wat vocht in waardoor je dan cyctus krijgt. Ze vertelde er nog bij dat dat vaak gezien wordt bij een beginnende zwangerschap (op deze manier is het dus moeilijk om geen hoop te krijgen). De ene vrouw heeft hier wel last van en de ander niet. Ze kon verder zien dat ik goed dik baarmoeder slijmvlies had. Nu in elk geval even afwachten. Mijn temp is nog nooit zo hoog geweest maar dat zal vast ook niks zeggen.. mocht ik toch ongesteld worden krijg ik voor ik met clomid weer begin nog een echo om te zien of mijn eierstokken wat tot rust gekomen zijn. Spannend dus...
@Mieks, jeetje, wat een nieuws! Het blijft dus ontzettend spannend! Die cystes komt inderdaad wel vaker voor en is ook niet schadelijk of erg, dus je hoeft je daar niet druk om te maken. Nu moet je dus afwachten of je ongesteld wordt.....spannend hoor. @Bbibi, ja inderdaad! We hebben tegelijk een spannende dag! De 7e is mijn 12e cyclusdag, eigenlijk standaard de eerste follikelmeting na het slikken van Clomid. Het wordt voor mij de eerste keer dat ik 2 maanden dezelfde dosis krijg, dus ik ben benieuwd of het lichaam dan ook hetzelfde reageert!
Jeetje Mieks, dat klinkt echt heel positief!! Ik duim voor je hoor. Enne hoop hebben is niet erg hoor. Dat is juist goed Hier gelukkig geen chlamydia gehad. Maar ik sluit niet uit dat ik een kijkoperatie of misschien een baarmoeder foto krijg ivm mijn linker eierstok die niet zichtbaar is. Maar dat ga ik dus vanmiddag even na vragen. Ik ben echt heel benieuwd hoor, jullie horen het vanmiddag.