Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Mieks! Jouw kaartje! Ik durf het nooit te zeggen als het ik het denk, maar achteraf heb ik er niet vaak naast gezeten dus ik zeg het toch. Ik ga ervan uit dat je zelf goed kunt relativeren. Maar ik denk dat jij zwanger bent! Of dat er in ieder geval een bevrucht eitje is. Want er gebeurt wel degelijk iets, daar durf ik om te wedden. Nu hopen dat het goed plakt :D

(ik hoor nu de tune van "give us hope Joanna" in mijn hoofd haha)

2. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @mieks Ooh spannend zeg!!

@charise Veel suc6 zo !

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ mieks waaaaauuuuw ik zeg ook ZWANGER! maar idd het valt straks extra tegen als het niet zou zijn! maar in beide eierstokken? een tweeling dus? hihihi spannend meid! dat zou dubbel zon feest zijn! wauwww duim duim duim duim !!! zou zooo leuk zijn! en dat de eerste keer!

@ charise hoe was het meid?? :)

@ yvetje! nou spannend toch follikelmeting? voor mij ook duim duim duim dat man zijn zaad goed is :) dus kan niet snel genoeg volgende week vrijdag worden, wat jij ;)

4. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Nou follikel was nu 14,7 bij 16,4 ofzo. Dus ze zei 15 mm. (gemiddelde).
    Dus hij is gegroeid in ieder geval!
    Ze zegt een eitje springt bij 18 mm, maar met Clomid worden ze vaak groter en dan springen ze bij 25 mm bijv. dus dan duurt het nog even. Dus het is lastig te zeggen wanneer ie gaat springen.
    Maar heb wel klushuiswerk mee gekregen. ;) Om de dag klussen.
    En ik moet dan donderdag of vrijdag weer terugkomen, heb vrijdag gezegd.
    Moet ik om 09.40 uur, zal wel even pittig worden want kom uit de nacht, dus heel kort even slapen, of wakker blijven. Even kijken maar.

Links weer niet te vinden, maar ze doen voorlopig niets want ze hopen dat er links een follikel gaat groeien en dat ze de eierstok dan kunnen zien.

Baarmoederslijmvlies was ook weer dikker, 7,2 mm dacht ik.

Dus afwachten maar weer. ;)

Gaan jullie eigenlijk altijd met partner naar die echo's of alleen?

5. Fren

Fren Actief lid

Aug 28, 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Spannend Charise! En nu hopen dat het blijft groeien :)
    Ik moet vrijdag... kan niet wachten!!

Mijn vriend gaat altijd met mij mee.. Het gaat hem net zo veel aan.. (hij staat erop om mee te gaan)

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh super Charise! Ik hoor het liedje weer in mijn hoofd :D

7. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

Aug 15, 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Charise!! Mijn eitje sprong inderdaad ook later als normaal, dus misschien heb jij dat inderdaad ook wel. En je baarmoederslijmvlies was dus ook goed! Wat goed!! Spannend hoor!! Goed klussen dus idd!

Mijn man gaat altijd mee als het kan. 7 september zal hij niet mee kunnen, omdat hij dan voor werk in Duitsland zit. En ik vind het ook niet heel erg om alleen te gaan, alleen met zn 2en is toch fijner. Je kunt na die tijd het er gelijk met elkaar over hebben, hij ziet dan ook hoe de eitjes eruit zien en hoort wat de gyn erover zegt. Dus als het ff kan, gaat ie wel mee.

Vrijdag heb je dus meer nieuws, spannend hoor!!! Ik duim zo hard voor goed nieuws!!

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    klinkt goed! spannend allemaal weer!
    en bedankt Babke, hele middag al dat liedje in mijn hoofd ;)
    Mijn vriend gaat zowieso mee naar de intake en het vervolggesprek, bij alle FM'en niet lijkt me. Hij kan lastig vrij krijgen en vind het niet erg om alleen te gaan.
    hebben jullie het op je werk verteld? hoe vraag je vrij ervoor? heb gelukkig een baan waarbij ik veel weg ben/afspraken heb, dus kan daar makkelijk mee omgaan.

9. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja ben ook blij dat het IETS doet in ieder geval, had alleen wel gehoopt dat het wat sneller zou gaan, maar ja ik mag niet klagen he?! ;)

Enne ja ik ben bij de follikelmetingen elke keer alleen gegaan. De eerste 2 afspraken is man wel mee geweest. Hij kan ook lastig vrij krijgen.

Maar vandaag was hij wel vrij, maar hij was zwemmen met neefje. Hij zou op tijd terug zijn omdat hij om 3 uur hun weg zou gaan brengen. Dus ik belde hem op een gegeven moment en vroeg of hij mee ging, hij moest even kijken maar hij kwam er snel aan.
    Nouja op gegeven moment was hij er nog niet en ik moest gaan met de fiets anders kwam ik te laat. Kwam ik hem onderweg tegen, liep hij op zn gemakje naar de winkel om sigaretten te kopen. :(
    En dat deed me wel even pijn. Dan denk ik kom op he, waarom liever sigaretten kopen dan met mij mee naar het ziekenhuis. We doen dit toch zeker samen of niet?!
    Maar ja toen ik thuis kwam reden hun net de straat uit, omdat hij hun weg moest brengen. (schoonzusje en neefje).
    En ik voel me echt beetje klote nu, en dan smst hij van ja bel me maar als je klaar ben, ben wel benieuwd hoe het is gegaan.
    En ik heb eigenlijk nog niets laten horen. Ik vind het gewoon zo lullig dat ie niet gewoon even mee is gegaan.
    En prompt zitten er ook nog allemaal stelletjes daar in het ziekenhuis. :(
    Misschien beetje overdreven allemaal, maar het deed me wel echt pijn even hoor. Als hij moet werken en alles dan vind ik het echt geen probleem om alleen te gaan, maar nu kon hij gewoon mee.

10. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Weegbree nee ik heb het niet op mijn werk verteld. Ik werk onregelmatig, dus dat is dan een voordeel voor mij qua afspraken plannen.
    Nu moet ik vrijdag weer, alleen dan kom ik net uit de nacht, dus dat is wel even vervelend. Maar in principe kan ik het elke keer zo plannen dat ik net vrij ben of avonddienst bijvoorbeeld heb. Dus dat is dan wel handig. ;)

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hihi, graag gedaan :)

Vrij vragen is bij mij makkelijk. Ze hebben hier veel begrip tot nu toe. Het is algemeen bekend trouwens. Ik maak er geen geheim van, dus dat scheelt veel rare gezichten en ik vind het wel fijn. Ik plan het zo voreg mogelijk, dus ik begin later. En op vrijdag werk ik alleen in de ochtend en dan werk ik thuis. Maar ik ben wel blij dat als de cycli eenmaal lopen, ik er weer even vanaf ben. Dan word ik in ieder geval niet helemaal die meid die steeds maar weg moet.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise! gied nieuws meid! wie weet over een paar dagen springen dus spannend!!
    wat betreft je man, niet echt leuk nee... net of het hem niet intresseerd... beetje jammer wel hoor... pfff...
    snap je frustratie! zou het wel ff met hem bespreken als ik jouw was... anders blijft die frustratie tussen jullie in staan.

Wat beftreft echo vorige keren man niet mee genomen... waarom? kan het net zo goed alleen! en valt anders wel heeeeeeeeeel erg op als we continue samen vrij moeten nemen! (komen van dezelfde werkgever vandaan, ik werk nu bij overburen maar carpoolen samen) nee dat hoeft van mij niet. Net met uitslag zaad volgende week, tja dat is toch net iets anders... maar anders hoeft hij zeker niet mee nu het nog ''nit nodig'' is...

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    oja os wat verzinnen de wel ''normaal'' werkende als smioesjes? zat ik ook aan te denken... ik werk niet op maandag en niet op vrijdag... maar als ik di, woe of donderdag moet... hoe plan je zo iets? of kun je ook gewoon heeeeel vroeg of savonds gaan?

14. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou, snap je frustratie wel hoor. Al denk ik dat je even goed duidelijk moet zijn tegen je man. Het kan best zijn, omdat hij er de vorige keren niet bij was, dat hij dacht, dat je het niet erg vind. Wij vrouwen leven nu eenmaal op een andere level dan mannen en ik heb gemerkt, dat we vooral heel duidelijk moeten zijn. Wat voor ons logisch is, hoeft het voor hun niet te zijn. (zo vreemd ;))
    Die van mij is 2x mee geweest nu. Verder ook niet. Gisteren was hij vrij en toen vroeg hij ook of hij wel mee moest, want het was toch niet handig dat ik hem dan weer thuis moest brengen voor ik door zou rijden naar de zaak. Natuurlijk moet je mee, je bent er toch! Morgen en vrijdag ga ik weer alleen.
    Maar gewoon even lekker tegenaan schoppen hoor, lucht lekker op! Zeg wat je voelt en ik denk dat dan zal blijken dat hij het gewoon heel anders aangevoeld had.

15. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Geen idee dus, mijn collega's weten van de hoed en de rand. ;) Leren ze ook wat bij haha

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @charise, jammer van die reactie zeg, kan me voorstellen dat je dan even de balen hebt! gewoon aangeven, vaak is het ook niet zo bedoeld of hebben ze er gewoon niet aan gedacht. Meestal is t n misverstandje toch!?
    gewoon even goed praten en dan weer goedmaken met een dikke knuffel of kluspartij (komt goed uit toch!) :)

een aantal van mijn collega's weten het wel. kan ik er toch met iemand over praten want mn vrienden/vriendinnen etc. weten t niet. mn ouders en schoonouders wel hoor, maar ga ze nu t traject eenmaal loopt echt niet vanalles elke keer vertellen over eieren en hoe groot ze (hopelijk) zijn. Daarom is het fijn dat jullie er zijn!

17. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja ik weet ook zeker dat hij het niet zo bedoelt heeft. Maar toch voelt het dan gewoon even rot. En dan is hij nu ook nog meteen weg.
    En ik vind wel even lekker zo die rust dan haha. Maar ga het er zeker met hem over hebben. Hij zal toch wel vragen waarom ik niet gereageerd heb haha.

Ben nu beetje tot rust gekomen, anders ga ik toch alleen maar bozig reageren en dat heeft geen zin. ;)

Weet echt dat hij het niet zo bedoelt heeft, maar kwam gewoon even stom over. ;)

18. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

Aug 15, 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Charise, wat vervelend dat je vriend daar zo 'makkelijk' over denkt. Ik denk inderdaad dat hij het niet zo doorheeft, als vrouw ervaar je dat toch heel anders dan de man. Mijn man heeft ook wel eens gevraagd: wil je dat ik mee ga?? Dan zeg ik: Natuurlijk wil ik dat je mee gaat. Als het niet kan, doe ik er niet moeilijk over, maar als je wel kan dan wil ik graag dat je mee gaat. Hij wilt ook altijd wel mee, hij wilt ook zoveel mogelijk doen wat ik graag wil. Maar ik heb ook aangegeven dat het niet altijd hoeft. Soms sta ik binnen 10 minuten weer buiten met eigenlijk weinig nieuws. Hij zit er ook altijd over in hoe ik ermee om ga en wil er altijd voor me zijn.

Bij ons weten alleen onze ouders het. Toen ik die operatie moest ondergaan met spoed, hebben we het ook onze broer en zus verteld, maar verder weet niemand ervan af. Ik heb wel getwijfeld om het aan een paar collega's te vertellen en aan mn leidinggevenden en hechte vrienden. Maar aan de andere kant voel ik me dan nog meer degene die al die behandelingen moet ondergaan. Dan denken ze altijd: oh jee, zal er al nieuws zijn?? En dan gaan ze toch vragen of je ziet ze denken. En dan heb ik het er gewoon liever niet over. Aan de andere kant lijkt me het heel fijn om die begrip te krijgen van iedereen, want ze hebben geen idee wat voor impact dit op je leven heeft. Maar goed, voorlopig vertellen we het dus nog niet.

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Wat goed charise! Veel suc6 met het klushuiswerk hihi
    En ik snap je reactie wel hoor vind niet meer dan normaal dat je dan ff klote voelt!.
    Hopelijk kunnen jullie het er samen nog even goed over hebben.

Wij zijn de eerst keer samen geweest en komende donderdag gaan we ook samen hij heeft iets kunnen regellen op het werk zodat hij mee kan maar dat kan ook niet altijd eerst eens horen donderdag hoe en wat.

Vandaag bloed weze prikke in het ziekenhuis omdat ik last had van het gevoel flauw te vallen... Gisteren ging het een paar keer mis de huisarts vond het daarom beter ff bloed te prikken om te kijken of ze daar iets aan kunnen zien waar het te maken mee heeft. Morgen hoor ik meer.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jeeeetje meiden, wat gaan jullie snel, ik moet 6 pagina's terug lezen!

Heb nog even een aanvulling op mijn berichtje van vanmiddag:
    Ik vroeg naar aan de assistent of ze kon zien hoeveel eitjes er gesprongen waren omdat ik er 2 had tijdens de laatste meting. Ze vertelde dat ze altijd dan allebei springen, maar het zo kan zijn dat de ene dan te klein is om bevrucht te worden en dus zal afsterven. Weet ik dat dus ook weer.
    De krampen zijn nu goed uit te houden, is gewoon wat zeurende menstruatie pijn soms. Heb er vandaag overdag niet eens een kruik voor hoeven pakken. Ook vanacht was het niet meer zo heftig gelukkig! Ben wel ontzettend benieuwd, heb inmiddels aardig het gevoel gekregen dat het raak is maar tegelijkertijd ben ik zoooo bang voor dit gevoel. Dat levert anders alleen maar teleurstelling op als het niet zo is ;) Ik ga van het weekend testen...dan ben ik 13/14 dpo. Weet ik ook wat mijn temp een beetje blijft doen.

@ Weegbree, balen als de dokter je eerst niet door willen sturen en het rustig aan wil bekijken he?! Gelukkig ben je uiteindelijk toch door gestuurd!
    Volgens mij hebben wij gewoon een gyn in het ZH.. bij mijn weten is het geen fertiliteits afdeling maar dat weet ik niet zeker.
    Bijwerkingen van clomid heb ik niet gehad...alleen nu dus veel last van menstruatie krampen.

@ Elvira, fijn dat je ook straks met clomid mag beginnen!

@ Lijstje, is het niet veel handiger om een soort van agenda te maken? Vooraan op volgorde de datum en daarachter wie wat moet doen? Wat mij betreft mag dat gewoon in zwart, ik vind dat een stuk fijner lezen dan al die knal kleurtjes op mijn beeldscherm :p

@ Babke, hihi ik moest erg lachen om jouw berichtje :p

@ Charise, bij mij zeiden ze in het zh dat ze ongeveer rond de 20 mm springen.. hopelijk snel dus. Weet je in elk geval dat ze nog niet gesprongen zijn ;)
    Ik ben bij alle onderzoeken verder met manlief gegaan, alleen vandaag niet omdat hij geen vrij kon nemen. Gewoon goed over praten samen, hopelijk gaat hij dan ook wat meer interesse tonen :)

Ik lees later verder meiden, even dingen doen hier

Share This Page