Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend voor je zeg!! Sterkte met de kramp. Heb niet alles teruggelezen maar is daar n reden voor??

Kijk nu barbies baby op tv...pfff wat n mens is dat ook zeg!!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mieks, zeker spannend allemaal! Hoop echt voor je dat t raak is!!
    Mijn man is zeker wel geïnteresseerd hoor. Vroeg ook meteen hoe t was. Maar nu ging gewoon ff mis en ik blies t een beetje op misschien.
    Ach t komt wel goed.

Ik ga aan de slag, ben nu op werk.

Xx

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Gelukkig maar toch! Zal ook wel door de spanning komen! Werkse!!!

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja ik was ook erg moe door werk, school en dan schoonzusje en neefje over de vloer die best druk is.
    Het is nu weer helemaal goed.

Ik ga nu lekker mijn bedje in. Fijne dag allemaal!

Xx

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Goedemorgen meiden,sorry heb niet veel tijd te reageren.
    Moet zo weer naar werk en vanavond door naar mijn ouders die zijn zoveel jaar getrouwd.
    Drukdrukdruk de laatste dagen voor ik ga!

Mieks spannend hoor!Het klinkt wel heel belovend hoor allemaal!Nog even afwachten!

Zoetje,bloed laten prikken misschien ijzer te laag?Succes meid hopelijk voel je je gauw beter!

Charise dat word klussen de komende dagen,op naar de vrijdag!Hopelijk is die dan gesprongen of bijna iig!

Moet nu echt gaan rennen!Hopelijk kan ik vanavond nog even langs komen of in mijn pauze!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zit nu in de wachtkamer voor de follikelmeting. Ben benieuwd. Ik probeer maar niets te hopen :)

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Succes, laat je het weten?!

8. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieks.....ooeeeh spannend!!! Ik weet wat voor lange dagen het zijn voordat je test. Nog even afwachten, ik ben zooo benieuwd!

@Charise, voor jou ook spannend. Ben benieuwd wanneer het eitje springt!! Vrijdag nog even controle en dan weet je misschien al meer.

@Babke, ik ben ook heel benieuwd naar de fm. Op welke cyclusdag zit je nu??

Ik ben vandaag weer begonnen met 75 mg Clomid, op naar de opvliegers!!!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou goed nieuws hoor. Hij was 11,? bij 13,?, oftewel gemiddeld 12,4 mm. Vrijdag weer en ik moet rekening houden met een mogelijke samenlevingstest. Dat hangt van de grootte af. Echter verwacht ze dat het nog te vroeg zal zijn, maar voor de zekerheid moeten we morgenavond aan de bak.

Let the games begin! haha :D:D

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Succes Yvetje. lang leven de opvliegers, al vond ik het warrig zijn tien keer erger!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    fijn, dat is goed nieuws! aan de bak! haha!!!

12. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babke,

Wat goed!!! Dan kun je inderdaad aan de slag, haha!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen,

@ Weegbree, de assistente zei dat de kramp kon komen van de cystes, maar ook dat het van een innesteling zou kunnen zijn geweest. Dat is dus gewoon afwachten.

@ Charise, wij vrouwen nemen zulke dingen ook hoger op dan mannen denk ik ;) Fijn dat hij toch gelijk wilde weten hoe het ging.

@Elvira, veel plezier met het jubileum van je ouders vanavond.

@ Yvetje, hopelijk heb je er niet teveel last van.

@ Babke, joepie hij is dus gegroeid! Op naar vrijdag ;)

Fijne dag meiden

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke kijk dat is super goed nieuws zeg! spannend allemaal hoor :)
    @ yvetje weer beginnen met de clomid dus? wie weet gauw voor een goed doel ;)
    @ elvira proficiat met je ouders!

@all hier nog geen ongi! zo vreemd had echt verwacht het allang te moeten zijn! maar helaas niks niks niks...
    wel super duizelig en moe (suf) en suuuper pijnlijke tepels (heb ik nog nooooooit gehad!!) meer dames hier die dit hadeden bij gebruik van Provera?
    Zometeen de laatste ladys.. en dan wachten wachten wachten..

En nog even offtopic :

** overigens om nog terug te komen op dat medium waar ik geweest ben, ik ga vonde week weer met vriendinnen! die wilde graag ook geen die waren enorm enthousiast! grappige is dat 1 vriendin een ''klant'' van haar sprak en ook enormmmm enthousiats was die komt daar al jaaaaren vanwegen dat alles iedere keer bij haar en haar vriendinnen uit kwam!!
    *en dat medium is niet eens in de buurt...
    Bizar he?

(wilde ik nog even melden ;) hihi )

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mieks hoe lang nog wachten voor je kan testen? komend weekend toch?
    wat gaan jouw dagen waarschijnlijk enormmmm langzaam ofniet hihihi ;)
    hier iig wel... ik hat wachten haha!

16. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, het kan inderdaad zijn dat je (bijna) niet ongesteld wordt van Provera. Het enige wat je lichaam dan namelijk doet is het oud bloed en baarmoederslijmvlies afstoten wat in je baarmoeder zit. En aangezien je een hele lange cyclus hebt gehad zonder dat er echt iets gebeurde, valt er niet zoveel uit te stoten zegmaar.

Ik heb het ook gehad met Provera slikken een keer. De vorige maand had ik weinig baarmoederslijmvlies en toen ik Provera ging slikken kwam er vervolgens alleen wat bruin verlies, geen rood. Daar heb ik toen wel op gewacht en 2 weken later naar de gyn geweest (ik moest 2 weken wachten), die vertelde me dit en ik ben gewoon begonnen met de Clomid.

Het wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar misschien wel even goed om te weten.

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Bbibi, Aparte symptomen heb je... niet toevallig toch zwanger?? Wat betreft uitblijven menstruatie: mijn gyn zei dat als provera bij mij niet werkte, ik de pil een maand zou moeten slikken om het weer op gang te krijgen. Maar toen hij rekende hoeveel tijd het dus nog zou kunnen duren voordat ik met clomid zou kunnen beginnen i.c.m uitzending van manlief mocht ik gelijk starten met clomid.

Ik ben vandaag 10dpo. Heb cyclussen gehad van 12 dpo, ook van 13 of 14 dpo.. ik wacht tot zaterdag met testen, dan zit ik op 13dpo. Hopelijk dan geen ongi en een flink positieve test :D

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @yvetje hmmm dus dat kan toch wel dus...?
    ik heb nog niks geen druppel echt totaal niets!!
    maar goed alles kan nog he... ik moet nog 1 pilletje die ga ik zo nemen en dan ben ik ''klaar''
    dus wacht het nog even af!

@ mieks oehhhhhh vind het zooo spannend voor je meid!
    hihi ! zou ik zoooooo leuk vinden als je zwanger was! geeft ons ook weer extra '' hoop en positieve energie'' dat je dus ook ''snel'' zwanger kunt raken dmv clomid!
    en dat nog voor je ventje weg is meid, het is jouw echt gegunt!

en nee ik kan niet zwanger zijn! ik had wel donkere ovutesten maar niet positief dus nooit een eisprong gehad! dus kan niet zwanger zijn... heb overigens ook niet getest... want heeft geen zin en wordt ik alleen maar depri van bij een niet positieve test ;)
    dus nee is echt van de provera weet het zeker...
    maar vroeg me gewoon heel erg af of andere ook die ''klachten;'' hadden. niet dat het zo verschrikkelijk is.. maar wel vervelend! oja en belangrjkste zweetbuien nietttt normaal! continue opvliegers kan er zelfs niet van slapen pff ellende hihi

ik duim nog ff verder mieks ...

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owh en ps ik hoop echt niet dat ik anders terug aan de pil moet dan moeten we vervolgens weer 5 mnd wachten eer ik weer een keer ongi wordt hihi...

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi, ik ahd hetzelfde als Mieks. Voor de zekerheid toch niet even testen? Soms mis je net de LH-piek en heb je toch een eisprong gehad zonder dat d etesten het gezegd hebben.

Deel Deze Pagina