Mieks, ik vroeg me dat ook af, zou je lf langer zijn met clomid? Anders weet ik het na 10 dpo al straks. Maar misschien toch maar 14 aanhouden voor de zekerheid.
@Bbibi, dat kan dus inderdaad wel zo zijn. Normaliter word ik 2/3 dagen na de laatste Provera pil ongesteld. Misschien is het wel niet zo dat jij dit ook hebt hoor, maar dat kan nog een optie zijn. Ik heb van de provera verder geen klachten gehad. Ik weet ook zo niet wat er in de verpakking staat qua bijwerkingen?? De bijwerkingen die jij noemt heb ik alleen bij Clomid.
@ Bbibi, wat babke al zegt, ik zou toch even een test wagen. Gewoon om het zeker te weten Hou je gewoon voor dat het negatief is, maar straks begin je met clomid en blijk je toch net een eisprong gehad te hebben. Dat is niet goed. Beter even zekerheid denk ik dan!
hmmm ladys jullie maken mij bang! provera is super slecht bij een zwangerschap! en kan toch nooit ik heb wekennnnn aan een stuk getest! zit nu op dag 46 van mijn cyclus!! en voel me verder totaal niet zwanger ofzo... ik weet niet wat de normale bijwerkingen zijn van provera ... moet je eigenlijk nooit naar kijken want dan maak je je alleen maar bang over ''wat de bijwerkingen zouden kunnen zijn'' en praat ik me dat misschien alleen maar aan! ik denk dat ik wacht of ik over 3 dagen ongi wordt zo niet testje voor zekerheid om alles uit te sluiten. Ik moet toch nog niet aan de clomid! eerst volgende wek vrijdag terug voor uitslag en yvetje vreemd dat jij nergens last van had... hmmz...
owh ik heb toch maar even gekeken! had doosje in mijn tas zitten (zit op werk) zodat ik vandaag gauw smiddags de laatste kon nemen zodat ik snel ongi kan worden... mare nee hoef geen test te doen denk... staat moe duizelig hoefpijn en gevoelige borsten (nouja ik heb tepels) maar daar zal hetzelfde mee bedoelt worden neem ik aan! ach dan maar hopen dat het gauw opgang komt aftellen...
Lees op internet, bijwerkingen van provera: o.a. Borsten, pijnlijke en duizeligheid. het dus dat kan het ook zijn... testje is nooit weg toch?
t zal er wel bij horen jammer genoeg! hoop ook dat t gauw op gang komt voor je! kun je eindelijk beginnen! Hoop dat ik ook snel na de 10e mag starten, kan niet wachten. ps dit prikbord begint al een aardige verslaving te worden oepsss
@weegbree! ja weet ZEKER dat het van provera komt want ik heb het echt nooooit dus zou wel puer toeval zijn toch? dus maar vroeg me af of jukllie (de gebruikers) dat iook hadden! hihi... en tja als dat het enige is... het is voor een goed doel he laat mijn ongi maar gauw komen want ga het echt niet meer halen optijd voor de 7e (baal als een stekker)... en ja hoop ook voor je dat je de 10e gelijk kan beginnen en of ze direct iig meteen onderzoek gaan doen! zou fijn zijn! want wachten duurt zoooo lang
Meestal klopt je gevoel hoor Bbibi, Maar voor de zekerheid, als je over een paar adgen niet ongi bent een kruidvatje er tegen aan. Is maar 2,50.
Ja het zal wel toeval zijn! Ik heb geen ervaring met provera. Heb alleen een keer een primolutkuurtje gehad waarvan ik geen last had en keurig na 3/4 dagen ongi werd. Maar even vraag hoor, waarom baal je dan precies voor de 7e? Is het niet zo dat als je nu ongesteld wordt en zaad en bloed verder goed lijkt je dan mag starten met chlomid? ja en idd hoop ik dat ik na de 10e ook een opwekkerskuur mag doen en dan direct aan de chlomid! sterkte er iig mee!
Het lijkt trouwens wel alsof de bijwerkingen van Clomid nog steeds voelbaar zijn zeg. Ik ben warrig (heel erg) en zo hyperdepieper.
@weegbree, nee ik baal van t feit niet ongi te worden geen bloed = geen uitslag! dus dan gaan ze 7 sept niet halen en wordt alles veel later! en dat is klote! en verder geen idee waarom hji niet meteen clomid mee gaf! hij wilde eerst bloedprikken en zaadonderzoek ... ik denk dat ze vanuit daar gaan bekijken of het clomid wordt en of dat het IUI wordt of iets anders... dus moet eerst terug! hoop niet dat ik dan gelijk een maand moet wachten voor ik clomid ga krijgen hoor pfff...
nou dat is het zeker! het wachten momenteel helemaal beu! maar goed we houden de moed erin! wie weet komt het gauw (duim duim ..) hihi en jij moet dus ook nog even geduld hebben dus? jij moet ook nog ruim anderhalve week in spanning zitten... hopelijk wordt je 10september tenminste wel meteen geholpen
ik hoop het ook. maar het is mijn eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. Heb al wel twee echo's gehad en bloedonderzoek met diagnose pco bij de gyn. Dus hoop niet dat ze dat opnieuw moeten doen. Na een kuurtje primolut met hemelvaart, daarna een ronde van 37 dagen met een eigen eisprong gehad (helaas niet gelukt om die te bevruchten), sinds begin juli helemaal niks meer hier en daarvoor vanaf janauari ook helemaal niks. Een vriendin gaf mij als tip dat zij na een primolutkuur de boel weer op de rit had gekregen dus daar had ik ook op gehoopt, maarh elaas. Dus ik hoop straks na de afspraak (nog 12 nachtjes!) zsm aan de opwekkers en chlomid! maar zaad zal in ieder geval ook nog bekeken moeten worden. maar hoop gewoon dat ik direct met een opwekker mag starten, dat dat in ieder geval paralel loopt aan zaadonderzoek en evt. bloedonderzoek. Maar ik zal daarin zeker wel op mijn strepen gaan staan maandag over 1,5 week! Ben het wachten zo zat! Hopelijk valt het bij jou ook mee en mag je ook gauw beginnen met wat dan ook. Het voelt, voor mij tenminste, of je dan pas serieus een kans krijgt. als ik naar je pendels kijk zou het maar zo eens kunnen gebeuren voor je volgende maand... In hoeverre hecht je daar echt waarde aan? Probeer er ook een te krijgen, maar die dames zitten allemaal zo vol geloof ik en ik heb ook geen 150 berichten op zp. Ik heb wel heel veel meegelezen de laatste maanden, maar echt plaatsen durfde ik steeds niet omdat ik bang was dat ik er teveel mee bezig zou zijn. Maar merk nu dat ik het ook wel prettig vind om er over te praten, wat je met anderen niet zo makkelijk doet. nou t zit er alweer bijna op! vanavond eten met n vriendin (die nog zes weekjes moet tot ze is uitgerekend!) dus mooi verhalen aanhoren van hoe het allemaal gaat en is om zwanger te zijn! Wel leuk hoor!
@weegbree, owhhh jij hebt al enorm veel onderzoeken dus gehad? maar is dat via de huisarts gegaan... nee als jij al echo en bloedonderzoek hebt gehad denk ik dat je wel direct zal starten met clomid hoor! en wat je zegt paralel zal dat lopen met zaadonderzoek (overigens niet iedereen met clomid krijgt meteen manlief zaadonderzoek hoor) dus wie weet beginnen ze gelijk wel! ga daar maar vanuit! Hoelang ben je inmiddels gestopt met de pil? ook al lang dan vermoed ik? en ga jij ook voor je eerste kindje? en qua pendels hecht ik niet veel waarde aan maar vind het wel leuk! ik heb voor mieks en nog een paar mensen gependeld ... (voor de ''leut/hobby) wil ik wel doen voor je als je dat leuk vind... maar dan moet je het zien als ''fun'' en dus geen waarde aan hechten. Ik hecht wel waarde aan de uitslag van mijn koffiedik lezer/ paragnost... maar die kon niet vertellen wanneer... volgende wek ga ik weer ben benieuwd of ze het nu wel ziet ... (wat een verslaving he?) hihi... zal ook eens naar huis gaan! fijne aaf ladys!