Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fren

Fren Actief lid

Aug 28, 2012
    155
    0
    16
    Groningen

Ik slik Vitaal Zwanger van de Kruidvat (je weet het nooit)
    Foliumzuur en vitamines in 1!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    en je man ook?
    ik slik zwanger worden van de etos.
    had ook teunisbloemolie en omega 3/6 erbij, maar het is zo'n stapel pillen en had niet echt het gevoel dat het werkte!
    thanks bbibi, ik ga denk ik gravitamon maar kopen!

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik gebruik wel een zwangertablet maar verder niet hoor. Man gebruikt niks. Ik vind het belangrijker om gewoon gevarieerd te eten.

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    @Charise, spannend meid...20 mm is een mooi ei dacht ik zo:)
    toch nog op tijd met klussen...duim duim
    @Weegbree..tempen heeft dan wel nut als je hormonen gebruikt...wanneer je cyclus afwezig is zoals bij mij dus niet..
    Ligt er misschien ook aan wat je eigen cyclus is...
    @Fren..jammer dat er niets te zien was...hopelijk gaat er toch een mooi eitje groeien!

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    Trouwens heeft het zin om nu al zwanger worden supplementen te gaan slikken...in mijn geval?
    Of is dat pas nodig wanneer je begint met de hormonen?

6. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Bbibi, lekker hoor..vakantie! Ga je nog wat leuks doen?

@ Weegbree, hier geen vitamines voor manlief. Hij sport veel, eet gevarieerd en gezond dus hij (en ik ook) vind het niet nodig. Voor zn zwemmers was het ook niet nodig, hij had er met het onderzoek 188 miljoen! :p

@ Merel, foliumzuur moet je zoiezo slikken, eigenlijk al voor je zwanger wilt worden. Dat voorkomt de kans op open ruggetje en dergelijk!
    Extra vitamines kunnen nooit kwaad dus kan je gewoon slikken. Ik slik vanaf het begin al VSM Puur mama. Daar zit alles in de juiste dosis in.
    Hou er rekening mee dat er in gewone multi vitamines van sommige vitamines teveel zit als je zwanger bent.. zo mag je bijvoorbeeld niet teveel vitamine A hebben dan..
    Je hebt dus multivitamines voor vóór,tijdens en na de zwangerschap :) Dat is beter als je een zwangerschapswens hebt :)

7. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik slik Davitamon Compleet mama plus. Zit ook omega in geloof ik.
    Man had ik ook allerlei pilletjes voor, maar die slikt ze niet meer. Moet ik eens goed stimuleren. Hihi.
    Had voor hem, multivitamine van Centrum, Zink, L'arginine, foliumzuur, en vitamine B (weet niet precies welke nummers).

Mieks, er staat geen 2x bloedprikken, maar 1 x prikken en 1x uitslag van bloedprikken.
    Mijn NOD laat ik nog wel weten als mijn eitje gesprongen is. ;)
    Waarschijnlijk ben ik dan op vakantie. maar zal kijken of ik het kan laten weten tussendoor, en anders daarna.

Denken jullie dat ik 1 doosje Clomid mee kan nemen op vakantie of niet? Zou je dan echt een medisch paspoort moeten hebben ofzo?

8. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden, ik heb nu dus 100 mg tabletten.
    Er staat op het doosje 2x daags 1 tablet.
    Moet ik die dus 's ochtends 1 en 's avonds 1 innemen?
    Kunnen ze niet allebei tegelijk?

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    De dokterassistente zei gisteren tegen mij dat ik primolut kreeg en dan 1x p.d. 2 tabletten..dus in 1 keer 2 tabletten niet gespreid over de dag is mij verteld...
    Het ligt er dus aan hoe het er precies staat:
    1x p.d 2 tabletten, dan ga ik er vanuit 2 op hetzelfde moment

10. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    Srry verkeerd gelezen::S:D
    2 x daags 1 tablet..dan moet het ook echt gespreid ga ik vanuit.
    1 maal per dag 2 tabletten dan in 1 x..
    Ik ga er vanuit dat het wel verschil gaat uitmaken wanneer je dit dus in 1x gaat innemen ipv 2x daags 1 tablet..

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mieks in jouw geval is het dan niet nodig!
    Maar voor mannen die niet helemaal goed vruchtbaar zijn kan het toch net dat beetje extra schelen! Hetnis natuurlijk niet
    Voor niets dat mijn gynaecoloog er zelf
    Om vroeg en zei dat het goed was mijn man gravitamon te geven!

Kan me ook wel voorstellen! Als de vrouw het
    Moet om vruchtbaarder te worden, is het
    Logisch dat dat ook voor de man geld uiteraard! En zink tekort geeft verminderd sperma
    Sowieso... Dus kijk goed = goed. Maar het kan sowieso nooit kwaad!

Verder eten wij ook zeer gezond en gevarieerd maar dan nog zit er in nederlands eten extreem weinig votamines meer en NOG minder mineralen. 90% van de nederlandse bevoling heeft zonder meer al selenium tekort ( vandaar dat kanker in nederland als een van de hoogste
    Percentages voorkomt) dat zit bijna niet meer in onze "grond"men dus niets meer in de voeding! Dus bijslikken is niet alleen goed
    Voor zwanger te worden, maar ook voor je algemene gezondheid.

Als ik mijn lijst zou neersetten wat ik zou slikken zouden jullie stijl achterover vallen hihi :) zon 20 pilletjes per
    Dag kom ik wel aan hihi

*was even offtopic*

Maar moraal van het verhaal! Multi is altijd goed! Zwangerschapswens of niet... Altijd doen :)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh en @ mieks!wij zijn in juni al lekker naar het buitenland geweest maar we gaan we volgende week (10sept) midweekje center parcs met ouders en hond! Dus wel Zin in :)

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi, ook wij zijn gezonde eters, niet te zwaar en vriendlief sport vrij veel. Ik wat minder, maar wel genoeg beweging.
    idd baadt het niet dan schaadt het niet met vitamines toch?
    maar misschien is het zowieso wel goed om eerst het zaadonderzoek af te wachten, anders geeft dat misschien wel weer geen realistisch beeld...

Charise, fijn vakantie!! waar ga je heen, hopelijk naar het zonnetje!!!

14. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    Hmm nou dan ga ik ook maar aan de foliumzuur of aan de zwanger worden vitaminen alles in 1 is nog makkelijk!:)

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @merel als je idd de zwangerschaps multi van etos ofzo pakt zit daar meteen alles in! En ben je met 1 pilletje per dag klaar! Je moet zelfs al het liefst een maand of 2 zijn begonnen voor je zwanger raakt! Dus aangezien jij al snel aan de clomid gaat zou ik er alvast maar mee beginnen :)

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja bij ons vroegen ze in het ziekenhuis of ik al bezig wat met foliumzuur. Het kan geen kwaad, en ze raden het inderdaad om een tijdje van te voren al te beginnen er mee. En inderdaad een multivitamine preparaat kan geen kwaad, heb je alles lekker op pijl. ;)
    Ik heb weer nieuwe Davitamon gekocht vandaag. Die vind ik fijner omdat maar 1x op een dag is en die zwanger worden van etos 2x op een dag.

Bbibi, lekker dat je ook nog even weg gaat zeg! Heerlijk. :D
    Wij gaan ook 10 september, dus dan zal het wel wat stiller zijn hier.

Weegbree, ja we gaan lekker naar het zonnetje. Gaan 8 dagen naar Cyprus. En afhankelijk van wanneer mijn eitje echt springt, is mijn NOD dus op vakantie. Dus dat word testen daar. ;) Hopelijk kom ik zwanger terug.
    Ik weet niet hoe het zit met internet daar, maar anders kom ik tussendoor wel een update geven.

Op zich wel lekker dat we op vakantie zijn, dan ben ik er toch minder mee bezig met dat : "ben ik zwanger, of toch niet?!" :p
    Ik ga er gewoon lekker van genieten, en hoe het ook gaat, ik zie wel, ben sowieso al blij dat de Clomid werkt!

Dus ik ga op vakantie en ik neem mee: zwangerschapstesten, tampons en Clomid :p haha.
    Clomid neem ik mee omdat ik niet weet wanneer ik ongi word en ik dan natuurlijk weer op dag 3 moet starten.

We zullen zien. Eerst nog een week werken..

17. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babke, hoe groot was jou eitje vorige keer nu? 9,5 toch? En nu 14,5 mm. Dat is toch netjes! :D
    Hij gaat sneller groeien op het eind. Bij mij bleef het eerst dus gelijk, toen 1 mm per dag. En nu is het 5 mm in 2,5/3 dagen gegroeid.
    Hopelijk heb je maandag ook een mooi groot eitje! :D

Wij hebben geen samenlevingstest nee, geen idee waarom niet. Maar jou mannetje heeft geen zaadonderzoek gehad toch? Dat hadden wij weer wel.
    Denk dat ze dat misschien doen als ik over 5/6 maanden nog niet zwanger ben.

Hier nu trouwens steekjes rechts. Dus het is aan het rommelen. ;)

18. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi charise. Maandag was hij 9,5. Woensdag 12,4 en nu 14,5. Prima dus

Merel, primolut moet je wel verdelen over de dag hoor!

19. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Oh super goed Babke! :D
    Dus volgende week een eisprong. :D
    Hoe is jou baarmoeder slijmvlies??

Bij mij zeiden ze dat het met Clomid dunner kan worden.
    Bij mij was het gelukkig heel mooi dik. Weet niet hoe dik het nu was.

20. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    @Babke
    Primolut moet ik wel over de dag verdelen?!
    Op het recept staat 1 maal per dag 2 tabletten...dus dan is er toch geen verwarring mogelijk...?
    Wat stond er bij jou op het recept dan?
    Ik zal mn gyn vragen voordat ik ermee begin...:s

Share This Page