Ik lees net ergens dat tussen 7 en 13 optimaal is. De echoscopist zei van de week minimaal 6. Maar ik ben natuurlijk nog bezig met opbouwen.
Ja ik weet het ook niet precies, ook niet hoe het nu bij mij is. Maar zag wel een dikke rand zitten. Dinsdag was het bij mij 7,2 mm. En toen was mijn eiblaasje 15 mm. Was nu weer dikker. Was trouwens ook geweldig om zo'n groot eiblaasje te zien! Dacht meteen YES, hij zit er nog hihi Nu echt veel steken rechts trouwens, gaat niet lang meer duren voor die springt. Misschien vannacht. Dus lekker klussen zo. Enne ook eggwhite weer. Nooit gehad zo kort voor eisprong. Dus ik ben happy! Eindelijk het gevoel dat het nu serieus is allemaal hihi.
Nou fijn!! Veel klusplezier en fijne vakantie!!! Als er nieuws is moet je maar op zoek naar n internetcafe!!
Hihi, volgens mij hebben ze er internet. Volgens de site in ieder geval wel. Dus dan kan ik via mijn telefoon er wel op komen. Dus kan af en toe even vertellen hoe het gaat, en hopelijk groot nieuws brengen hihi. Maarja afwachten haha. X
@charise Spannendddd ben wel beetje jaloers hoor Als ik zo jouw babke en mieks verhalen hoor! Ik ben tegelijk mee t Topic gestart en nog met legen handen... Ik wil oooooook !! Hihi... Maar gun het jullie zeker van harte!!mik hoop oprecht dat jij babke en mieks de clomid na deze ronde kunnen opruimen hoor Meiden!!!! (duimduimduim) en zou leuk zijn lekker op vakantie positief testen wauwwwww extra spannend!!! En idd ons dan ZEKER ff update he? Hihi... En ik ben gewoon in limburg he hihi us heb inet op tel ! Dus zal er nog wel 24/7 opzitten ! Nouja wel ietsss minder denk niet Dat minn ouders dat zo gezellig vinden! Maar af en toe Wel ff bijkletsen!! @mieks heeeeeel veel succes morgen ochtend met testen!! ( fingers crosst) hoop zooooo dat mijn pensel klopte en jij morgen gewoon 2 dikke strepen gaat zien hihi !!! Ga keihard duimen!!! @de rest niks te vertellen maar wens jullie een fijne aaf!! hihi
Even een snelle reactie.. wederom een heel vaag schaduwlijntje bij flink turen. Wat een domper ik snap het ook gewoon niet bij mijn mooie temperatuur...
Mieks, ik denk dat je nog steeds vroeg bent. En daarbij, ze zijn er door ivf achter gekomen dat de groei van een vrucht in het prille begin soms stil kan staan. Dat kan soms wel tot een week zijn. Waarom weten ze niet maar hcg wordt dan langzamer aangemaakt. En misschien maak je wel langzaam hcg aan. Die temp vertelt je heel veel. Maar misschien gaat het ook nog mis. Klinkt hard, maar mijn hcg was ook heel vaag. Ik denk ook omdat het niet goed zat. Dat je zwanger bent, lijkt me geen twijfel eigenlijk. Nu gaan we heel hard duimen dat het goed zit en dat je een mooi streepje krijgt. Welke test heb je gedaan? Oh ja en je moet maar zo denken. Als je zwanger bent, het moet er vanzelf een keertje uit. Test of geen test oftewel je komt er echt wel achter. Onomkereb doe je het toch niet meer. Gelukkig Mijn man moet het najaar geopereerd worden aan zijn knie. Dus in het gips. Ik ben bang dat wij ook ff pauze gaan nemen als het daarvoor nog niet gelukt is.
@mieks grrr! Wat vervelend! Maar nog geen bloed, dus houd moed! Heb geen verstand van temperatuur maar t lijkt zo goed!! @babke miss kun je heel creatief klussen met gips ?
Hmm moet dan eerst een lesje kamasutra denk ik haha. Als ik boven zit beweegt hij toch altijd mee. Dat wordt dan lastig en ik heb maar korte beentjes haha
@mieks baaaaaalen dat hij nog niet Donkerder is ghrrrr!! Wel met eerste ochtendurine getest? Miss wat babke zegt? Toch nog echt te vroeg! En Zoals bij die kennis van mij die pas met 6 weken positief testen! Het kan allemaal echt!! Ik hoop gewoon zooooo dat je niet ongi wordt dan komt het vast goed Ik blijf kei hard duimen! @babke hahaha moest zo lachen met jouw bericht : kamasutra! En dat op de vroefe morgen als ik net mijn ofen open doe! Hihi... Maar er zal toch wel iets op te bedenken zijn? Ee zijn ook mannen zonder benen... Dus hoe lastig ook valt Er vasttt wel wat te bedenken! Maar het alleen maar "bijzonder" hahaha is weer eens wat anders!! Haha
Zo..ik ben mijn bedje uit en zal even terug lezen. Wat betreft mijn test. Nu hij is opgedroogd zie ik het lijntje beter maar hij is nog steeds super super licht! Kan niet eens goed zien wat voor kleur hij is. Maar dit keer zal ik wel het lijntje binnen 10 minuten ook al was het intensief turen. Pff mijn hoop is dus nog niet helemaal de grond in geslagen, dat ik nu weer een lijntje heb zou moeten betekenen dat er in elk geval "iets" gaande is.. nu echt maar heel hard hopen dat ik te vroeg heb getest! (al vind ik dat nog steeds vreemd..zit inmiddels op 13dpo! Normaal ben ik of al ongesteld, of ik heb al bruinverlies om ongesteld te worden, en is mijn temp al een stuk lager!) @ Bbibi, voor ons als vrouw vind ik het idd alleen maar goed om extra vitamines te slikken.. we kunnen het maar allemaal binnen worden, tegen de tijd dat we zwanger raken hebben we alles op het juiste niveau Heerlijk, naar centerparcs! Welke ga je heen? Manlief en ik zijn pas geleden naar het Hijerderbos gewees. Was erg leuk. @ Charise, heerlijk joh 8 dagen naar de zon! @ Baarmoederslijmvlies. Ik had ook gehoord dat het door clomid wat dunner kan worden.. ik heb daar teunisbloem olie voor geslikt, schijnt er goed voor te zijn. Weet de precieze waardes niet, maar afgelopen maandag zei ze op de echo dat het er goed uit zag @ Babke, 6 is dus al heel goed Bedankt voor je uitleg vanmorgen..hoop dat je gelijk hebt. Heb het idd ook al eerder mee gemaakt (volgens mij zaten wij rond diezelfde periode toen kan ik me nog herinneren uit pbtjes). Mijn testen werden toen ook maar niet donkerder (in elk geval wel iets donkerder als ik ze nu heb.) Kijk maar in mijn album, daar heb ik de foto's van toen in staan. Ik test altijd met de kruidvat 2v5euro.. Hihi jullie moeten dus creatief met klussen worden icm gipsbeen *krijgt ineens een idee: Babke op de schommel en manlief er staand met gipsbeen voor*
@mieks : hahaha ff gauw babke op een schommel en vent ertegenaan? Hooen dat er geen kinders snachts in de apeeltuin zitten dan whahahaha! Owhh jongens het wordt steeds gekker hier op de vroegen morgen hihihi ... Wat betreft je testje ik zag hem net in een ander topic voorbij komen! Ala ik heeeeeeel goed kijk lijkt er idd een innimini lijntje te staan maar lastig te zien! Hoe moeilijk ook ... Ik zou toch als je met een paar daagjes niet ongi bent ( waar we vanuit gaan) nogmaals testje wagen!gaan we gewoon nog ff verder met duimen!
Ze hebben tegenwoordig ook schommels voor thuis gebruik he Makkelijk voor in de slaapkamer Owja..testje kan ik hier ook wel zetten. Denk idd dat je er niet veel van kan maken.. Was al heel moeilijk om hem op de foto te zetten, en hier zijn de foto's ook nog eens kleiner
Haha ja heb ik wel eens geZien ja bij Kloe kardashian & lamar Odom in hun serie! Alleen zakte de schommel gelijk van het Plafond hihi ... Zo grappig!! Nou meid het is ff niet anders ik denk dat je toch fftjes geduld Moet hebben! En wij duimen met zn alle verder voor jouw dat je gewoon zwanger bent! @all hier nogggg geen verandering! Nog steeds niet ongi : dag 49 incl provera ... Zo vreemd Zere (.) (.) zijn helemaal verdwenen gelukkig en duizeligheid ook dus was echt van provera!! Ben benieuwd wanneer het gaat komen
Heb net even een nieuwe foto gemaakt, het is zoo moeilijk om zo'n licht streepje er goed op te krijgen... ik zie hem in elk geval ook als ik de negatief-functie van mijn telefoon aan zet... Hoop dat deze foto beter is dus.
Mieks, ik zie ook zeker wel wat ja, heel licht. Hopelijk over een paar dagen een knaller!! Babke vervelend van je man dat hij geopereerd word aan de knie! Zijn best pittige operaties. Hopelijk hersteld hij snel. En anders lepeltje lepeltje klussen? Hihi. Nou meiden hier gisteravond geklust! Eerst wou het bijna niet lukken dus ik was echt even teleurgesteld en baalde zo. Maar even pauze genomen en daarna weer verder haha. Ik ging ff naar toilet en had een zwart soort lingerie achtig jurkje aan gedaan haha. En dat heeft geholpen zei m'n man Dus super opgelucht en mijn man ook, die was alweer bang dat het 'm niet zou lukken, en hij zei wel. Ik moet het ook gewoon echt niet weten wanneer je vruchtbaar bent. En ik had trouwens MEGA ovulatie pijn zeg! Pfffff, moest haast gebogen lopen zo gevoelig was het. En met klussen was ook niet echt al te prettig, maar ja ik dacht gewoon doorbijten. Nu is het nog heeeel licht gevoelig, maar denk dat ie wel gesprongen is. Ik heb dit maanden geleden ook eens gehad, ook ZO'N pijn 's nachts (toen had ik nachtdienst) en toen die gesprongen was is het meteen weg. Normaal rommelt het een beetje, maar nu was het ook weer zo gevoelig. Bbibi, ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor, dat je al onze verhalen leest over Clomid, eisprong, klussen gedoe. En jij bent nog aan het wachten. Dat is ook heel rot. Ik klets ook in een ander topic waar ik vanaf begin mee klets en daar is zo'n beetje iedereen al zwanger, in de 20 weken. Dus ja al die tijd was het voor mij ook rot van pff, ik klets hier vanaf het begin en dan meiden die later mee komen kletsen zijn nu al zwanger. Het is niet dat je het iemand niet gunt, integendeel, maar soms voelt het wel ff van pff waarom ik niet. Maar nog effies meid, jij hebt ook binnenkort een afspraak en hopelijk mag je ook snel starten met de pilletjes!