Ik moet trouwens straks alweer werken. Van 15.30 tot 23.00 uur, echt heftig hoor, ben gisteren uit de nacht, dus ritme is nog helemaal naar de klote en voel me echt net een wattenhoofd haha. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar verder ben ik nog niet actief. Ga nu maar even koken alvast voor vanavond. Xx
@mieks ik zie ook idd een heeel licht streepje maar er is zeker iets te zien!! Wat spannend!! Hopelijk heb je over een paar dagen gewoon een knal test in handen ik duim voor je meid!
@mieks ik zie hem nu zelfs duidelijker!! Ik dirf nog niet te enthousiat voo je te zijn! Maar ik heb heeeeeeele goede hoop!! Dus zeker met een paar daagjes normaals testen! Dinsdag of woensdag ofO spannend meis! Hoop zoooooo dat het raak is voor jouw en je man! Zo net voor hij gaat ! Zou geweldigggg zijn!! @charise daa lief van je wijffie!! Ja over een weekje mag ik !! Hoop zoooo dat ik aan de clomid mag! Maar is afwachten! Het kan alleen als ik niet voor maandag ongi wordt!! Dan is het tenminste niet later als dag 5 dus duim duim duim dat ik nu juist NIet ongi wordr haha!! En goed dat je geklust hebt meis!! En goed van je dat je hem verleid hebt! Is bij die mannen vaak net ecen nodig hihi ! Ik ga suuuper hard duimen dat je eitje bevrucht is meid! Ik gun het jullie allemaal echt heeeeel erg!! En het is wat je zegt... Soms is het wel eens lastig omdat je zelf zO graag wilt! Maar ik weet ook hoe moeilijk het voor jullie is als pcos-ers dus ik hoop zekerrrr dat jullie kei snel zwanger zijn!!! ( duik duim duim ) Als ik jouw was zou ik wel vnaaf nogmaals ecen klussen als dat erin zit? En anders morgen ochtend ofzo nog even een keer... Je weer nooit
@bbibi ik weet precies hoe je je voelt...wil ook zooo graag beginnen. het voelt nu zo machteloos dat je maar zit te wachten en de tijd langzaam verder tikt... ik wil ook zo graag chlomid!! maar goed, er is niks anders te doen dan afwachten tot de arts zegt dat je mag... @charise... kan me voorstellen dat je naar de klote gaat zeg! pittig lijkt me dat... ik heb gelukkig een redelijke 8-17 baan. vandaag lekker uitgeslapen en samen oa. thuis opgeruimd, wasjes gedraaid, alvast gekookt en gras gemaaid. Zo nog even t dorp in, op naar de etos... pillen zijn bijna op! en dan misschien nog even sporten. vanavond lekker een filmpje kijken! @Mieks, dus jij gebruikt ook teunisbloem? heb het een paar maanden gebruikt, maar merkte er niks van. maar als het goed is voor BMS pak ik het maar wel weer op. Daar zie je zelf natuurlijk niks van... spannend hoor, morgen in de efteling mooi even afleiding dus! fijn weekend allemaal en charise werkse..!
@temperaturen. ik begin met temperaturen op het moment dat ik start met primolut, dus dag 1 v.d. cyclus? aangezien er nu niks gebeurd hier van binnen? of denken jullie dat het beter is als ik nu wel begin?
Charise, dat wat je zegt van een clubje, heb ik ook. Ik en nog eentje zijn over. Zij heeft echt een gigaprobleem. Maar ben zo blij met jullie. Het benauwd me wel dat statistisch gezien hier ook een of twee dames gaan afvallen voor het volgende traject zeg maar. Lepeltje lepeltje die gaan we zeker testeb. Schommel lijkt me minder geslaagd
Mijn gyn vond het niet nodig om de menstruatie optewekken en zo als er nu uitzag ging ik ook niet ongi worden ben erg benieuwd wat ze volgende week zeggen en wat er gaat gebeuren.... Vandaag verjaardag van mijn man bezoek zal zo wel aankomen allemaal....ga de vla alvast snijden fijne dag allemaal ... En charise werkse meid!
Koken jullie trouwens graag? Ik wel dus ik vind het nu zo leuk om recepten te verzinnen. Ik heb net een koolhydraatarme lasagne bedacht. Hij staat in de oven en volgens mij is hij echt mega machtig. Een bol mozzarella half bakje ricotta en wat gehakt zit erdoor. Ach houd ik misschien over voor morgen. Lekker makkelijk.
Klinkt lekker!! Heb je dan geen bladen gebruikt? En n eigen tomatensaus of uit n pakje?? @allen alle vitamines bij etos 2e gratis!!! Dat scheelt nogal dus! Heb weer n vooraadje zwanger worden/teunisbloemolie/omega 3&6/haargroei vitamines. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil in januari echt zo n haaruitval. Niet zo erg dat ik kaal wordt ofzo maar wel mega veel last van! Herkennen jullie dat ook?? Eetse babke!!! Wij eten kip kerrie zilvervliesrijst met sperziebonen en n ommeletje.ook lekker! Fijne avond allemaal!
Ook lekker Weegbree. Nu met sb even geen bladen idd. Saus maak ik altijd zelf. Gezeefde tomaten of tomatenblokjes met bouiloon verse kruiden en lepeltje sambal. Soms de saus al voorbereiden met beetje gebakken spek, maar dat is lang geleden. Hij was trouwens lekker. Heb nog over dus ik eet van de week nog een keer. Dan kan manlief frietjes eten.
@babke klinkt goed jouw eten allemaal! Ik heb een grote hekel aan koken maar eet wel superrr graag haha kunnen wij geen deal sluiten? Jij dagelijks voor mij koken en ik jouw huis poetsen hahaha Wat betreft mensen afvallen uit dit groepje zullen er niet Veel zijn toch? Ik dacht te lezen dat 80% vd pcos-ers geholpen kon worden met clomid? @weegbree ; ja ook zooooo ontsettend veel haaruitval! Had ik al veel maar nu ghrrrr vind het verschrikkelijk gewoon! Mijn bos haar wordt steeds dunner jammer genoeg Enne jij voelt het dus precies zo als ik ? Je gunt het iedereen super Vooral mensen Zoals wij die weten dat zwanger worden zeker niet vanzelfspreken is!!! Maar toch voel je je nu idd zooo machteloos nu je aan het wachten bent... Ellende gewoon!! En baaaaal nu des te meer ik wilde continue ongi worden! Nu hoorde ik dat t beter was vannie want dag 5 kun je nog starten met clomid dus dacht hopelijk maandag ongi ! Is bij mij nou weer altijd... Kutzooi !! Wordt ik het nu ( denk ik ) echt kutkutkut gewoon ! Dat wil seggen een maand extra wachten wat een klotezooi ! Pfff ben het helemaal beu gewoon!! @ zoetje proficiat met jouw mannetje! En veel plezier vanavond!!
Voel me precies zo helaas Maar we moeten t wel volhouden! Met chlomid heb je goede kansen... Hopelijk wordt t met de haaruitval beter als je chlomid krijgt of als je zwanger bent. Begrijp ik t goed dat je ongi bent geworden? Te vroeg dus? Is t toch geen optie om t zh te bellen of je eerder kunt??? Pfff dat is weer onzekerheid eebij...miss kun je ook nog wel later starten met chlomid?? Balen voor je zeg...
nou dan ben ik niet de enige dus met dan gevoel maar delen we dat dus allemaal! we gunnen hrt een ander net zo hard als onszelf! maar het liefst zijn we het allemaal tegelijk dezelfde maand hihihi en nou er is nog een beetje hoop! heb continue weer krampen en niet zon fijn gevoel maar net toch wer gewoon wit slijm bij afvegen! dus plzzz plzzz plzz laat het nog 1 dagje wegblijven! ziekenhuis zet mijn niet eerder aan de clomid omdat ze eerst bloeduitslag willen weten. als ik iets aan mijn schildklier heb mag ik geen clomid! vandaar geven ze dat niet zomaar... mijn ziekenhuis wil die verantwoording iig niet nemen... dus moet geduld hebben. Al komt het morgen avond pas (dan telt maandag pas voor dag 1) en dan zou ik waarschijnlijk dus vrijdag bij de uitslag kunnen beginnen... tenminste ik hoor van iedereen of dag 3 van cyclus beginnen of dat 5. Hoe was dat bij jullie (mieks, charise & babke) welke dag moesten jullie met clomid beginnen? er is dus nog een beetje hoop... duimen jullie mee dat het nog even 24uur weg blijft? hihi fijne avond x
@ Zoetje, gefeliciteerd met je man. Hopelijk hebben jullie een leuke verjaardag gehad. @ Babke, ik kook niet zo heel graag maar doe het wel het meest. Manlief kookt soms. Ik probeer ook wel eens nieuwe dingen uit, dat vind ik wel weer leuk @ Bbibi, ik begon ergens in de 70 dagen met clomid @ Haaruitval, Vitamine B slikken meiden! Dat helpt echt. Ik had het na het stoppen met de pil ook heel erg, en meestal rond de herfst ook wel. Dan krijg ik mijn wintervacht zeg ik altijd @ Wat betreft rot voelen, herken ik ook! Praat al vanaf vorig jaar mee met een vaste club meiden, heel gezellig! Samen met 1 ander meisje zijn we nog over van de 14 ongeveer die nog niet zwanger zijn. Er zijn er zelfs al 6 bevallen inmiddels! Rondom mij heen worden veel mensen (vrij snel) zwanger en wij zitten ook nog eens met de uitzending van manlief. Dus af en toe voel ik me zo rot terwijl ik zo'n positief persoon ben. Ik laat er dus weinig van merken, pak mezelf op en ga weer verder.. Maar hoe meer de uitzending nu dichterbij komt, hoe rotter het is. Daarom hoop ik ook echt zo dat het nu raak is Het zou zo welkom zijn! Vooral door hoe ik me de laatste 2 weken gevoeld heb, de pijnen die ik snachts had... ik zou me nog eens dubbel rot voelen als dat zonder reden is geweest. Meiden, ik ga zo mijn bed in, ben erg moe. Pff ben nu al zenuwachtig voor het tempen morgen ochtend! Morgen gaan we al vroeg naar de efteling, dus ik weet niet of ik smorgens nog even op de computer kom Fijn weekend verder!
@mieks hopelijk morgen mooi hoge temperatuur¡¡¡ we blijven duimen en gun het je natuurlijk driedubbel ivm de uitzending!! @vitamine b kan ik dus nergens vinden??? Tenminste niet alleen in n potje?
@mieks als eerst wat toevallig mijn andere ZP-pagina maatje gaat ook al morgen naar de efteling... hmmz ik denk dat ik ook maar ga is bij mij om de hoek hihihi Maar owh je kunt dus dag ''weet ik hoeveel'' dus ook starten? maaaaaar moest jij dat niet eerst aan de primolut? want dat is dus het ''probleem'' nu provera gehad... als ik dan dag 6 van mijn ongi zit kan ik niet gelijk weer aan de provera en zal ik dus weer een hele maand moeten wachten en dat wil ik nou juist niet!! dus dat is het gezeik.. dus ik hooop dat het even wegblijft! wat betreft rot voelen! ja 14 mensen en dan dus 12 zwanger en of bevallen? fijn dat het hun iig gelukt is mar des te meer balen voor ''ons'' he? dan voel je je toch wel lichtelijk gefrustreerd van waarom is het bij mij nog niet zover... ik heb het daar stiekem toch best vaak moeilijk mee moet ik eerlijk bekennen... plus zijn er 30 zwangere moeders om mij hen... vooral ook echt mijn beste vriendinnen... dus vind het zooo moeilijk omdat ik dagelijks er zo ontzetten vaak me geconfronteerd wordt, dat k er met de dag meer moeite mee ga hebben... en de druk steeds hoger wordt! heel vreemd... Maja niet aan te doen! geniet van je dagje morgen! hopelijk blijft je temp mooi hoog! en morgen lekker wat afleiding!! geniet ervan! weltruste
Nog even een snelle reactie vanaf mijn telefoon @weegbree, gewoon bij kruidvat, eigen merk. Bij al die potjes staat het anders even vragen aan hun. @bbibi. De gyn was het wel eerst van plan om menstruatie op te wekken maar met oog op de uitzending vond hij het alleen maar tijd verlies. Was ik dus erg blij mee! Welterusten
ahh op die manier... ik denk dat ik ook maar zeg dat mijn hubbie op uitzending moet... miss mag ik dan ook gelijk beginnen hihihihih nee hoor zomaar gekheid! het moet gewoon nog een dagje wegblijven ! ik ga rustig aan doen lekker slapen en er zooooo veel aan denken dat het stress bezorgd en dus weg blijft whahaha! weltrusten ladys! x