Ga ook voor ons eerste wondertje. Het was inmiddels het 2e gesprek bij de gyn, maar de eerste keer dat ze naar mijn eierstokken keken met de echo. Bloedprikken en duphaston kuur had ik al gehad. Mssn scheelt het ook wel dat ik al wat langer gestopt ben met de pil waaruit blijkt dat mijn cyclus zich niet zou herstellen. En mssn ligt het ook wel aan wat ze zien op de echo? De ene pco is duidelijker als de andere, maar dat weet ik dus verder allemaal niet. Ik ben allang blij dat ik gelijk mocht beginnen .
Dan weet ik al waar het aan ligt.. Bij jou is al eerder bloed geprikt..dus die uitslagen zijn waarschijnlijk dan bij hen bekend..vandaar dat je dus meteen mag beginnen. Bij mij was het bloedprikken, echo en zaadonderzoek bij het eerste gesprek..2e afspraak is via de telefoon(de 24e) en dan mag ik aan de primolut natuurlijk nog afhankelijk van mijn bloedwaardes..en dan clomid..ik heb namelijk geen cyclus dus zal het daar niet aan liggen in elk geval
Jaa, dan zal dat het wel zijn idd. Omdat die andere gyn niet naar de eierstokken had gekeken en deze wel kreeg ik natuurlijk de hele diagnose in een keer. Anders had ik mssn eerst idd ook wel moeten bloedprikken en dat moeten afwachten. Jij succes met afwachten, weet hoe frustrerend dat is. Hier helaas nog steeds geen ongi te bekennen, ook best frustrerend...
@paniekertje! Ja jouw ken ik nog van een ander topic ... Tussen jouw en infantem amor! (kayleigh) maar was een beetje een "dood" topic waar ik geen speld tussen kreeg hahahaha!! dus ik ben maar mn eigen topic gestart hahaha!! Dus welkom hier @ de rest nou het heeft nog niet door gezet gelukkig als alleen beuinverlies! Ik denk idd dat ik tmtoch niet krijg! Maar ga wel naar mijn eigen ziekenhuis bloedprikken!! En dat ik wel erbij zeg dat het vrijdag binnen moet zijn en dus met Spoed!! Dan zit ik op cyclusdag 5 bij de uitslag ... Dus hopelijkkkkkkk mag ik dan direct aan de clomid!!!! Spannendddd ladys!! Ik hoop het zo enorm! @ weegbree meid jij mag vast wel gelijk aan de clomid! Ze kunnen zo jouw status van bloed opvragen! Ze moeten alleen je hubbie nog ff onderOeken maar dat kan tegelijk!! Kom vast goed!! Nog een paaaar daagjes geduld! De 10e komt steeds dichterbij! Hopelijk kunnen jij en ik lekker tegelijk beginnen zou leuk zijn!! @all fijne avond
Ps @mieks nog een mooie hoge Temp en duidelijk geen ongi? Ik ben nog voor je aan het duimen meid!! En @weegbree het wordt zeler december hihi
Hahaha heeeeelijk ! Maken we er een gezellig dagske van!! Bakske chips Alcoholvrije weintjes nootjes olijfjes tapas! Ik zeg top doen we! Ff gauw een date plannen! Haha spannendddd!
Lijkt me gezellig!! Ff afwachten wat de 7e en 10e brengen voor ons! Het is avond nu he?! Nog geen ongi?
Hahaha das waar nog ff geduld Maar het is NU aan het doorkomen! Mijn tenen zijn gekrult, rits open en zweet op mijn rug vd pijn! Dus met een uur of 2 a 3 ongi denk! Heb hele dag bruinverlies! Dus maar nu mag het ook komen over 3 uur slaap ik dusse... Dan reken ik morgen op officiele eerste dag yessss😁 dus helemaal happy!! Heb wel besloten morgen ff te bellen of mijn bloed niet "cito"mkan worden aangevraagd dat ik zeker vrijdag de uitslag heb!! Dus ff duimen morgen voor mij meiden!!
Fijn zeg!!! Duim voor je!! Sterkte met je pijn zeg...altijd zo n last van of komt dat v d provera? Ik had nooit ergens last van dus daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Morgen weer aan t werk! Nog even n paar uurtjes op de bank hangen en lekker pitten!
He Mieks hoe is het? Schaduwlijntje al roze? Jij moet toch wel zwanger zijn zou je zeggen. Zou clomid toch de lf verlengt hebben? Lijkt me sterk. Hoe voel je je verder?
Ha meiden, ik ben er weer. Efteling was leuk maar druk. Merkte na zo'n hele dag slenteren dat ik aan het eind van de dag wat spierpijn achtig gevoel had in mijn onderbuik. Buik lijkt ook wat opgezet vanavond. Manlief zei al dat ik ook flink wat blauwe lijnen op mijn borsten heb gekregen en tepels doen nog steeds erg pijn. Maarrr....14dpo vandaag en nog steeds geen bruinverlies + hoge temp! Als morgen temp nog steeds hoog is gaan we er een nieuwe test tegen aan gooien voor dat ik naar mn werk ga (vandaag niet getest). Spannend!!!! @ Charise ik durf niet goed te zeggen hoe het zit met je tempkaartje..Kan nog steeds alle kanten op. Even afwachten deze week en zou voor de zekerheid proberen door te klussen. @ Paniekertje, welkom! Spannend hoor, wie weet was het wel een innestelings bloeding? @ Merel, valt me idd ook op dat het in elk ZH anders gaat. Apart eigenlijk! @ Bbibi, jaa eindelijk zet het door? Dan maar een paracetamol of een Aleve feminax zodat je er niet te veel last van hebt Hopelijk mooi aan de clomid! Agenda 02-09 Mieks Nod datum 03-09 Babke - Follikel meting en samenlevingstest 06-09 Zoetje Uitslag bloed- en zaadonderzoek 07-09 Bbibi Uitslag bloed- en zaadonderzoek 07-09 Charise - Bloedprikken (progestron) voor eisprong 10-09 Weegbree 14.00 afspr. Fertiliteitskliniek 10-09 Fren - Follikel meting 21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progrestron) 24-09 Merel Uitslag bloed- en zaadonderzoek
@mieks zag al wat foto's voorbij komen van de leuke dag in de Efteling! En wat spannend,!!! Ik duim hard voor jullie! Hopen op een knal test!
@weebree is niet van de provera hoor maar heb ik altijd als in ongi wordt!! Maaaaar nu is het toch gestopt De kramp en heb niks... Ik snap niks van mijn rare lichaam!! Jongens nu zet ik mijn lichaam te koop ghrrrrr!! @ mieks meis wat houd jij hebt spannend zeg !!! Geen bloed=goed!! Ik zeg nog steeds zwangerrrrr!!! Hoop het zoooo voor je!!! Ga kei hard duimen vanacht!! wel laten weten he?
@mieks duimduimduim @bbibi wat n gedoe zeg.ga maar gauw slapen missheeft t morgen wel doorgezet! @babke succes morgen! We horen t wel weer he?!
Even mijn NOD datum erbij. Ik ga daar van uit tenminste, wacht nog even af wat deze week gebeurd. Agenda 02-09 Mieks Nod datum 03-09 Babke - Follikel meting en samenlevingstest 06-09 Zoetje Uitslag bloed- en zaadonderzoek 07-09 Bbibi Uitslag bloed- en zaadonderzoek 07-09 Charise - Bloedprikken (progestron) voor eisprong 10-09 Weegbree 14.00 afspr. Fertiliteitskliniek 10-09 Fren - Follikel meting 15-09 Charise - NOD 21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progrestron) 24-09 Merel Uitslag bloed- en zaadonderzoek