Babke, succes morgen met de follikelmeting en samenlevingstest! Hopelijk is alles goed. En is je eitje mooi gegroeit! Mieks, ik zeg echt zwanger! Succes morgen met testen. Ik duim keihard voor je. Bbibi, balen zeg dat het nog niet echt wil doorzetten! Hopelijk komt het vannacht. Weegbree, werkse morgen. Verder weet ik even niet meer of ik nog ergens op moet reageren. Ik moet morgen weer naar school, dus vroeg op, dus duik zo mijn bedje in. Best moe na weer 2 avondjes werken. Maarja. Hopelijk ben ik een beetje op tijd klaar morgen. Nadeel is ook weer dat ik vroeg op moet staan en mijn temperatuur dan altijd lager is. Hopelijk heeft het geen gevolgen voor het kruis wat ik bij FF hoop te krijgen. Slaap lekker en fijne dag morgen! Xx
@charise 3x in de agenda? Dat kost geld he zoveel hihihi just kiddin... Voor jouw is het ook allemaal al spannend meid!! Voel je je al wat anders? Al kwaaltjes enzo? @mieks nog een paar uurtjes! @weegbree werkze!! @ de rest welteuste !! Ik ga heeeeerlijk uitslapen! Zwaar aantoe hihi!! Xx
Nou... bye bye hoop Net weer een schaduwstreepje ondanks mijn nog steeds hoge temperatuur. Heb dus een flink potje zitten janken nog voor manlief vertrok. Ga ik naar het toilet en heb ik direct mijn eerste rood verlies. Vreemd dat mijn temp nog steeds hoog is. De afgelopen anderhalve week heeft mijn lichaam me dus echt voor de gek gehouden. Ik kan niet zeggen dat ik er teveel mee bezig was aangezien ik momenteel me meer met de naderende uitzending bezig hou, maar pff wat een k*t moment heb ik nu even zeg! Had zo'n goeie hoop gekregen en met het zicht op die uitzending was ik blij met het idee dat het misschien toch nog gelukt was. SHIT!! Manlief zegt dat er misschien toch weer iets heeft gezeten en het wederom op een vmk is uitgedraaid. We zullen het nooit weten denk ik. Straks het ziekenhuis maar bellen. Moet voor dag 3 dan nog een echo om te kijken of mijn eierstokken tot rust zijn gekomen van die cystes..Denk het wel want heb er nu 2 dagen/nachten geen last meer van gehad. Pfff... ik ga me maar eens uit bed slingeren en zo richting werk. Nu echt even geen zin in!
Ach nee!! Dat is balen zeg...wat jammer!! Is er echt geen mogelijkheid dat er toch iets gaande is? Kan me voorstellen dat je ff geen zin hebt aan je werk... Sterkte meid!
He balen Mieks! Wanneer gaat je man weg? Ik denk trouwens dat je man wel gelijk heeft. Maar als je naar het zh belt zou ik ook eens vragen of de lf langer kan zijn door clomid? Sinds gisteren ovutesten aan het doen. Maar tot nu toe nog negatief. Ik ga gokken op morgen of woensdag. Anders heb ik wel heel lang vruchtbaar slijm. Nou ja, ik ben benieuwd.
Mieks wat klote meid! Echt rot voor je, had zo gehoopt dat het raak was voor je. Is je ongi al goed door gezet dan?? Babke, hoelaat moet jij voor FM? Hier trouwens vroeg opgestaan dus temp weer lager, nog geen kruis dus. Dus ja even kijken hoe t morgen is. Ben nu onderweg naar school. Ben moeeee!! Xx
Ach got mieks dat meeeeeen je niet? Klote meis!!! Ik had ook zoooown goede hoop! Snap enorm dat je baalt!!! Zeker nu de uitzending steeds meer nadert! En door alle klachten!!! En waar komen dat die cystes opeens vandaan? Echt meis een en al kut!!!! Dikke knuffel voor jouw! Om dan maar dit bericht ook nig een positieve draai te geven.... Ik ben net officieel ongi geworden !! YESssssss!!! Ik ben zooooo happy !!! Straks eerst het ziekenhuis bellen met de vraag of het met SPOED aangevraagd zou kunnen worden!! Babke heel veel succes vandaag meis @charise zet hem op weer op school!! ff volhouden...
Mooi bbibi!! Dacht trouwens dat je ging uitslapen??? @charise succes vandaag. Je sleept je er vast doorheen! @babke suc6 in het zh Ben vast iemand vergeten...maar allemaal n fijne dag
@weegbree ik weet het niet er staat toch echt een heel licht streepje op de test, vergelijkbaar met eergisteren. Ook mijn temp is nog steeds hoog. @babke, manlief gaat 25 sept weg. Hopelijk kunnen we dan nog net 1 ronde mee pakken maar zal hij er met testen niet meer bij zijn. @charise, nee het zet nog niet erg door tot op heden. Normaal begint het ook met bruin verlies ipv rood. Het is nog niet veel maar misschien komt dat aankomende uren wel. @bbibi, fijn dat eindelijk heeft door gezet. Op naar de clomid. Ik kan tussen 12 en half 1 het ZH bellen. Dan leg ik mijn verhaal voor en hoor ik wel wat ze zeggen..
Hoe ongesteld ben je? Je hoort best vaak over bloed ten tijde van nod. Die 'menstruatie' is dan alleen korter of minder hevig. Vooral je temp vind ik raar. Maar ik snap dat je hoop vervlogen is.
@mieks jij blijft het spannend houden meid.... Nog een sprankeltje hoop dus? Ik blijf duimen meis! Jaaa eindelijk vnmrg iig echt waterig bloed dus zal wel goed zijn @weegbree hahaha ja zou idd uitslapen! Helaas was ik ff vergeten dat ze vanaf maart al heel onze wijk open hebben liggen! Ook de straat voor De deur!!! Dussss ze waren de grond aan het aantrillen RECHT vooor mijn huis!!! Dus lag te Trillen in bed! Kon mijn eigen gepraat amper horen.. Dus je snapt wel hoe goed dat uitslapen ging hahahaha
@Mieks...Jee meid dat is echt jammer, heel misschien nog iets hoop?! Nou meiden zoals jullie weten ben ik al 3,5 maand niet ongi geweest..gisteraaf voelde kwamener opeens ontzettende een soort van mestruatiekrampen opzetten dus ik dacht misschien word ik ongi! Kreeg het opeen warm een soort van gigantische opvlieger en vannacht ging het niet weg en nu is het minder..ook niet meer warm...een van jullie misschien enig idee wat dit geweest had kunnen zijn...geen enkele afscheiding te bekennen...allleen gister meer dan normaal maar dat was wit draderig..(sorry voor de details...) Voel me nu eigenlijk wel weer normaal..op lichte krampjes na dan....
@merel hmm vreemd.. Ik krijg dat altijd als ik ongi wordt! Zoals gister ook! Opvliegers zweer Op mn rug en kramp aanvallen!! En zoals je Ziet nu dus ongesteld Geworden!! dusja ... Hopelijk komt het gauw opgang zou fijn zijn!! @ all nou ik denk dat ik reuzeeeee pech ga hebben meiden!! Ik moet dis woensdag bloed prikken, de verpleegkundige adviseerde op de knop cito te klikken bij bloedprikpost in de hoop dat het dan vrijdag binnen is! Maar aan de clomid gaat dus wss niet gebeuren! Want zij starten op dag 3 al met Clomid en niet dag 5 !!! Ik baaaaaaaaal als een stekker weer een maand drek voor jan lul : snik snik...
Merel, eisprong? Of gewoon je darmen. Kun je het ook warm van krijgen. Ik zit nu in de wachtkamer. En merk aan de knoop in mijn maag dat ik toch best zenuwachtig ben.
Wauwwww super goed nieuws babke!! Dus die gaat bijna springen! Hopelijk zo meer goed nieuws! @weegbree das lief meid.... Baal wel hoor!! Hoop echt sowieso dat wel alle uitslagen vrijdag binnen zijn!! Normaal met cito is het dezelfde dag zo... Maar of dat met hormonen ook zo is? I hope so... Nog 5 dagen in spanning bahh! Voor jouw nog een klein weekje meid! Heb jij eingelijk ook helemaal geen cyclussen van jezelf ofwel?
Hoi meiden, Ik heb een aantal dagen niet van me laten horen, want druk met werk en daarnaast had ik vrijdag de hele dag bruiloft, zaterdag op bezoek met BBQ en gisteren de hele dag druk geweest in huis. Met als gevolg dat ik 16 (!!!) pagina's moest teruglezen, WOW!! Afijn, ik heb nu alles gelezen: @Mieks, tjonge, wat een spannende tijd voor jou zeg!! Ik ben toch nog niet 100% overtuigd dat het een menstruatie is... @Charise, wat fijn dat je meteen Clomid 100 mg meekrijgt voor je vakantie!! Ik vind het altijd wel fijn dat er meteen actie wordt ondernomen als blijkt dat de lagere dosis niet werkt. @Babke, spannend, vandaag samenlevingstest! En je ei staat ook op springen! @Bbibi, wat goed, eindelijk ongesteld!! Nu nog lastig met afspraken bij gyn en medicatie enzo, maar de eerste stap is gezet!! @Merel123, ik kreeg bij de eerste afspraak bij de gyn wel meteen Clomid mee. De gyn keek via inwendige echo naar mijn eierstokken, die zaten vol met onrijpe eitjes, oftewijl, meteen PCOS vastgesteld. En aangezien dat ik in een half jaar maar 1 keer ongesteld ben geweest heb ik meteen Provera meegekregen om een menstruatie op te wekken en Clomid. Ik moest ook meteen bloed prikken, wel voordat ik met de medicatie ging beginnen. Maar blijkbaar kan het geen kwaad om gewoon met Clomid te beginnen terwijl je nog niet weet of er iets is met bijvoorbeeld je schildklier. @Mieks, ik moet ook nog op de agenda. Ik stuur je nog wel een berichtje. Hier verder (nog) geen nieuws. Gisteren de laatste anderhalve pil Clmoid naar binnen gewerkt en nu moet de boel van binnen gaan groeien. Ben benieuwd, vrijdag de eerste resultaten!
@yvetje lekker druk gezellig weekend gehad dus? En 16 paginas terug lezen? Jesus... Hihi ik had het niet eens gedaan als Ik jouw was! Bekijk de agenda die onze mieks bijhoud en je bent weer op de hoogte hihi ... Jij kreeg dus clomid mee nog voordat ze bloed hadden geprikt? Hmmzz dat wordt dus toch wel gedaan dan? Miss loop ik toch woensdag eens langs de afdeling feriliteit!! Toch maar eens navragen dan... Spannend...