Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi,

Ja, heb alle berichten doorgenomen. Ik heb niet alles supergoed gelezen hoor. De grote lijnen wel.

Ja hoor, ik kreeg een brief voor het lab om bloed te laten prikken en ik kreeg een recept om provera en Clmoid op te halen met instructies. Diezelfde dag nog begonnen met Provera en pas op cyclusdag 12 met de eerste follikelmeting de uitslag van bloed gekregen.

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx meiden. Heb net het ZH gebeld. Moet er woensdag heen. Ze wil de test daar ook een keer doen (moet ochtend urine mee nemen) want wat bloed zegt nog niks volgens haar. Maar goed..dat mijn testen zo licht blijven geeft mij geen hoop meer :(
    Mocht ik toch echt ongesteld worden (het is nu amper bloedverlies) krijg ik nog een echo om te zien of mijn eierstokken tot rust gekomen zijn.
    Hopelijk over 2 dagen wat meer duidelijkheid dus.
    Heb vandaag dus maar even een emo dagje. Op mn werk tijdens het schoonmaken ook flink lopen janken. Kan er maar uit zijn en niemand die het ziet (de oudste zit op school en de jongste zat op de peuterspeelzaal).

Agenda zal ik vanavond weer updaten (reageer nu vanaf telefoon).

@merel, klinkt als ei?

@bbibi, he verdorie moet je nog langer wachten! :(

@babke, fijn dat ei weer goed gegroeid is! Hoe was samenlevings test?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou Mieks, wel heel fijn dat ze gelijk actie ondernemen. Die urinetest vertrouw ik persoonlijk dan weer minder dan bloed. Maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Misschien is de hcgaanmaak gewoon langzaam. Dat hoor je wel vaker.

Samenlevingstest was goed. Er bewoog genoeg. Ik vond de gyn niet leuk. IK vroeg wat ze zag, in de hoop ook te mogen kijken, maar kreeg allen kort. Spermacellen, als ik blond was? Ze zijn soms zo zakelijk. Een vriendin van me had een andere gyn en die mocht wel kijken.

Maar goed, we kunnen er tegenaan. Volgende week donderdag (13-9) bloedprikken op progestron en de woensdag (19-9) erna afspraak tussen 4 en 5 om telefonisch uitslag door te nemen.

En nu eerst de eisprong afwachten. Ik hoef niet meer terug, nu gewoon actie!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mieks balen meis!! Ben benieuwd wat eruit je urine test komt! Toch gek dat het niet opgang komt... Dan moet er toch iets zitten? Wat vreemd :(
    En doe maar op je gemakje meis! Emo dagke mag vandaag hoor! Dikke knuf!!

@ yvetje dat was sus genoeg leZen hihi en balen idd :(

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @mieks, zolang er nog niet veel bloed is nog hoop... hopelijk woensdag meer duidelijkheid...
    sterkte hoor!
    @babke, mooi! succes ermee!

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieks,
    het is heel begrijpelijk dat je nu emo bent! Moet je ook niet wegstoppen, je mag best even balen!! Ik steek je een hart onder de riem, probeer positief te blijven!

7. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad, wat stom dat ze zo vreemd reageerde! Natuurlijk snap jij ook wel dat er spermacellen te zien zijn :x. Nou ja, in ieder geval kun je er inderdaad tegenaan, spannend!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dames, wanneer zouden jullie de komende week klussen in mijn geval? Ik heb nog geen positieve ovulatietest, maar ik weet van vorige keren dat mijn ei kan komen op de dag dat ik de eerste positieve test heb. Ik heb dus gisteravond geklust. Ik wil niet te vaak omdat ik wel genoeg zaadjes wil natuurlijk, maar ook niet te weinig. Bij een ander weet ik het altijd zo goed en nu twijfel ik weer :D.

Ik dacht zelf morgen eind van de middag/begin avond. We hebben een etentje, omdat mijn vader jarig is en ik heb niet zo'n zin dat we daarna nog moeten.
    En dan donderdagavond.
    Of gewoon om de dag aanhouden en bij positieve test elke avond totdat ei geweest is?

Sowieso morgen, maar verder?

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @mieks hè wat vervelend meid!! Hopelijk heb je Woensdag wat meer duidelijkheid dikke knuf!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke ik zou zekerrrr alvast vanavond en of morgen klussen! Beter te vaak dan te weinig! Mocht hij dan eerder springen ben je zeker optijd :)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    He meiden

@ Babke, ik zal woensdag gelijk vragen of clomid de tijd tussen eisprong en menstruatie kan verlengen. Denk het haast niet eigenlijk ;).

Wat betreft mijn temperatuur, ik ben heel benieuwd of hij nou morgen zakt.. Het lijkt er op dat ik vanmiddag en vanavond amper meer gebloed heb.

Heb idd ook zitten denken van het weekend aan trage hcg opbouw. Maar op mijn testen van donderdag, zaterdag en vandaag zie ik eigenlijk niet echt verschil ;)

Pff fijne gyn! Wij mochten ook allebei kijken. Zijn toch jullie zaadjes ;)
    Trouwens...dat progestron bloedprikken.. heb ik nooit gehad!
    Wat betreft klussen, wij deden om de dag. En rond de eisprong elke dag. Zolang er rond de 24 uur tussen zit maakt het niet veel uit heb ik wel eens gehoord.

@ All, manlief gaat woensdag ook weer mee. Had gelijk vrij gevraagd, zo lief!

Agenda
    02-09 Mieks – Nod datum
    05-09 Bbibi - Bloedprikken
    05-09 Mieks - Test en echo ziekenhuis 9.45 uur
    06-09 Zoetje – Uitslag bloed- en zaadonderzoek
    07-09 Bbibi – Uitslag bloed- en zaadonderzoek
    07-09 Charise - Bloedprikken (progestron) voor eisprong
    07-09 Yvetje555 - Follikelmeting 8.30 uur
    10-09 Weegbree – 14.00 afspr. Fertiliteitskliniek
    10-09 Fren - Follikel meting
    13-09 Babke - Bloedprikken Progestron
    15-09 Charise - Nod datum
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progestron)
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progrestron)
    24-09 Merel – Uitslag bloed- en zaadonderzoek

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ mieks agenda ziet er weer top uit meis! Jij bent exht goed bezig!!

En lief van je hubbie dat hij steeds vrij neemt! Vond het ook goed dat hij dat doet... Ik bedoel nu kan het nog!ndus fijn dat hij er extra zijn best voor doet!
    Weinig mannen die dat doen!
    Ik ben zoooo benieuwd naar je uitslag woensdag!
    En zooo gek dat je maar amper bloed hebt verloren!
    Was het wel echt rood? Of bruin ( sorry als je het al gezegd hebt) :)

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Graag gedaan! :)
    Ik vind het ook super lief van hem (maar dat is hij ook :D).
    Vanmorgen was het echt rood. Daarna zat er ook wat bruin bij, en vanmiddag was het zo weinig dat ik er in een maandverbandje weinig kleur resultaat van had ;) (sorry voor diegene die aan het eten zijn, zo'n zwangerschapsforum komen soms de smerigste praatjes voorbij :p).

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat hebben we n volle agenda zeg!!
    Woe/do en vrijdag spannende uitslagen!
    @allemaal sterkte met wachten!
    @mieks hoop dat t bloed wegblijft en je n mooi resultaat haalt woensdag!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree woensdag/donderdag en vrijdag?
    en je vergeet jouw meeeeest belangrijke dag hihi ;) maandag !!!! hihi

het is idd een erg drukke agenda meiden! maar het wordt ook steeds drukker hier dus kan ook niet anders!

daarom is zon agenda zo fijn en leuk zodat we hte toch een beetje van elkaar nog op de hoogte kunnen blijven he :)

@mieks nou wel lief van je vent hoor!
    en ach moet kunnen toch... daar is deze pagina voor... vind het wel ergggg bizar hoor 1 dagje waaronder niet eens de hele dag rood bloed verlies! het is maar goed dat je woensdag terug gaat zodat ze kunnen kijken oif er iets heeft gezeten en of zit...
    weet je die dag zelf ook meteen meer offe... ?
    opzich moet dat natuurlijk wel meteen de uitslag want anders moet jij uiteraard woensdag nog starten met clomid denk ofniet?
    meid de druk wordt steeds hoger denk anders ofniet? ik hoop echt zoooo dat het snel raak is voor jullie!!! en of nog beter dat het toch nu nog raak is!!!

meiden als laatst wil ik nog ff een keer mijn theorietje bespreken en of zeuren hahaha! woensdag ga ik om half 8 direct in mijn eigen ziekenhu9is bloedprikken! dan loop ik naar feriliteit en ga ik toch maar direct om clomid zeuren!
    ik bedoel mijn schildklier is pas nog gecheckt in het ziekenhuis en was goed... en de rest is niet van belang! diagnose pcos heb ik al dus waarom wachten? :) ik zeg hopaaaaaa ik wel beginnen! heb me lang genoeg mentaal voorbereid dus ik ben er gewoon aantoe :) dus ik zeg startennn!

duimen jullie voor me of dat ik het krijg :D nog 2 nachtjes slapen spannenddddd!!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Duim zeker! Gewoon proberen. Je weet t nooit!
    Veel nieuws betekent dat de tijd mooi snel gaat is t snel maandag!!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou Mieks wat maak je het spannend. Mijn mening blijft trouwens ongewijzigd. Er is iets gaande bij jou. Hopenlijk positief, maar dit is geen gewone cyclus hoor

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree hihihi ja zo zie ik het ook maar ja! iedere dag nieuws (ook al is het van een ander) daar leef je echt mee naartoe heh... voor iedereen is het zo spannend en voor ons ook... dat het fijn is zo de dagen te ''vullen'' dat heb ik ook ! :)
    ach morgen dagje niks (voor mijzelf) dan weer een dagje naar ZKH dan weer een dagje niks dan weer dagje ZKH ... hahaha :D
    ben zooooo zenuwachtig!
    ik denk idd dat ik het maar gewoon ga proberen! aftellen... nog 2 nachtjes en dan is het zo ver... moment of truth...hihi

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad tis precies zoals je t zegt!
    Succes woensdag! Go bbibi go bbibi!

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, als ik jou was zou ik gewoon vragen naar Clomid. Als ze dat niet willen dan geven ze dat wel aan en weet je meteen waarom (als dat al het geval is).

@Babke, als je rond je eisprong elke dag vrijt is het sowieso goed, maar sperma overleefd ongeveer 48 uren dus mocht je niet op de eisprong zelf vrijen ia dat nog steeds geen gemiste kans. Je kunt wel het beste iets voor de eisprong vrijen. Maar het blijft altijd een gokje. Ik weet zeker dat ik een leer in het weekend een eisprong heb gehad, dat bleek de dag erna op de echo en we hebben genoeg geklust maar helaas wers ik dus ongesteld. Ze hebben nog wel bloed geprikt om het innestelingshormoon te checken. Dat hoor ik vrijdag ook.

Deel Deze Pagina