Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Agenda
    06-09 Zoetje – Uitslag bloed- en zaadonderzoek
    07-09 Bbibi – Uitslag bloed- en zaadonderzoek
    07-09 Charise - Bloedprikken (progestron) voor eisprong
    07-09 Yvetje555 - Follikel meting 8.30 uur
    07-09 Liefsd - Follikel meting
    10-09 Weegbree – 14.00 afspr. Fertiliteitskliniek
    10-09 Fren - Follikel meting
    13-09 Babke - Bloedprikken Progestron
    14-09 Bbibi - Follikel meting
    15-09 Charise - Nod datum
    16-09 Mieks - Follikel meting 10.30 uur
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progestron)
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progrestron)
    24-09 Merel – Uitslag bloed- en zaadonderzoek

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Even snel. Wat moet ik doen?
    Net wakker geworden en getempt, was 36,5.
    Maar duurde erg lang voor dat resultaat er was.
    Dus na 3 kwartier nog eens gemeten, nadat ik op telefoon bezig was geweest met spelletje ed. En was ie 36,7.
    Moet ik nou gewoon 1e aanhouden?
    Of de 2e, die wel wat meer op de gebruikelijke tijd was.

Xx

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Eerste pakken!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @all jaaaa het was echt bij feriliteit hahaha! En ja tuurlijk weet ik wel zeker dat zij ook baalde!!! Het erge is nog ik en zij wonen allebei voortaan niet meer in huidige woonplaats! En ik moe naar de stad voor een echo ( breda) en tochhhhh elkaar tegen komen hoe bizar? Echt heel vervelend! Nu heb ik maar mijn vader verteld dat ik bezig ben... Ik wilde dat helemaal niet maar kan het me niet veroorloven als het direct al rond gaat in hun woonplaats ( dorp) en dat hij het nog niet van mijzelf wist... Ik heb het hem vandaag verteld ( hij kwam zelf met slecht nieuws thuis van zijn werk helaas) maar toen ik vertelde dat wij bezig waren kuste hij me meteen en was enorm oprecht gelukkig! Hij zit binnenkort zonder baan! Ik Zeg na 35 jr geen verdriet hopelijk kun je je tijd als opa op gaan vulle over een tijd hahaha! Je had zijn gezicht moeten zien! Zoooo schatiig :)

Dusja niks aan te doen! Ik zal er cast meer tegen komen! Mijn vriendin moet vrijdag voor haar eerste iui ... Zij had vandaag ook goed nieuws met de fm meting dat hij dus groot genoeg was!! Ze krijgt dezelfse arts als doe waar ik vrijdag uitslag van krijg hahaha hoe toevallig is dat van de 20 artsen daar! Dus 2 uir later mag ik :) hihi
    Maar
    Ik vermoed dat zaad goed zal zijn ondank dat er bekant niks in het potje zat! Het zou raar zijn als ze me nu ( terwijl uitslag zaad al bij hun binnen is) mij clomid geven terwijl mijn man onvruchtbaar is... Dus indirect kan ik er vermoed
    Ik wel uit opmaken dat zijn zaad "voldoende" zal zijn! Ben een stuk minder zenuwachtig nu :)

Zo eerste clomid zit erin... Ik zeg welkom opvliegers hahaha

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje al zenuwachtig voor morgen meis? :)
    Oja en @mieks toch geen echo meer? Maar weten ze wel zeker dat die cystes weg zijn dan? Anders mag je toch geen clomid?
    Ik vind het nog steeds klote coor je meis!!! Vooral omdat bij jouw de druk hoger is dan bij ons allemaal! Dus jij MOET gewoon zwanger worden komende maand!
    @weegbree moet maandag ook aan de provera en clomid :) loop je tenminste ook ongeveer gelijk hihi!

Babke heb jij al klachtjes enZo? Voel je momenteel je ei? En weet je al of het vanaaf of morgen ochtend wordt?

Sorry weer voor t lange verhaal en vele vragen meisen hihi

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik hen klachtjes. Gisteravond begonnen met lage rugpijn en vandaag ook en af en toe steekjes rechts onderin. Ik ga uit van morgen. Anders hadden de klachten al over moeten zijn. Dua vanavond en morgen nog aan de bak.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    kijk dat is positief om te horen! slim dat je vanaaf nog gaat klussen! daarmee zekerrrr alle kansen aan gegrepen nog even te klussen hihi... spannend allemaal hoor! wanneer mag je testen?

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bbibi, SUPER dat je Clomid hebt gekregen!! De aanhouder wint! :D
    Ben super blij voor je meid, eindelijk mee kletsen over Clomid, en follikelmetingen e.d. :p
    Ben echt blij voor je!

Babke, ik heb inderdaad die lagere aangehouden, dat is toch de eerste die ik gemeten heb. Ietsje lager dan gisteren, maar misschien innestelings dipje? ;)
    Klusze!! :D

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise! ja zeker super nieuws! ja ja ein-de-lijk is het zo ver! als oprichter van de club eindelijkkkk aan de clomid ;) hihi maar hoop er maar kort over mee te mogen praten! hopelijk kan ons nieuwe topic : zwangere clomid mama's heette ! hahaha ;)

en hoe voel jij je meid... wat vermoed je zelf... eitje bevrucht? wanneer kon je ook alweer testen ... spannend hoor... jij en babke lopen ongeveer toch? hoop dat jullie ook meteen de eerste zijn die zwanger testen!

dan volgen mieks en ik gelijk 2 weekjes later he mieks?

en uiteraard ook de rest hihi

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Goed plan bbibi!!!
    @charise hoe is t op cyprus??

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi jaa vind wel erg spannend ja.... Ben best nerveus ook..
    Ik kwam de eerst keer toen echo had en het dus net te horen had gekregen dus ook een klasgenoot tegen van nu die was daar met haar moeder en stond dus achter me toen wij aan de Bali de formuleren incl potje voor man lief mee kregen......

@Liefsd welkom hier meid we zitten allemaal idd in hetzelfde schuitje wel erg fijn om zo erover te kunnen praten!

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Woooow dames,

Heb een tijdje niet meegelezen en er zijn alweer heel veel pagina's gepost! Ik heb niet alles terug gelezen dus excuses als ik iemand vergeet!

@mieks: wat balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde en hopelijk ben je zwanger voordat je man op uitzending gaat. Succes!

@bBibi: Jaaaa, aan de clomid! Wat goed, de aanhouder wint ;).

@liefsd: welkom. Altijd fijn om met andere lotgenoten te kunnen kletsen.

@anderen: succes!

@hier: ik ben gisteren eindelijk ongi geworden, dus ik ga morgen beginnen met clomid 150 mg. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste FM van deze ronde. Spannend!!

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Weegbree, ben nog niet weg hoor ;) Nog aan het werk, nachtdiensten e.d. Nog 2 nachten en dan vakantie. En zondag op maandag nacht vertrekken we. Dus nog even wachten dus.

Bbibi, dat vind ik een goed idee ;)
    Ik kan over 10 dagen testen, 15 september ga ik testen. Zaterdag nog 1 weekje.
    Ik heb geen idee of het raak is, voel af en toe steekjes, maar geen idee of dat echt innesteling is ofzo. Ik wacht het gewoon af. ;)
    Eerste week ben ik altijd vrij relaxt, en 2e wachtweek word het spannender, maar gelukkig heb ik dan genoeg afleiding omdat we op vakantie zijn. ;)

Xx

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @paniekertje toevallig!! Dan lopen jij en ik ook gelijk!! Ik heb ook 14 sept eerst fm meting maar dan met eerste ronde clomid 50mg !

@ zoetje owhhh vervelend he dat je netttt iemand treft? Echt klote!!
    Maar ik zou ook zoooooo zenuwachtig zijn voor morgen!!
    Ik moet eerlijk zeggen dat
    Ik niet meer zo zenuwachtig ben voor vrijdag! Vooral omdat ik nu al aan clomid ben gezet en wat dis vermoed
    Ik wil zeggen dat man wel voldoende zaad zal hebben... :)
    Dus beeeetje spanning is er nog!!! Maar niet enorme druk!!
    Heel veel succes mrg meis! Hoelaat moet je?
    Ik zal heeeeel hard duimen meis!!! Spannend!!
    En maak je dus niet druk over hoeveelheid want dat heb ik keiiii lang wel gedaan! Maar bij mijn man zat er amper wat in... En wat ik aeg t zal prima zijn anders had ik vast geen clomid gekregen denk ik?

@dames die ook zaadonderZoek hebben laten doen : krijg je standaar te horen hoe de beweegelijkheid aantal etcetc is of moet je daar " zelf
    Om vragen"?? :)

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise spannend hoor meis!! En oehhh nog anderhalve week dus? Wel heeeeerlijk dat je dan net op vakantie bent! Wel een beetje jaloers hoor! Cyprus is wel veeeeele
    Malen beter nog dan center parcs hihihi :)
    Lekker ff de zon dus genoeg afleiding voor jouw :) spannend!!! :)

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Charise, ik had ook je eerste temp aangehouden. Heerlijk joh bijna op vakantie

@ Bbibi, leuk he hoe ouders reageren :)
    Ik denk niet dat ze het nog nodig vond om de echo te maken. Ze heeft mijn status gelezen en ik denk niet dat ze risico's gaan maken.
    Bij mij is idd de druk wat hoger, want na deze maand houdt het gewoon een flinke tijd op helaas.
    Wat betreft beweeglijkheid en dergelijk. De gyn heeft alles met ons door gelopen aan de hand van een a4tje. We hebben het papier ook mee naar huis gekregen. Als hij het niet verteld zou ik er zeker zelf naar vragen. Altijd fijn om te weten waar je aan toe bent.

@ Zoetje, succes morgen! Ben benieuwd!s

@ Paniekertje, ik zet je erbij in de agenda ;) Ik begin morgen met 2e ronde clomid 50mg.

@ All, morgen laatste dagje werken deze week. Ga zo mn bedje in want ben erg moe momenteel! Slaap lekker allemaal.

Agenda
    07-09 Charise - Bloedprikken (progestron) voor eisprong
    14-09 Paniekertje - Follikel meting
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progestron)
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progrestron)

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Wij hebben morgen om half 12 een afspraak dankjewel dames en alvast slaap lekker laat morgen iets weten hoe het is gegaan

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @mieks heftig hoor dat het steeds dichterbij komt! Wat zou het toch heeeerlijk zijn als
    Je zwanger bent!! Dan heb je toch het idee niet helemaal "alleen" achter te blijven! Dat zou zoooo mooi zijn :) ik ga extra duimen meid!!

En nog een dagke werken? Heerlijk! Aftellen!!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Bbibi, leuk zeg dat je het je vader verteld hebt. :D En inderdaad leuk vooruitzicht nu hij slecht nieuws heeft gekregen.
    Enne iemand tegenkomen is rot ja. Bij ons zit het echt in de grote gang en dan ga je rechts en is meteen wachtkamer, staat wel een muurtje voor dus ze zien je niet zitten.
    Maar laatste keer liep ik daar dus, en zag ik mensen in het restaurant zitten die ik ken, en liepen we dus vlak langs.
    Gelukkig hangt er voor de ingang alleen een bordje met poli nummer en staat er niet Fertiliteitspoli op ofzo. Dus hopelijk weten hun niet wat dat poli nummer is haha. Maar had echt wel ff zoiets van shittt..
    Ik kreeg trouwens niet de aantallen te horen, maar ze vertelde gewoon dat het goed is. En dat beweeglijkheid wel iets beter kon, maar niet slecht was. Ik zag zelf 36% in het mapje staan haha.
    Ik zal nog wel eens vragen hoeveel het was. Ik word 21e gebeld voor bloeduitslag dan of goede eisprong was. (Haha ook wel grappig trouwens, want misschien weet ik dan al dat ik zwanger ben (of niet dus) haha.)

Zoetje, succes voor morgen! Hoop dat alles goed is.

Zie al dat vrijdag een drukke dag word qua afspraken.
    Ik hoef alleen bloed te prikken, dus stelt niet zoveel voor. ;)

Slaap lekker allemaal meiden, ik ga zo weer aan het werk.
    Xx

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Zo even het woordje Progesteron goed neer gezet hihi. Had het zelf verkeerd geschreven haha. Dus dacht verbeter het even. ;)

Agenda
    07-09 Charise - Bloedprikken (progesteron) voor eisprong
    14-09 Paniekertje - Follikel meting
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progesteron)
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progesteron)

Deel Deze Pagina