Hoi Zoetje, fijn dat je aan de clomid mag! moet je eerst nog provera of primolut ofzo? en jammer van de zaadjes! maar kwaliteit schommelt ook heel erg he, kan nog wel verbeteren en je hebt er ook maar een nodig inderdaad! spannend hoor!!! groetjes!
@zoetje jeeeej dan lopen jij en ik dus ook helemaal gelijk hihi leukkk!! ik ga aan mn 2e pilletje vanaaf!! Jammer van je man! En roken is idd niet goed Voor zijn zaad! Dus beter dat hij stopt! Smeer hem meteen een multivitamine aan! Die beetjes extra kunnen super veel uitmaken ( vooral met omega verzuren!!) maar als ze seggen het is prima om je te bevruchten Al het niet bar en bar slecht zijn meid! Komt vast goed en clomid yeahhhh wanneer krijg je echo? Ook vrijdags )
Ohh ps ik reageer vandaag ff war minder want ik ben bijna bij skidome! Man en ik gaan samen skien vandaag Thuis straks koken en dan weer endje rijden naar die waarzegger dat is vanaaf weer met mn vriendinnetjes
Skidome is leuk! Kom ik elk jaar rond 5 december, in het zwart haha. If you know what I mean In maillot de berg af dus. De nieuwe baan is nog leuker dan de oude, veel plezier. Je kunt er tegenwoordig ook ijskarten. Ben ik niet van, maar als je het leuk vind. Of glow in de dark midgetgolf. Dat is dan wel weer leuk
@Bbibi ik heb volgende week donderdag de echo ja multivitamiene slikt hij geregeld maar ga hem ff duwtje geven om elke dag te nemen.
Oh meiden, wat ik nu weer heb. Lang verhaal, maar het begint een leuke soap te worden, dus ga het toch ff delen. Ik vind het namelijk wel grappig. De rest van de familie overigens minder Mijn ouders zijn 29-9 40 jaar getrouwd. Ze geven groot feest en wij als gezin mogen ook nog eens 1 oktober mee naar een 5* resort op Gran Canaria Joepie!. Nu waren mijn ouders vorige week (ook) met vakantie en ik heb toen contact gehad met het hotel om wat verrassingen voor daar te regelen. Dat krijgen ze van alle gasten. Een diner met zijn allen en ik laat bubbels en fruit op de kamer weg zetten. Maar toen mailde het hotel mij, dat ze hadden vernomen dat de reis verplaatst was naar 30 augustus!!! Probleem dus. Ik contact opgenomen met het reisbureau. Zij wist nog van niets en hebben Neckermann gebeld. Na veel moeite doen, wkamen ze erachter dat het vliegtuig overboekt was en dat de reis verzet was naar 30 september om 5 uur 's ochtends. Onmogelijk met een feest op de 29 natuurlijk. En mag dat zomaar? Nou, ze hebben het terug weten te zetten naar 1 oktober. Mijn oom en tante gaan ook 5 dagen mee. Zitten in hetzelfde vliegtuig, maar zijn wel apart bijgeboekt, niet via Neckermann, maar rechtstreeks. Zij wisten wel van dit akkefietje. Krijg ik gisteren een mailtje van het reisbureau, dat het weer verzet was. Moeders was inmiddels terug, dus ik heb haar gezegd dat ze het reisbureau maar even moet bellen. Zij natuurlijk stellig in de overtuiging dat het nog wel goed komt. Ik heb er echter een hart hoofd in. Het reisbureau speelt mijn verhaal gelukkig mee. Belt mijn moeder mijn oom vandaag. En jawelh oor wat zegt hij: "maar dat had Bab toch al opgelost tijdens jullie vakantie?" Eh, ze wist van niks oom. Mijn moeder natuurlijk heel verbaasd. Ik heb haar nog neit gesproken, maar hoe red ik me hier nu uit, zonder de verassing te verklappen? Ik kan niet zeggen dat ik niks gezegd heb om ze niet ongerust te maken, want dat is ongeloofwaardig. Dat ik het vergeten ben is ook ongeloofwaardig, want ze kent me en ik ben altijd heel erg pienter met dit soort geregel. Ik hoop dat ze er niet naar vraagt. Ik denk dat ze al lang weet waarom ik het wist, want ze vermoed vast dat ik iets aan het bekokstoven ben. Dat geeft niet, want ze weet natuurlijk niet wat. Maar ze moet er niet naar gaan vragen ofzo. Ik ben namelijk een hele slechte leugenaar. Ik kan natuurlijk dan nog zeggen: "mam, het was inderdaad al zo en ik heb het toen etrug weten te draaien, waarom ik het wist, moet je maar niet naar vragen, dat merk je vanzelf wel." Maar dat wordt hem ook niet, dan vermoed ze zeker wat en als ze ook maar iets verwacht, gaat ze doorvragen. Hoezo ik lijk op me moeder, ik ben ook nooit te verassen. Wij willen te veel zelfcontrol.
hahaha grappig verhaal! kun je niet zeggen dat je het hotel gebeld had om te vragen of ze wel handdoeken hadden of dat je die zelf mee moest nemen... of een ander dom smoesje? lastig! denk dat ze toch al genoeg weet en er misschien wel niet over begint?
Ja dat denk ik dus ook. Maar ik denk dat ik ga zeggen, dat ik niet kan zeggen waarom, dat het met de trouwerij te maken heeft, dat het leuk is en dat ik er verder nog niks over wil zeggen.
Hihi, wat een verhaal inderdaad! Zal je altijd net zien, dan zegt iemand anders per ongeluk weer iets, terwijl de rest het juist zo goed probeerd te verbergen. Wel ontzettend leuk zeg! Een feest, vakantie, verrassing van jouw kant voor hun, goed bezig! Kan je niet tegen je moeder zeggen (als ze er naar vraagt) dat je oom het gewoon verkeerd begrepen heeft? Hihi
Zoetje: Gister vroeg Bbibi dat ook Ik heb inderdaad wel bijwerkingen van clomid, gelukkig minder dan de bijwerkingen die ik kreeg bij Duphaston (om m'n menstruatie op te wekken). Maar bij clomid voel ik me al vrij snel zweverig en wordt ik snel emotioneel. Verder niet echt bijwerkingen..
Ennnnn de 100 bereikt!! Jeee Hierbij mijn lijstje bijwerkingen nog een keer Opvliegers: tijdens slikken en 1/2 dagen erna Warrig/dement: na het slikken tot cd 15. hyper: weet niet precies wanneer het begon maar tot cd 15 Heel moe: op cd 15 Slecht slapen: tot cd 13/15 denk ik. Veel plassen/vocht verlies: tot cd 9 ongeveer Succes haha. Maar ik ben een uitzondering hoor. Normaal heb je niet zoveel last met 50 mg.
@babke ohh leuk dat jij op 5 december de berg af gaat! Lachen kun je mij niet mee nemen komend jaar hahaha! @zoetje ja je moet echt ff zeggen zeker nu hij stopt Met roken dagelijks die multi in te nemen! Is echt beter zei mijn gyn!! En ik heb nog geen bijwerkingen gelukkig van de clomid voel helemaal niets!! Vrij bijzonder is dat voor mij! @liefsd jaaa was echt ver! Zit nu net in auto !! Hebben echt gelachen! Er waren met Ons maar 6andere ofZo dus heeeeerlijk rustig! Echt heel leuk gehad nu wel moe! Zo hondje halen koken en dan komen mn vriendinnen om dus naar dat waarzegger koffie-dik-lees vrouwtje te gaan leuk!! @babke wat een verhaal idd hahaha! Zul je altijd zien dat dat gebeurd!! Maar ontzettend leuk zeg dat jullie lekker naar gran canaria gaan!! Heeerlijk !! das ook alweer aftellen voor jouw! Hopelijk mag je daar met een kleinnn bol buikje naartoe ! Dat zou pas super zijn!!
Ps @babke ik dacht eerst heej weer een nieuweling in ons topic! Maar jij was het die je afbeelding veranderd had! Heel stom onbewust Kijk ik altijd naar afbeelding ipv Naam hahaha
Haha hij is zeker leuk!!!! Pfff ik ben al helemaal zenuwachtig om zo naar het koffie-vrouwtje te gaan hihi spannendddd )
Hee meiden, jeetje wat kletsen jullie veel zeg!! Haha.. Nou hier nog steeds een klein dipje in de temperatuur, maar had ook wat steekjes. Dus ja ik blijf positief. Nu nog 1 nachtje werken en dan VAKANTIEE! heerlijk, heb er echt ZO'n zin in. Morgen nog even paar uurtjes slapen, en 's middags bloedprikken. En alvast het een en ander opruimen en koffers van zolder pakken. Wasjes draaien. En inpakken. Zaterdag nog naar een vriendin, om ff te helpen in huisje, en 's avonds hondje wegbrengen naar logeer adres. En zondag lekker rustig aan, en 's middags even lekker slapen. Zondag avond alles klaarmaken en vertrekken naar schiphol, rond 23/24 uur. En vliegen we rond 04.00 uur naar Cyprus!!! Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte, er is wel internet als het goed is, maar weet niet hoe makkelijk het gaat. X