Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Janneke welkom hier!
    @Bbibi spannend meid!!!.....
    Gaat echt snel hier als je even niet hebt gekeken hahahaha......

@hier vandaag tweede tabletje clomid gehad....en dan volgende week donderdag terug snap alleen niet dat de blaasje dan allemaal verdwenen kunnen zijn wat ik natuurlijk wel hoop hoe ging dat bij jullie na 5 tabletjes clomid? Voor de gene die al met clomid bezig zijn

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Die blaasjes verdwijnen niet hoor zoetje! Een van die blaasjes gaat doorgroeien. Dus het is hopen dat er niet te veel onvolgroeide blaasjes zijn die in de weg zitten. Maar komt goed!

3. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja ik vond het ook al raar ......

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hier slecht nieuws! Man zijn was prima! Volgnes mij niet gewelsig wat ik al vermoedde maar het kon er mee door! Het was gemiddelde als je iemand van de straat zou plukken! Hij had het over 29miljoen sperma cellen! En mompelde iets over beweegelijkheid en morfologie... Maar daar sei hij niks over!! Als alleen ... Uhh ja tis gewoon wel prima.. Je kunt er mee zwanger raken ( uhhhhhh oke????? )
    Hij schreef iets op van 41% zou dat de beweegelijkheid zijn?

Verder kutnieuws! Nu zet ik echt kijn lichaam te koop kan niks anders dan janken sinds ik thuis ben! Ik heb niet alleen HPU, pds, pcos, cvs/me, bijnierinsufficientie, syndroom van tietze, reuma antistoffen en een ontzettendd berg aan allergien.... Nee dat zou wel gek zijn he
    zooooo weinig "ziektes en aandoeningen" neemik kreeg ook nog even fijn te horen dat mijn schildklier niet meer naar behoren functioneerd!!!!! Te traag dus! Dus ik had nog geen clomid hoeven krijgen want die gaat was toch niet aanslaan! Er is opnieuw geprikt, en vonde week vrijdag uitslag tegelijk met fm meting die dus voor niks gaat
    Plaats vinden! Ben er echt klaar mee, zit er helemaal doorheen nu :( de ene klap na de andere ik kan het niet meer verwerken het is teveel nu....

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    #1045 Weegbree, Sep 7, 2012
    Last edited: Sep 7, 2012
    Bbibi, oh nee zeg wat een ontzettend NAAR nieuws is dat zeg!
    Alsof je nog niet genoeg hebt…L Hebben ze meer verteld over wat je nu kunt gaan doen? Gaat clomid dan helemaal niet aanslaan?
    Probeer positief te blijven…! Ook mensen met een trage schildklier worden zwanger…het komt goed!
    denk aan de voorspelling van de waarzegster!
    Dikke dikke knuffel zeg…!

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    #1046 Babke, Sep 7, 2012
    Last edited: Sep 7, 2012
    Bbibi, jouw glas is wel halfvol he? Jij hoort alleen iets negatiefs, terwijl daar helemaal geen reden voor is. (ik las pas later over de schildklier, dit slaat op het zaad sorry)

Ik hoor echter: gemiddeld dus ik denk top! Het percentage dat niet kan bevruchten is zwaar onder gemiddeld namelijk!

Ze zeggen dat het gewoon goed is!

Jullie gaan dus gewoon een baby maken. En daarbij is het altijd een momentopname. Het kan best overmorgen veel meer zijn. Hoeveel tijd zat er tussen het potje en zijn vorige ejaculatie? En wat ook belangrijk is. Is die 29 over all of per ml?

Dus niks janken meid. Dat is helemaal niet nodig. Geloof me. Onthoud de 3 van de koffievrouw;)

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja voor die schildklier. Veel vis eten en dan vooral vette vis! Heeft hem bij mij ook van traag naar normaal gekregen! In mei was hij bij mij traag en in juli waren de waardes weer goed

8. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Hè Bbibi wat vervelend meid!!
    Snap goed dat je er nu even doorheen zit je reactie is begrijpelijk
    Maar probeer toch een beetje positief te blijven ook jij word mama meid!!
    Komt goed!

Dikke knuffel

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Helaas 3x per week vette vis en slik al jaren omge vetzuren dus die vlieger gaat niet op!
    Ik was vorg jaar september bij mijn arts die behandeld 3000 me/cvs patienten! Mijn waardes waren kut maar er was groot nieuws! Mijn schildklier werkte ( nog) goed. Dat was zeeeeer uitzonderlijk want bijna iedere ME- er maakt antistoffen tegen sxhildklier aan! Dus vrij bijzonder dat ik dit niet had zei hij. Tja grapje zeker... Nu een jaar laten en helaas ik hoor toch bij de rest ve ME-ers...

Kwa zaad geen idee hij wilde er verder niet ver uitwijden. Het was prima om zwanger mee te worden dis daar ga ik dan ook vanuit. Man is gewoon prima vruchtbaar! Alleen helaas heeft hij een vrouw die dat toaal niet is...

Twijfel weer gaan roken ofniet? Helpt tegen stress en tegen die paar kilos extra die er nu aan zitten! Miss functioneerd schildklier dan beter en opeens met weer lichter gewicht geen pcos meer... Ben er echt sirirues over aan het nadenken! Al die rokende vrouwen zijn opeens alla minuut zwanger. Net voor het ziekenhuis ook 2 dikke buiken vollop aan het roken... Ik denk hmmz... Misschien is dat toch de oplossing

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oja tussen laatste zadlozing en potje zat 2,5dag
    Moest 3 zijn maar zoals ik toen al zei twijfelde ik het werd 2,5 of 3,5 ... Dus koos ik voor 2,5 dag ... Dat was meer realistischer...

@weegbree en zoetje thanks meiden... Komt vast goed maar nu ff klote gewoon!!

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Roken lijkt me niet de oplossing Bbibi. Ik denk dat je momenteel misschien meer baat hebt met een pauze. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar er komt zo veel op je af nu. Laat het 2/3 maandjes rusten. Laat die schildklier nakijken, want daar zijn ook prima medicijnen voor. En als je het psychisch weer op een rijtje hebt begin je weer met clomid en proberen. Je vraagt nu zoveel van jezelf. Straks heb je ook nog een burn out. Sterkte meis.

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Best kans dat het met 3,5 meer geweest was. Als er maar geen 11 dagen of meer tussen zit.

13. jennejaan

jennejaan Lid

Sep 6, 2012
    24
    0
    1
    gastouder
    vlaardingen
    @bbibi wat een vervelend bericht zeg!! Over je schilklier kan ik helaas geen info geven...

Maar... Het van het aantal zaadcellen is tussen de 20 en 50 miljoen normaal. Mijn man had 29 miljoen en dat was zeer goed zei mijn gyn. Dus 25 miljoen is helemaal zo slecht nog niet hoor! Zou me daar iig niet druk om maken! Houd je taai en vooral niet gaan roken! Kop op!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou ook niet gaan roken meissie! zonde... tis zoveel beter zonder!
    maar idd maar eens even goed naar die schildklier laten kijken... je blijft aan het dokteren zo he.
    bleh... kan me wel voorstellen dat je je erg rot voelt. x van mij!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    en is er niet een kans dat de clomid toch aanslaat bij je? je weet het nooit toch???

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Aahhhh lieve Bbibi toch,
    Wat een rotnieuws zeg! Gewoon lekker je clomid kuurtje afmaken hoor, en wie weet helpt het gewoon. Is het echt heel slecht? Of neigt het naar de slechte kant?
    Heb je kelp wel eens geprobeerd?
    Hoewel je nu misschien beter even alles af kunt wachten voor je zelf gaat dokteren.
    Meid, die schildklier is goed te behandelen met medicijnen, duurt misschien even voor je goed ingesteld bent, maar daarna kun je gewoon zwanger raken meid!

Roken moet je niet aan beginnen schat, het is echt niet goed. Mijn gynaecoloog vertelde dat een vrouw die rookt, van binnen (met baarmoeder en eierstokken) dus het zelfde is als een 10 jaar oudere vrouw. Dus een stuk minder vruchtbaar. Natuurlijk kan je dan zwanger raken, maar als je al problemen hebt, dan moet je niet nog meer creeren.
    Kop op meid, hoe rot het ook is nu. Even balen en huilen en dan gewoon weer op staan en doorgaan! Positief blijven!

Enne zaadjes van je man zijn prima!! Beweeglijkheid van 41% is goed hoor, pas 25% of lager is slecht. Mijn man had 36%.

Komt goed schatje *schuift een glaasje roosvicee naar je toe*.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jennejaan toevallig !! Je had het denk verkeerd geleZen mijnes had ook 29miljoen! Vond die van jouw dat super haha... Owh hmmm dan scheelt dat dus ook per gynae? Bedankt voor je posi berichtje x

@weegbree dankjewel meis! Het komt vast goed ik duim en hoop op een wonder dat er toch een eitje groeit volgende week!!! Ik hou gewoon heeeeeel klein beetje hoop!
    Gynae zei wel dat het gewoon tegelijk kon looen nu omdat het verschil nog niet extreem hoog was. Dus ik mag nu aan de clomid blijven is de uitslag weer niet goed moet ik ook naar internist maar blijf ik ook bij feriliteit onder behandeling! Maar het is weer een zetje in de verkeerde richting helaas :( maar bedankt voor je opbeurende woorden! X

@babke tja je hebt gelijk ... Maar aan de andere kant is dat niet de oplossing! Ik wacht nu al zooooo lang dat ik niet nog langer wil wachten. Van die schildklier overleef ik ook wel weer.. Ik bedoel ik slik nu al 20 pillen per dag... 30is ook geen probleem meer voor mij...

Maar het gaat me allemaal weeeeer extra tijd kosten en daar baal ik wel enorm van. En dat de kans op vruchtbaarheid steeds kleiner en kleiner wordt. Maja ik hoop op een wonder net als bij jouw dat volgende week mijn schildklier nu opeens wel goed is... Ik had vd week nuchter geprikt. En nu heb ik al vollop gegeten. Zou dat iets uitmaken?

18. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh dames, ik had weer een soort krampachtig gevoel in mijn buik. Leek toen ik wakker werd echt net even of ik bijna ongesteld ging worden. En nu is het weer afgezakt.
    Ben nu 7 DPO.

Heb trouwens net bloed geprikt voor progesteron. Weet niet wie het vroeg, maar ik vind bloedprikken absoluut niet erg hoor. Kijk ook altijd netjes hoe die naald er in gaat, en geef hier en daar aanwijzingen waar ze beter kunnen prikken haha. Zit zelf ook in de zorg misschien scheelt dat?! ;)
    Ben ook al zo vaak geprikt.
    2,5 jaar geleden pfeiffer gehad, en bleef ziek, werd zo'n beetje elke maand geprikt, soms meerdere keren per week. Het is een wonder, dat ik nog wat over hield. ;) :p

Oh zoals ik al zei net, ik werk dus in de zorg in een verzorgingshuis. Ik ben nu verpleegkundige opleiding aan het afmaken (ben in 2008 gestopt en was toen verzorgende). En ben de 1e die straks (november) klaar is hier op werk, dus krijg ook allerlei verantwoordelijkheden e.d. Dus dat is wel erg leuk.
    Verder is het heerlijk om met mensen te werken! :D

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise er verschijnt nu een big smile op mijn gezicht hahaha super lief meis !!!!!!
    En ohh jouw man dus ook 36? En vond je gyn dat
    Ook nog prima dus? Nou dan zal 41 dus ok goed zijn...

Jullie maken het alweer helemaal positief!!!! :)

Thanks ladys doet me goed !!! Dus druk maken om man zijn zwemmers hoeft dus echt niet?

Nouja dan ligt het alleen aan mij! En wat je zegt babke met 3 dagen ertussen was het wss ook alweer meer geweest!!

Dankjewel voor jullie lieve opbeurende reacties meiden! Heb t ff nodig... Het huilen is alweer gestopt :))

Xxx voor jullie

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise spannend van je progesteon wanneer krijg je de uitslag? Nog een weekje meid en je kunt testen spannenddddd!! En nu lekker vakantie! Geniet ervan x

Share This Page