Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou fijn dat we je toch een beetje kunnen opbeuren! we slepen elkaar er doorheen!!!!
    hopelijk valt het allemaal mee en maak je je nu naarder dan nodig.
    komende week maar eens even lekker tot rust komen en los gaan in de aqua mundo...

@charise, ik vroeg het, ben zelf niet erg dol op prikken. heb der een hekel aan eigenlijk! maar goed, voor een goed doel doen we het natuurlijk wel!
    lekker op vakantie dus geniet ervan! hopelijk ben je zwanger!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree thnx meid ik hoop het!! Jij lekker lang weekend nu!!! En maandag is het zo ver!!! Heerlijk meid ein-de-lijk!!! Hihi en nog goed weer ook! Hopelijk gelijk starten meid ik ga duimen!!

3. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

Aug 15, 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, meid wat een klotebericht kreeg je vandaag zeg!! Ik snap heel goed dat je er even doorheen zit. Maar zoals de andere meiden ook zeggen: het zaad is eigenlijk best wel goed!! Probeer vooral de positieve berichten te onthouden! Het is alleen natuurlijk wel klote dat je nu weer langer moet wachten voordat je werkelijk zwanger kunt worden, maar uiteindelijk wors je zwanger! Dat weet ik zeker, er zijn al zoveel vrouwen met dezelfde situatie zwanger geworden. En tot die tijd: geniet ook van andere dingen. Je moet wel door blijven leven en van elkaar genieten. Dat voorkomt ook stress en is altijd beter dan roken meis!

Ik ben documentalist. Dus ik doe documentbeheer, analoog en digitaal. Dat houdt onder andere in dat ik functioneel beheerder ben van een Document Management Systeem.

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Ik studeer trouwens nog voor pedagogiek en ben in mei klaar daarbij werk ik nu in een kinderopvang maar het zit er naar uit dat dit helaas niet lang meer zal gaan duren.....

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    @bbibi! Thanks!!!
    Hopelijk lukt t bij ons allemaal dit jaar nog!
    Fijne aaf!!!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @yvetje thanks meis... Ja ik begin het weer wat positiever in te zien! Inmiddels
    Veel oude paginas bekeken op dit forum en ik denk idd dat i toch echt bi de "gelukkige" hoor qua zaad :) dus daar ben ik blij mee :) en als die man zegt prima zaad om zwanger van te worden moet ik daar vanuit gaan! En die schildklier tja ik hooooop zooooo dat ik gewoon net op het randje zit dat ik er komende keer beter vanaf kom eerlijk gezegd! Of dat zoals hij zei ze het gelijk laten lopen! Niet dat zwanger worden op de 2e plaats moet komen dan ben ik al "tevreden".
    Dus nog ff een weekje in spanning :)

@zoetje owh wat balen meid houd het op in kinderopvang? Hoor je veel hoor... Mijn vriendinnen werken ook allemaal in de kinderopvang en wordt ook de een na de ander ontslagen... Wat een ellende!!
    Had jij trouwens eigenlijk uitslag van jouw man wel gehad?? Of zeiden ze alleen is niet perfect? Heb je ook waardes gehoorz? Of langs je heen gegaan ? Niuja zoals de rest zegt we hebben er maar een nodig gelukkig hihi :))

@weegbree ik hoop het ook meid!

7. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bbibi, de uitslag van bloed krijg ik de 21e, dan word ik gebeld, maar tegen die tijd heb ik al getest. Maar goed mocht ik niet zwanger zijn is het wel fijn om te weten of het een goede eisprong is geweest natuurlijk. Als ik wel zwanger ben dan heb ik die uitslag niet meer nodig want dan weet ik wel dat ie goed was. ;)

Ik ben nu 7 DPO, maar ga pas op 15 DPO testen. (tenminste dan heb ik me voorgenomen).

Nou ik ga even langs broertje en schoonzusje, even wat paracetamol brengen want ze hadden niet meer en zijn niet fit.
    Ook even stembiljetten brengen want hun gaan stemmen voor ons.

Xx

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Weten jullie al wat je gaat stemmen? Ik stem al jaren hetzelfde dus ik kijk die debatten verder ook niet. Ik denk dat het dit keer als uitslag paars wordt vvd en pvda.

Mijn boobies zijn deze keer erger dan anders. Ik zag trouwens dat ik het elke cyclus gehad hebt, maar was dat vergeten. Fijn he, ff. Alles ligt gewoon vast. :)

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi nee ze hadden geen waardes gezegt verder maar zal het volgende week nog een navragen wel dat mocht ik over 3 maanden nog niet zwanger zijn ze zijn zaad nog eens controleren omdat hij 3 maanden geleden erg veel stress op zijn werk heeft gehad ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben...

En over de kinderopvang ik kan bijna niets meer met mijn pols en duim na 3 mislukte operaties..... En dat is erg lastig in de kinderopvang maar hoe of wat ben ik nog niet over uit je hebt namelijk overal je handen voor nodig....

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise nou spannend meid :) ik hoop zoooo voor je dat je met
    Goed nieuws terug komt :)
    @babke ik ma het eingelijk niet zeggen maar ik ben toch echt een "pvv" stemmer eerlijk gezegd! Ik ben zeler geen rasist voor mensen hier vreemd gaan denken maar hij heeft gewoo superrrrr goede ideen! Bij stemwijzer komt er altijd uit : 1e keuze PVV en 2e keuze SP ! Totaal wat anders maar toch haha...
    Dus mijn vriendin gaat voor mij stemmen! Hoop dat ze wel pvv
    Voor mij wil stemmen hahaha :)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje hmm geen waardes gehoord dus? Was je daar niet benieuwd naar ;) ? Misschien viel het toch allemaal nog reuze mee joh :)
    En vervelend zeg van je operaties!! Hoe komt het dat het zo slecht gegaan is als ik vragen mag? Hopelijk kan je toch blijven! En anders vanaf mei dus een nieuwe uitdaging spannend!! :)

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi ze hebben na maanden gips en spuiten me geopereerd aan quervain ontstekingen aan de pezen nou dit was niet goed gegaan waren 1 vergeten waardoor de tweede operaties werd gedaan erna een vernauwing gekregen en weer ontstoken dus een derde operatie en nu tjah nu weten ze niet meer wat te doen buiten me onder de pijnstillers duwen....erg vervelend allemaal wand kan er echt vrij weinig mee heb er een dikke buld op krijg mijn duim niet meer omhoog en elke beweging doet pijn.....

13. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi das tich het voordeel van vrijheid van meningsuiting? Ik vind de pvv te zwartwit en zal er daarom niet op stemmen. En pvv heeft een rechts imago, maar buiten het imigratiebeleid zijn ze harstikke links en ik ben rechts. Dus stem vvd. Niet te veel regeltjes en keuzevrijheid vind ik belangrijk.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje wat enormmmm vervelend zeg!!! En wat een blunders dus weer in het ziekenhuis!! En nu moet je het er bij laten? Verschrikkelijk balen meis! Hoop toch voor je dat het gauw goed komt :)

@babke das waar! Moeten zelf weten waar we op stemmen. Vvd ben ik dan weer totaal niet over te
    Spreken! Vond dat we er momenteel niet beter op geworden zijn. Alleen maar meer betalen en betalen en er niets
    Voor in de plaats. Het liefst zou ik SP stemmen maar kans is groot dat zij gaan samen werken met pvda en groenlinks en daar moet ik totaaaaal niet aan denken! Dus vandaar dat ik daar toch maar niet voor kies hihi

15. jennejaan

jennejaan Lid

Sep 6, 2012
    24
    0
    1
    gastouder
    vlaardingen
    @bbibi ik had het inderdaad verkeerd gelezen! maar goed dan nog is het prima zaad hoor! Daar hoef je je inderdaad totaal geen zorgen om te maken!

Ik denk dat ik ook pvv stem. Ik vind dat ze goede plannen hebben maar moet wel toegeven dat Wilders het vaak erg bot brengt... Dat is zeker niet zijn sterkste kant!

Hier vandaag last van m'n buik en onderrug... Inmiddels is het weer over. Ben benieuwd of dit dan met mijn eisprong te maken had...

Fijne avond nog allemaal! Ik ga mijn bedje in duiken! Morgen verder met de tuin tegelen! :p

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier word het CDA denk ik, komt gewoon het meest overeen met de punten die ik belangrijk vind. Niet alles hoor.
    Vind het sowieso erg lastig.
    Mijn man gaat voor pvda.

Ik vind pechtold wel goed van de vvd.

Maar goed denk er nog heeeel even over na en anders gewoon cda.
    Vorige keer heb ik SP gestemd.
    Was trouwens wel apart hoor want kwam bij mij groenlinks, d66, cda en nog 2 andere samen als hoogste uit. Haha. :p Schiet ook niet op.

Nou ik duik zo mijn bed in. En dan morgen en zondag laatste dingen doen en dan weg, vind het wel spannend maar heb er ook heel erg veel zin in! :D

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    #1077 Babke, Sep 7, 2012
    Last edited: Sep 7, 2012
    Truste allemaal

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jennejaan nou dan zal 29miljoen idd wel prima zijn :)
    En kijk nog een pvv stemmer (jeej) en idd wat je zegt... Geert brengt het heel vaak "vreemd" waardoor hij mensen juist eerder afschrikt. Maar aan de andere kant kan dat ook een taktiek zijn om de "minder slimme" onder ons juist te trekken. Ik bedoel vam dat simpele "lui" van die jongen gastjes van net 18 enz... Die vinden dat juist geweldig aan wilders... Dusja en ik kijk dus altijd naar mijn test op stemwijzer.nl is 2 minuutjes werk en je weet wa je moet stemmen. Ideaal...
    Morgen lekker tuinieren dus? Niuja het "grove" tuinieren ? Hihi je hebt er iig wel goed weer op!
    Succes en slaap lekker!

@charise ohhh wat heerlijk nog 2 daagkes van het lekkere weer in nederland genieten en daarna lekker weg ! Nog ff de laatste loddjes nog dus? Heerlijk!

Weltruste meiden
    X

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

Jun 18, 2012
    2,560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wetrusten!!!

20. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    Hoi dames!
    Bedankt voor jullie lieve woorden... Ik voel me vandaag almwel iets beter... Maakte er gisteren nog een grapje over tegen mn man: miss wordt ik nu langzaam een man :p de dokter wist ook heel fijn te vertellen dat ongewenste haargroei blijft toenemen tot de overgang dus over een paar jaar kan ik sinterklaas spelen! Niemand die me verdenkt :p tja, ik maak er maar grapjes over. Beetje mijn manier om er mee om te gaan. Maandag krijg ik mijn doorverwijzing naar de gyn en dan eens een echo maken.
    Had trouwens nooit gedacht dat er een dag zou komen dat ik echt heeel graag ongesteld zou worden!! Raar zeg! Ik zit nu op CD63 en niks nada noppes. Ik temp ook en gebruik ook ovutesten. Mn temperatuur blijft hangen rond de 36.7 en toont tot op vandaag niets hoopvols en ovutesten werken volgens mij niet. Ze zijn wel vaker positief of lijken dat, maar mijn temperatuur bevestigd het nooit. Ben daar dus maar mee gestopt. Ook uit mijn bloed blijkt dat ik nog geen ei heb gehad, maar het voelt zo dom om daar nog op te hopen... Wacht nu al zoooo lang! Ik zal dit weekend even de tijd nemen om het merendeel van jullie berichten te lezen en jullie wat beter te leren kennen! Het is erg fijn om hier met iemand over te praten die het ook meemaakt :)
    Liefs, Janneke

Share This Page