@janneke, vervelend meid, tja snap het volkomen zoals je kunt zien aan mijn onderschrift moest ik mijn eerste cyclus dubbel zo lang wachten voor Ik ongi werd! Ovutesten lieten geen veranderingen zien ook niet vlak voor ik ongi werd helaas. Dus denk om jezelf niet te depri te maken dat je er beter mee kunt stoppen. Wat betreft die beharing en acne hebben veel pcosers! Mocht je straks kinderen hebben ga dan aan de diane pil had ik ook. Is is anti androgeen en haalt dus het mannelijk hormoon weg! Dus weg haargroei en weg acne!! Ideaal! Ik hoop dat Ik snel zwanger ben en mijn kindje snel eruit komt dan kan ik gauw weer aan mijn vertrouwde pil * voor onze clomig geruikers hebben jullie ook zo af en toe zware kramp in onderbuik? Het valt me op dat ik dat Gister Morgen had en vanmorgen weer. Net of ik ongesteld Moet worden, zon gevoel als het net door komt. Erg vreemd.
@janneke000, ik heb hetzelfde gevoel als jij gehad hoor. Ik voelde me een beetje mislukt als vrouw. Ik heb uiteindelijk een half jaar moeten wachten op een menstruatie, dus ongeveer 180 dagen!! Maar als je eenmaal 'gewend' bent aan de situatie en je krijgt medicijnen om de eisprong op te wekken dan leer je al snel om positief te denken! En anders steken wij je wel aan met de positiviteit. Nou, ik ga zo naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest. Mn man is gisteravond 23.00 thuis gekomen en vanochtend 5.30 weer vertrokken, maar we hebben onze best gedaan! Dus ik ben benieuwd...
Goeiemorgen meiden, Lange cyclussen allemaal. Die van mij waren niet ZO lang, langste was 53 dagen geloof ik. Maar het gekke bij mij was, dat ik na het stoppen met de pil eerst een normale cyclus had, gemiddeld 31 dagen. Zoals je ook kan zien in mijn handtekening. En toen werden ze ineens een stuk langer. Nouja nu krijg ik weer een cyclus van 34/35 dagen... of 9 maanden Mijn temperatuur wil nog niet echt heel erg omhoog gaan. Het is wel boven de lijn hoor, maar niet super hoog. Over 1 weekje ga ik testen. Nouja we wachten af!! Bbibi die klachten herken ik trouwens wel, alleen dan pas van afgelopen dagen. Gisteren toen ik wakker werd dacht ik echt van nou dit lijken wel menstruatie krampen. Zeurderige gevoel voor dat je ongi word. Maar ja niets natuurlijk, zou ook wel erg vroeg zijn. Ik ga in de toekomst ook weer aan de diane pil, maar denk wel pas als ik echt helemaal klaar ben met kinderen. Dan doen we de rest maar gewoon rubbertjes hoor haha. Maar goed, misschien neem ik wel gewoon de pil tegen die tijd. Gewoon weer even een paar maanden een mooie huid.
@yvetje oehhhh ja vandaag je samenlevingstest spannend!!!! Hopelijk goed nieuws ik ga duimen! Lief hoor van je man dat hij gauw naar huis is gekomen! Ik hoop voor je dat het dik raak is @charise dat jij de spanning gewoon kan volhouden joh... Haha knap hoor! Nog een weekje! En die ongi pijn kan bij jouw natuurlijk van een innesteling zijn... Bij mij niet want zit pas op cd6 .. Dus erg vreemd. Er is iig wel"iets" gaande bij mij in mn onderbuik Ik hoop zoooooo dat er toch wat groeit volgende week!!! Daar zou ik al zo happy mee zijn dat ik maag gewoon "tegelijk" aan de schildklier medicatie kan is het al goed
Haha Bbibi, ja de eerste week heb ik nooit zo'n probleem hoor, qua spanning of het raak is of niet. Maar de 2e week meestal wel. Maar ben nu eigenlijk meer met de vakantie bezig. Dus ja dat scheelt een hoop.
Enne Yvetje, succes met de samenlevingstest, hopelijk is alles goed! De fertiliteitsarts bij ons in het ziekenhuis heeft een boek geschreven en daar in stond dat het niet echt medisch onderbouwt is ofzo, dat het veel nut heeft zo'n onderzoek. Dus ik denk dat het daarom bij ons niet echt gebeurd. Paniekertje en ik zitten trouwens in hetzelfde ziekenhuis. En Elvira zit in een andere locatie van het ziekenhuis. Dus wel grappig allemaal.
Jeeeeetje meiden, wat gaan jullie snel! Zal proberen eens even die tig bladzijdes terug te lezen! @ Babke, fijn dat je eitje gesprongen is!! En wat goed joh al zoveel afgevallen @ Liefsd, haha wat een leuke dromen heb jij Ik kan in elk geval voor die tijd nog bevrucht raken maar ik denk niet dat we dan al weten of ik zwanger ben.. Hangt er vanaf hoe snel eitje springt, maar de tijd is denk ik echt te kort Ik heb dat ook hoor, droom ontzettend veel! @ Werk, ik ben gastouder in een vast gezin. Vanaf volgend jaar ga ik vanuit eigen huis oppassen waarschijnlijk omdat dan in augustus mijn jongste oppaskindje ook naar school toe mag en ik een groot gedeelte inkomsten van hun kwijt ben. Dan komt er een gezin bij dus. @ yvetje, jeetje jij hebt dus reuze eieren Wat lief dat je man er voor terug komt! Hoe was de samenlevingstest? Heb je zelf ook nog mogen kijken? @ Bbibi, ik lees net je eerste stukje dat die gyn niet duidelijk was. Meid, vraag er gewoon ook naar als het voor jou niet duidelijk is he?! Want daar zit die vent voor Vraag hem zn jas van zijn lijf gewoon! Wat rot zeg dat je ook je schildklier er nog bovenop krijgt Ik duim gewoon door dat de clomid toch zijn werk doet! Dikke knuf! Roken moet je niet eens over na denken. Gewoon even goed uithuilen, jezelf bij elkaar rapen en gewoon denken : "ook ik ga mama worden! " Krampen in de onderbuik weet ik alles van afgelopen ronde Maar dat was pas na mijn eisprong. @ Stemmen, ik neig ook naar de pvv. Ik ga zeker niet op links stemmen, ze willen daar alleen maar meer bezuinigen op defensie. Wilders kan een botte boer zijn, maar hij is ook recht door zee. Daar hou ik van, niet er om heen draaien maar gewoon zeggen waar het op staat! @ Ziekenhuis, ik zit in Ede @ All, hier druk druk druk dus weinig online momenteel. Sorry Straks nog op verjaardag van mijn oppaskindje en vanavond komen tantes/ooms van manlief alvast afscheid nemen. Volgende week zaterdag is zijn surpise afscheidsfeest met alle vrienden, ouders en broer/zus. Morgen gelukkig even een relax dag om bij te komen. Dan nog 1 weekje werken en dan samen anderhalve week vakantie voor hij weg moet. Even de laatste dingen regelen voor als hij er niet is, en vooral even lekker genieten van elkaar! Fijn weekend verder allemaal! Agenda 10-09 Weegbree 14.00 afspr. Fertiliteitskliniek 10-09 Fren - Follikel meting 10-09 Liefsd - Follikel meting 13-09 Babke - Bloedprikken Progesteron 14-09 Bbibi - Follikel meting en uitslag bloed (schildklier) 14-09 Paniekertje - Follikel meting 15-09 Charise - Nod datum 16-09 Mieks - Follikel meting 10.30 uur 19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progesteron) 20-09 Babke - Nod datum 21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progesteron) 24-09 Merel Uitslag bloed- en zaadonderzoek
Charise, wanneer begonnen jouw ongikrampjes? Ik heb ze nu ook. Zou het evt bijwerking van clomid kunnen zijn? Ondanks pcos ga ik echt nooit meer aan de pil. Ik moet die rotzooi niet meer. Meiden ik heb vandaag mijn hobby fotografie eindelijk verder opgepakt. Hele mooie foto's gemaakt van het dochtertje van vrienden. Het was zoooo leuk. Heb wat foto's op fb gezet voor wie daarop zit.
Stil hier vandaag Babke, had ze al bekeken, zitten hele gave tussen! Ik ga als manlief weg is beginnen met een foto cursus. Vind het ook erg leuk om te doen
Hoi dames! Net terug van n dagje bootje varen! Heerlijk relaxed! Vanavond weer n feestje van de voetbal! Altijd gezellig! @yvetje hoe was je samenlevingstest? @charise en babke duimduimduim voor jullie! Ik heb je niet op facebook...ben wel nieuwsgirrig! Zit wel bij bbibi op facebook...staan jullie daar ook tussen? Ben wel benieuwd naar jullie! fijne aaf
heb ik de goeie? er was maar een sHL nu weet je ook wie ik echt ben...! geheime identiteit hier op ZP!
@charise bijna vakantie morgen vertrok je toch? @ weegbree nog 2 nachtjes slapen meid spannend hoor! @mieks, nou als de gynae zegt dat het prima zaad is dan zal het wel goed zijn moet er maar vanuit gaan dat dat dan ookzo is! Alleen hooen dat mijn schildklier snel behandeld kan worden en er toch een eitje groeit! En van je man afscheid gaat snel he meid bahh zou er niet aan moeten denken!! Fijn dat jullie iig lekker samen nog ff vakantie hebben @babke ik zal vanavond eens kijken, ben benieuwd! Jij dus ook zon ongi krampen hmmm maar jullie hebben het pas na de clomid? Ik zit op cd 6 en 4 pilletjes clomid verder morgen nog eentje en het sit er weer op! Ben onwijs benieuwd vind het zooo spannend voor volgende week ik hoop Ooooo dat er iets groeit!
Bbibi als jij ongikrampjes voelt zou het kunnen dat je groeien van je eitje voelt. Dat lijkt er ook op
Babke, mijn krampjes begonnen vanaf 5 DPO. Maar had ook wel gevoelige buik rond eisprong hoor. En enorme steken/zeurderig/vervelend gevoel vlak voordat ei sprong. Gespannen buik e.d. Heb ik normaal nooit zo, maar 1x eerder gehad, en nu dus weer. Dat je haast gebogen moet lopen van de pijn. Dan weet je tenminste wel wanneer je ei springt want daarna is het weg. Oh ik heb ook facebook, sta ook bij Bbibi en Babke er tussen. Mijn naam begint ook met char achternaam is dubbel (getrouwd) En is J-K . ra ra ra hahahaha. Wel leuk inderdaad om een gezicht te zien bij de naam. Bbibi, ja vertrek morgen ja. Moeten om 00.00 uur met de trein haha. Alleen zijn er precies werkzaamheden rondom schiphol, dus moeten vanaf Leiden met de bus. Beetje balen. Maar willen niet met de auto gaan. Ben bang dat er iets mee gebeurd daar ofzo. Haha. Dus morgen koffer helemaal klaarmaken. Lekker rustig aan doen en dan vertrekken. Ben best wel zenuwachtig haha. Maar wel leuk zenuwachtig hoor. Xx
Bij mij zijn het niet echt krampjes en ook geen pijn, maar heb vandaag steeds een zeurgevoel. Mss wel krampjes, maar zo licht dat ik twijfel of het krampjes zijn. Maar ik voel wel wat. In ff zou ik het omschrijven als low flowing feeling. Snappen jullie het nog haha Oh Charise, hele fijne vakantie!