Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Charise, Have fun!!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hallo dames!!
    Zijn net weer thuis. Het ging goed. Mooie, prettige locatie. Heel anders dan t zh! Super leuke arts. Alles uitgelegd etc. Ik mocht starten met 50 mg clomid. Dan nog n echo om te kijken of bms dun genoeg was of dat ik eerst duphaston moet nemen. Bms was 5,6? Dus dun genoeg om gelijk a d clomid te gaan. Gaat ze naar mn eierstokken. Wat ziet ze op de echo, een ei van 16,6 mm links! Dus nog even geen clomid. Heb bloedgeprikt en morgen belt ze mij want het kan ook n cyste zijn. Dat kunnen ze a h bloed zien. Als het n ei is komen de ovutesten uit de kast. Weet niet of ze me dan ook gaan monitoren. Als ik a d clomid ga iig wel. Alle cyclussen dus niet zelf proberen thuis. Dat vind ik ook wel fijn!
    Dus morgen ff afwachten!
    Toevallig he. Ik had vanmorgen ook al wel veel slijm maar dacht dat is vast toeval....duimen voor n ei dus!!

Nu nog ff lekker in de tuin zitten!!

@bbibi en charisr veel plezier!
    @ rest probeer nog ff terug te lezen van vdaag dus heb jullie overgeslagen...sorry!

3. Fren

Fren Actief lid

28 aug 2012
    155
    0
    16
    Groningen
    Er was helemaal niks te zien op de echo :(
    Achja we beginnen weer met volle moed aan de volgende ronde! Hopelijk dan wat vorderingen.. Weer een teleurstelling te verwerken..
    Ben op dag 17 vandaag trouwens! Straks maar weer een Provera kuur halen en dan beginnen we weer opnieuw!

liefs!

p.s. ik kan mij ook toevoegen aan het chihuahua clubje hihi
    Die van mij is net 5 maanden!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Weegbree, dan zal het vast wel ei zijn! Wel hopen dat je bms dan nog wat dikker wordt! Heb je gevraagd hoe dik die moet zijn voor een eisprong? Bij mij zeiden ze minimaal 6.

5. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @charise Fijne vakantie!

@Weegbree idd hopen op een ei meid!! Ik zal voor je duimen

@facebook had iemand mij nog toegevoegd kreeg uitnodigingen van mensen die niet bij naam ken??

@hier heel druk weekend gehad me papegaai had een ongeval gehad dacht echt dat ze dood ging was hysterisch als een klein kind aant huilen.
    Na een spuit en rust gaat nu gelukkig weer beter godzijdank!
    Vandaag laatste tablet clomid gehad en nu afwachten tot donderdag ben benieuwd of ze dan al iets veranderds kunnen zien op de echo

Ga nu lekker na huis tot vanavond meiden

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree, wat een positief nieuws!! Ik denk zelf inderdaad ook dat het gewoon een ei is, nu hopen dat hij verder wilt groeien en springen. En bms moet volgens mij juist wat dikker zijn, tussen 6 en 13 mm is goed. En het moet ook in 3 lagen zijn wat ik had begrepen. Morgen krijg je al de uitslag van het bloed prikken, spannend! Als blijkt dat het bloed goed is en het dus een eitje is, moet je dan afwachten tot de eisprong met eventuele ovutesten en dan afwachten of je ongesteld wordt??

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @yvet denk t ja! Zal het morgen vragen
    @babke heb niet gevraagd hoe dik t moet zijn. Maar als t minimaal 6 moet zijn moet er nog wel wat bijkomen dan...!
    @fren balen hoor...vervelend dat je zo n geduld moet hebben he?!
    @merel jij mag de 24 ook vast beginnen meis!!

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Als iemand wi facebooken sta bij bbibi, babke en charise:LvB uit N :)

9. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Weegbree, dat zou nog eens leuk zijn! Ik zal voor je duimen, hopen op een ei!! En als het een eitje is, dat ie uiteindelijk bevrucht mag worden. Dat zou geweldig zijn. Maar gelukkig wel positief nieuws voor je, en fijn dat je je er op je gemak voelt!

Fren, Hihi wat grappig zeg! Wel heel toevallig, allemaal chihuahua moeders hier!

Zoetje88, Wat voor ongeval heeft ze gehad dan? (kan me er niets bij voorstellen namelijk ;))

Facebook, ik heb alleen Bbibi en Charise gevonden. Ik sta er nu ook tussen bij Bbibi (Voornaam begint met Des, achternaam met V). Toch leuk om er een gezicht bij te zien!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @fren & liefsd echt toevallig allemaal chijuahuas ja! Hihi dus mamas van dezelfde
    Minis!! Hihi ! @fren als je wilt facebooken moet je mij maar ff toevoegen ! Stuur me
    Prive maar ff je naam !!
    Enne balen zeg dat er echt niets te zien was... Vreemd ook wel zeg helemaal niets...
    @ weegbree wauwwww wat een goed nieuws meid!!! Hopelijk is het gewoon een ei en groeit hij mooi hard door!!! Ik ga morgen nog even heel hard voor je duimen! Spannend hoor :) iig fijn dat het zo positief was in de kliniek zelf! Fijn hoor!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh en @mzoetje kei sneu voor je pappagaai! Wat is er mee gebeurd? Ik vond hem al zo schattig ook op je filmpje op fb kei lief hihi ! Hoop dat hij zich gauw beter voelt!

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi nou ze zat gewoon bij ons op de bank en toen opeens beet ze mijn vriend in zijn lip dus als schrikreactie duwde hij haar weg en toen kwam ze tegen de salon tafel en viel ze op de grond ze deed heel raar toen en erna deed ze bijna niks meer dacht echt dat ze me dood ging wat was ik kwaad hee!! Hij is toen direct naar de dierenarts gegaan en die heeft haar spuitje tegen de shock gegeven en moesten haar rustig en duister ergens neer zetten maar gelukkig is ze nu vrijwel alweer de oude alleen man lief nog niet die heeft een enorm schuld gevoel

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @liefsd zal zo eens kijken op fb of ik je kan vinden

14. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ahh! Wat een sneu verhaal! Arme papegaai, en arme vriend. Die zal ook wel onwijs geschrokken zijn.

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @liefds ja echt zielig arm beestje maar ja hij kon er ook niets aan doen deed het niet expres en hij boet er nu genoeg voor met zijn gevoel....
    Ze had ook hard gebeten schijnbaar ik weet het niet want mij bijt ze niet...
    Gaat de goede kant op gelukkig dus komt vast wel goed durf ik nu wel te zeggen

Ps volgens mij had ik je gevonden op fb als ik de goede uitgenodigd heb...?

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ja, zoiets kan natuurlijk een keer geheel per ongeluk gebeuren! Haha mijn hond bijt mij ook nooit, maar af en toe pikt ie het niet als mijn vriend te dicht bij z'n koekjes in de buurt komt.. Alsof die beestjes voelen dat ze dat bij ons niet moeten proberen! Hihi..

En ja, je hebt de goede op fb!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Charise, komt me heel bekend voor dat braken en misselijk zijn voor je vertrek. Ik heb altijd wat last van vlieg spanningen haha ;)
    Veel plezier!

@ Weegbree, ik was ook ontzettend zenuwachtig voor mijn eerste afspraak! Nu heb ik er nooit meer zo'n last van, het went snel ;)
    Fijn zeg dat er al een eitje aan het groeien was!! Op naar een snelle eisprong :D

@ Babke, ik vraag me ook af of je door de clomid misschien juist last krijgt van allerlei kwaaltjes na de eisprong ;) Het zijn toch hormonen he... Ben heel benieuwd bij jou, hopelijk is 1x clomid genoeg ;)

@ Yvetje, balen dat de samenlevingstest te vroeg was. Ik duim voor je dat je eitje gunstig gaat springen.

Hier werd de test trouwens op vrijdag gedaan, en op zondag sprong mijn ei. Mooie timing, en er was heel veel te zien toen gelukkig :).

Owja, en wat betreft zaadjes die overleven.. zodra je vruchtbaar slijm hebt kunnen de zaadjes daarin overleven (en door opening van de baarmoedermond kunnen ze ook verder zwemmen). Als je nog geen vruchtbaar slijm hebt leven de zaadjes dus een stuk korter ;)

@ Fren, balen zeg!

@ Liefsd, ik heb gehoord dat eitjes in het begin niet zo snel groeien, maar dat het op het laatst sneller gaat! Hopelijk dus vrijdag goed resultaat!
    Gefeliciteerd met je tante-schap!

@ Bbibi, veel plezier in CP!!

@ Zoetje, aaah arm beestje! Wat is er gebeurt? Ow ik lees het nu ondertussen. Jeetje dat is schrikken zeg! Snap dat het een reactie is van je vriend (zoiets zal flink pijn doen), logisch dat ie zich schuldig voelt. Hopelijk is ie weer snel de oude ;)

Agenda
    11-09 Yvetje555 - Follikel meting 8.30 uur
    13-09 Babke - Bloedprikken Progesteron
    14-09 Bbibi - Follikel meting en uitslag bloed (schildklier)
    14-09 Paniekertje - Follikel meting
    14-09 Liefsd - Follikel meting 9.40 uur
    15-09 Charise - Nod datum
    16-09 Mieks - Follikel meting 10.30 uur
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progesteron)
    20-09 Babke - Nod datum
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progesteron)
    24-09 Merel – Uitslag bloed- en zaadonderzoek

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Voor alle chihuahua moeders..hier een echte franse bulldog fan:D!
    Heb er maar liefst 5 :)..Maar oke chihuahua's zijn ook heel mooi en leuk hoor:D

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje ohh tja kan gebeuren en dat je man hem weg duwt/slaat is wel gebruikelijk! Hij moet leren dat hij dat niet mag uiteraard... Maar miss heeft hij haar wel te hard geduwd... Ach garm t beestje! Goed dat je vent ervan geleerd heeft en nog beter dat jepappegaai weer een stuk opgeknapt is hiji :) komt vast goed!

@liefsd hahahaha ik moet so lachen om je bericht mijn chinuahua ook die is heeeel vals als er maar een hond in de buurt komt van haar koeken botjes en sticks... Wij doen net altijd of wij hem af willen pakken met onze mond... Dan gaat ze der koek beschermen met erboven te hangen dat je er niet bij kunt en laat ze haar tandjes zien en gaat ze brommen! Zoooo grappig haha!

@mieks ahh goede uitleg
    Over de zaadjes!! Dus paar dagen voor ei heb je dus al slijm waarin de zaadjes overleven? Maar zou de een meer slijm hebben of eerder dan de andere?

En wordt druk dagje voor iedereen weer vrijdag )

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @merel hahaha wij wilde ook nog graag een franse bull!! Maar dat sijn van die kleine adhd-ers! En wij wilde ze niet alleen laten als we zijn werken! Mijn schoonmoeder heeft een engelse bull! En die is nu dus zusje van onze chihuahua! Want mijn chihuahua gaat naar hun als wij zijn werken en we moeten! Dus onze chihuahua "delen" we met mijn schoonouders en dat gaat super!! Haha! Dus franse vinden ik en mijn man ook leukkkk!! :))

Dus we kunnen er beter honden mamas van maken hihi ;)

Deel Deze Pagina