Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Genoeg dierenfans hier zo te lezen ;) Hier 2 lieve konijnen.

@ Bbibi, Je hebt waterig en eggwhite slijmverlies.. Bij de 1 is het meer dan bij de ander. Bij de 1 blijft het ook meer vanbinnen zitten, en de ander ziet het makkelijk aan haar ondergoed. In beide gevallen is het vruchtbaar slijm. Meestal heb je eerst waterig voordat het rond de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong zelf overgaat op eggwhite :)

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    @mieks, ohh dat is goed om te horen. Dan bekijk ik het positief en hoop ik vrijdag op een mooi groot eitje!

@Bbibi, hahaha ja! Dat doet mijn hond ook inderdaad! Wij zitten hem ook vaak te pesten met z'n koekjes en sticks.. Verstoppen onder m'n hand, of inderdaad met je mond er naartoe! Dan laat ie z'n tanden zien en gromt ie! Hahaha ja, leuk maar apart karakter, die van de chihuahua's!

@merel, pfff 5 franse bulldogs, dat is nogal een huishouden! Ik wordt al gek van de haartjes en speeltjes van 1 chihuahua, laat staan 5 bulldogs! Hahaha, maar wel leuk zeg! Zelf gefokt? Of geen familie van elkaar?

3. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mieks, ja, goede uitleg!! Ik denk alleen dat ik nog niet vruchtbaar genoeg ben geweest vlak voor de test en in het weekend. Toen had ik wel slijm, maar niet eggwhite. Mn baarmoedermond was ook nog behoorlijk gesloten. Nu wordt het al wat egg white en de baarmoedermond begint ook wat weker te worden.
    En daarnaast voel ik mn ei steeds. Als ik loop dan voel ik hem precies zitten, heel vreemd gevoel is dat. Dus als ik dat voel dan ga ik er vanuit dat het ei er nog zit.
    Ik ga er ook maar alvast vanuit dat we te laat zijn met klussen in de tijd dat ik de eisprong heb. Misschien dat het alsnog wel wacht tot donderdagavond, maar het zou goed kunnen dat het morgen ofzo al springt....

Wij hebben ook een hond: een flatcoated retriever! Een schat van een hond! Altijd enthousiast, altijd spelen, maar ze luistert ook als de beste. En het liefst is het een schoothondje, maar ja, daar is ze wat te groot voor.

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk zeg al die beestjes!! Ben ook enorm dierengek. Helaas is mijn vriend alergisch! Mn ouders hebben n kat! Mijn ultieme droom is n boerderij met oa hondjes katten geitjes kipjes en n paard.

@liefsd arme papegaai zeg! Hoe kom je bij zo n dier??

@mieks ik heb morgen n telefonische afspraak voor mn bloed

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Twee poezenbeesten hier. Echte knuffelkonten. :)

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Yvetje, zou wel jammer zijn als je eisprong dan net iets te vroeg komt.. Hopelijk wacht het nog even totdat je mannetje weer terug is, zodat jullie nog even optijd kunnen klussen!

Weegbree, ik heb geen papegaai hoor! Hihi, ik heb alleen een chihuahua.. ;)

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Sorry ik bedoel zoetje!!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Allemaal dus dierenvrienden zo te horen! @weegree dat is ook onze droom van mij en mijn man!!! Zou ik zooo graag willen mooi huis met stukje land voor wat diertjes heerlijk!

@mieks ik vind het altijd zooo moeilijk te onderschijden! Ik heb veel de hele maand door en veranderder eigenlijk niet van structuur helaas dus snap er nooit wat van :( miss omdat ik nooit een ei heb! Miss straks ve clomid? :)

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden, hier ook een hondje, een dwergpinchertje, ze zeiden kruising chihuahua maar dat geloof ik niet. Het is een superlief beestej. Hij is nu 5,5 jaar.

Ben echt supermoe. Gisteren om 23.00 uur vertrokken, om 13.00 uur waren we eindelijk in t hotel. Heb vanmiddag ff 3 uurtjes geslapen maar verder nog niet. Dus zo lekker oogjes toe. Het is hier trouwens een uur later.

We hadden tusselnanding in turkije, overgestapt, en dat laatste stukje vliegen naar cyprus was echt eng. Rondjes vliegen en landen pffff, was echt zo blij toen we veilig aan land stonden.
    Het is hier 36 graden, maar lekkere koele wind dus goed te doen.

Het hotel is aan zee, dus super mooi uitzicht. Het is echt genieten.

Het is even teveel om overal op in te gaan nu. Zal jullie op de hoogte houden van ontwikkelingen rondom evt zwangerschap. Denk dat het braken meer door spanning kwam hoor. Zou anders wel erg vroeg zijn om last van te hebben.

Fijne avond meiden!!!
    Xx

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise ja zag jouw hondje op fb leuk hoor!! :)
    En hele fijne vakantie gewenst! Fijn dat de reis goed ging!!
    En spannend nog een paar dagen en dan testen toch? :)

@all weltruste alvast! Ik ga ook proberen te slapen! Altijd lastig ergens anders dan in je eigen bed he hihi :))

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @merel hier nog een Franse bulldog fan :D
    Wij hebben er twee zijn zo'n heerlijke clowntjes nu ben ik nieuwsgierig hihi welke heb je en hoe heten ze?
    Onze heten zoë en Beppie!

@weegbree Vriend van ons had er ook ze zijn echt leuk hihi toen had ik een kleintje vast van 3 weken en was verkocht !

@charise heerlijk 36 graden hier is het vandaag echt vies weer haha dus geniet er lekker van !

@hier kuur clomid zit erop ben erg benieuwd donderdag wat kan ik verwachten na een kuur clomid dat er echt verschil te zien is op de echo ?
    Ga nu vlug douche en dan heerlijk een kort dagje tot 12 uur helaas lijkt het erop dat het vanmiddag niet echt genieten van het weer word ......

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames! Gisteravond en vanmorgen bij het vegen helaas geen slijm. :( nu ben ik bang dat het toch n cyste is....
    Vorige x bij mijn enige ei had ik op woensdag n e van 18 mm en is ie op ongeveer dinsdag gesprongen dus ervan uitgaande dat ie 2 mm zou ie ongeveer gesprongen zijn bij 30 mm?
    Springt je ei altijd bij ongeveer dezelfde grootte? Dan zou ik volgende wk maandag evt eisprong hebben. Heb ik dan miss nog wat meer tijd voor het slijm? Hoe lang/kort van tevoren hadden jullie dit?
    Ben wel erg benieuwd naar het telefoontje!!!
    Allemaal n fijne dag!
    @bbibi jammer dat je nu minder weer hebt...nog leuke dingen in de planning of lekker zwemmen etc?
    @charise jaloers...!!
    @babke wat heb je voor mooie schoenen gekocht? ;)
    @zoetje ben wel benieuwd naar je beestje!

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @weegbree je kunt me toevoegen op Facebook kun je foto's zien ?

14. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Charise, wat lekker dat je goed bent aangekomen. Cyprus is een geweldig mooi land (vind ik dan hea ;))
    Heel plezier en zaligheid daar. Je houdt ons lekker in spanning! Ik ben erg benieuwd of het allemaal toch misschien met een zwangerschap te maken heeft. Hihi.

@Bbibi, van het weer is inderdaad erg jammer! Maar laat je vrije dagen er niet door verpesten en geniet! Have fun :)

@Zoetje, wat bij mij anders was dan voor de clomid-kuur op de echo, is dat er nu duidelijk 1 groter eitje zichtbaar was (naast al die andere kleintjes). Helaas was die bij mij evengoed nog te klein, maar je zag wel duidelijk verschil met de rest.

@Weegbree, Het dat zit met de groottes en of ze ongeveer op dezelfde grootte springen, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ze bij mij in ieder geval niet zo groot worden.
    Ik zal voor je duimen vandaag, hopelijk is het toch echt een ei!

Have a nice day, ladies!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Goedemorgen ladys :)

@weegbree tja in de
    Planning weet ik nog niet met
    Dit weer! Nu nog in bed! Heeeeel slecht
    Geslapen! Ouders zijn hond al uitlaten! En broodjed halen haha :) goed
    Bekeken he? ;) en dan even kijken wat we gaan doen! Zwemmen hou ik niet van ! Daar krijg
    Ik alleen maar blaasontsteking van! :( dus niks voor mij..

En wat vreemd van je slijm... Maar als hij dus pas
    Volgende week maandag gaat springen ( stel) dan is het wel logisch dat je nog niet veel slijm hebt toch? Dat zal dan pas tegen het weekend zijn!! Hoe laat wordt je gebeld meid? Spannend hoor :)

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefsd neeee komt zeker goed! Ik ben nogal een stresskip van mijzelf... En een poetsfreak! Dus ik heb hier gewoon verplicht rust in zon huisje haha! Dus gaat goedkomen, dankjewel :)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @bbibi balen dat je slecht hebt geslapen! Vind ik ookaltij waardeloos!!
    Weet niet hoe laat ze bellen!! Irritant he! Sleep ik mn tel maar de hele dag mee!

@zoetje wat zijn je initialen??

18. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoi meiden,

gisteren een drukke dag gehad op het werk en vroeg gaan slapen dus even geen tijd gehad om te kijken, jullie hebben flink wat afgekletst zo te zien!!

Voor degene die moest braken!! Hopen op een mooie vakantie en dat je met 2 dikke strepen terug komt (en dan bedoel ik niet van de zon ;) )

weegbree: het kan kloppen want je hebt pas echt vruchtbaar slijm op de dag van de eisprong en heel soms een dag ervoor en na.
    Het beste is zelf even voelen bij je baarmoedermond, want het kan er wel zijn maar het komt er soms pas uit als je eisprong al geweest is.
    als je met je vingers bij je baarmoedermond kan en hij is heel zacht en je voelt een soort opening en daarbij heb je ook slierten doorzichtig eiwitachtig slijm dan weet je dat je het meest vruchtbaar bent!
    Daarvoor heb je heeeel waterig slijm en dat is ook heel vruchtbaar, dan voelt het soms alsof je heel opgewonden bent zo was het bij mij altijd :).

Bibi hoe is het nu met je? ben je de schrik een beetje te boven? wanneer krijg je te horen wat je verdere procedure wordt?

Degene met het BLOND AMSTERDAM plaatje hahaha weet even je naam niet meer, heeeeel lief van je dat je de tijd hebt genomen om het me allemaal uit te leggen!! Er is me een stuk duidelijk nu dank je wel!!
    Jammer van je samenlevingstest maar inderdaad zoals ik het lees lijkt het dat je een beetje te vroeg was.
    Als je man naar het buitenland gaat zou ik toch al deze dagen flink klussen, ik zeg altijd je hebt er maar 1 nodig die het eitje bevrucht! :)

Vanmiddag hebben wij dus onze eerste afspraak in het ziekenhuis, bij de ferti arts ben benieuwd! Hopen op goede berichten!!!

Fijne dag dames en ik kom vanmiddag of avond nog even posten :) groetjes

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Weegbree, slijm hoeft niet altijd naar buiten te komen hoor, dus dat zegt niet zo veel hoor. Als je met je vingers "voelt" aan de binnenkant aan je baarmoedermond en het is heel glibberig en bij het terugtrekken neem je wat slijm mee, dat kun je dan goed beoordelen. Rekt het tussen beide vingers, dan zit het wel goed hoor.

Mijn schoenen zijn niet heel spannend, maar ik kan echt nooit leuke pumps vinden. Maat 36 stap ik altijd uit, maar maat 35 is altijd te smal. Nu dus toch een keer maat 35 gevonden, zwart suede. Maar zodra mijn voeten opzetten passen ze neit meer. haha. Ben ze nu dus elke avond thuis aan het dragen om ze wat uit te lopen. Mijn ouders zijn 29-9 40 jaar getrouwd en wil ze dan graag aan.

Zwarte Unisa pumps NUMAR F12 KS - Omoda.nl

@all, hondjes zijn leuk. Ik heb zelf neit zoveel met hondjes. Ik vind ze altijd stinken en ze hebben zo'n echt natte tong haha. Puppy's vind ik wel te gek. Chihuaha's trouwens ook, want die hebben een hoog puppygehalte haha. En bernesenners ook als zijn die veel groter, maar wonen met een hond, nee dat dan weer niet. Die mij de poes maar. Handzaam op schoot en laat zichzelf uit op de bak ;). Al denk ik dat ik er ooit wel aan moet geloven, want manlief wil als we minder werken en dichterbij wonen ooit een jack russel. Ik den dan, neem dan gelijk een golden retriever of een bernersenner, das dan ten minste een hond. Maar goed.

@hier. Allemaal vage klachtjes. Gerommel in mijn buik, lichte uitstraling naar onderrug, zere tepels nog steeds en borsten zelf ook "zwaar voelend". Als ik diep adem haal, voel ik ze. Of zijn dat spieren door een koudje? Ik weet het niet.
    Ik heb hier zo'n hekel aan!!
    Normaal voel ik nooit wat, behalve in de ronde met de vmk. Maar nu weet ik niet of het iets betekent of dat het de clomid is. Dat mijn hormoonwaarde hoger is daardoor bijvoorbeeld. Heel de tijd denk ik, ben ik gek? Of voel ik echt iets? Zit ik verkeerd of is dit echt kramp? Het is zo licht en zeurderig, van verkeerd zitten kun je ook last van je onderrug krijg niet waar?
    En normaal is mijn lf 10, wat nod maandag betekent betekent. Maar misschien is de progesteron door clomid toch hoger, dus heb nod toch maar op donderdag gezet. Nou ja, laat deze week maar even snel gaan.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou weegbree 2x uitleg, moet toch lukken?;)

Deel Deze Pagina