Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Haha leukkk!!
    @weegbree hoe voel je je meid? Morgen weer ovutest doen? Al goed aan de klus? Spannend hoor! Ik hoop ook dat ik vrijdag een redelijk ei heb!!! Ik heb echt nog hoop!! :) iemand een idee met 50mg dag 12 wat normaal is?

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Voel niks speciaals...op t slijm na en btje pijnlijke tepels.
    Denk dat t rond t weekend springt...vrijd avondje stappen met vriendinnen...dus dat moeten we ff plannen. Ga zowieso boppen!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hier ook al wat babydingetjes hoor, niet veel hoor. Vind het gewoon te leuk! Ik geloof niet in goden verzoeken. Ze weten toch dat ik het wil ;)

Ik heb net van mijn moeder gehoord dat mijn broertje en schoonzusje zwanger zijn!!! Superleuk, ben blij voor ze, alleen hoop des te harder dat het bij mij nu ook raak is.
    Al denk ik zelf van niet, voel me totaal niet anders ofzo. We wachten af. ;)

Xx

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hier ook al wat spulletjes hoor kan het idd soms ook gewoon niet Laten
    En mijn zus heeft al drie kindjes en als je dan soms dingen aangeboden krijg wat vrijwel nieuw is zou het ook zonde zijn als ik het niet zou aannemen dus dat zet ik me fijn weg zoals bijvoorbeeld een bijna nieuwe maxicosi cabrio fix en bugaboo waar je bijna niet aan ziet dat het gebruikt is....dus dat hebben we fijn opgeslagen....

Zenuwe beginnen hier toch wel weer te komen morgenvroeg afspraak bij de gyn na de eerst keer een kuur clomid ben benieuwd!!

Hebben jullie gestemd trouwens vandaag ?

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden wat een russssstig hier!! :)

@weegbree ahh joh klus je toch gewoon voor je gaat weer ff? :)
    @charise wauwwww meid das snel van je broertje! Proficiat zeg!! :)
    Ik weet nog dat je vertelde aan begin dit topic dat jullie het niet van elkaar wisten maar je moeder het vertelde! Is wel ergggg snel bij hun gegaan ofniet? Voel je nu niet de druk toenemen? Ondanks dat je er zelf
    Niks aan kan doen uiteraard!!! Maar hooooop dat je hetzelfde kunt melden vanuit vakantie!!

@zoetje pvv gestemd maar helaas :( maar 15 zetels baaaalen :(
    Maja niks aan te doen!! Maar ohh fijn zeg dat je al zoveel hebt! Ideaal!
    En het blijft leuk laten we eerlijk zijn hihi :)
    Mij doet het "goed" zo houd ik hoop :))
    En spannend dag 10 voor jouw toch morgen?
    Ik moet vrijdag dag 12 terug ook spannend!

Zoals ik al eerder vroeg wat is normaal op dag 12 ofzo? Met clomid? Ik wil een beetje voorbereid Zijn voor stel dat... Maar weet het toaal niet eerlijk gezegd!

Weltruste meiden!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi. Bij mij was hij toen 9,5 mm.
    Maar kan van alles zijn.

Mijn temp is gestegen vandaag. Ik heb op het forum maar even de vraag gesteld of er meer zijn die met clomid meer klachten hadden en een hogere temp. Ik lijk echt ongesteld, nu weer krampjes alsof ik ongesteld ben. Heb dat normaal pas als ik bloed gezien heb. En ja is nu pas 7dpo dus dat kan niet.

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi Ladies! ik heb ook wel wat spulletjes hoor, niet echt veel! Een autostoeltje van mijn schoonzus en zo'n ikea kinderstoel!
    We kunnen de kinderkamer overnemen voor weinig, super mooie kamer! lekker neutraal. Mijn neefje (nu 2) ligt er nog in, maar niet voor lang meer denk ik. Maar heb mijn schoonzus gezegd dat we het niet overnemen voor ik zwanger ben in deze situatie. Hopelijk houdt mn neefje het nog even uit in zn bedje (volgens mij vindt mijn schoonzus het ook wel fijn dat ie er nog niet zelf uit kan klimmen. tis nogal een boef!). En anders kopen we zelf wat!

Hier goed geklust. Komende dagen maar ff goed doen! gisteravond nog geen positieve ovutest. vanmiddag doe ik er weer een. spannend hoor allemaal!

@babke, innesteling???
    @bbibi, lekker aan het genieten dus?!!! heerlijk zeg! het is alweer bijna vrijdag, ben benieuwd naar je (hopelijk) ei!!! hoe laat moet je?
    @charise, hopelijk nog geen bloed. lijkt me wel ff lastig, je bent natuurlijk blij voor je broertje, maar wilt zelf ook zo graag... Geniet lekker van het mooie weer, hier koud brrrr...
    @mieks, lekker naar scheveningen, altijd goed! Als je gaat eten, pak dan een restaurantje in de haven (wat verder lopen vanaf de boulevard, wel wat duurder maar veeel lekkerder dan die eetcafe'tjes)
    Weet niet of je van musicals houdt, maar Wicked draait ook daar toch?
    @zoetje, hopelijk ook een mooi ei voor jou! hoe laat moet jij? en wat een leuk papegaaitje zeg!
    @ouders: mijn ouders, schoonouders, mijn schoonzus en zusje weten van onze perikelen. aangegeven dat we nu binnenkort met de clomid gaan starten (ze weten niet van dit ei, dus hopelijk toch nog een kleine verrassing) en we vertellen ze vanaf nu niks meer hebben we aangegeven. ook idd aangegeven dat we alleen erover praten als we er zelf aan toe zijn!
    @allen: heb een aantal op facebook, jullie zien er allemaal uit als leuke gezellige spontane meiden! grappig zeg!!!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ik ben ineens heel erg benieuwd. Mijn lichtgevoelige collega, geen idee hoe ik haar anders meot omschrijven, vroeg weer zo van, he hoe is het met jou???? Op een toon. De laatste keer dat ze dat deed was ikz wanger en werd het mijn vmk. Dat had zij toen al gezien. Niet dat die vmk kwam, maar wel dat er iets gebeurde. Ik droeg toen ene extra energieveld bij me.
    Ze zegt overigens nooit dat ze iets ziet hoor. Maar ze weet wel van mijn wens en ze is gewoon een heel enthousiast persoon, dus je merkt meteen een verschil in vraagstelling. Kan toeval zijn, maar wie weet. Achteraf zal ik het wel weer weten haha.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Uvetje, jij was toch van het terugkomen uit Duitsland? Ik zou tegen je schoonouders gewoon evrtellen wat je nu ook tegen ons zegt. Ze weten er deels van toch? Zeg gewoon dat je neit zo'n behoefte hebt om elke stap te delen, dus als ze zien dat hij ineens thuis is, dat maar voor waar aan te nemen. Bij jullie valt het nu eenmaal op, maar ze zal vast snappen dat je elke geplande sexdate niet gaat overleggen met zijn ouders. haha

10. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hey dames even een berichtje uit turkije,kom zaterdag al weer naar huis.
    Heb wel een beetje meegelezen maar ga vanaf nu weer mee reageren.

Spannend hor babke,het zou wel super zijn!wanneer zou je willen testen?of wacht je en nod af?

Over spulletjes,ik koop echt niks,hoe leuk ik het ook vindd.
    Vind het voor mezelf de goden verzoekem,en hoe leuk is het als je zwanger ben dan lekker kan gaan shoppen!

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend babke! wie weet!!!

12. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Babke, dat is wel heel toevallig zeg! Hopen dat ze weer 'iets' gezien heeft! Zou geweldig zijn toch!

Bbibi, op dag 13 was mijn grootste eitje 13mm. Morgenochtend moet ik dus weer heen (dag 17) om te kijken of hij al groot genoeg is en bijna gaat springen. Maar de afgelopen 2 dagen voel ik toch echt het e.e.a. in mijn onderbuik..... Ik ben zeer benieuwd wat ze morgen gaan zien/zeggen.

Weegbree, Ja, hopelijk hoef je volgende maand niet aan de Clomid, omdat het deze maand al gelukt is!
    Het was mij ook al opgevallen op FB, allemaal spontane, leuke meiden! Ik vind het toch grappig om er een 'gezicht' bij te hebben.

Zoetje88, nee ik heb niet gestemd. Vind het allemaal larie en ben het uiteindelijk met niemand echt eens. De politiek in Nederland is volledig uit z'n verband gerukt, als je het mij vraagt.

Charise, hoe is het in Cyprus? Lekker aan het genieten daar? Gefeliciteerd met je broertje en schoonzusje!
    Voelt wel dubbel he? Vond ik iig wel, toen ik vorig jaar te horen kreeg dat mijn schoonzusje zwanger was (na 1,5 maand gestopt te zijn met de pil). Wij waren toen al een jaar 'bezig' en ik vond het bericht geweldig, maar ook best pijnlijk. Nu idd extra hopen op een zwangerschap voor jou! Spannende dagen!

Babyspulletjes, Ik heb nog geen babyspulletjes hoor, gewoon, omdat ik het niet aandurf. Natuurlijk kriebelt het wel als ik het zie, en ik kan dan ook niet wachten tot ik me helemaal gek kan kopen als ik zwanger ben! Hihi, maar ik wacht toch echt tot ik zwanger ben.
    Het enige wat ik in huis heb, is een zwangerschapsboek. Omdat ik toch graag vanaf het eerste moment een boek wil gaan bijhouden. Hopelijk kan ik er vrij snel in beginnen!

13. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    Hoi meiden
    hier niet veel bijzonders te melden, volgens de gyn heb ik vanaf morgen tot zondag de kans dat me ei springt ALS HET SPRINGT dus we gaan er voor de zekerheid vandaag al tegenaan hahaha me temp is wel flink gedaald (ja ik kan het niet laten om toch te tempen :( ) dus dat zou kunnen betekenen dat ik een ei heb, maar dat is alleen te zien over 3dagen als me temp weer omhoog gaat dus vooraf heb je niet veel aan je temp, ik hoop echt dat het deze maand wel wat wordt en anders moeten we ook aan de clomid :( het is toch wel weer een domper als je het "zelf" niet kan.

babyspullen koop ik ook absoluut niet, ik vind dat echt mezelf kwellen steeds maar naar die spullen kijken en stel nou dat er geen baby komt, dat zou voor mij niet werken.

Ik las in een andere topic dat sommige dames al complete babykamers hadden aangeschaft en ze hadden nog geen week een positieve test in handen, dan kan er nog zoveel mis gaan, ik zou het niet kunne hoor haha maar natuurlijk ieder zijn ding ;).

Over wie het weten bij ons helemaal niemand behalve mijn moeder omdat ik met mijn moeder een goede band heb en ik haar echt vertrouw, niet dat ik mijn schoonouders niet vertrouw, maar daar heb ik een hele andere band mee die zijn ook heel bezorgt enzo en dan gaan ze zichzelf alleen maar druk maken etc. dus hebben we ervoor gekozen om niks te zeggen ja en nu mijn dochter al wat ouder is heb ik het gevoel dat ze het misschien ook niet meer verwachten, ze zei het vragen en wachten beu denk ik hahaha.

fijne dag dames

14. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi, mijn ei was deze ronde met dag al 26 mm, beetje groot dus ;). En de vorige ronde had ik 2 eitjes van 14 mm en 1 van 13 mm, waarvan uiteindelijk 1 is doorgegroeid en gesprongen op 40 mm. Maar het verschilt per persoon en per ronde. Op dag 12 kun je eigenlijk nog niet zeggen of de Clomid goed heeft aangeslagen. Het gaat erom dat je uiteindelijk een eisprong krijgt, en ook de grootte van het eitje tijdens de eisprong verschilt. Zoals je misschien weet springen mijn eitjes pas als ze 40 mm zijn, terwijl normaliter een eitje op 20 mm al springt. Het belangrijkste is dat er 1 tot 3 eitjes groter zijn dan de andere.

@Babke, de ongesteldheidskrampen herken ik ook. Een week na mn eisprong in de vorige ronde had ik ook ongesteldheidskrampen en dacht toen ook: het kan niet van een ongesteldheid komen, want het duurt nog een week voordat dat kan gaan komen. Helaas werd ik een week daarna alsnog ongesteld :(, maar ik was allang blij dat ik eindelijk een eisprong had.

Ik ben inderdaad degene met de man in Duitsland, haha. Ik heb gisteren nog met mn schoonmoeder gesproken en ik heb ook gewoon verteld dat ik niet zoveel zin had om het te vertellen, dat ze het vanzelf wel zou merken. Ze mag het best weten, daar gaat het niet om, maar om het nu iedere keer te melden.....heb ook gezegd dat ik het nogal privé vond. Het maakte ook niet zoveel uit, zei ze, ik hoef ook niet alles te weten, maar praktisch gezien was het handiger als ik het zelf had verteld. Mn man zet de bedrijfsbus binnen in de garage bij hun en ze heeft de auto voor de garage staan. Dat zou betekenen dat mn man om 5.30 uur (want toen vertrok hij weer) de sleutel van de auto vanuit het huis moest halen om de auto te verzetten. Mn schoonmoeder was de avond dat hij thuis kwam namelijk weg en ze zou het 's ochtends dan pas merken. Dus ze was zich helemaal dood geschrokken als er ineens iemand in huis is die de sleutel van de auto komt halen. Dat snap ik dan ook wel weer. Kortom: het is geen ramp dat ik het niet verteld heb, maar was wel wat handiger geweest.

@babyspulletjes, ik heb ook nog geen spullen gekocht. Ik heb alleen de oude babykleertjes van mijzelf van vroeger in huis. Mn moeder gaat binnenkort verhuizen en kwam het tegen en ik zei: oh, ik neem het wel mee. Dat is het enige wat ik heb. Toen ik net met de pil gestopt was, wilde ik ook meteen voor spulletjes kijken, ik stond ook elke week wel een keer in de boekenwinkel bij de zwangerschapsboeken. Maar ik maak mezelf helemaal gek als ik spulletjes koop, terwijl het nog helemaal niet zover is. Dus meer uit zelfbescherming.

@all....ik voel sinds gisteren mn buik niet meer op de plek waar mn ei zat. Dus misschien eisprong?? Dat de spanneng van het blaasje af is?? Morgen de follikelmeting, ik ben benieuwd!!

@Charise, gefeliciteerd met je broer! Ik kan me goed voorstellen dat je even dacht: :$ nu al?? Aan 1 kant ben je blij maar aan de andere kant is het ook confronterend. Ik had dat precies hetzelfde met mijn schoonzus. Zij was een maand eerder als ik gestopt met de pil en was binnen 3 maanden zwanger. Inmiddels is ze al bevallen van een gezonde zoon en zit ik nog steeds te klooien met een eisprong die maar niet op gang komt. Wel leuk voor haar, maar ook confronterend. Zij weet overigens ook dat we bezig zijn voor een kindje. Omdat ik in juni onverwachts geopereerd moest worden aan de cystes door overstimulatie, wilden we er niet omheen draaien en hebben we het verteld.

15. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @2dewolk, goed aan de klus gaan dus!! You never know!! Ik zie dat je in Assen woont?? Ga je ook naar het MCW?? Welke gyn heb je???

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Jeetje, wat kletsen jullie veel! Gezellig hoor!
    Succes voor de meiden die rond hun eisprong zitten...
    @2ewolk, goed klussen dus!! :D
    @Yvetje, jij hebt morgen dus een follikelmeting? Hoe vaak heb je dat? Dat is altijd voor/rond je eisprong?

Ik kan mijn vragen idd stellen aan mn gyn maar die heb ik nog maar 1x gesproken en toen was ik eigenlijk zo overdonderd door het nieuws. Pas thuis kwamen alle vragen op en na het lezen van alle gekregen info zijn er wel veel beantwoord. Ik schrijf nu gewoon alles op zodat als ik de 28e weer een afspraak is ik weet wat ik ook alweer wilde vragen...

Misschien dat jullie mij alvast kunnen vertellen hoe dit bij jullie gegaan is?... Ze zei tegen ons dat als ik na 3 rondes clomid nog niet zwanger ben, ze de kwaliteit van het zaad van mn man gaan controleren. Was dat bij iedereen ook pas na een paar maanden of werd het bij jullie meteen gedaan?

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij ons moet het meteen!

18. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peony84,
    Vanaf cyclusdag 12 worden mijn follikels in de gaten gehouden door een inwendige echo. Vanaf die dag wordt de echo elke 2/3 dagen herhaald, totdat de eisprong is geweest. De vorige keer werd mijn bloed een week na de eisprong gemeten om de hoeveelheid progesteron te controleren, dat geeft aan of het een goede eisprong is geweest. Dat was het inderdaad.

Bij ons werd niet het zaad van mn man gecontroleerd. Eerst wilden ze mijn eisprong op gang zetten, dus zoeken naar de juiste behandeling (tabletten of injecties) en de juiste dosering. Nu de juiste dosering tabletten is gevonden, gaan we het zaad van mn man controleren. Ergens aankomende maand gaan we dat doen. Dus het klinkt denk ik als heel normaal dat ze na 3 maanden ongeveer gaan controleren.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Yvetje, had jij voor clomid ook ongesteldheidskrampen? Ik had normaal echt 0,0 bijwerkingen, klachten zeg maar.

Ik heb de vraag gesteld bij het vruchtbaarheidsforum, maar daar kreeg ik een reactie waar ik echt niks aan had. Dat tempen onbetrouwbaar is met hormonen en dat mijn lf voorheen wel kort geweest zal zijn omdat ik geen eisprong had! Nou die kijkt ook niet verder dan d'r neus lang is. Ik had voorheen wel degelijk een eisprong. Lastig vmk trouwens zonder eisprong. Ik zie niet in waarom tempen onbetrouwbaar is. Ik heb toch altijd een overduidelijke temperatuurstijging zodra mijn eisprong geweest is en nu weer.

Ook zei ze dta die klachten er allemaal bij horen en ze noemde allemaal klachten die ik wel gehad hebt, maar toen ik clomid slikte, tot mijn ei heb 1ik 1,5 week geen bijwerkingen gehad, dus dat sloeg ook nergens op, al wist ze dat niet, dus dat kon zij niet weten. Maar het waren niet de bijwerkingen die ik nu noem zeg maar. Ze had het over opvliegers enzo. Daar heb ik nu echt totaal geen last van. Zo jammer als mensen maar half lezen.
    (nu weet ik dat ik dat ook af en toe doe als er hier 3 pagina's zijn bijgeschreven haha, maar niet bij 1 verhaal)

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ff een vraagje over de ovutests van clear blue. Als ik het stripje eruit trek staan er ook twee streepjes op (net als bij de (2v5). Kan ik daaraan ook zien of de eisprong nadert (als het eerste lijntje donkerder wordt)? De lijntjes worden niet echt donkerder zegmaar? welke gebruiken jullie???
    ik heb wel veel slijm, maar ben dan benieuwd wanneer ik m kan verwachten?

Deel Deze Pagina