Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi weegbree nee, dat kan niet. Pas als je ei er is (dus de smiley) zul je wel zien dat het streepje dikker is, en na een dag er nog staat zonde rheel erg evrvaagd te zijn. Maar ja, dan heb je die smiley al gezien :)

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ok... maar wat voor testen gebruik jij dan?
    ps wat een doos trouwens van het andere bericht!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden ik doe ff ego!
    Er wordt zoveel geschreven dat ik dat hiet met mn slechte bereik half uur eer pagina laad, en mn weinig tijd niet
    Op iedereen kan reageren!

Dus dank voor info over ei bij fm meting! Ben benieuwd morgen! Moet rond 1 uur :) en dan zullen we zien! Nog nooit een ei gehad dus zOu eerste keer worden spannend ! Ook van schildklier! Steeds meer zenuwen! Verder net nog ff geklust! Dus zondag dinsdag en donderdag ( vandaag) moet goed zijn toch?
    Nu afwachten op morgen!!! Vind het zooo spannend!! :)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Weegbree, ik gebruik ook clearblue. ik koop ze drogistplein.nl daar heb je er 20 voor 37,95 ipv 7 vopor 32,95 bij de kruidvat bijvoorbeeld.

5. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babke, wat stom zeg dat die vrouw maar half je verhaal leest en dan zo'n antwoord geeft. Dan heb je er toch helemaal niks aan!
    Ik had voordat ik in de MMM zat nooit last van ong. krampen. Alleen bij de vorige ronde, toen ik dus een goede eisprong had, kreeg ik een week na Clomid ongi krampen. Vanaf de menstruatie totdat Clomid begon te werken voel ik niks, ja opvliegers, maar dat is wat anders. Heb je zo een beetje antwoord op je vraag??

@Weegbree, ik gebruik eigenlijk helemaal geen ovutesten. Ook temperatuur ik niet. Ik denk nog steeds: we doen het op de gok en dan zien we wel. Maar ik ben nu inmiddels wel op een punt beland dat ik denk: misschien moet ik er wel mee beginnen. Ik probeer wel mijn slijm te checken, maar ik voel me zo'n amateur haha, omdat ik geen idee heb ik hoeverre je daaruit kan opmaken of je een eisprong hebt. Ik merk alleen maar dat ik waterig wittig slijm heb. :(

@Bbibi, spannend zeg morgen!! Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt, dat verdien je! Ik ben ook altijd zenuwachtig voor een afspraak. Ook al slaat het misschien nergens op en hangt er niet zoveel af van die afspraak. Ik weet ook zeker dat ik zenuwachtig ben morgen.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Juist Yvetje, das precies wat ik wilde weten. Het betekent dus in principe niets`. Hoe weet je trouwens dat je daarvoor geen goede eisprong had? Bij mij was hij gewoon laat, niet veel later trouwens dan nu. Pas toen hij uitbleef heb ik aan de bel getrokken.
    Vindt je het trouwens niet vervelend op de gok? Met clomid wordt toch elke maand je baarmoederslijmvloes dunner. Ik zou echt geen kans willen mislopen daarom. Maar als je niet ingewikkeld wil doen, zou ik ovulatieteste van cb doen zodra je merkt dat je natter wordt. Echt checken is dan niet eens echt nodig. En geen geprut met streepjes vergelijken, gewoon een smiley of een rondje.

7. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babke, ik ben voordat ik in de MMM terecht kwam nooit ongesteld geweest vanaf het moment dat ik stopte met de pil (een half jaar). Dus zodoende dat ik weet dat ik geen eisprong heb gehad.

Ik vind het nog niet vervelend op de gok, maar ik denk wel steeds: zou het al gesprongen zijn?? Wanneer ben ik precies vruchtbaar?? Vooral omdat mn man niet altijd thuis kan zijn is het belangrijk om goed te gokken. We kon afgelopen week 1 avond thuis komen en we hebben voor de dinsdag gekozen (misschien dat de zaadcellen eerst wel overleven), maar misschien is het achteraf toch beter om de woensdag te hebben gekozen. Maar ja, dat weten we dus niet. Dat blijft afwachten. Maar misschien dat ik nog wel helemaal geen eisprong heb gehad (al voelt het niet zo) en hebben we nog alle kans (hij komt vanavond weer thuis).

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meiden, even een ego berichtje hoor, teveel om te reageren ;)
    Zal ik morgen 14 dpo testen of pas zaterdag 15 dpo?
    Heb zelf nu de neiging voor morgen. Wil graag nog iets leuks kopen als ik evt zwanger ben en zaterdag komt het er niet van dus dan zou dat morgen,iddag kunnen.

Wat zouden jullie doen??
    Ik heb echt geen idee.... Ben bang van niet, geen idee waarom.

Xx

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou niet testen. Je kaartje lijkt eerder aan te geven dat er een menstruatie aankomt en om nu je vakantie met een witte test te gaan opvullen, lijkt me niet wenselijk. Menstruatie is al vervelend genoeg.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @charise ik stem op morgen! Als je zwanger bent is dat echt wel zichtbaar morgen! Spannendddd meid!

@yvetje ja stom he die zenuwen? Jij ook morgen nog een fm meting tog?

Meiden hoe staat het met de agenda? Dan kan ik weer mezelf
    Ff update met jullie afspraken :) !!

@ babke bij jouw klinkt het erg hoopvol hoor! Zoooo spannend! Hoe lang nog wachten? Zou zoooo mooi zijn in 1 ronde zwanger :)

@weegbree goed dat je al klust! Zon ovutest is nooit 100% betrouwbaar zeiden mijn beide huisartsen! Dus ik zou gewoon om de dag klussen dan maar ff wat langer... Dan weet je echt zeker dat je hem niet mist! Voor hetzelfde geld
    Springt hij pas later net als bij yvetje!! :) dus gewoon nog "ff volhouden" hihi :)

@ zoetje hoe was het vandaag meissie?
    @mieks hoe is het met jouw? Voel jij al iets? :)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou zeg babke dat klinkt wel ergggg pesimistisch ! Hahaha misschien realistisch maar niet een erg gezellig berichtje!
    Maar ik snap het wel hoor!
    Charise als je twijfelt meid dan niet doen! Dan wacht tot laatste dag vakantie als je niet ongi bent! Als je goed gevoel hebt zeg ik testennnn

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi nou had weer twee vreemde gezichten voor me zitten dat beviel me al niet.
    Ze deed de echo en zij dat grootste eitje nu 10 mm was dus volgens haar had clomid niets gedaan en moet ik maandag en woensdag weer terug voor een echo heeft dan nog niets gedaan hogere dosis snap er ff niks van voor dat ik clomid gebruikte had ik alleen allemaal hele kleintjes van dezelfde groote en nu zag ik duidelijk een grotere.
    Niet groot genoeg natuurlijk maar vond raar dat ze meteen zei heeft niks gedaan kom maandag maar terug.
    Als maandag weer iemand anders zit ga ik er iets van zeggen zat in de auto terug na huis had echt zo iets wat heb ik hier nu gedaan......binnen 5 min stond ik weer buiten :(

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Zoetje, niet sippen. Hier is het ook steeds iemand anders hoor. En toen wij gingen juichen bij 9,5mm werden wij ook rustig gemaand. Ja de clomid heeft iets gedaan, maar het is nog maar de vraag of het geneog is en daarom moet je weer terugkomen. Dus gewoon blij zijn dat er een groter eitje is joh! Komt goed!

@bbibi, niet pessimistisch, maar reeel, dat is iets anders. Hoop hebben is goed, maar ik zou niet op vakantie mijn dag erdoor laten verpesten. En ben je wel zwanger, dan komt het vanzelf wel goed hoor!. Ik heb vaker gelezen dat clomid je lf kan verlengen, al zeggen sommigen dat het niet zou moeten kunnen. Ik zou nog even geduld hebben en alleen testen als je temperatuur morgen echt weer hoog is.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja maar ik temp een stuk vroeger ook. Bij mij is temp altijd lager, scheelt 0,3/ 0,4.
    Ik de k dat dat er ook mee te maken heeft. Slaap een stuk korter.

En buiten dat... Een witte test is niet leuk, maar het is niet dat mijn dag bij wijze van erger word als ik ongi word als ik ook een wit testje heb gehad. Ik ga er niet vanuit, heb wel hoop natuurlijk. En e anders gewoon volgende ronde in, weet dat het nu werkt. ;)

Enne genieten van de vakantie doe ik even goed ;) heb alleen geen zin in dat ongi gedoe.
    Nou ik wacht morgenochtend af, afhankelijk van hoe ik me voel, doe ik een test denk ik. Als ik ongi klachten heb, dan niet uiteraard.

Xx

15. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zoetje, het voelt inderdaad raar als je zo snel weer buiten staat. Ik heb dat ook gehad: ik dacht wow, er is een ei duidelijk groter! Maar toen bleek het ook maar om een ei van 8 mm ofzo te gaan, dus was ook te klein voor een eisprong. En dan kun je niks anders dan afwachten. Dus inderdaad over een paar dagen weer gaan en dan hopen dat het toch iets gegroeid is.

@Charise, je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt. Ik werd ongesteld 16 dpo en had 15 dpo een test gedaan (natuurlijk negatief). Ik word altijd zo depri van die negatieve testen, dus ik wacht altijd zo lang mogelijk. Maar als je echt niet kan wachten, dan kun je natuurlijk al gaan testen. Want waarschijnlijk is het al wel zichtbaar als je zwanger bent.

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou perfect antwoord Charise! Je geeft het namelijk zelf al, met het feit dat je mijn argumenten van tafel veegt.

Jij wil testen :D

Dan moet je dat gewoon doen joh. Ik weet niet of ik volgende week zo stoer ben om tot donderdag te wachten hoor ;) Al roep ik nu heel hard dat jij dat wel moet doen haha.

17. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de laatste agenda die ik heb gevonden.
    Ik zie dat Babke vandaag bloed heeft laten prikken?? Wanneer krijg je uitslag daarvan??

Morgen wordt een drukke dag voor ons ladies, allemaal eitjes meten! :)

Agenda
    13-09 Babke - Bloedprikken Progesteron
    14-09 Bbibi - Follikel meting en uitslag bloed (schildklier)
    14-09 Paniekertje - Follikel meting
    14-09 Liefsd - Follikel meting 9.40 uur
    14-09 Yvetje555 - Follikel meting 8.30 uur
    15-09 Charise - Nod datum
    16-09 Mieks - Follikel meting 10.30 uur
    19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progesteron)
    20-09 Babke - Nod datum
    21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progesteron)
    24-09 Merel – Uitslag bloed- en zaadonderzoek

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    dames, nog ff een vraag over het slijm. afgelopen dagen was het echt helder. nu lijkt het alsof er wat witte/gele slierten door zitten..? betekent dat iets of zijn het de zwemmers van gisteren?

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi babke ik zeg ook altijd wachten hoor. Maar morgen is mijn nod officieel, heb alles ingesteld op een dag later.
    Dus dat ik het al heb gered tot nu vind ik al heel wat.
    Doe meestal toch een test op 12 dpo ofzo. Nu nog niets. ;)
    Ik ga gewoon morgen doen.
    Jullie horen het!!!!

Xx

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden,

Ik zie dat jullie bijna allemaal een echo krijgen om de groei van de eitjes te bepalen. Is dat pas later in het traject?
    Ik heb nu voor primolut en 50mg clomid gekregen. Ik heb behalve bloedprikken op dag 21 helemaal geen controles ofzo. Heb wel 6 ovulatietesten meegekregen maar verder dus niks.

En nog een vraagje, waarom begin je pas op de 3e dag met clomid? Daar ben ik nieuwsgierig naar want het liefst zou ik er gelijk mee beginnen :D

Deel Deze Pagina