Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise gewoon doen waar je je goed bij voelt!
    @yvetje bedankt
    Voor agenda update
    @zoetje is 9mm niet goed dan? Vandaar mijn vraag wat vinden zij "normaal" ik vraag me dat echt af! Hopelijk maandag of woensdag beter Nieuws meid en anders... Op naar de 100mg clomid! Wie weet daarmee in 1x raak meid!
    En ik heb tot nu toe
    Ook steeds een ander gehad! 6x geweest waarvan 4 bij gynae en steeds een ander! Dus bij "ons"mis dat normaal! Is net wie er beschikbaar is :)

@all onderweg naar huis! Zodat we morgen niet knetter vroeg uit bed hoeven!!! Heerlijk f uitslapen op onze trouwdag! 3 jr alweer morgen :) vandaag echt leren laarzen gekregen van hub! Tenminste uitgezocht krijg ze morgen! Soort "paardrij laarzen" I love them! ( sowieso schoenen tik :) ) maar dat ter zijde! Dus krijg ik mrg op trouwdag joehoeeee!

Verder heeeeel zenuwachtig! Heb zoooown kriebels voor
    Morgen! Niet normaal... Hele week nergens last van maar nu we naar huis gaan stik ik van de zenuwen! Laat morgen maar snel voorbij gaan! En hoop dat
    Ok slaap vanacht hihi spannend...

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bbibi heeeeel veel succes morgen meis!!!! Duim voor je! Van harte met je trouwdag alvast. Hopelijk n mooi ei kado!
    Charise ik duim voor n positieve test voor je!
    Fijne aaf!!!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Sorry hoor meiden, dat ik niet op jullie reageer...
    Maar het word ronde 2 met clomid denk ik, net wat bruinverlies na het klussen. Dus denk vannacht of morgen ongi. Nouja weet ik waar ik aan toe ben, knop om en door met een nieuwe frisse ronde.
    Dosering hoger dan deze ronde, dus miss cyclus nog iets korter. Kan tenminste snel weer aan de klus ;)

Baal alleen dat ik hier moet gaan kloten met tampons. Hopelijk verkopen ze die hier ook, had maar klein doosje mee namelijk.

Xx

4. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ahhh jammer Charise! En vervelend, zo op vakantie ongesteld zijn!

Dames die morgen een afspraak hebben, succes allemaal! Ik zal laten weten hoe het bij is gegaan!
    Heb zelf het idee dat m'n eisprong eraan zit te komen, dus ik ga lekker klussen en dan slapen..

Sweet dreams!

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Succes Bbibi!! Ik duim voor je!!

Balen Charise :(

De rest heb ik nog niet bijgelezen hihi! ben bijna een week niet op het forum geweest :( En jullie kletsen zoveel, dat wordt té veel terug lezen! Dus ik ga t vanaf nu weer goed bijhouden! xxx

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree bedankt meis! Super lief van je :) en tuurlijk laat ik weten hoe het was! Ik hoop als afsluiter van nu al een perfecte dik verwende dag die moet komen haha ( zie FB) hoop ik op een heeeeel mooi ei idd :) en mooie schildklierwaarde ( maar dat is iets te optimistisch denk!)
    Haha

@liefd jij ook succes morgen meis! Hopelijk samen een mooi ei!

@charise vervelend meid :( vooral met he nieuws van je broer!
    Maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik!! Geniet nog van je vakantie! Ondanks de ellende! Dit is wss jullie laatste vakantie met 2e dus echt nog van genieten hoor!!!! Dat realiseerde mijn man en ik ook! Dit was de laatste keer cp zonder kindje hopen we :) vond jaar incl campingbedje hopen we hihi!

@de rest met fm meting morgen heel veel succes allemaal :)

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh ik zie dat er morgen heeeel veel een afspraak hebben :D
    Succes allemaal!!!!

De Provera heeft bij mij iig geholpen, netjes 3dagen na de laatste pil ongesteld! op cd3 heb ik bloed geprikt.... Heb er nog niks over gehoord, dus ga morgen maar zelf bellen. Want ben wel erg benieuwd...... Anders heb ik pas 19okt een telefonisch consult met de gyn! Wil nu wel erg graag weten of ik clomid krijg of nu.....Het voelt nu ook zo kansloos én wéér een verloren ronde als ik nog langer moet wachten!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefde dankjewel meissie! :)

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liede (nogmaals) fijn dat
    Provera geholpen heeft bij mij was dat
    Ook! En 19okt pas????? Is wel erg laat! Ik Zou ok ff bellen morgen ofzo als ik jouw was! Uitsla is met
    Paar dagen al binnen! Bij mij zelfs volgende dag al :) dus ff vragen anders moet je idd wel erg lang wachten en was voor niks idd! Dus ik zou bellen! Goodluck :)

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Iedereen met een afspraak vandaag veel suc6 !!

@charise bale meid!! Maar geniet nog lekker van je vakantie gelukkig bekijk je het zelf al allemaal positief Knap hoor!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Meiden van de fm. Pas vanaf 10 mm tellen de follikels mee en als ze niet snel genoeg groeien of op 10 blijven wordt de cyclus afgebroken. Bij ons laten ze je niet doorlopen als bijv al op cyclusdag 25 bent en je ei is 12 mm. Dan heb je geen normale cyclus dus ga je door naar de volgende ronde.

Jammer Charise van je cyclus op vakantie. Je temp zij het al, maar dan nog hoop je natuurlijk op een innesteldip ofzo. Ik ben benieuwd of ik maandag ongesteld wordt. Mijn normale nod zeg maar. Meestal heb ik de dag ervoor al bruinverlies. Dus zou ik zondag al iets weten.

Succes vandaag dames

Ps: ik ben gister ook geprikt op Chlamydia. Is dat bij meer gecheckt?

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen,
    Nog niets te bekennen van ongi, maar verwacht t wel hoor.
    Wacht gewoon af. Ja positief blijven doe ik bewust. Soms wel ff lastig hoor. Maar elke keer helemaal depressief gaan zitten zijn heeft toch geen zin.

Babke,nja hier ook op chlamydia getest. Niets gevonden.

Succes meiden die vandaag een afspraak hebben.

Xx

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @charise, jammer zeg. het is dus nog niet door? maar volgende ronde weer een kans!
    succes dames met FM! hopelijk een goeie ei-dag!
    @babke, ik ben ook geprikt op clamidia (hoe schijf ik dit?? oeps) Gyn heeft mij uitgelegd dat als je hebt gehad je eierstokken dit ingekapseld kunnen hebben en dit kan leiden tot een verkleving? mocht je het hebben, dan krijg je een antibiotica. Ik ga er niet vanuit iig...! :)

@klussen hier laatste paar dagen elke dag geklust. ik zit me alleen af te vragen dat de gyn had gezegd om de dag. maar ben als de dood dat ik het ei mis, dus doe maar elke dag. lees wel meer dat ze het elke dag doen. als het zaad gewoon goed is moet het kunnen toch?

fijne dag allemaal!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Weegbree, nou als ik het heb, heeft mijn man een probleem :) Ik heb me namelijk 8 jaar terug laten testen toen wij een relatie kregen en was toen schon ;)
    Dus ik verwacht ook een negatieve uitslag hoor. Mijn man is veel te goed om vreemd te gaan.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @all bedankt voor succes wensen!
    @charise hmmm jij hiud het toch nog spannend zeg zo zonder ongi maar alleen wat bruin... Zot er nog een kansje in? :))
    @weegbree goed dat je iedere dag doet als het zaad tenminste goed is maakt het niet heel veel uit
    Voor een paar daagjes! Dus slim weet je zeker dat je hem niet mist! :)

@hier mog steeds krampjes en steekjes links... Dus ook al groeit er niks dan toch is er "iets" aan de gang...

@chlamydiA... Ik ben getest op alle
    Soas, infecties, bacterien, hpv virus etc etc! Omdat ik eigenlijk vanwegen pijnklachten kwam bij de gynae! Ik was
    Compleet schoon, alleen tja helaas pcos... Ik weet niet wat
    Ik liever had een soa of pcos... Maar goed dat ter zijde haha! ;)
    Maar werd wel gelijk gecontroleerd
    Ivm onvruchtbaarheid en verklevingen!

Pfff de zenuwen beginnen echt op te spelen! Moet
    Pas 13.40! Dus wordt een lange rit wachten zeg pffff!!

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ook ik ben getest op chamydia. Ik had last van constant bloedverlies en ze hebben alles gecheckt wat maar kon. De laatste keren hebben ze met uitstrijkje (heb HPV en al meerdere slechte uitstrijkjes gehad) ook op soa's getest en ben gelukkig nog steeds schoon. Ook vriend heeft niks.

@Bbibi: succes vandaag! Hopen dat er een goed groeiend eitje te vinden is! Dit is je eerste ronde met clomid?
    Zijn er ook meer mensen waarbij helemaal niet met de echo gecontroleerd wordt of er iets groeit? Ik heb zelf alleen ovulatietesten meegekregen en moet op dag 21 bloedprikken en dat was het..

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou dames, zojuist een dikke vette :)
    positieve ovutest dus!
    woensdag en donderdag geklust, dan vandaag morgen en zondag ook nog maar doen? nu kan ik m niet missen toch?

18. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @ Charise, balen dat je ongesteld moet worden net op je vakantie! Hopelijk heb je niet al te veel last van je buik of rug (heb ik altijd).

@ Weegbree, jeeee!! Je zou idd zeggen dat je je ei onmogelijk kan hebben gemist.

Ik las dat er veel zijn die vandaag 'iets' hebben (meting, ed). Succes vandaag!

Oh, dat ik weet ben ik niet getest ergens op. Tis iig niet gezegd. Staan wel een aantal afkortingen op het papiertje voor het bloedlab maar daar heb ik geen verstand van! ;)

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #1339 Babke, 14 sep 2012
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
    Ik zou morgen en zondag doen hoor! Je hebt nu nog zaadjes van gisteren en als je dan morgenochtend pakt en voor de zekerheid de zondagavond nog, dan hebben ze genoeg tijd om in hoeveelheid wat toe te nemen.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Oh ja, mijn gyn zei ook dat als ik een eisprong zou krijgen met clomid we dan de dag ervoor en de dag erna het gezellig moesten maken! Ergens ben je dan bang net ernaast te zitten maar het schijnt om de dag ook voldoende te zijn!
    Iig succes Weegbree!!

Deel Deze Pagina