Bbibi, ik ben dinsdag weer terug, en heb dan nog wel een paar dagen vakantie. Ik heb geen echo's meer, maar alleen nog belagspraak van bloedprikken na de eisprong. En ik vraag dan even na of het inderdaad klopt dat ik van 50 naar 100 mg ben gegaan. Want vind het nog steeds raar dat ik ineens hogere dosering kreeg. Maargoed. Misschien springt mn ei dan nog net iets eerder? Babke, mijn LF is gewoon gelijk gebleven. Geen veranderingen. Ben met 14 dpo ongesteld geworden, dus dat is nu dag 1. Mijn lf is altijd 14/15 dagen. Een meeting lijkt me wel leuk, alleen kan de 1 volgende maand zwanger zijn en de ander miss pas over 6 maand. Maar ik wil ook best meeten zonder buik hoor Xx
Hoi meiden, even een snel bericht. Hier ontzettend druk aan het zijn met de laatste voorbereidingen voor het afscheidsfeest van manlief. Vandaag een thuisfront dag gehad dus veel info gehad. Morgen is het feest dus daarna eindelijk wat meer rust! Laatste 3 dagen wat last van buikpijn rondom eierstokken/duizelig en misselijk. Misschien komt het wel van de clomid of omdat ik zo druk ben.. Zondag weer een follikel meting, dus ben heel benieuwd of er wat gegroeid is! @ bbibi, hier ook al wat baby spulletjes, maar niet veel. Laatste maanden durf ik ook niks meer te kopen eigenlijk. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leuk gehad in cp? Oh ik kreeg gewoon kippevel bij je nieuws, wat super meid! Flink aan de klus dus! Gun je het absoluut!! @ Babke, vind het heel spannend voor je! Hier ook gecheckt op chlamydia @ Elvira, leuk daar in Turkije? @ Peony, hier werd ook eerst het zaad van manlief gecontroleerd. @ Charise, wat balen meid! @ Weegbree, fijn dat de ovutest posi was! Veel klus plezier We gaanv olgende week een dag naar Scheveningen. Deze dag nog druk met het afscheidsfeest en andere verplichtingen @ Liefsd, wat fijn nieuws zeg! Ook veel klusplezier @ Paniekertje, ook druk met klussen dus dit weekend @ Liefde, wat is dat nou voor onzin over afvallen?! Ik weeg hetzelfde bij dezelfde lengte.. Echt belachelijk! Agenda 13-09 Babke - Bloedprikken Progesteron 14-09 Bbibi - Follikel meting en uitslag bloed (schildklier) 14-09 Paniekertje - Follikel meting 14-09 Liefsd - Follikel meting 9.40 uur 14-09 Yvetje555 - Follikel meting 8.30 uur 15-09 Charise - Nod datum 16-09 Mieks - Follikel meting 10.30 uur 19-09 Babke - Uitslag bloedprikken (progesteron) 20-09 Babke - Nod datum 21-09 Charise - Uitslag bloedprikken (progesteron) 21-09 Bbibi - Bloed prikken (progesteron) 24-09 Merel Uitslag bloed- en zaadonderzoek 24-09 Bbibi - Uitslag bloedprikken (progesteron) 30-09 Bbibi - Nod datum
@charise ohh nog lekker een paar daagjes genieten van het heerlijke weer dus? Lekker hoor nog ff van genieten meid! En nou wat vreemd 100mg! Krijg je dan geen overstimulatie? Spannend! @ all ik begrijp dat we nooit gelijk lopen maar we wachten gewoon eerst tot het grootste gedeelte zwanger is en dan plannen we gewoon een date! Ergens maar in het midden van het land maar denk? Iedereen komt uit een andere regio hahaha @mieks, hoe lang nog meid tot je ventje vertrekt? Voor jouw dan ook gezellie met ons af te spreken om de tijd te doden toch als je hubbie weg is? Hopelijk zondag voor jouw net zon suuuuper nieuws als bij mij!!!! Ik gun het jouw ook super erg meis! Zekerrrr voor jouw ) !! En het liefst nog een positest voor man weg is Meiden spreek jullie zo weer! Ik moet zo weer ff aan de klus Iedere keer anderhalve dag ertussen kan ik hem niet missen toch? Donderdag ochtend, vrijdag avond, zondag ochtend, dan maandag avond... Moet goed zijn toch? Xx
hoi meiden ik ben er ook weer ook wij hebben advies gekregen dit weekend eens flink op bezoek te gaan bij elkaar haha . @Bibi wat een goed nieuws!! Supper voor je !! En nu snel aan de slag! @ Charise niet om je valse hoop te geven maar ovutesten kunnen ook positief uitslaan als je ZWANGER BENT! en misschien heb je nu een innestelingsbloeding die er nog even uitkomt! die kan je namelijk hebben op je verwachte ongi dag, misschien een idee om een test te wagen?? OVU testen worden namelijk niet POSITIEF als je ongi wordt, wel als je zwanger bent. we lopen allemaal gelijk op alleen ik heb helaas nog geen positieve ovutest gehad ondanks dat de gyn had gezegt dat het dit weekend weleens raak zou kunnen zijn ben bang dat me eitje niet van plan is te gaan springen! Chlamidia ben ik ook op getest. ik mag ook op de agenda voor de 20ste dan mag ik bloedprikken voor te kijken of me eisprong geweest is. en dan mag ik op cylesdag 2 of 3 weer bloedprikken mijn NOD is de 26ste de rest heb ik helaas niet onthouden ik moest 10paginas bijna bijlezen dus sorry daarvoor
Ik vind t ook lastig! Ben zo bang dat ik m mis!! @mieks mijn nod is 28 sept... Wil je dat op t lijstje zetten? Mn vriend is nu naar training. Tis niet meer gelukt om te klussen maar hij komt nu heel lief thuis voor elven zodat t nog ff kan voor ik naar mn stapavondje ga! (wat n gedoe zeg...)
@charise: de reden dat je nu 100 krijgt is omdat je met 50 nog een te lange cyclus hebt. Als je elke keer een cyclus van 35 dagen hebt heb je minder kansen per jaar om zwanger te worden. Door de dosis van de clomid te verhogen kan je cyclus korter worden. Clomid 100 gaat er dus voor zorgen dat je eerder een eisprong krijgt en dus een kortere cyclus en dus meer kansen per jaar.
@ Bbibi, oh dat is idd super nieuws! Wat zal jij blij zijn!! @Mieks, lees dat jouw man ook militair is? Mijn man zat tot een jaar terug bij de luchtmacht... na een opleiding werkt hij nu is de burgermaatschappij. Was ff wennen maar nu geen uitzendingen meer!! Wanneer gaat hij weg? (als ik vragen mag) Sterkte, ik weet precies hoe het is. Mijn man was ook vaak weg.
@2dewolk haha kijk goed nieuws! Wij hebben net al geklust! Besloten maar een uur met benen omhoog te liggen! Miss hebben de zaadjes dan meer kans! haha dus ik lig nog wel ff Man zit inmiddels alweer beneden hahaha!! @ peony heeeeel erg blij ) @weegbree dat is lief van je man!!! En nu bob-en vanavond? Drank is uiteraard niet goed voor je ei? Wel gezellig meiden aaf! Moet oo zn tijd kunnen! Ik heb die 6 okt! Ik hoop t weekend ervoor positief te testen ) ik drink soweiso niet dus voor mij niet lastig haha @all : twijfel momentje! Ik wil ( ondanks dat ik ze in huis heb) geen ovutesten gebruIken deze maand! Ik wil het nu in de handen van de gyn laten liggen en anders wordt ik toch maar onzeker... Maar nu het volgende... Hij was 20mm... Maar wie segt dat hij nu springt en niet pas veel later? Ik heb nl helemaal geen vruchtbaar slijm! Gewoon helemaal niets van slijm!! Dus dat is toch vreemd? Dus wie zegt dat hij niet pas bij 26mm springt! Zal ik het maar houden Oals zij zegt iedere anderhalve dag dus vanaaf en Zondag morgen en daarna nog maar 3 dagen doorgaan ofzo??
Hoi meiden, Ik ben er ook weer. Ik kon vandaag niet eerder reageren. Er is alweer veel gekletst! Maar ook logisch, want er is vandaag veel nieuws te melden!! Wat super al die positieve berichten!! Allemaal aan de klus haha!!! Ik ben vanochtend dus ook weer geweest, ik heb een iets ander bericht gekregen....mijn ei was niet gesprongen (shit, had echt gedacht!) en was inmiddels een cyste geworden van 42 x 48 mm. Hij wilt maar niet springen! Mn man is voor niks thuis gekomen van de week. En nu zit ik met die cyste! Die moet nu eerst weg, dus ik moet vanaf vandaag 10 dagen aan de Provera om de cyste te laten opruimen en een menstruatie op te wekken. Daarna kom ik op cyclusdag 3 terug om te kijken of alles er rustig uit ziet en vanaf dan gaan we overstappen op injecties spuiten. Dus eerst Puregon en daarna Pregnyl. Ik heb alles al in huis gehaald: de pen, de naalden, de injecties. Eerst wilde de gyn weer een dosis hoger gaan met Clomid, maar die dosis heb ik hiervoor gehad (100 mg) en toen had ik dus een operatie nodig omdat ik cystes had die de eierstok liet draaien. Dus ik zei meteen dat ik daar dan weer zo huiverig ben. En de vorige keer zouden we alleen nog een ronde Clomid proberen als dat goed ging. Dat ging de vorige ronde dus goed, maar nu dus niet meer. En hij zag dat ook in en dus zei hij: je hebt gelijk, we moeten verder, we stappen gewoon over op de injecties. Dus aan 1 kant ben ik blij, want mijn lichaam is zo onvoorspelbaar en met de injecties kunnen we beter en gerichter behandelen. En de gyn kan dan op de halve dag nauwkeurig aangeven wanneer ik mn eisprong heb. Perfect! Alleen het is natuurlijk ook een stap verder de medische molen in en het voelt alsof mijn lichaam nog minder functioneert. Maar goed, ik moet het maar positief bekijken denk ik. Eerst maar aan de Provera 10 dagen en mn menstruatie afwachten. Zodra ik meer weet zet ik het ook in de agenda. Dus helaas niet alleen maar goed nieuws, maar ik blijf hoop houden dat het een keer gaat lukken!!
Yvetje, dat is een domper na zo'n dag vol goede berichten. Gelukkig ga je niet bij de pakken neerzitten en op naar het volgende in het traject. Maar toch wel balen zeg! Bbibi, leuk idee om een keer te meeten! I'm in, ook al ben ik (nog) niet zwanger. Toch leuk om de dames te ontmoeten waar je dagelijks mee babbelt! Mieks, succes nog met het regelen van alles! Wordt vast een fantastische avond voor je man! Allen, heb een behoorlijk druk weekend, dus zal niet veel schrijven
@yvetje, oh wat balen dat het niet gegaan is zoals je had gehoopt en had gedacht! Wel goed dat je meteen hebt aangegeven toch niet nog vaker clomid te willen slikken. Sterkte! Meiden, een vraagje.. Misschien dat jullie advies hebben... Ik las in de info van het zh dat pcos in sommige families meer voorkomt. Ik heb een jongere zus die op dit moment de diane pil slikt vanwege acne. Ook heeft zij onder dr navel iets beharing (weet ik omdat ze het daar ooit over hebt gehad). Wat moet ik doen? Ze heeft nu 1,5 jaar een vriend en is bezig met samenwonen en ik weet dat ze beiden ook graag (in de toekomst) kinderen willen als dat lukt. Moet ik haar iets vertellen? Wilde het (nu iig nog niet) aan iemand vertellen dat ik dus pcos heb.. Maar wil niet dat mn zusje het straks ook blijkt te hebben en straks als zij voor kinderen willen gaan er na een hele tijd pas achter komt.
Als eerst @ peony ik vind het een te lastige naam te onthouden dus bij deze kroon ik je tot PONY ! Haha iets makkelijker te onthouden haha @ liefd was idee van weegbree maar leuk dat je ook mee wilt Doen! Er zijn al wat aanmeldingen! Even kijken wanneer de meeste maar zwanger zijn! Dat zijn er nu nog 0 hahaha dus maar dan is dat wel een leuk idee!! @yvetje balen meid! En vooral dat je man voor niks zo vaak is gekomen! Dikke dikke dikke domper jouw lichaam reageerd allemaal te heftig op de clomid!! Vreemd! Ik hoop ook dat je meer baat gaat hebben bij het spuiten meid! Wat genoeg ellende zo! Hopelijk gauw zwanger meid! Ga Voor je duimen hoor!! @all zo genoeg op bed gelegen zal eens naar beneden gaan zo meteen hihi ) en optijd naar bed! Ben zoo moe! Fijne avond allemaal! X
@babke bedankt voor de tip! Ik denk idd dat ik het daar maar op houd!! Maar dan wel langer doorga dan zondag weet ik zeker dat ik hem niet mis
Oeh en ps @pony met babke eens! Nog niet zeggen! Ze zijn pas zo kort samen! Zou ff wachten tot het bij jouw raak is en of pas als ze willen gaan beginnen
Hahahaha, pony is ook goed hoor (peony is pioenroos int engels....). Maar vind paarden ook leuk, haha! Ik zat idd al te twijfelen over vertellen of niet... Denk dat ik dan idd nog ff wacht. Weet dat ze nu dus toch nog aan de pil is dus ze zullen er niet binnen nu en een half jaar voor willen gaan denk ik. Thanx!!
@yvetje he bah dat is niet zulk mooi nieuws zeg... Zo zie je maar het zit niet altijd mee... Wellicht is dit beter controleerbaar voor je. Wat goed dat je t zo zelf hebt aangegeven bij de gyn! Knuf!! @peony als ze nog niet zo ver is zou ik nog ff wachten. Mijn zusje weet t wel en is overgestapt op n lichtere pil. Niet dat dat direct helpt maar omdat ze wel geschrokken is. Ze kan er nu iig rekening mee houden en miss bij de ha eerder in t proces naar de gyn verwezen worden. @bbibi goed gelegen! Heb ik de laatste dagen ook gedaan. Vanav dus ff niet! Voor mij zeker bob! Neem normaal gesproken altijd wel n redbull maar ook maar ff niet. Net ff geslapen. Jij helemaal munt v d spanning natuurlijk!
Hoi Dames even een vraag. Ik ben bezig met een cadeau voor mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. Het was de bedoeling om ze een cursus gvb voor de golf te geven en een weekend weg. Dat is ongeveer 750 euro samen. Dus ik heb alle gasten aangeschreven en wat denk je, ik heb al 1800,- Dus ik heb de afgelopen dagen heerlijk geshopt! Ik heb: 2 golfpakketjes met een starterskit en die cursus voor allebei een weekendje Hengelo Een diner op vakantie straks met zijn allen Op vakantie laat ik bubbels en fruit op de kamer zetten Een vakantiepakket met 2 badlaken van de hema, rituals reissetjes voor man en vrouw, zonnebrand en aftersun van rituals en voor beiden een goed boek Een pakket van de kookwinkel met accessoires voor de green egg (een super, maar veel te dure bbq), 2 peper en zoutmolens die automatisch malen zeg maar. Een taart met foto op de dag zelf En een pensioencollectebus haha (symbool, want over 2 jaar zijn ze klaar zeg maar, vandaar de golfcursus voor de oude dag) Ik krijg nog steeds af en toe geld van gasten die komen, dus ik heb nog wat te besteden. Geld hebben ze niet echt nodig, dus vind het niet leuk om dan die 150,-/200,- die ik waarschijnlijk over heb zo te geven. Weten jullie nog iets leuks? Ik zat zelf te denken aan een rookoventje met wat accessoires en een kookboekje om te roken erbij. Maar is dat leuk als je al wat hebt om te koken. (die molens en bbq accessoires) Ik kan nog een dinerbon doen, maar dat vind ik ook niet leuk. Ik kan het ok zo laten en het mee nemen met de vakantie en dan dat daar bij leggen op de excursie die we wellicht gaan doen. (misschien ook wel zo leuk?) Het diner daar moet ik natuurlijk nog betalen, dus dat is ook een schatting wat dat gaat kosten. Wat zouden jullie doen?