Sorry als ik niet op iedereen reageer. Ik moet steeds veel bijlezen en dan weet ik niet precies wie wat gezegd heeft dus, gefeliciteerd voor alle goede berichten en Yvetje, mooi klote meid! Weet er geen ander woord voor. Weet je wat me zo benauwd. Dat je hier alweer merkt dat de gemiddeldes altijd kloppen. Steeds als ik in een groepje kletste was bijna iedereen zwanger op 1 of 2 na (waar ik zelf dus bij zat) Nu hebben we allemaal hetzelfde probleem dus ook hier zie je dat het bij de een beter aanslaat dan bij de ander. Ik hoop zo dat we met zijn allen gaan bewijzen dat de statistieken niet hoeven te kloppen. Ik ben ook zo benieuwd bij wie het eerste streepje komt! Wij hebben trouwens afgesproken dat als mijn man geopereerd wordt aan zijn knie en ik nog niet zwanger ben we een maandje rust nemen. Hij wilde het wel handmatig proberen, maar ik denk dat ik met die bijwerkingen een maandje pauze wel fijn vind. En dan ben ik hopelijk weer 2 of 3 kilootjes lichter dus ik ben ook wel benieuwd of mijn lijfje het dan misschien zelf weer oppakt. Hij gaat proberen eind november, wat dan hebben we drie pogingen, deze en nog 2. Als het eerder moet hebben we 2 pogingen. Niet zo veel dus helaas. Maar toch vind ik het fijn om dan even te pauzeren.
@pony ahhh op die manier! ik vind het maar een lastige naam dus voor mij heet je nu voortaan Pony... dan weet je iig dat ik jouw bedoel hihi en ik zou idd fftjes wachten wie weet ben je snel zwanger en verteld je dan je ervaringen meteen !! @weegbree, ja goed blijven liggen idd! nu allemaal kramp onderbuik... maar dat zal wel psychisch zijn! veel plezier met je meidenavond meis! @babke tja wat geef je mensen die alles hebben inclusief genoeg geld? mijn ouders idemdito! het blijft lastig en ik ben totaal niet orrigineel dus kan je helaas niet helpen! wat betreft statistieken ... ik denk dat ook wel! ik zie dat het bij de ene topic makkelijker gaat dan bij de ander... maar ik hoor ook bij de achtergeblevenen... al hoop ik hier niet bij de 20% slechte maar 80% gelukkige te horen hahaha zullen we allemaal en stem uitbrengen bij wie als eerst zwanger? of positieve test? is we leuk! dan stem ik op Mieks hihi ! (en ja ook omdat ik het jouw gun ) @hier nog maar ff niet naar bed lekker laptoppen op de bank, manlief is aan het game! (verslaafd) dus hij heeft de hele week al niet gekunnen dus dan nu maar hihi
@babke ff snel kom uit omgeving hengelo.hier zat leuks en lekkers te doen zoal wijnproeverij bij plaatselijke boer.goeie restaurants etc als je meer wilt weten laat ma ff horen!
Zo meiden wat een geklets zo op een avondje @Yvet...ah meid wat een vervelend nieuws En dan komt het nog n keer hard aan omdat je er niet op had gerekend.... Knuff voor jou! En hopelijk slaan de injecties in 1x aan! Meiden thanks voor jullie lieve berichtjes Doet me allemaal weer goed @Mieks voor de agenda: 19 oktober voortgangsgesprek en behandelingsplan bij de gyn
Goedemorgen! Heb vannacht zooo raar gedroomd! Was opeens 8 maanden zwanger zonder dat ik het wist en ik was helemaal in paniek omdat ik nog niets had voorbereid. Toen de kleine er opeens was liet ik dr steeds vallen, vergat ik de luier enz... Maar toen kwam dr echte moeder opeens opduiken en nam dr weer mee! Ok.... Zal wel zijn dat ik er de laatste tijd veel mee bezig ben na het gesprek met de gyn! @Babke, mijn schoonouders hebben we toen een foto gegeven van de hele familie.... alle broers/zussen en kinderen. Waren ze erg blij mee. Leuke ideeën heb je al!!
@pony hahaha super grappig jouw droom ik dacht eerst : I didnt know I was pregnant... Ken je dat programma? Super leuk! Maar was dus t
Toch baby van een ander! Tja een mens kan raar dromen he? Dan ben je er idd veel mee bezig denk! Ik ook hoor! Suuuuuper slecht geslapen! Allemaal dillemas, geen vruchtbaarslijm, wat als hij niet springt etc etc ... Waarom geen controle echo meer etc... Wordt er erg onzeker van! @babke wanneer krijg jij uitslag van progrestron? En daaruit weet je toch alleen of je ei ook daadwerkelijk gesprongen is? Nietnof je zwanger bent toch?
@Bbibi, hahahaha! Ja, dat programma ken ik! Echt super leuk. Al lijkt het me toch wel ff schrikken.... ben nogal een perfectionist en regel altijd alles wel ff.... Maar ik denk dat het normaal is dat je erover droomt. Het is toch iets groots in je leven en dat verwerk je allemaal ook 's nachts.
Hallo allemaal! Begin maart ben ik gestopt met de pil (na 14 jaar). Na 53 dagen kreeg ik mijn 1e menstruatie. Ik hoopte dat het weer meteen regelmatig zou zijn, maar helaas... Tot op heden geen nieuwe menstruatie gehad. Ik had al een gevoel dat het niet vanzelf zou komen. Dus in augustus naar de huisarts. Daar werd me eerst verteld dat ik naar de gyn mocht voor verder onderzoek. Helaas belde mijn huisarts 10 min later terug dat ze het niet goed beoordeeld had en dat ik nog een half jaar moest afwachten. Ik balen natuurlijk. Toch kon ik het niet laten rusten en ben een maand later naar een andere huisarts geweest. Hij heeft mij meteen doorgestuurd naar de gyn. Gelukkig! Gister ben ik bij de gyn geweest. Hier is vastgesteld dat ik pcos heb. Mijn eierstokken zaten vol met eiblaasjes (ze noemde het krentenbolletjes). Maandag word ik door de afdeling fertiliteit gebeld voor een afspraak en dan gaan we bespreken hoe en wat... Nu zou ik het fijn vinden om mijn gevoelens/ervaringen/vragen te kunnen delen met vrouwen die het zelfde mee maken. En zo kwam ik hier uit. Jullie zitten er natuurlijk al allemaal midden in en ik sta nog helemaal aan het begin. Maar zou ik hier wel met jullie mee mogen kletsen? Groetjes, Marral
@pony ja zeker heftig met dat Programma! Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor zo aan het einde! OMG... Al zou dat Nu wel mogen... Weet ik tenminste zeker dat ik zwanger raak hihi! En idd het is super belangrijk in je leven dus idd logisch dat je er als Vrouw zijnde veel mee bezig bent! Heb ik ook behoorlijk veel last van! @merral welkom! Vervelend he als alles Zo lang duurt? Ik wacht ook al vanaf februari! Dit wordt Ook pas mijn eerste eitje sinds stoppen pil! Klets gezellig mee!
@ Marral, ik sta ook nog helemaal aan het begin!! Ik kom hier pas sinds een paar dagen. Ik had ook behoefte om met meiden te praten die ook pcos hebben. Het fijne is dat zo alle informatie, emoties ed herkenbaar zijn voor iedereen. Gelukkig voel ik me nu al veel beter dan een paar dagen terug (wat een paar berichtjes en verwelkomende berichtjes van andere meiden al niet doen!!) Ik ben dus ook nog nieuw.... Eind sept ga ik weer naar de gyn voor een kuur provera om mijn mnestruatie op te wekken en daarna te beginnen met clomid! Stekte meis, welkom!!
Hoi Marral en goedemorgen dames. Ik ben al lekker actief geweest. Boodschappen gedaan en mijn huisje volgezet met bloemetjes. Daar word ik altijd blij van. Met hoeveel zijn we nu eigenlijk?
Meiden ik kon het niet laten.... Ovutest gedaan en ik zeg :EEN KNALLER!!!!! Hahaha teststreep donkerder dan controle dusse ik zeg toppie! Hoeveel uur na je posi ovutest springt je ei?
@babke wat enorm gezellig! Ik hou ook van bloemen! En uhhh we sijn met veel te veel nu hahaha kan de tel ook niet meer bijhouden! Wordt een erg lange afenda nu haha !! Maar wel gezellig!!
Binnen 36 uur bbibi!ik had t zelfde! Ook links donkerder dan rechts! Spannend! @marral welkom! Klets gezellig mee! Wij gaan zo ook even knooien en vanmiddag verjaardag van mijn moeder! Fijne dag allemaal!
@Babke, idd gezellig een huis vol met bloemen!! @Bbibi, jeeeee!!! Ik heb geen idee hoe die dingen werken. Weet dus alleen dat ze aangeven wanneer je ong je eisprong heb maar op welk moment dat is weet ik niet (voor/tijdens/na eisprong). Je weet iig wat je te doen staat de komende dagen.
Moeten we de agenda niet ff updaten? Mijn uitslag zegt alleen progestron dus eisprong bbibi. Ik heb me vanmorgen ingehouden om te testen Ik denk namelijk dat ik niet zwanger ben. Mijn pijnlijke tepels hebben trouwens de afgelopen dagen goed afgenomen. Nu bijna niet meer. Geen rugpijn, geen kramp dus ik reken nergens op. Maar beter ook. Ik ben benieuwd naar morgen. Normaal heb ik op dag tien bruinverlies en das morgen.
Oh ja bbibi kan vandag morgen of overmorgen zijn. Dus ik zou vandaag en morgen aan de bak en dan dinsdagochtend nog even.Of heb je gister al? Dan zou ik vandaag en maandagochtend pakken