Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree hoe was het vanacht meid? Wat ben jij al vroeg op! Haha en oke dus gister afond rond 8uur gesext, nu dus morgen ochtend maar weer ( zondag) man wil echt vandaag niet... Hij zei dat ik niet stronteigenwijs moest zijn als de gynae vrijdag en zondag zegt... Maar dan ben ik dus optijd als hij morgen ofhtend springt... Nou mooi getimed dan zeg ik zo... Weet ik waarmee ik de dag morgen ochtend begin hahaha ;)

@pony tja het blijft lastig he met zilke testen, tijden, wanneer klussen etc... Wordt er gewoon onzeker van!

Hou ook continue steken links! Maar heb mijn ei rechts ... How weird...

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bibi dat had ik ook! Steken links en ei rechts

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Haha nou dat is wel erg toevallig babke!!
    Ik zei nog tegen de gynae alssss er iets groeit is het links... Zei zo iu nee hoor hij zot overduidelijk rechts ! Haha wat stom he?
    Ik hoop dat jij vd week positief test! Dan heb ik ook veel hoop hihi :)
    Heb jij ook om de dag geklust? :)

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Bbibi, yes! Zet m op :D tussen 24 en 48 uur springt je ei na een posi ovu test

@Peony hihi wat een maffe droom.....moest ook meteen aan dat programma denken! Je kan raar dromen he! Ik had een keer gedroomd dat ik op de laptop van m'n schoonzus op zp ging toen ik aan het oppassen was. Toen kwam ze thuis en liep de laptop vast en kon ik zp niet uit de geschiedenis wissen! Mijn paniek was erg groot in m'n droom haha...tis maar waar je veel mee bezig bent ;)

@Marral. welkom (helaas:()! Maar ook voor pcos'ers gaat de zon ooit schijnen. Klets gezellig mee! Ik sta ook nog aan het begin van het traject. Eind augustus is het ontdekt, mijn menstruatie kwam niet goed op gang na een miskraam. Ik heb provera gehad en mijn cyclus is weer op gang, ik moet nu tot 19 oktober afwachten wat het behandelplan wordt. Dus nog ruim 6 weken wachten, de gyn hoopt dat ik een spontaan ei krijg......Ik hoop het, maar reken nergens op.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi op mijn tempkaartje staat als pm of am ook wanneer we geklust hebben en op welk deel vn de dag

6. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    goeiemorgen

hoe is het hier
    bibbi succes! supper een positieve test

ik heb tot op heden nog geen posi ovutest gehad helaas!
    dus ik denk dat dit eitje mooi niet gaat springen deze maand :(

hier niet veel bijzonders te melden!
    Alle nieuwe meiden welkom (helaas idd) en de rest ik komen vnvnd of morgen nog even spieken, ik probeer een beetje afstand te nemen van zp want merk nu dat ik het er best moeilijk mee heb dat me lichaam niet gewoon doet, wat het eigelijk "hoort" te doen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefde & 2dewolk thanks meiden gaat goed komen!! :)
    @ babke ik snap niet dat jij daar nog wijs uit kunt!!!! Zoooo veel lijnen zoooo veel grafieken met kleurtjes ... Ik wordt er helemaal "opgedraaid" van! Ik weet gewoon niet waar ik moet kijken ha ha ...
    Dus daar kan ik echt geen wijs uit!! Hihi..
    Maar oftewel om de dag dus? Nou als ik nu dus een posi test heb ik dus morgen ochtend goed
    Getimed denk ik zo :) ... Vanmorgen wel een klodder doorzichtig slijm op toiletpapier... Dus wil dat zeggen dat hij dan dus morgen springt? Heb hele tijd zon licht ongigevoel... Heb dit zo nog nooie gehad! Het is echt allemaal nieuw voor mij !!

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Super avondje gehad!!! Half drie keurig in bed. Heb toch weln beetje rustg gedaan.dacht helemaal losgaan is miss niet goed voor t ei! Stom he!
    Zet m op bbibi!!!!!!
    @rest fijn weekend!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh nou wua tijd is het netjes werd niet tot dieppp in de nacht dus? Nou gezellie :)
    Jij ook succes dit weekend he meid ;)

Gaan we nog samen testen of hoe zit het?? :) wel leuk als we dan met een paar dames kunnen afspreken! Zou leuk zijn!! :)

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi je kijkt verkeerd ;) je moet daaronder kijken. Dat is netjes 1 lijntje en daaronder staat wat ik op welke dag voelden en ook klusmomenten

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben asociaal veel geshopt voor mn vriend net. Hij had ook niet veel soeps meer dus was wel ff nodig!
    Ik vind t leuk om n x in t echt te kletsen! Miss in utrecht ofzo? Of ergens halverwege!
    Wij hebben gard ons best gedaan al hoor. Vanav en morgen nog en dan di of woe ivm zaadtest vrijdag. Toch wel ff weer spannend! En dan volgende week weer n wekje dichterbij nod!

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    @Bbibi: Dat met zn allen testen is op zich wel een leuk idee, maar denk niet dat ik het vol kan houden. Haha, dikke kans dat ik 9 dpo ofzo al begin met testen. Daarnaast weet ik nog niet wanneer mijn eitje springt, kan vant weekend zijn, maar ook in de loop van de week, dan zou 30 sept mssn nog iets te vroeg zijn voor mij om te testen.

Ik ervaar overigens ook wat jullie zeggen. Mijn ei zit links, maar heb rechts af en toe steken. Gek he??

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goedemiddag dames! Er is alweer teveel geschreven om overal op te reageren. Maar even een vraag, als mijn ei gister of vandaag springt (of is gesprongen), wanneer zou dan mijn nod zijn? Want hiervoor had ik helemaal geen cyclus, dus dan weet ik toch niet wanneer ik weer ongesteld wordt? Geen idee wanneer ik dan kan testen! Samen testen is wel leuk idd!

Liefs D

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben naar de kapper geweest vandaag en ik heb sinds een week (zover het me opviel, kan langer zijn) best vet haar. Hebben jullie dit na clomid toevallig ook? Ik kon normaal om de 1/2 dagen wassen maar nu moet het eigenlijk dagelijks en het lijkt erger te worden. Bijwerking? En ik word ook weer hyper. Zenuwen? Clomidbijwerking? Toch gek na twee weken rust in mijn lijf. Ik wil het zo graag los laten :(. Lukt op deze manier niet echt.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Liefsd ga maar uit van 29 september, zit je zeker goed!

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree utrecht is perfect! Ben ik zo haha :6 top! Lijkt me ook leuk!
    En lekker hoor shoppen ik ook weer vandaag hahaha weeeer voor mijzelf!! Is het echt te erg ofniet?

@paniekrtje ide erg toevallig van die steken!

@babke geen idee ik was sowieso iedere dag mijn haar vind het persoonlijk totaal niet fris om een dat over te slapen! Maar goed ik ben dan miss ook wel extreem overdreven hygienisch in veel dingen!
    Hihihi

@hier vandaag naar stad en daarna maria kapel geweest kaarsjes branden voor de goede uitslag en een voor hopelijk gauw een positieve test ! En 2 voor overleden opas en omas! Hoop dat mijn wens verhoord wordt hihi :)

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh en liefsd jij kan wel ecentueel ook 30sept mee testen! Ik weet ook niet wanneer hij springt of gister of vandaag of morgen! Dus hou 2 weken later aan en dus Zondag 30sept :))

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Liefsd inderdaad, ongeveer 2 weken na je ei is je nod :)

@Bbibi, doorzichtig slijm is vruchtbaar cervixslijm...dat wijst op je ei :D En een zeurderig ongesteldheidgevoel kan je ook koppelen aan een eisprong :)! Ik merkte ook aan vruchtbaarslijm en ongesteldheidskrampjes dat ik een eisprong had!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefde thanks voor advies! Maar vanmorgen pas positieve test dus springt hij toch morgen pas? En kan dan dat servisxslijm en ongipijn dag voor eisprong zijn dan denk je? Ff afwachten... Vind het allemaal zo spannend!! Hihi

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi, dat hoeft niet hoor! Mijn ei is een keer gesprongen op de dag van de eerste ovutest.

Deel Deze Pagina