Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @Babke, je talgklieren worden geregeld door je hormoonhuishouding.
    Zou dus best logisch zijn als je daar verandering is merkt. Een vriendin van mij is kapster en die raadt aan niet vaker dan 2 a 3 x per week je haren te wassen. Je hoofdhuid went daaraan en daardoor zal je haar niet vet worden. Hoe vaker je het wast, het sneller het vet wordt.
    (Snap dat het natuurlijk niet erg fijn is maar droogshampoo helpt ook heel goed om het nog een dagje uit te stellen.)
    Hoop dat je je verder weer snel de oude voelt!!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik was het ook niet vaker nu, want wil niet dat het een gewoonte wordt. Dan maar in een staart :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke owh dat kan dus wel? De dag zelf?
    Ik krijg steeds meer slijm "voel het lopen" zoooo vies! Bah.. Haha!
    En blijfff maar krampen houden in onderbuik echt zon drukkend licht krampend gevoel! Spannend allemaal hoor jongens!

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Fijn om zo welkom te zijn! :) Leuk gezellig clubje hier zeg!!

Ik vind het allemaal erg spannend. Zeker omdat ik ook nog niet echt veel weet van wat er allemaal gaat gebeuren.
    Weten jullie eigenlijk of je echt vaak naar het ziekenhuis moet? Ik zit namelijk een beetje met mijn werk. Zitten in een drukke periode nu. Dus ik verwacht dat ze wel een beetje moeilijk zullen doen (zeker omdat ik niet wil vertellen waarom ik naar het ziekenhuis moet!). Hoe doen jullie dat?

@Bbibi Wat spannend zeg! Je eerste echte kans dus? Allemaal ook erg nieuw dus met wat je voelt en zo! Zou mooi zijn als het meteen raak zou zijn!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij mij is t meeste nu weg. Denk dat ik mn sprong dus al gehad heb? Wat denken jullie? Ik voel wel heel iets in mijn buik maar kan t me ook verbeelden. Je wordt er wel onzeker van...

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @marel fijn he om met elkaar te kunnen kletsen over wat je bezighoudt . tis voor de meesten allemaal nieuw en onzeker...
    het is de bedoeling ( als je gemonitord wordt) je vanaf dag tien om de twee dagen naar t zh moet tot ze kunnen zien of je ei gaat springen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @merral os zeker spannend ja mijn eerste echte kans!
    Ik was ook in paniek dacht ook hoe doe ik het met werk? Maar had nu vakantie dus hb alle onderzoeken en dingen gehad! Echo maar 1x afgelopen vrijdag gehad en hoef verder geen echos meer! Ook als he nu niet raak is krijg ik voor half jaar mee en hoef
    Ik geen echos meer waarschijnlijk! Dus alleen in het begin zul je wel vaak moeten! maar bloedprikken enzo kan ook voor het werk!! :)

@weegbree vandaag je eisprong gehad dus? Spannend hoor! Ik heb echt enorme druk en spanning in onderbuik dus vermoed dat hij nu echt op springen staat! Ik kon het bijnaaaa niet laten maar man wil echt niet dus wordt echt pas morgen ochtend weer :)
    Dus ben benieuwd!!
    Dan looen jij en ik een dag na elkaar! Ga jij 29sept
    Testen als je niet ongi wordt of bent?
    Spannende 2 weken dus? Maar we slepen elkaar er doorheen meid :)

Weltruste dames!!

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Net nog ff geklust. Je wordt wel zat v h verplichte. Das echt minder...ik denk dat ik zo rond 28-29 e kantesten. Geen idee hoe lang mn lf is!
    Spannend...probeer komende weken wat los te laten. Tis nu uit je handen!
    Zag trouwens dat jij 20 feb gestopt was met de pil bbibi? Ik 19 feb! Ik lig nog ff met mn benen omhoog :-s zou t helpen....?? Trusten!!
    .

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He bbibi, grote kans dat hij zondag springt. Zonde hoor dat je man niet wilde. Grootste kan is de dag ervoor he! Nou ja anders krijgt koffiemadam ongelijk en wordt het een meisje ;)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree nou dat is suuuuper toevallig! Zou het voorbestemd zijn??? Jij 1 dag eerder gestopt en dus 1 dag eerder zwanger? Hahaha
    Ik hoop het meid! En dat ff omhoog liggen zijn we dan samen aan het doen nu whahaha! Maar ik ga nog ff voor de zekerheid paar dagen door! Je weet het nl nooit !!!

@babke hahaha jouw berichtje neeee ze gaat gelijk krijgen! Ik heb al jongens spulletjes gekocht hahaha ;)
    Enne tja ik las op zoveel sites dat ze adviseren om de dag
    Omdat bijna niemand iedere dag wil! Maaaaar dat iedere dag toch schijnbaar beter is met meeste kans!
    Maar aangezien jullie gemerkt hebben dat ik bijgelovig ben... Heb ik het toch op "zondag" gehouden om dus nu pas 12.45 te klussen en dus is het zondag en geen zaterdag hihi!! Nu doen we het
    Morgen aaf ook heel laat! Dan weet i echt zekerrrrr dat ik hem niet mis! Plus kan ok drek slapen en kan het heel de nacht zijn werk doen!!! :) top top of top?

Ik zeg laad de bevruchting beginnen he weegbree haha ;)

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree en weet je wat NOG toevalliger is? Jij bent 19feb gestopt en 19juni is pcos geconstateerd! Bij mij 20feb gestopt en 20juni geconstateerd how weird is that?? ;)

Weltruste ladys!!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh ps @babke ik heb dus met instemming man hem zover gekregen omdat ook hij het dus pas zondag wilde hahaha! Enne ik bedoel dus eigenlijk vanaaf ( zondag) heel laat zodat er toch 24uur tussen zit :D

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou meiden lf is weer net zo kort en mijn verhaal is over hoor deze ronde. Zet mijn nod maar op morgen. Mijn temperatuur is weer gezakt naar 36,8, dus dat betekent dat er bloed gaat komen. Gelukkig zal ik volgende ronde rustiger zijn, want dan kan ik echt alles loslaten. Nu was alles nieuw en dan niet meer.

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi je bedoelt dus eigenlijk gewoon zaterdagavond? ;)

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Neeeee ik bedoel zaterdag op zondag nacht ;) !!!maar na 12.00uur savonds is zondag he? Telefoon gaf aan dat het zondag 16sept is/was ;) dus dan moet het goed zijn toch? Heel de zaterdag geen sex gehad haha :))

En baaaaaalen! Maar kan het geen innestelingsdip zijjn ofzo? Dat het daarmee te maken heeft? En temperaturen is toch niet 100% betrouwbaar?

Hier denk ik toch nog geen eisprong!
    Ik houd zoveel last van krampende onderbuik en rug...
    Dus dan staat hij op klappen maar is hij nog niet gesprongen toch?
    Denk dat ik direct weer een ovutestje ga doen :)

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Waar ik aan zat te denken jij had pas kei laat een groot ei ! Schijnbaar als je clomig gebruiit sprongt hij helemaal niet met 20mm maar werder tussen 24-28mm ... Wat dus wil zeggen dat jouw ei veel later is gesprongen als jij dacht misschien.... Wat wil zeggen dat het miss nu pas een innesteling is? Ik Zou toch nog afwachten meid!!

Hoeist met zoetje, mieks en charise?
    Charise bijna de vakantie erop zitten?
    En mieks hoe waa afscheidsparty? Leuk geweest meid?

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha, Nou dat kan niet Bibi.
    1. Een temp liegt niet. Mensen die zeggen dat het onbetrouwbaar is doelen op neveneffecten, maar die teken ik altijd aan dus houd daar rekening mee. (bijv laat naar bed, alcohol, kachel aan etc.)
    2. Bij mij gaat het altijd zo, dag 10: 36,8 en dag 11 ongesteld.
    3. Innesteling zou erg laat zijn.
    4. Vruchtbaar slijm is vrijdag opgehouden en dat gebeurt pas na de eisprong.
    5. Hij was maandag 17,5 mm dus was hij donderdag al groter dan 20mm.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh snik snik... Letterlijk game-over dus?
    Op met goede moed de volgende ronde in!!!
    100mg dit keer?

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jammer babke! Volgende ronde hopelijk meer succes.
    Ik denk dat t bij mij nu ook gebeurd is en ga nu broeden op mn ei. Is er nog iets wat je kunt doen om innesteling te helpen ofzo? Vast niet he? Denk dat ik vrijdagnacht mn ei heb gehad. Dan zou innesteling rond donderdag zijn. Duimen hoor!

@bbibi das idd bizar! We lopen eigenlijk met alles klokslag gelijk!! Hopelijk ook met zwanger worden! Heb laatst n pendel met sept jongetje gehad!!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee geen 100mg voor mij hoor! Vond het zo al erg genoeg :)

Oh ja nog een reden waardoor ik weet dat menstruatie komt. Ik krijg nestel/poetsdrang :D

Hebben jullie dat nooit dat je dan meer bergen verzet?

Weegbree, gewoon niet te gek doen en afwachten. Succes'

Deel Deze Pagina