Oh, vroeg net hoe ik een foto moest plaatsen maar het is gelukt! Denk laat het ff weten voordat iemand het uitgebreid gaat uitleggen...
@babke weer prachtig gedaan! Mooi kindje! En ook mooie fotos!! @pony, gevonden !! Super! Ik zal heel miss morgen ff tijd maken goed? Dan hoor je het nog van ps. Mooie foto mooi bruidje hoor! @de rest... Lig weer met benen omhoog! Denk dat ei vnmrg gesprongen is dus dan ben ik n nog netjes optijd dacht ik zo... Ik kan hem nu niet meer gemist hebben toch? Nouja morgen en woensdag nog df en dan houd ik het voor gezien deze ronde
Owh en mieks idd mooie leuke foto hoor van jullie twee! Super! en mooie locatie denk van jullie feest! Leuk
Goodmorning ladys... Wat een stilte... Iedereen aan het opstarten voor een geZellige werkweek? Dan blijf ik nog een paar uurtjes in mijn bedje hihi ! Mijn week begint morgen! Zal wel veel achterstand hebben zo na de vakantie dus verwacht maar uiterste stilte van mijn kant hihi.. Dames, ik denk echt dat mijn ei is gesprongen! Ik voel namelijk niks meer.. Alles is weg... Af en toe een mini krampje links maar verder niets... Nou vroeg ik me af wat voel je allemaal meteen als je swanger sou zijn? Vanaf welk moment voel je iets? En wat voel je dan? Ik voel dus echt NIKS ... Weet je dan ook zeker dat er ook echt niKS is gebeurd... Vind het zo raar dat je niets zou voelen als er wel wat aan de gang zou zijn! Of weet je meteen dat het Game-over is? Ben kok van plan mijn vraag in zwanger worden topic te stellen maar denk miss weten jullie het ook?
Goedemorgen!! Ja Bbibi, hier alweer aan het werk. Bij ons bedrijf is het hoogseizoen van half sept t/m half dec. Dus heel veel werken nu... Vorig jaar had ik in die periode 60 overuren. Ik ben dus ook blij als het januari is. Helaas weet ik geen antw. op je vraag... Volgens mij is dat per persoon heel verschillend of je iets voelt en wat je dan voelt...
Goedemorgen Bbibi! Mijn werkweek is inderdaad vanmorgen alweer vroeg begonnen, helaas. M'n bedje lag nog heerlijk Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af als jij, wanneer zou ik iets voelen? In wat zal ik dan voelen? En hoe weet ik dat het goed zit? En wat kan ik doen om het te bevorderen? Ik denk dat we gewoon rustig af moeten wachten (moeilijkkkkkk) Babke, wat een mooie fotos zeg, en wat een mooi grietje! Mieks, gelukkig dat jullie zo genoten hebben van het feest. Nu nog maar even zorgen voor een mooie laatste week samen, zal zwaar worden. Voor in de agenda: 30-09 Nod datum
@marral werk je toevallig op een accountants kantoor omdat "einde van het jaar" het drukste is bij je? En 60overuren dat is idd nogal wat!! Nou ik ga zo meteen nog even een oogje dicht doen denk... Manlief is ziek geworden sinds gister dus die heeft de hele nacht liggen spooen van boven naar beneden! En nou heeft hij net zijn eerste werkdag! Ach garm... Dus hij was alweer vroeg op pad... Dus ik ga mijzelf nog even omdraaien! Hihi Werkze
@liefsd spannend he Ik vraag me ook echt af of we iets horen te voelen! Voel jij wel wat? Denk ook dat het 2 weken wachten wordt! Maar leukkkk 30sept NOD! Dus wij gaan oog wel samen testen! Jouden we het zo lang vol denk je? Spannend hoor! Werkze meid!
Hallo dames! Was het weekend stil vanuit mijn kant super druk weekend gehad met 3 verjaardagen en gisteren een doopfeest... @babke mooie fotos vooral die eerst mooi effect ook heerlijk hè dat eigenwijze hihi... Vandaag weer een meting ben benieuwd of het nu wel gegroeid is! Afspraak heb ik pas vanmiddag om half 4..... Fijne dag allemaal lees straks even wat meer terug.
@Bbibi, thanx voor je complimentje! Haha, was op zoek naar een foto maar ik sta overal samen op... met vriendinnen, mn zusje, mn man! ;D Doe maar rustig, ik merk het vanzelf wel! @Marral, pfff dat lijkt me idd wel ff flink aanpoten. Dat ik nog werkte hadden wij ook altijd sommige momenten dat je knettergek werd! Vooral nov/dec met St Maarten, Sinterklaas en kerst! Succes en werkse! @all, voordat ik wist dat ik pcos had keek ik vaak ook bij de topics 'eerste symptomen'. Pas vanaf de innesteling merken sommige iets. Dat kan kramp zijn (evt doortrekkend in je bovenbeen), iets bloedverlies, gevoelige borsten, duidelijke ader op je borsten.... Sommige dingen zijn ook misschien een beetje té... (mn linker kleine teen kriebelt, ben ik nu zwanger?) maar er is ook 1 topic waar alle symptomen te lezen zijn voor en na NOD. Mag ik trouwens ook meedoen in de agenda? @Mieks, 20-9 bloedprikken ; 28-9 afspraak gyn (bespreken beginnen traject) Dank je wel!
Oh, nog ff een vraagje... Ik ben vanmorgen dus begonnen met tempen (vaginaal). Wil dit iedere ochtend om 8 uur gaan doen, dan gaat mijn wekker altijd en ook int weekend zijn we rond die tijd vaak wel wakker (hooguit een half uurtje later). Vanmorgen wasi 37! Dit is de eerste dag die ik nu ingevuld heb maar het lijkt mij zo hoog?? Ben wel ziek geweest en ben nog steeds een beetje hoesterig, weet niet of het daardoor kan komen? Verder ben ik ruim 2 weken terug (31-8) voor het eerst bij de gyn geweest. Ze heeft mn eierstokken bekeken en niets gezegd over een naderende eisprong. Ik weet wel dat ik eigenlijk niet zwanger kan zijn (kans is bijna niet aanwezig) maar moet ik toch nog testen totdat ik de 28e weer een afspraak heb? Voordat ik wist dat ik pcos had testte ik ong iedere 2 weken om zeker te weten dat ik niet zwanger was. Wat zouden jullie doen? Vindt het ergens een beetje stom om te testen... heb pcos en onderhand een cyclus van bijna 3 maanden! :S
Bbibi / Peony, ik werk bij een bedrijf dat producten maakt voor in de tuinbouw (kassen). We hebben veel 'seizoensklanten'. Dan halen ze alle kassen leeg en moeten wij dus veel producten produceren en leveren. Wij halen in die drie maanden ong. 70% van onze jaaromzet binnen. Dus ja, het is dan extreem druk. Ik werk op kantoor (waar de orders binnen komen).
Bbibi, Ik voel nog niet echt iets. Mijn buik is wel opgezet, maar ik heb daar vaker last van dus dat zal er wel niks mee te maken hebben. Hihi, ik denk wel dat ik het tot 30 sept volhou, voor iemand die elke maand menstrueert zal het lastiger zijn, ik weet bijna niet beter Hihi, maar misschien begint het de zaterdag ervoor wel te kriebelen! Slaap lekker nog even! Zoetje88, Ik ben ook benieuwd. Ga voor je duimen vanmiddag! Peony84, Ja sommige mensen koppelen alle kleine feelings al aan eventuele zwangerschap, vond ik soms erg grappig om te lezen! En daarom denk ik ook gewoon dat we 2 weken moeten afwachten, iedereen voelt natuurlijk net weer iets anders. Ik zou toch voor de zekerheid er nog een test aan wagen, voordat je naar het ziekenhuis gaat. Kans is natuurlijk klein, maar wel aanwezig! Paniekertje, Hoe is het bij jou gegaan? Jij moest vanmorgen vroeg al toch?
@Marral, oh dat klinkt bekend. Ik woon ook in nogal een gebied met heeeel veel landbouw!! (bloemen, tomaten, bloemkool, broccoli). Ook hier gaat het steeds om een paar maanden! Als je plezier in je werk hebt dan is het al minder erg als je het druk hebt!
@bbibi heb me gisteren ook rot gespeurd naar sympthomen van zwangerschap al vroeg. maar dit is idd zooo verschillend dat je er geen peil op kunt trekken. ik ben wel erg moe, maar dat ben ik wel vaker... hoop zo dat het raak is voor ons!!!! wie heeft er nod eind september? liefsd/bbibi en ik? of nog een paar meer? zou wel gezellig zijn! @peony, miss moet je rectaal temperaturen, is wel wat nauwkeuriger? en een 2V5 testje ertegen aan is toch niet zo erg, heb ik ook vaak zat gedaan, ben bijna sponsor van de kruidvat! dan heb je ook duidelijkheid!!! @bbibi, balen dat je man ziek is! toch wel gaan werken dus? jammer zeg dat je dan zo na je vakantie direct weer niet fit bent. @mieks, idd leuke foto op FB! die kun je dan wel even weer koesteren en veel naar kijken als je mannetje weg is. mogen/kunnen jullie dan wel veel contact hebben op zo'n missie? @marral, das wel veel 60 overuren pfff! hard werken dus! sterkte ermee! @allen, fijne werkweek! en duimen voor goede eitjes, innestelingen deze week en zwangerschappen!
Peony, weet niet of je temp heel hoog is. Volgens mij wisselt het wel per persoon. Ik heb het ook een beetje gedaan en mijn temp was meestal rond de 36.4 's morgens. Testen deed ik eigenlijk steeds als ik naar de huisarts ging en voordat ik naar het ziekenhuis ging ook. Gewoon omdat ik zeker wilde zijn van dat ik niet zwanger was. Nu doe ik het niet meer, nu ik zeker weet dat het niet zal gebeuren. Je kan het natuurlijk altijd doen voor je eigen gevoel. Maar je moet deze week ook bloed prikken toch? Dan zien ze dat ook wel. En als je wel zwanger zou zijn dan zou dat nog maar zo kort zijn. Weet niet of een test dat er al uit zou halen. En dan had de gyn dat wel gezien denk ik, als er een ei zou komen zo snel.