Geen probleem hoor 2e wolk, misschien is je ei deze ronde wel gewoon later. En is de cyclus ook langer. Gewoon klussen. May-D van het forum is met een LF van 5 zelf 2x zwanger geworden, dus het kan.
Hoi 2e wolk! bij pcoser is cyclus vaak niet altijd hetzelfde hoor! als je nu positief test kan het ei tot 48 uur later springen. dus dat kan ook vandaag alwel zijn! dus klussen!!!
Ik ken je verleden natuurlijk niet maar mij lijkt dat deze cyclus iets langer duurt dan je vorige 2. Je slikt nu geen clomid? Pos ovutest is een pos ovutest! Dus lekker aan de slag de komende dagen!!
dank je wel dames!! Ik was even in paniek geraakt al weet ik niet of dat tie ook echt gaat springen, ik slik nog geen clomid omdat ik deze maand pas voor het eerst bij de gyn ben gekomen, dus we hebben nu allemaal onderzoeken lopen en daarna krijg ik te horen of het def. pco is en wat de procedures zijn. we hebben gisteren ook al geklust (nacht) en vanochtend positieve test, is het wel slim om dan vandaag toch te klussen? woow dit is echt nieuw!! ik heb nog nooit een positieve ovutest in handen gehad!! misschien kan ik beter morgen klussen voor de zwemmers.. bedankt voor alle lieve reacties!!! Paniekertje: Fijn dat je ei gegroeid is!!! En misschien was idd de samenlevingstest te laat gedaan offf misschien lag het aan de PRE SEED?
Nou mooi toch 2e wolk! ik had vorige week maandag een afspraak en mocht starten met clomid. toen was er opeens een ei te zien, waar we volop voor gegaan zijn. het zou toch super zijn als het nog net voor het starten spontaan mag lukken! en lees je handtekening, maar het hoeft niet te betekenen dat je LF nu kort is hoor!! cyclus kan ook langer worden!!
@2dewolk, oehhh dan helemaal spannend!! Dus uit jezelf een ei!! Het zou toch super zijn als je voor 9 okt als je naar de gyn moet zwanger raakt! Ik zou het vnv ff gezellig maken en dan iig woensdag nog een keertje. Dan kun je je ei amper missen! Succes!!
@weegbree laten we hopen dat de cyclus langer wordt! ik zou door het dolle zijn als we inderdaad toch nog net voor de MMM zwanger worden!! Ik hoop echt ook voor jou dat je deze ronde zwanger wordt!!! Ik merk aan mezelf wel dat ik et erg vind dat me lichaam niet doet wat het "moet" doen uitzichzelf. @peony laten we het hopen!! we gaan het zeker even gezellig maken! hopen dat jullie ook snel een zwanger zullen zijn!!
Je moet gewoon denken: het enige wat er mis is is dat je uit jezelf geen eisprong krijgt! in de meeste gevallen is dit goed te verhelpen door clomid. een klein steuntje in de rug. en dan evenveel kans als een ander. per eisprong 15% dus das niet zoveel. maar kans zit erin! ik verbeeld me steeds dat ik een apart gvoel heb in mijn buik. mn ei was links, maar ik voel nu rechts "iets"...? geen idee. misschien zit het wel tussen mn oren. te obsessief ermee bezig zijn is niet goed dat weet ik, maar kan het niet echt loslaten... kon er dus goed mee overweg, maar merk dat ik het nu toch wel heeel graag wil nu er een echte kans is! dus ik duim duim duim...ook voor jullie natuurlijk!
@2dewolk: spannend!! Zou geweldig zijn als je nu zwanger zou worden! Ik zal duimen voor je! @weegbree: Is toch logisch dat je het zo graag wilt nu er ook echt een kans is! Is denk ik ook best moeilijk om die 2 weken te wachten. En hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het duurt althans, voor je gevoel...
@weegbree, ik vind het ook normaal hoor dat je steeds van alles voelt. Ik ben mij er ook van bewust en ik heb volgens mij niet eens een ei, hahaha! @all, hebben jullie ook steeds periodes dat het voelt alsof je ongesteld moet worden? Dit duurt dan een paar dagen en dan ebt het weg en gebeurt er vervolgens ook niets. Dat gevoel heb ik nu weer! Ergens hoop ik dat het niet zo is omdat ik graag op de 3e dag met clomid wil beginnen en ik de gyn pas volgende week vrijdag zie! (Dan ben ik natuurlijk nooit op tijd die cyclus om ermee te beginnen.)
Als je wel ongesteld wordt gewoon bellen met de gyn en het uitleggen! heeft Bbibi ook gedaan en die kreeg ook clomid mee toch Bbibi? Zou jammer zijn als je het mist!
@weegbree, oh thanx! Als ik het idd dan zou krijgen zou dat super zijn! Maar eerst maar afwachten of ik idd ongesteld word! Zo ja, zal ik meteen bellen naar het zh!
Klopt, alleen was ik al bekend in het ziekenhuis en dus al bloed geprikt echo gemaakt etc! Ik denk dat dat wel degelijk een heel groot verschil is... Ik zou sowieso al zondermeer clomid gaan krijgen! Maar vragen kan uiteraard altijd toch...?
@All: Dankjullie wel voor de lieve reacties! Zo'n samenlevingstest zegt idd niet zo veel, de gyn zei ook al dat ze het bijna nooit meer in het ziekenhuis deden, maar dat ze het voor mij wel zinvol vond om te doen. Heb toch al 3 rondes clomid gehad en je bms kan daar blijkbaar best op reageren. Mocht het nou de volgende keer weer niet goed zijn, dan gaan we het iui traject in. Scheelt toch weer 2 a 3 rondes, want anders had ik het nog 4 rondes zelf met clomid moeten proberen, dus ben aan de ene kant wel blij dat we die test hebben gedaan, scheelt weer een paar rondes wachten. Ow enne, pre-seed was geen probleem ! @babke: mijn mannetje heeft zijn spul al ingeleverd en dat zag er super uit. 57% beweeglijkheid, dus echt een super uitslag! De gyn was daar ook heel erg tevreden over. De volgende keer dus op dag 11 samenlevingstest en als die weer nega is heb ik een klein beetje hoop dat ik gelijk al een iui ga krijgen, afhankelijk natuurlijk of het weekend er tussen zit, of kan je in het weekend ook gewoon iui krijgen? Naja, zie het allemaal wel. Ben op dit moment gewoon even heel blij met mijn ei . @Bbibi: Geloof dat jij nog ergens had gevraagd of ik niet al eens eerder een ei heb gehad? De vorige ronde met 100mg had ik op een gegeven moment op een wazig beeld iets zitten van 16mm. Ik had die echo toen bij een andere gyn en die zei, je ei springt vant weekend. Dus ik keurig een week later bloed geprikt en de volgende dag afspraak met de gyn. Progesteron was dus te laag, dus ook geen eisprong. Had nog zo expliciet gevraagd aan die gyn of ik nog terug moest komen en dat hoefde niet. Heb dus de vorige ronde geen ei gehad en moest dus eerst weer een menstruatie opwekken en daarna clomid 150mg. Dus dit wordt mijn eerste échte ei!! @mieks: voor agenda: 25 sept bloedprikken progesteron
@bbibi, bij mij is ook alles al onderzocht. Moet dus alleen donderdag voor de 2e keer prikken om het verschil te kunnen zien. De diagnose pcos heb ik al gekregen. Ze was ook heel duidelijk in het vertellen wat er verder ging gebeuren, welke bijwerkingen en nadelen eraan zitten en ook dat ik eerst provera zou krijgen en daarna clomid. Maar wie weet wil zij mij eerst nog een xtje zien... dat kan natuurlijk ook. Maar tot nu toe nog geen ongesteldheid dus misschien is het niet eens nodig! En mocht ik het worden, dan bel ik gewoon, dan hoor ik het vanzelf! Wel fijn voor jou dat je toen meteen een kuur kreeg!! Dan denken ze wel erg met je mee!!
@paniekertje, dus wel super fijn dat als de volgende samenlevings niet goed is je meteen een stap kunt overslaan! Maar zijn er geen medicijnen waardoor je baarmoederslijm dikker wordt? (dacht zoiets eens gelezen te hebben). Of heb ik het verkeerd begrepen en komt het daar niet door? Super trouwens ook dat het zaad van je man zo top is!! Zali wel erg blij mee zijn geweest?
Misshien is deze cyclus wel langer 2e wolk. Ik zou gewoon aan de slag gaan en over 2 weken een testje wagen als je dan nog niet ongesteld bent... Ik heb nog een vraagje aan jullie dames... Ik heb op 2 sept. een positieve zw.test gehad. Van predictor dus dachten dat het vals potisief was. Iemand hier op het forum zei dat de test ook op de eisprong gereageerd kan hebben. Dat zou nu dus 2 weken geleden zijn. Ondertussen heb ik afgelopen dinsdag een afspraak bij de gyn gehad en primolut en clomid mee gekregen maar daar ben ik voor de zekerheid nog niet mee begonnen, dat wilde ik vandaag doen. Vanmiddag dacht ik lichtroze te zien op wc papiertje maar weet het niet zeker. Zal ik dan toch vanzelf ongesteld worden na 2,5 maand? Zal ik nog even wachten of het doorzet en over 3 dagen met clomid beginnen en dan de primolut niet nemen of toch met de primolut beginnen?
@paniekertje owh dat is wel super spordig zeg!! Dan hadden se je heter wel terug kunnen laten komen!! Hoe hoog moet precies je progestron zijn als ik vragen mag? En dus als die laag is is je ei dus niet gesprongen, en dan wrdt je dus alsnog weer niet ongesteld? Lastig hoor Maar fijn dat je nu iig je ei hebt! En je hoort idd vaker dat clomid je bm slijm aantast met hogere dosering, hebben se er ook naar gekenen hoe dik die was?
@pony ahhh op die manier! Nou dan zou ik zekerrrr even bellen als je eerder ongi wordt!! Ik dacht ook anders moet ik weeeeer een maand extra wachten! Daar had ik geen zin in!! Dusja ik ben er langs gelooen toen ik toch cd3 bloed moest prikken! En toen heb ik het gevraagd en werd ik een uur later opgebeld dat het mocht jeeeej! En daar heb ik nu dus een mooi eigje van hihi @lw85 lastig lastig!! Ik zou idd dan nog even paar daagjes wachten met provera! Dat zou al mooi een paar dagen s helen omdat je dan je ongi niet hoeft op te wekken! Ideaal !!
@Bbibi: Ja, idd super slordig, maarja is geweest. Ik werd dus idd niet ongi omdat ik geen eisprong had gehad. Mijn progesteron was 10 en je moet minimaal 30 hebben voor een goeie eisprong met kans op zwangerschap. Mijn bms was goed gegroeid, 10 mm! Dus dat is ook helemaal top. Het gaat meer om het slijm dat je baarmoedermond maakt, zeg maar het vruchtbare slijm wat je kan spotten. Dat kan door de clomid heel stug worden. Aan de andere kant denk ik nu: Mssn heeft de gyn wel geen bewegende zwemmers gevonden omdat alle goeie bewegende er al vandoor zijn @LW: Zou idd nog even afwachten of je niet uit jezelf ongi wordt. En voor de zekerheid en zw-test doen, je weet immers maar nooit.