Pco

Discussion in 'MMM clubs' started by Bbibi, Jul 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Nou super nieuws zoetje!!! :)

2. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @ Bbibi idd!! ben benieuwd wanneer die ook daadwerkelijk springt
    hiihi voor eerst een eisprong ''groentje'' hihi

3. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Ben super blij voor je zoetje! Echt super! Je krijgt toch een vreugdegevoel als je dat op het schermpje ziet, toch!
    Zet 'm op ;) hihi

4. liefsd

liefsd Actief lid

Sep 5, 2012
    377
    0
    0
    Ik had vorige week ook voor het eerst een eisprong. Was echt een paar dagen megablij. Het voelde zo goed dat mijn lichaam reageerde op de Clomid! Ik leef helemaal met je mee! Euforisch moment! Haha

5. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @liefsd Ja haha ik loop hier ook mega blij rond maar wanneer die springt weet ik niet dus vanaf nu dan maar elke dag sowieso klussen ?
    Woensdag heb ik weer een meting

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha nou idd ik weet nog hoe blij ik was met mijn mega ei !!! En dat al O vroeg in miin cyclus!! Fantastisch als je nog nooit een eitje hebt gehad dus top :)
    En idd alvast maar optijd beginnen te klussen!! Om de dag of iedere dag tja daar zijn de meningen over verdeelt! Ligt een beetje aan zaadkwaliteit van je hubbie!! Dus lastig in te schatten! Doe gewoon wat goed
    Voelt en waar je je prettig bij voelt :)

7. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi ja dat is ook zo idd... Naja vandaag sowieso maar alvast hihi...
    Kwa zaad kwaliteit was niet echt top maar goed 3 maanden geleden had hij veel stress op zijn werk enz. Nu niet meer en hij is al 3 weken gestopt met roken ben zo trots op hem!
    Hij is ook geen 18 meer dus hadden ook wel verwacht tot niet top meer was maar hij doet er alles aan dus dat komt vast wel goed

8. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, wow wat een mooi ei!!!
    Toch bijzonder om te zien (dat geeft de burger weer moed!!);)
    Super meis, hoop voor je dati snel een veilig plekje vindt bij je en lang bij je mag blijven!! (9 maanden ofzo....)

@mieks, internet is een stuk beter geworden sinds mijn man er was. Hij schreef altijd een mail terwijl hij offline was en alsi dan klaar was maakte hij weer contact omdat het andere veeeeel te lang duurde. Je weet vast wel dat het afgeraden wordt om vaste tijden af te spreken waarop hij je belt he? Zou ik ook echt niet doen. Als de lijnen eruit liggen en hij (heel onschuldig) niet kan bellen zit jij in de stress....
    Moet je die maanden wachten totdat hij weer thuis is met het proberen zwanger te raken (geen inseminatie ofzo?) Moet je dan de pil oid slikken of krijg je soms een kuurtje provera?

@all, bbibi heeft mij gependelt (zeg je dat zo?)?
    Zij 'zag' dat ik in december zwanger raak van een meisje.
    Ga er heus niet vanuit hoor maar toch leuk om te horen! We zullen zien, jullie horen het wel!! ;)

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje wat super
    Goed van je man!!!!! Kei knap dat hij opeens stopt !!
    Hij heeft er veel voor over, dus dat is kei goed!!
    Hoe oud is je hubbie dan als ik vragen mag? Zooo oud toch nog niet neem ik aan?
    En zaad blijft bij een man toch tot zn 80e nog wel prima ofniet? :)

@peony ik ga duimen dat mijn pendel voor je uitkomt :))

10. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @peony84 dat hoop ik ook hihi lees vaker iets over pendele wat houd dat nu in ???

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @zoetje dat houd in dat ze dan zwanger raakt hihihi!
    Nee pendelen doe je met een voorwerp ( ketting) aan de hand van gegevens of foto en vragen stellen! Dan beweegt de ketting en dan vraag je het eea en "wordt beantwoord" met ja of nee... En zo komt je bij een "uitslag" :)

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi naja tot 80 weet ik niet haha maar namate ze ouder worden word het toch minder maar de gyn zij dat het goed genoeg was mij te kunnen bevruchten meer vraag ik ook niet haha heb je mij op Facebook hoe oud denk je dat hij is ? Als je onze foto ziet.

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ow dat ken ik niet wel interessant ....

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Geen idee rond de 38 ofzo?? En dan is een man toch nog super vruchtbaar???
    En als je wilt dat ik je pendel stuur maar een pbtje met een foto waar je alleen op staat zonder andere erop!! Ik pendel wel alleen Odra ik tijd heb! En aangezien mijn werkweek begint zal dat wss vrijdag pas zijn! Maar geduld is een schone zaak toch hihihi ;)
    Ik zie je verzoek wel verschijnen :)

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @Bbibi Ow leuk zal morgen wel foto sturen :)
    Nee hij is 49 :D naja dat dacht ik op begin ook niet maar was toch echt zo.
    Maak mij ook verder niet uit wij zijn gelukkig samen en daar gaat het om !
    Heb ook niet echt negatieve dingen over ons gehoort ja sommigen mensen meer afgunst maar daar liggen wij niet wakker van we wonen nu 3 jaar samen en het gaat perfect.
    We hopen wel dat onze droom snel uitkomt die tijd begint wel te dringen we zullen wel zien.

16. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Bbibi vruchtbaar slijm stopt na je eisprong. Dag erna is meestal creamy en de dag daarna sticky

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke thanks voor de tip!! Gister en eergister was doorzichtig! Vandaag nog steeds waterig maar wel wit dus wel duidelijk anders!! Dus ei is geweest? Ja denk he? Lig nog met benen omhoog maar ben het alweer zooo beu voor de ronde zo verplicht gedoe!!! :( dus na vandaag hou ik het denk maar voor gezien! Heeeeel miss mrg maar nog niet zeker!! Dan is het toch afwachten of er wat met dat grote ei gaat gebeuren!

@ zoetje neeee dat meen je? 49????? Nee dat zou je idd niet zeggen nee!!!! Maar leeftijd is niet wat telt!!! Als jullie gelukkig zijn samen is het allemaal perfect!!! :) nu nog hopelijk een kindje en dan is het gezinnetje nog completer ;)

Truste ladys!!

18. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Slaap lekker

19. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    49?? Dat scheelt wel veel. Als hij dan net pensioen gaat, ben jij 41 en zit he kind in de pubertijd. Vind je dat geen gek idee? Of ben he niet bang dat je dan uit elkaar groeit als jij dan pas in de bloei van je leven bent? Sorry dat ik zo direct ben. Maar vraag het me wel af. Een ander denkt het en het is vast ook al eens door jouw hoofd gegaan?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmm ik moet eerlijk zeggen dat ik daar persoonlijk niet overna zou denken! Voor hetzelfde geld trouw je een jongere man krijgt hij kanker en ben je alleen... Klinkt hard maar zo werkt het wel! Het leven heb je niet in de hand en als zoetje gelukkig is met haar man ga je toch niet bij hem weg omdat hij "te" oud is???
    Je moet gewoon doen waar je je gelukkig bij voelt meid :) ik geef je groot gelijk !! Als hij maar moeite doet voor zijn zwemmers zeg ik top!!! :)

Share This Page