Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat zeg ik toch niet Bbibi. Ik vraag. Ik zeg niet dat ze het niet moet doen. Als je gelukkig bent zeker niet. Naar je maakt mij niet wijs datje daar zelf nooit aan gedacht hebt. Maar mijn schoonvader heeft een jongere vriendin en dat scheelt de helft banelijk maar 12 jaar en daar zien we nu al een kloof ontstaan.
    Ik vind trouwens een jongere man met kanker echt wel een hele slechte vergelijking bbibi. En een veel te harde ook.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Bedoel dat ook niet "lullig" ik weet helaas zelf hoe erg het is! Maar is wel mogelijk! Ik bedoel maar te zeggen je hebt het leven niet in de hand! Dus waarom kijken naar iemands leeftijd als je iemand erg leuk vind? Ik zou dat persoonlijk niet doen! Gewoon bij de man blijven van wie je gelukkig wordt!

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,
    Ik ben weer veilig terug in nederland!!
    Nu onderweg naar huis en dan even slapen.
    Wat een nachtmerrie zeg bah wat is vliegen vreselijk in zo'n klein vliegtuig. Kregen ook nog eens een lekke band van t vliegtuig bij de tussenlanding in turkije.

Maargoed we hebben t overleefd. Zal van de week foto's op facebook zetten.

Xx

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #1664 Babke, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
    Nou als ik nu niet ongesteld ben weet ik het niet. Ik lig nu nog in bed, maar pijn! Krampen! Niet normaal meer! Wat een rotzooi moet die clomid zijn zeg! Als ik zie wat een effect het op mijn lijf hebt. Dit is erger dan met die vmk joh.

Ik ga trouwens wel vragen of ik evt 75 kan nemen ipv 50. Ik denk niet dat ze ermee akkoord gaan, maar zou het best fijn vinden als ik eerder dan dag 22 pas een ei heb volgende ronde.
    Maar ga sowieso die bijwerkingen besprekeb, ik vind dit niet normaal bij mij hoor

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ooohh wat zou ik graag willen vloeken nu hier! Waarschijnlijk zijn dit schijntjes bij weeen, en ik ben echt niet kleinzerig, maar jezus! Wat doet dit pijn. Dat is toch niet normaal? Paracetamol werkt gewoon niet eens.

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @babke balen zeg...sterkte dr mee!
    @charise welkom terug!

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, ik ben een kind van ouders met een groot leeftijdsverschil (bijna 27 jaar). Mijn vader was 55 jaar toen hij vader van mij werd en ik heb ook nog een jonger zusje (we schelen 1,5 jaar).
    Hij is nu bijna 83 en hij zegt steeds dat mn zusje en ik hem jong houden! :D Ik weet dat hij een uitzondering is (heeft nog een eigen bedrijf, reist veel en ziet er nog zeer goed uit). Ik heb me er eigenlijk nooit druk overgemaakt, vond het zelfs wel stoer. Kreeg wel vaak de opmerking dat het leuk was dat opa ook meekwam.... haha! Maar natuurlijk denk je als dochter er ook wel over na wanneer hij slechter wordt. Dat is ook 1 van de redenen waarom mijn man en ik 1,5 jaar terug zijn getrouwd (we wilden zowiezo al trouwen maar ik wilde graag dat mijn vader er nog zou zijn).
    Ook hoop ik dat hij het nog mag meemaken dat zijn kleinkinderen geboren worden.
    Het leven is raar, een vriendin van mij is haar vader verloren toen ze 14 was.... tja... leeftijd zegt dus niet zoveel, je moet ook naar de persoon kijken!

@babke, jee wat vervelend dat je nu zo'n kramp hebt!! Geen innesteling oid? (blijf hoop houden totdat je écht ongesteld bent, haha).
    Sterkte!! Ik slik vaak aleve menstruatiepijn als ik kramp heb en anders helpt het om een paracetamol én een ibuprofen te nemen. Die versterken elkaar.... ik slik het voor mn rug op advies van mijn arts.

@charise, welkom thuis! Hoop dat je een mooie vakantie had! Waar was je naartoe?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #1668 Babke, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
    Innesteling? Nou ik bloed als een rund ;) en geloof me een temp liegt echt niet! Wat ik trouwens komende ronde niet ga bijhouden :) vakantie he

9. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Bbibi,o sorry, had niet begrepen dat je ondertussen als ongesteld was geworden!
    Hoe kun je aan je temp zien dat je niet zwanger bent?
    Slim dat je de komende cyclus ff niet tempt... ff eerst lekker genieten van je vakantie!! Gaan jullie nog weg?
    Sterkte met je krampen, hoop dat je je snel beter voelt!! Knuffel!!
    (oh, heb je pendel aangegeven in mn handtekening!):D

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben babke ;)

Maar kijk maar eens baar mijn laatste kaartje (niet die met meer lijnen) even scrollen. als je zwanger bent duikelt je temp niet zo. Dan blijft hij hoog. Bij een innesteling kan het zakken maar dat is 1 dag en meestal niet zo veel.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @charise welkom back girl! Je hebt het goede weer duidelijk daar gelaten! Hahaha wat een ellende pfff!

@ babke vervelend meid maar je zag het al aankomen toch? Op naar de 75mg

@peony je haalt babke en mij door elkaar ik heb pas ne mijn ei gehad zooooo snel ongi kan niet hoor whahaha ;)

Enne hier begint het normale leven weer ! Bahh zoooo geen zin te werken! Zit in auto nu (carpoolen) ! Vakantie is ook letterlijk meteen afgelopen met dot weer zeg haha!
    Verder ne ovutest gedaan en thank god negatief !!! Ik begon me al zorgen te maken! Ik denk dat ik exactttt zaterdag ochtend begin LH hen gemeten en gister
    Ochtend preciesss het einde! En ik denk dat hij dus zondag ochtend rond 11uur is gesprongen vanwegen hevige kramp dus dat zou mooi middenin ziin geweest dus top :)

Werkze allemaal!!

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ohhhh wat stom! lekker bezig vandaag!
    Hahaha ik geef de schuld maar aan het feit dat ik slecht heb geslapen vannacht! :p
    Sorry Babke!!! (schaam, schaam)
    Maar heb ff naar je kaartje gekeken, ik snap'm. Is idd wel duidelijk!
    Lijkt mij wel fijn dat je, voordat je ongesteld bent geworden, al een beetje een idee hebt of je zwanger kunt zijn of niet adhv je kaartje. Dan kun je je er een beetje op voorbereiden!
    Nogmaals excuses, ik ga nu eerst maar ff douchen en de slaap uit mn ogen wrijven!...:D

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik had het zondag al verwacht. Ik baal ook niet van die ongi maar wel van die pijn. Al begint kijn panadoltje eindelijk zijn werk te doen :)

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He deze is leuk. Ik ben aan het googlen naar effecten van clomid. En ik vind het volgende:

Een hogere dosis zou de eisprong niet vervroegen. Eerder starten wel.
    En er is een test/studie gedaan. De vrouwen die volgens de bijsluiter dag 5-9 moesten slikken waren niet zwanger en de van de vrouwen die dag 1-5 slikten was 24% zwanger.

Ik zit te overwegen vandaag gewoon te starten. Deze ronde heb ik tenslotte nog fm dus dan kunnen ze monitoren wat er gebeurt. Volgens Freya maakt eerder starten op zich geen probleem alleen kunnen sommige vrouwen dan nog tijdens de menstruatie ovuleren, maar dat lijkt me stug met ovulatie op cd 22.

Wat denken jullie?

15. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Babke, Wat balen zeg van die enorme pijn! Ik gebruik inderdaad ook Aleve Feminax, werkt wel goed tegen menstruatiepijn vind ik!
    Aan de hand van de tekst die je gelezen hebt, kan je inderdaad een keer proberen om op dag 1 te starten, het kan sowieso geen kwaad om het een keer te proberen toch! Ovuleren tijdens de menstruatie zal bij een enkeling voorkomen ja, omdat ze wellicht een korte cyclus krijgen. Maar als jouw ovulatie op CD22 is, kan je het wellicht een maandje proberen!

Bbibi, Wat interessant dat pendelen, zou je mij ook een keer willen doen?

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Babke, oeh dat is interessant!!
    Het is misschien wel iets om te proberen!! Als de gyn het ook prima vindt.....
    Tegelijkertijd menstrueren en ovuleren zal idd niet snel gebeuren als je nu op cd22 een ei had!

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @babke je kunt het idd wellicht proberen toch

@peony84 fijn om te jou verhaal te lezen je moet idd ook naar de persoon kijken mijn hubbie is nog zeer jong van geest haha fit gezond en je geeft het hem echt niet hoor.
    Leeftijd zeg idd niets kan wel een jonger iemand hebben maar die zou net zo goed morgen op zijn rug kunnen liggen wij trekken ons ook niets aan van mensen die negatief over ons zijn nogmaals wij zijn gelukkig en daar gaat het om.
    Eerst wat ik hem wel gevraagd heb omdat hij geen kinderen had hoezo dat dan was haha....
    Maar toen ik hem dat vroeg en hij met glimmende oogjes zei als ik nog papa mag worden dat is mijn grootste droom wist ik het helemaal wij horen samen!

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @babke, zou het gewoon proberen. kan geen kwaad lijkt me! en miss ff aan de gyn vragen volgende x?
    @zoetje, heb ook ff naar je mannetje gespiekt! zou je hem idd niet geven! als jullie gelukkig zijn (en dat klinkt wel zo)! prima toch!!!!

19. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, je hebt helemaal gelijk!
    Mijn ouders zijn gescheiden (had niets te maken met het leeftijdsverschil, m'n moeder werd verliefd op een ander) en haar nieuwe man heeft ontzettend last van zn rug! Hij kan helaas niet meer werken, zit alleen maar thuis en is afgekeurd. Hahaha, en mijn vader van 82 is nog volop aant werk! Het hangt dus idd af van de persoon.
    Lekker genieten samen!!

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @ oh en zoetje.., haar nieuwe man is 8 jaar jonger dan zij!!;)

Deel Deze Pagina