Weegbree ik geloof dat 1 en 3 bij mij nu wel goed zit. Ik weet dat er soms al nieuw leven bij mij gesignaleerd wordt. Voor de ongelovigen onder ons, sla maar geen acht op dit berichtje. Punt twee lukte afgelopen cyclus niet omdat alles nieuw was. Ik heb goede hoop voor nog in 2012. En ik duim voor jullie
@Zoetje, spannend, woensdag weet je dus meer. Ik weet zelf ook nooit zo goed of ik in die dagen nu om de dag het beste kan vrijen of elke dag. Om de dag zou voldoende moeten zijn, elke dag is neit goed voor de kwaliteit van het zaad. Maar het is niet zo dat er geen zaad is, dus ik zou zeggen: het zou mooi zijn om het elke dag te doen, maar je niet druk maken als het om de dag wordt....
Even een snel bericht, zijn onderweg naar Scheveningen. Eitje was nu 16mm, hij gaat niet heel hard dus. Baarmoederslijmvlies was wel al 8. Donderdag mag ik terug en krijg ik als ei nog niet gesprongen is een spuit pregnyl. Dat zorgt er voor dat ei binnen 36 uur springt. Met clomid kan een ei namelijk door groeien tot 26 mm (en je hebt ook uitzonderingen die nog verder groeien) maar aangezien mijn ei niet zo hard gaat en manlief volgende week dinsdag al weg gaat doen ze op zekerheid spelen. Erg fijn!! Vanavond lees ik terug en reageer ik verder
@mieks owh dat is super neuws! fijn dat het ziekenhuis zo met je mee denkjt! dus zeker dit weekend prijs... vreemd dat hij nu opeens zo langzaam groeit en vorige keer veel hareder? kunnen ze zeggen waar dat aan ligt? iig nog een eitje om te bevruchten dus dat is super nieuws@ @weegbree ohh bij ons zit ook alle punten wel goed! en hopelijk van daarboven ook !! ik heb nog een kaarsje gaan branden in kapelletje dus hopelijk helpt dat ook mee hihi... ik heb ook wit slijm nu! net weer voelde het er gewoon uitlopen bah wat vies! maar wel wit niet meer doorzichtig glibberig! maar waterig wit! geen dik slijm dat niet... spannend he? voel jij inmiddels wel wat ...? @babke ik dacht juist dat jij niet zo bijgelovig was ik geloof daar echt in ! en als ze al wat zien moet het gauw goed komen!!! al was het afgelopen maand niet dan deze komende maand! dus komt echt wel goed...!! we moeten gewoon allemaal geduldig zijn al is dat het moeilijkste wat er is! zeker als we ons doel voor ogen hebben! bij ons alle komt het vast ooit goed! daar ben ik zeker van!!
@Mieks: wat goed dat ze daar zo'n rekening mee houden! @Yvetje: Nou, het heeft doorgezet dus ik kan de primolut overslaan Ik heb geen inwendige echo van te voren.. Ook geen echo's tussendoor. Ik heb ovulatietesten meegekregen en op dag 21 moet ik bloedprikken. De arts belt dan een week later op voor de uitslag daarvan. Superspannend!
ik voel helemaal niks. gisteren verbeelde ik me dat ik last had van krampjes maar voel nu niks meer. maar als mn ei vrijdag gesprongen is, dan kun je toch pas vanaf dag vijf innesteling krijgen? dat zou dan ongeveer vanaf morgen zijn. wel fijn, ik kan mailen met de kliniek, en heb alweer antwoord. Het is dan niet nodig om nog bloed te gaan prikken. Als u een positieve LH test heeft gehad dan is uw eitje gesprongen anders had u geen positieve test gehad. Wanneer u toch helaas gaat menstrueren dan komt u op CD 1,2 of 3 bij ons voor een echo om te kijken of alles rustig is. En dan kunt starten met de Clomid op CD 3 t/m 7. Hopelijk zijn uw vragen beantwoord en als u nog vragen heeft mag u altijd contact met ons opnemen. Heel veel succes met afwachten! @Mieks, top nieuws zeg, dus iig een kans!!!
@Mieks, wat een goed nieuws!! En wat fijn dat ze zo met jullie meedenken!! Fijn hoor!! @Weegbree, dat is handig dat je kunt mailen met de kliniek. Dan is de drempel om iets te vragen ook kleiner dan dat je gaat bellen. Dan krijg je ook nooit de gyn meteen aan de lijn, de assistente moet de vraag stellen aan de gyn en ze belt me dan terug. Op zich prima, maar mailcontact lijkt me superhandig!!
Oh jawel hoor Bbibi. Alleen moet je reeel blijven met voorspellingen. Want dat zijn de voorspellingen die op dit moment passen. Een gebeurtenis kan echter alles omgooien.
ja klopt en ze zijn ook heel erg lief! heel fijn allemaal! het is ook een hele gezellige kliniek met vloerbedekking, zitjes, roze jassen in een kantoorpand. niks ziekenhuisachtigs!
@mieks, oh wat fijn dat ze idd zo meedenken! Hopen dati goed springt! @lw85, super! Dat scheelt je dus weer een kuur primolut! @weegbree, nog eventjes geduld dus! Netjes trouwens dat je zo makkelijk kunt mailen, maakt de drempel minder hoog! Over de mindset.. Ik sta ook heel open voor alles, ik geloof ook echt dat er meer is! Maar ik lees het van die site alsof als er geen emotionele harmonie is met je man je dus niet vruchtbaar kunt zijn. Als ik dan verder redeneer heb ik geen eisprong omdat ik zogenaamd geen emotionele harmonie met mijn man heb.... Ik weet dat ik dan ver doordraaf en zo persoonlijk neem ik het niet op. Ik geloof wel dat als je er psychisch helemaal klaar voor bent en je er open voor staat het het allemaal wel makkelijker maakt. Ontspannen en gelukkig zijn is natuurlijk alleen maar positief voor je lichaam!! Het is een gevoelig punt merk ik nu aan mezelf (ook al ben ik ook van de kaarsjes branden voor mezelf en anderen en ben ik ervan overtuigd dat er meer is...) Misschien dat ik het verkeerd begrijp of anders interpreteer, dat kan natuurlijk ook!
@Peony84, dat stukje vond ik ook een beetje vreemd hoor. Natuurlijk zal het wel uitmaken dat je 'harmonie' met elkaar hebt, maar uiteindelijk hou ik me niet vast aan dat soort sites. Ik lees het wel door, maar geloof niet alles letterlijk wat er staat.
Ben eht wel met Yvetje eens ja. Want hoe evrklaar je dan ongeplande zwangerschappen of nog erger de verguiste zwangerschappen na verkrachtingen die ondanks het gezever van de sgp, toch echt voorkomen.
@babke en yvetje, precies! Dat bedoelde ik dus ook!! Daar reageerde ik ook al zo fel op (minder kans op zwangerschap bij verkrachtig, pfff!). Ik denk (mijn mening) dat je vruchtbaarheid niet minder wordt als die harmonie en mindset niet goed is. Maar ik denk wel dat je je vruchtbaarheid kunt helpen door positief te blijven en gelukkig te zijn.
@ babke ik dacht preciesss hetzelfde... en bij verkrachting dan? maar ik dacht als ik dat zou zeggen je dat misschien ook ''te hard'' zou vinden en te ver gezocht @harmonie... ik denk dat ze bedoelen als je het ''leuk'' hebt je meer ''nat'' bent waardoor de zaadjes beter kunnen zwemmen naar boven ofzo... en al;s je het alleen voor de daad doet het net iets moeilijk gaat ofzo? @weegbree goed nieuws! fijn dat je kon mailen! lijkt me ideaal! ons ziekenhuis is ook super... leuke zitjes... ook apart langs hoge wanden zodat je wat meer prive zit... leuk eiffinger behang van lenevsechte bloemen enzo! super ''gezellig'' ook niet zoals de rest van het ziekenhuis! en jij hebt dus ook totaal geen gevoel meer? dus dat wil dus niks zeggen... ? hmmm ben heel erg benieuwd! zondag mijn ei gehad dus op zijn vroegst vrijdag pas innesteling1 ik ga toch vanaaf nog maar een keer ''verlpicht'' je weet jet nooit... en dan stoppen we ermee hebben we afgesproken voor deze maand... wie weet hoe lang het nog allemaal duurt dat je verplicht,gericht moet klussen!
Mieks, wat geweldig dat ze op jullie situatie willen inspringen! Ik gun het jullie zo erg dat het nog lukt voordat je mannetje weggaat! Weegbree, Ziet er inderdaad goed uit om te kunnen mailen! Korte lijnen en veel persoonlijker. Ik moet gewoon steeds naar het ziekenhuis, niets gezelligs aan. Gewoon de afdeling Gynaecologie, alles is wit en ik zit tussen de zwangere vrouwen Weegbree/Bbibi, Ik voel momenteel ook niks hoor! Ben benieuwd, mijn temperatuur blijft wel hoog (36,9), maar ik meet mn temperatuur pas sinds 2 weken, dus er zit nog niet echt een lijn in. Harmonie, Ik geloof wel dat het er iets mee te maken heeft, maar net wat jullie zeggen: Er zijn zoveel ongeplande en ongewilde zwangerschappen over de hele wereld, dat ik alles met een grote korrel zout neem. Ik ben een vrij nuchter persoon, maar toch denk ik dat er meer is
@Bbibi, toch vnv nog maar een xtje extra? Haha, had ik ook misschien wel gedaan! Het ziekenhuis hier is ook nogal onpersoonlijk. Beroerde stoelen, wit en gewoon aan het einde van de poli-gang, niet heel gezellig dus! Vorige keer zat ik naast een vrouw die zwanger was en tegenover ons zat een vrouw van in de 80.... Haha! Over die temperatuur... ik had vanmorgen 37,2!! Doe het toch maar anaal dus dat zou wel correct moeten zijn. Ik vind het alleen zo hoog! Ik weet dat ik (mn zusje ook) normaal gesproken altijd een hele lage temperatuur hebben. (35,9 is heel normaal voor mij). Ik snap het niet!
Goedemiddag!! Zo, weer genoeg om terug te lezen!! @Babke: Wat vervelend zeg, dat je zo veel last hebt gehad! Gelukkig gaat het nu weer wat beter! Hopelijk heb je je ei deze periode eerder nu je op dag 1 begonnen bent!! @Yvetje: Zal je man blij mee zijn dat ie al om 8 uur 's ochtends moet hahaha. En dan natuurlijk hopen dat de uitslag goed is! Is het al wel eens eerder getest? Want bij de een wordt het (als ik het zo lees allemaal) eerder getest dan bij de ander... En dat van hoe je slijm er uit moet zien ga ik zeker doorlezen vanavond. Op het werk kom ik er niet op vanwege de beveiligingen. @Mieks: Wat fijn dat ze jullie zo helpen nu zeg! Dan hebben jullie iig nog een kans deze periode! Hoop het zo voor jullie!! @Weegbree: Wat handig zeg, dat je zo kan mailen! Zo blijf je ook niet onnodig met vragen lopen. Ik zelf vind de drempel met bellen iig wel wat hoger dan met mailen. @Peony: Wat raar dan, dat je temp zoveel hoger is dan normaal... Voel je je wel goed? (dus niet dat je ziek bent of zo?) En hier ook gewoon een normaal ziekenhuis hoor. Dus het is niet overal zo 'gezellig'