Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, was 1,5/1 week terug wel een beetje grieperig. Toen had ik wel verhoging maar ik voel me nu prima. Soms nog een beetje hoesten maar verder ben ik niet ziek ofzo.
    Misschien toch nog een staartje van die griep... Ik hou het daar maar op!
    Werkse nog!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @liefsd ook geen klachten dus? dat geeft een burger weer hoop hahaha! dan is het ''goed'' dan kan het dus alle kanten op voor ons 3e!
    wanneer had jij nou ook alweer je ei?

dames kunnen jullie niet allemaal je NOD in handtekening zetten? dat is veel makkelijk terug te lezen?
    heb ik ook net gemaakt! plus een ticker...
    weet alleen niet hoe ht werkt! mot ik die iedere maand overnieuw maken???

@peony (jaja ik leer je naam wel hihi) ja toch maar wel je weet nooit! en ik wil niet ''achteraf'' spijt hebben gehad na alle moeite! hihi
    enne bij jouw zou ik zeggen, testennnnnnn!!!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    joehoeeeee na dit bericht zit ik alweer precies op de 1000 berichten haha! VIP member nu (denk ik )...

sorry moest even hihi ;)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha Bbibi, nee hoor, ik reageerde gewoon wat fel. Voelde me aangevallen op mijn vragen aan Zoetje, terwijl ik niet veroordeelde, maar nieuwsgierig was hoe ze dara over denkt en mee om gaat. Ik denk namelijk dat wat ik vroeg, veel mensen denken en niet zeggen. En ik vond de vergelijking tussen een oudere man een dode man nogal raar, dat wel :) Als je nu zou zeggen een jonge vent die in een rolstoel zit en leeft als een oud mannetje ;).

Ik vind vooral leven en laten leven. Leeftijd moet er niet toe doen. Ik zou zelf wel er mee zitten. Ik vond mijn man al oud. Als ik toen geweten ahd dat hij ouders was dan ik dacht, had ik een drempel gehad (en wij schelen maar zes jaar, kun je nagaan)
    Mijn man roept al dat hij geen drie kinderen wil, omdat hij dan minimaal 40 is bij nr 3. Daar baal ik dus al van.

5. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, hahaha ja heel goed! Maar op pony reageer ik ook wel hoor! ;) Van harte met je vipmember!
    En testen... tja 2,5 week terug had ik een echo bij de gyn. Ze zei niks over een ei. Misschien dat ik dit weekend er ff een test tegenaan gooi als mn temp dan nog zo hoog is en dan misschien nog eens voordat ik met provera ga beginnen als ik bij de gyn ben geweest de 28e.

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Oh, en nod heb ik (nog) niet..... is geen pijl op te trekken natuurlijk.
    Zodra ik mn ei heb gehad zet ik mn nod wel in mn handtekening. Is idd wel handig!!

7. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Oh, ik zie dat dit mijn 100e berichtje is.... Hahahaha!
    :p Sorry, moest ook ff! Whahaa!

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #1728 Marral, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
    Hahaha ja Bbibi en Peony, zo komen jullie wel aan die 100 en 1000 berichtjes he ;)
    Gefeliciteerd hoor!! :-D

Dat is sowieso slim hoor Peony, om toch ff te testen voor je gaat beginnen! Doe ik ook (mits ik mag beginnen volgende week natuurlijk!)
    Hopelijk kunnen wij kort daarna ook een NOD-datum invullen!! Zou bij mij voor het eerst zijn. Kijk er nu al naar uit! haha

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @babke de ochtend zal wat lastig gaan hij heeft nachtdienst haha...

@mieks wat een super nieuw!! En idd fijn dat het ziekenhuis er rekening mee houd ik zal voor je duimen!!

10. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Bbibi, Mijn ei is vrijdagavond/zaterdagochtend gesprongen (als het goed is). Ik ben ook erg benieuwd! Ik zal mijn NOD in m’n handtekening zetten.
    Hihihi wat gaaf dat je VIPmember bent.

Voor Mieks: Vrijdag 21-09 - 11.30 uur – Zaadonderzoek + Zondag 30-09 NOD

Peony, Ik zou er inderdaad ook gewoon een testje tegenaan gooien! En congrats met je 100 berichten J

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke! hihi was zo ook niet bedoelt hoor! maar begrijp je wel... en 6 jaar is niet zo veel toch? en al is je man 40 geeft toch nit bij de 3e? oom van mijn man was 46 bij zijn eerste!
    ze zeiden alleen wel bij de gemeente leukkk U komt U kleinkind aangeven? uhhhh nee mijn eigen kind (oeps foutje haha)

@ pony hahaha kei goed he? en jij dus 100 top ;) nu wordt je meer gependeld hihi !
    en zou nog wel f testen ja! waarom doe je dat nu al niet? ik merk je onzekerheid! ik zou gewoon doen! weet je gelijk waar je aantoe bent!!
    @liefsd hahaha grappig he? VIP member joehoeee kan ook wel sinds ik dit topic gestart ben whahaha!
    en zet je NOD er maar eens in idd! is makkelijker bij te houden! ga je zaterdag 29sept testen dan?
    ik dacht zondag 30sept... maar kan er weinig over zeggen! als ik test-drang heb misschien wel eerder (dikke kans met zon 20 zw-testen nog in huis) maar misschien ook wel helemaal niet om teleurstelling te voorkomen... dat ik gewoon wacht tot ik ongi wordt :)
    lastig lastig... :)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefsd haha kijk super goed je handtekening! mooie ticker just like me! en je NOD just like me!

gaan we elkaar op de hoogte houedn van de kwaaltjes, ongemakken, en testen? ;)

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    BBibi, ik dacht al: Huhh ik heb toch 30-09 neergezet? Hihi, ja ik ga zondag testen, maar misschien (als ik niet kan wachten) zaterdag, maar dan ga ik het eerst met jullie overleggen natuurlijk! Hihi.
    Goed idee om elkaar op de hoogte te houden. Ben benieuwd of we misschien hetzelfde voelen.
    Ben ook erg nieuwsgierig hoeveel mijn temp morgenochtend is, omdat m'n temp vanmorgen ook nog zo hoog was.
    Ik vind de tickers bij babytickers.net veel leuker als van zp!
    En de NOD heb ik inderdaad van jou gejat, ik dacht: eenheid is overzichtelijker. :D

14. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @Bbibi, haha, ja vandaar dat ik helemaal blij ben dat ik 100 berichtjes heb. Nu ff afwachten wanneer 1 van die meiden pbtjes wil ontvangen om te pendelen.

Ik ga iig testen voordat ik met provera begin (28e testen). Misschien dat ik idd morgenochtend dan ook alvast ff test. Maar ik weet wel bijna zeker dat ik niet zwanger ben hoor (dan zou ik echt totally shocked zijn);)
    Kheb me er namelijk al bij neergelegd dat ik maar sporadisch een eisprong heb (max 2 dit jaar)... maar jullie horen het morgen!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @liefsd helemaal goed ziet er leuk uit zo ;)
    en ja we houden elkaar zeker op de hoogte!
    nouja zoals je al kon lezen nergens last van! ja af en toe een steekje en zere rug! maar dat heb ik zo vaak dus heeft wss niks met ei te maken! verder wel heeeel veel witvloed...
    maar ook dat zo vaak dus zegt ook niets helaas :(

@peony hihi nou leuk ben benieuwd naar je andere pendels :)
    enne jaaaa ik zeg morgen!! heb je sowieso een zw-test in huis?
    zou wel bijzonder zijn meid... ik ga gewoon heel hard duimen!

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, kheb nog 2 testen die ik via internet had besteld en nog 1 van de kruidvat (2v5). Dus dat komt wel goed!
    Ik denk dat ik die van kruidvat nog ff bewaar voor als ik een ei heb gehad en weet wanneer mn nod is.
    Ik laat het jullie weten!!

17. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony: Ohh spannend morgen dan! Ik ga duimen dat ie postitief is!! Zou geweldig zijn! :-D

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony mijn duimen draaien ook heeeeel hard!! :)

19. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Peony, spannend!! Ik ben erg benieuwd!! Duimduimduim...

@Marral, het zaad van mn man is nog niet eerder onderzocht. Dit wordt de eerste keer, al heb ik al 4 rondes Clomid achter de rug en nu toe aan de eerste ronde Puregon en Pregnyl (naja, Brevactid, de Duitse vervanger van Pregnyl). Ik ben hel erg benieuwd. Mn man overigens ook, hij is vooral bang dat het bij hem ook niet goed zit. Terwijl ik denk dat het bij hem juist wel goed zit. Hij beweegt veel, rookt en drinkt niet. Dus opzich goede leefgewoonten

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou middagje werken heeft geholpen. Nu erg in twijfel of ik wel of niet ga sporten. Misschien toch maar doen. Verbranden we weer wat

Deel Deze Pagina