Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Gelukkig voel je je wat beter, Babke!
    Sporten is altijd een lekkere uitlaatklep (vind ik).
    Dus ik zou zeggen: Lekker doen!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik twijfel omdat mijn huis een smeerboel is en poetsen is ook sport haha.

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Haha, je een uurtje in huis uitleven is natuurlijk ook weleens lekker! Als ik 'zin' heb om schoon te maken, dan begin ik er meteen aan! Hahaha, want vaak heb ik er geen zin in :D

4. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @yvetje, spannend hoor! Hoop dat het super zaad is!! :D

@babke, een uurtje int huishouden, dan kun je altijd daarna nog ff uitwaaien buiten. Het huishouden is natuurlijk niet iets waarbij je er echt ff uitbent en je lekker iets doet voor jezelf! Maar een goede wandeling vind ik ook altijd fijn! Zeker na het eten samen met mn man!

Meiden, bedankt voor jullie duimen!;) Laat het jullie morgenochtend meteen weten!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou heb ik ook een mooie nieuwe ticker!?

6. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ik ben benieuwd, Peony!

Ja, mooi Weegbree! Ook je NOD op 30-09, vind ik vet leuk!

7. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Nou heb nooit geweten dat je een eisprong zo kan voelen zeg! Lijkt wel of ik ongi moet worden

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb nog even weer gemaild met de kliniek over de ovutest en wanneer ik dan mijn eisprong gehad zou hebben.
    Zij gaf aan dat als ik vrijdag een positieve test had ik dan zaterdag mijn eisprong gehad heb. Ik denk zelf vrijdagnacht...
    Ze gaf ook aan dat zij de dag na de LH piek (dus positieve ovutest) insemineren. Dus wel hebben iig goed gemikt...
    hoop zo dat het gelukt is! ik heb vandaag hele leuke groene sokjes gekocht bij zeeman. Om als verassing aan onze ouders te geven als het gelukt is!... ik durfde het eigenlijk niet, maar het waren sokjes van 99 cent... :-S
    en mijn vriendin is ongeveer op mijn nod uitgerekend dus dan geef ik ze aan haar!

Ik ben 2 oktober jarig dus vind dat ik wel een leuk kado zou mogen krijgen... ik kom uit op NOD op 30e, exact zelfde als jou liefsD!
    (leuke foto trouwens op FB!) Denk dat ik eind volgende week wel een keer een testje waag. vorige keer had ik op dag 12 dpo al wat bruinverlies... echt wat spannend allemaal zeg!!!

enne peony, ik duim ook voor je hoor!!!

bbibi je door je eerste dagje werken heen geslagen?
    en babke toch nog gaan sporten?

verder nog activiteiten deze dagen?

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb wel een bewuste keuze gemaakt qua ticker.
    Mijn opa is 7 jaar geleden overleden en toen we na de begrafenis bij mijn oma in de kamer zaten zat er een grote vlinder binnen (mn oma woont midden in het centrum). We zaten met zn allen aan tafel en de vlinder ging op de klok zitten en daarna op mijn opa's stoel.
    Op de kaart hadden we staan, mijn tijden zijn in uw hand. een uitspraak die hij heel mooi vond. En frappant dat die vlinder dus eerst op de klok en daarna op zijn stoel ging zitten. We hebben altijd zo iets gehad dat dat mijn opa is geweest! ook in de jaren erna was er vaak een vlinder om mijn oma heen en ook om mij. Had altijd het gevoel dat hij het was.
    Ook alle jaren daarna had mijn oma wat met vlinders en had ze ook beeldjes etc. ervan en stuurden we altijd kaartjes met vlinders. Mijn oma werd ziek en lag op sterven en je gelooft het of niet,, er was een grote vlinder binnen in huis bij haar sterfbed (hartje winter in november)!
    Inmiddels is mijn oma bijna twee jaar geleden overleden en ik had een vreselijk goede band met haar. haast beter dan met mijn moeder. Ik vind het altijd nog heel erg dat ze er niet meer is en ons kindje niet kan meemaken. mis haar echt enorm! zelfs mijn vriend ook nog na twee jaar, hij had ook met haar een super goede band.
    heb daarom wat met vlinders...
    wou t ff met jullie delen...
    mocht het zo ver zijn denk ik dat er ook wel ergens n vlindertje op ons geboortekaartje komt!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    oh en zoetje, super fijn dat je hem hebt gevoeld! kun je goed mikken!!!!!

11. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Zoetje88, Ja hea! Gek dat je het zo erg kan voelen. Maar dan weet je in ieder geval wel dat je lichaam 'goed' werkt!

Weegbree, thanks meid!
    Begrijpelijk dat je ze niet kon laten liggen, ik heb soms ook vreselijke drang om iets te kopen! Maar weerhou mezelf ervan om teleurstelling te voorkomen. Haha, ik hoop dat ik het vol kan houden om tot de 30e te wachten. Maar we zullen zien!

Ik heb geen spannende activiteiten deze week, het is nu echt afwachten. Alleen mn lieverd moet vrijdag z'n zwemmertjes inleveren. Nog geen idee wanneer we die uitslag kunnen verwachten, dus ook dat wacht ik rustig af ;)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    oh da's toevallig! mijn vriends zwemmers moeten we ook vrijdag inleveren!

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Naja goed mikke weet ik niet heb al de hele dag ! Gisteren ook al

14. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Mooi verhaal! En dat is precies de reden waarom ik geloof dat er meer is.... Dat kan toch geen toeval zijn, dat moet wel iets te betekenen hebben! Je hebt het mooi verwoord!

Ohh dat is idd ook erg toevallig! Hopen dat onze mannetjes het er goed vanaf brengen ;) hihi

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @zoetje, denk dat als je pijn weg is ie gesprongen is!
    @liefsd hoop het idd dat ze het er goed vanaf brengen! moeten jullie vanavond ook nog even? bij ons mag het max 2 a 3 dagen onthouding zijn! dus wij moeten nog ff aan de bak ;)
    en ja, voor mij is het wel speciaal die vlinders!

16. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Weegbree, nee wij mochten alleen gister nog even. Nu moeten we wachten tot vrijdag ;) Have fun vanavond! Hihi

Ik ga nu lekker sporten! Fijne avond allemaal! Liefs

17. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @zoetje, wat fijn als je'm ook gevoeld hebt! Top!

@weegbree, mooie ticker! Mooi verhaal ook. Schitterend!
    Ik heb ook een vlinder in mn ticker. Heb een zelfde soort ervaring ermee maar dan met het broertje van mijn man. Vlinders was ook ons thema op de bruiloft (de kaart, taart, bruidsboeket tot versiering op de tafels ed.) Zo was hij er toch ook bij!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @weegbree goed na-geaapt jouw nod datum hihihi !! Goed dat jullie het erin zetten is voor mij veel makkelijker onthouden! We houden gewoon allemaal de 30e aan! Miss dat we eerder samen een testje kunnen doen! Afhankelijk van hoe we ons voelen!!

En mooi verhaal van die vlinder en je opa en oma! Erg bizar! Maar geloof ook echt dat et een betekenis heeft!! Ik mis mijn ooa en oma ook dagelijks! Vind et ook verschrikkelijk dat ze er nie meer zijn! Toen ik 16was overleed mijn laatste lieve omaatje! Zeg tegen man ook altijd dat het toch bijzonder is dat Zijn opa en oma nog lever! Zodat zij het hooelijk nog mee maken!!

En dat verhaal van ovu test en springen klinkt perfect! Zaterdag positieve ovutest en zaterdag op zondag nacht sex gehad en smrgs is hij gesprongen! Moet goed getimed zijn toch? En ook diezelfde dag nog sex gehad! Dus top?

@zoetje ik ging toen hij sprong ook kapot vd pijn werd er gewoon wakker van! Echt zon zware kramp idd :)
    Spannende tijden breken voor ons aan he? Jij loop ongeveer ook gelijk samen met paniekertje!

Meiden gezien de statistieken moetttt er toch iemand van ons wel zwanger raken???? Anders klopt er echt niks van in ons clubje! Hopelijk wij allemaal :)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sorry weer voor ontzettend veel spelfouten ( iphone)
    Oja en werkdag was zwaar!!!! Heel veel te doen! Daarna geracet naar fysio! Daarna hond halen! En pas 7.10thuis! Koken, eten en nu ff uitbuiken ben kapot en we "moeten" nog 1x vanaaf!! :(

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree jouw schermafbeelding is erg leuk! Heel toevallig heb ik zaterdag van mijn vriendin een kaart gehad voor onze teouwdag (alsnog) en daar staat precies die afbeelding op! Die kaart waa ook bedoeld voor de goede uitslag van afgelopen vrijdag hihi grappig...

Deel Deze Pagina