@bbibi, hahah we lezen wel tussen je spelfouten door hoor! ;P Jeetje, druk dagje dus gehad! En dan vnv dus nog 'moeten'. Hoop dat je beide nog de puf hebt en anders niet! Je kan volgens mij je ei niet hebben gemist. Nu ff lekker uitbuiken en bijkomen!
@pony ach ik heb het overleefd Nu idd ff op de bank! Ff 10minuutjes! Dan opruimen, was opvouwen, douchen en dan het "moeten"men dan naar bed Kom best nog wel goed!! En ben zooo bang dat mijn ei miss toch later is gesprongen... Kan bijna niet natuurlijk maar ben er wel bang voor! @ weegbree wanneer ben jij gestopt? En liefsd? Gaan jullie ook nog door? @liefsd moet jij ook progestron prikken?
ik ben zaterdag nacht gestopt. Na springen leeft eitje nog 1 dag dus dat moet genoeg zijn. heb nu wat raars dames... mn vriend en ik hebben net ook even geklust. en bij het afvegen zat er een roze kloddertje in de zwemmers... mn vriend zei ook al dat het iets rood leek... Wat kan dit zijn? ik heb toch niet mn bevruchte ei eruit gestoten ofzo...?????? bah, wat ben ik toch onzeker over alles
Bbibi, wij hebben gister voor het laatst geklust. Kan vanaf vandaag ook niet meer omdat mn lief zn zwemmers vrijdag moet inleveren. Nee, ik hoef geen progesteron te prikken omdat ze heel duidelijk zag dat ie op springen stond. Ik hoef alleen te bellen als ik zwanger ben Verder heb ik voor 6 mnd Clomid gekregen en gaan we de komende tijd hard aan de klus iedere maand! Hihi
@weegbree, niet te druk maken meis! Wie weet was dat nog een beetje bloed van de eisprong of heeft je man een klein adertje geraakt binnenin... Ik zou mij er iig niet te druk over maken!
Volgens mij heb ik een posi ovu! eindelijk!! eerste is van half 6 vandaag, 2e van 2 uurtjes later. Kan niet missen toch?
@paniekertje.... ik heb nog nooit een ovutest gedaan maar zelfs ik zie 2 hele duidelijke strepen!!! Jeeee!!! Dat wordt flink klussen!!
@Paniekertje, heb er helaas ook geen ervaring mee. Ken wel meiden die zo'n test deden en een clear blue met smiley om zeker te weten dat ie goed was. Maar daar heb je nu niks aan natuurlijk. Ik zou m gewoon als positief beschouwen! Beter iets te veel klussen dan te weinig toch
@liefd moet jij ook niet nog vanaaf aan de bak? Jouw man moet ook vrijdag zaad inleveren toch? Mar toch maar 3 dagen tusen zitten? Man en ik hadden dinsdag voor het laatst sex en vrijdag heeft hij zijn soldaatjes ingeleverd!! of werkt dat in ieder ziekenhuis/ kliniek anders? @charise al bijgekomen van de rit terug naar huis meid? @mieks genoten van je dagje scheveningen samen met je hubbie?
@Weegbree, dat roze is niks ergs hoor! Dat kan een geknapt adertje zijn van je eisprong (heb ik ook eens gehad), of een adertje dat gesprongen is door het vrijen. Geen paniek Ik hoop voor je dat het raak is! @Paniekertje jaaa die is positief Veel plezier @Hier Ik heb gister een ovu teste gedaan....wit! Zelfs een witte ovulatietest is deprimerend Had toch wel gehoopt op een streepje, al was het licht. Dit wordt gewoon weer erg lang wachten op een ei, en ik vrees dan dat ik 19 okt met dat gesprek weeeer provera moet nemen om het op te wekken en dan aan de clomid mag beginnen (hopelijk......)
@Paniekertje, leuke pendels heb je Hopelijk komen ze uit hihi. Ik had er ook 4 voor september...maar ik heb er geen vertrouwen meer in deze maand hihi Denk dat ik geduld moet hebben tot 19 oktober en kijken wat dan het behandelplan wordt van de gyn.
Thanks voor jullie reacties. Hoopte dat t wellicht innestelingsbloed kon zijn. Maar was iig bang dat t mn ei was... Stom? @liefde balen he! Ik moest ook drie maand wachten voor ik terecht kon....volhouden meid!
Klopt ja!gyn spotte m op de echo. Clomid had ze al bijna klaargelegd! Maar t is mn tweede ei van dit jaar dus t schiet niet op. Duim heel hard dat t hiermee lukt! Hoef ik niet a d clomid!!!
@paniekertje lijkt mij ook positief!! Klus ze @hier lekker op de bank met een kruik had vreselijk koud en buikpijn en opeens krijg ik overal bulte en jeuk zeg ik je geen idee waar dat opeens vandaan komt nooit eerder gehad