ps voor als we er meer info bij willen zetten zoals charise aangaf: Bibi - 23 - 1e kindje - 2e ronde - geen med. - 20/08 afspraak feriliteit
Oh, in dat geval: Babke - 29 - 1e kindje - 8e ronde - 9e ronde start clomid half aug Bibi - 23 - 1e kindje - 2e ronde - geen med. - 20/08 afspraak feriliteit
Babke - 29 - 1e kindje - ronde 8 - 9e ronde start clomid- half aug Bbibi - 23 - 1e kindje - ronde 2 - geen clomid - 20/08 afspraak Charise- 25 - 1e kindje- ronde 10- geen clomid- 10/08 afspraak Dames graag even bovenstaand overnemen en zelf toevoegen in kleur
Babke - 29 - 1e kindje - ronde 8 - 9e ronde start clomid- half aug Bbibi - 23 - 1e kindje - ronde 2 - geen clomid - 20/08 afspraak Charise- 25 - 1e kindje- ronde 10- geen clomid- 10/08 afspraak Dames graag even bovenstaand overnemen en zelf toevoegen in kleur (poging2)
Ha meiden, De laatste dagen van mijn 3weekse vakantie zijn aan het aftellen. Wat gaat vakantie toch altijd snel! @Bbibi, dus eigenlijk heeft die man het in 70% gevallen fout! Zo kan je het ook bekijken. Dus veel meer kans dat je eerder zwanger bent @ Elvira, 27 augustus komt ook al dichterbij! @ Charise, heb net je tempkaartje bekeken, misschien is je ei op dag 36 wel gesprongen. Meestal is er eerst een tempdip voor hij springt. Dat je de een keer geen eipijn hebt zegt niks.. ik had er ook niet altijd "last" van. Babke - 29 - 1e kindje - ronde 8 - 9e ronde start clomid- half aug Bbibi - 23 - 1e kindje - ronde 2 - geen clomid - 20/08 afspraak Charise- 25 - 1e kindje- ronde 10- geen clomid- 10/08 afspraak Mieks - 27 - 1e kindje - ronde 8 - 1e x clomid 50mg - 17/08 afspraak
@mieks helemaal mee eens! daarom ik ga er gewoon vanuit dat mijn eigen penedl klopt! oktober een tweeling! zijn we in een keer klaar hahaha! al willen wij maar 1 kindje tenminste 1x zwanger worden.. dus als ht er gelijk 2 zijn zou het wel erg leuk zijn hahaha! en ziet er al leuk uit zo alle info ik zeg NICE !
Hallo dames, Ja ik hoop dat mijn ei op dag 36 al is gesprongen en niet op dag 38 zoals FF aangeeft. Want dan heb ik wat meer kans op een bevruchting haha. Want ik heb 2 dagen voor dag 36 nog geklust, en bij dag 38 zitten er dus 4 dagen tussen. Nouja ik acht de kans zeer klein hoor! Enne ja morgen is het zover!! Ben benieuwd, heb pas om 3 uur afspraak hoor. Krijg uitslag van bloed en zaadjes dus. Spannend. Zal het jullie laten weten uiteraard. En ja twijfel ook over het testje. Nouja misschien doe ik het gewoon, heb er toch nog genoeg liggen en daarna wacht ik gewoon tot ik ongi word (of toch niet haha). Temperatuur blijft hier wel stabiel nu ja. Sorry dat ik verder niet persoonlijk reageer hoor, maar broertje is nu op bezoek...
@babke! wij willen het liefst maar een kindjedoor gezondheidsredenen... maar mocht het er 2 zijn ben ik er wel heel blij mee! hihi... en jij hoeveel kindjes zuo je willen? natuurlijk ben je pas aan de eerste bezig en ben je al blij als je er eentje krijgt dat begrijp ik... maar nog meer kindjes gewenst? @ charise dat jullie iets snappen zeg van dat temperatuur kaartje ht schommelt toch super erg... dan is het toch lastig dat te zien? en owhh vanaf nu nog 24uur! is zo voorbij !!! spannendddddd !! en hopelijk dat je gewoon niet ongesteld wordt! dat zou beter zijn!
Babke - 29 - 1e kindje - ronde 8 - 9e ronde start clomid- half aug Bbibi - 23 - 1e kindje - ronde 2 - geen clomid - 20/08 afspraak Charise- 25 - 1e kindje- ronde 10- geen clomid- 10/08 afspraak Mieks - 27 - 1e kindje - ronde 8 - 1e x clomid 50mg - 17/08 afspraak Zoetje88- 24 - 1e kindje - ronde 9 - geen medicijnen - 17/08 afspraak
Ik wil er wel 3 of 4. Maar ja. Dat moet je samen willen. Manlief wil er 2. 3 zou misschien nog lukken, maar 4 is onbespreekbaar haha. Maar goed, laten we met 1 beginnen
Haha ja zoveel ja? het liefst een lekker groot gezin dus? Kom jijzelf uit een groot gezin? En ach wie weet, met clomid heb je grotere kans op een meerling haha dus miss krijg je in een keer wel een drieling who knows!! Zou leuk zijn!
Even snel hoor, kom zo uitgebreid reageren, bijna thuis van kapper. Vanmiddag met afvegen heeeel licht bruin verlies, en nu is het wat meer geworden in inlegkruisje. Ben bang dat ik ongi ga worden. Hoop stifkem dat t overmorgen komt ofzo, niet als ik morgen echo krijg blehh. Het is echt heeel licht bruin, bijna oranje. Snap niets meer van cyclus. Dan is of luteale fase verkort of mijn ei was toch eerder.
Ben ik weer hoor! Pfff baal echt zeg bah, voel me gewoon ff rot nu, kan bijna wel janken haha. Heb echt geen zin in echo terwijl ik ongi ben. Was zo blij dat ik het nog niet was... en nu ben ik bang dat het door gaat zetten. Nouja afwachten maar... Ik zou ook wel graag 4 kindjes willen, maar manlief ook maar 2 haha. Nouja eigenlijk wou ik er wel 5, maar heb ook altijd gezegd van misschien zeg ik na 2 het is wel goed zo. Het moet ook financieel wel haalbaar zijn. Maar lijkt me wel erg leuk. Maar 3 of 4 lijkt me wel heel leuk. Vooral 4 lijkt me erg leuk haha. Achja we zien wel, laten we maar beginnen bij 1 he? Enne met Clomid meer kans op meerling ja, maar ik heb begrepen dat als er meerdere eitjes rijpen dat je een vrij-verbod krijgt hoor, want meerlingen willen ze zo veel mogelijk voorkomen. Sowieso lijkt me beginnen met 1 ook wel beter haha. Maar in jou geval Bbibi kan ik me voorstellen dan dat in 1x 2 kindjes wel erg leuk is.
Ah charise kan ik me voorstellen dat je het niks vind,maar geloof me ze hebben genoeg gezien daar in het ziekenhuis. Wat ik altijd doe tijdens de inwendige echo,ik zorg dan dat ik een jurkje aan heb,dan heb ik er geen zicht op En het is het begin,dus erg ongesteld zal je nog niet zijn denk ik? En succes morgen charise,hopelijk met goed nieuws(goede zwemmers) Ik zou graag 2 kinderen willen,lijkt me leuk.Hebben ze nog wat aan elkaar en het is gewoon wat praktischer Ik heb vandaag nog steeds flinke buikpijn en rugpijn helaas,en waarvoor?!
Ja weet ik ook wel dat ze dit zo vaak doen, ik werk ook in de zorg dus kijk zelf ook nergens van op. Maarja je zit toch op een erg genante positie daar en in het begin ben ik juist vaak vrij heftig ongi. Maar als het morgen begint valt het misschien nog wel mee. En ja iets langs aan ja, had ik vorige keer ook haha. Komt ook wel goed, maar baal er nu een beetje van haha.
Balen Charise! Ben je toch ongesteld morgen. Ik kom niet uit een groot gezin, ik heb 1 broer. Het lijkt me erg gezellig. Maar liever wel 1 kindje per keer hoor. Met mijn 1m56 lijkt me 2 al een ramp, laat staan 3!! Maar logisch dat je het bij eentje houdt hoor. Gezondheid gaat voor
@charise: balen meis!! Echt klote! Stiekem hiu je hoop dat het toch raak is zonder clomid he? Echt klote hoor! *knuf* Hopelijk krijg je morgen goed nieuws meis!!!! Dat ziu de pijn wat verzachten! Wie weet krijg je morgen geen echo ! Want diagnose heb je toch al? Een geluk... Je kunt nu wel DIRECT starten met clomid! Jeej! Morgen wel laten weten hoe het was he meid! @babke : owh tog maar uit een klein geZin dus? Ik heb ook een oudere broer. Ik had er ook graag 2 gewild ... Maar weet je met mijn ziekte is de toekomst erg onvoorspelbaar! Wat als ik niet veel meer kan? Mijn man kan wel voor een kindje zorgen! Maar 2 wordt echt te veel... En we zouden groter moeten gaan wonen! Dat is financieel niet echt haalbaar aangeZien ik parttime werk en geen uitkering aanvullend krijg... Dus vandaar maar eentje! Maar zouden het er 2 zijn tegelijk is toch anders! Financieel misschien niet, maar wel dat ze tegelijk baby zijn en peuter enzo... En niet dat de een naar kdv moet de baby huilt je snachts wakker, het kindje vanaf 6uur smorgens etcetc dat is veel vermoeiender lijkt mij... Dus vandaar Wat ik trouwens nog wilde weten... Vanaf welke cyclusdag start je met clomid?
Vanavond niets meer gehad aan afscheiding of iets. Wel gevoelige buik en soms steekjes. Die helemaal doorsteken naar vagina. Apart. Dus nog niet ongi maar goed het komt bij mij vaak s nachts, we zullen zien. Het ongi worden vind ik nog niet zo erg, had ik wel verwacht maar meer de timing haha. Mag ik vragen wat je precies hebt bbibi?? En clomid slik je vanaf dag 3 of 5 ofzo geloof ik en dan 5 dagen. Trustee!!! Xx
Charise, en? Ongesteld? Ik vind je laatste mailbspannend. Wat als het geen menstruatie is? Ik moet clomid inderdaad op cyclusdag 3 starten. Ik heb denk ik nog nooit zo hard in mijn leven geduimd. Clomid, sla aan!