Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja wat zegt het ziekenhuis over veroeren van dat potje? Als je het op een bepaalde temperatuur zou moeten houden, zouden ze er dan geen thermopotje van maken? Lijkt me geen verantwoordelijkheid die ik als zh aan mijn clienten zou geven die ook maar gewoon doen wat ze het beste denken. Wij zijn allemaal leken niet waar. De een draagt het zo, de ander tussen de benen die weer in d'r boezem. Niet ideaal toch?

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Vrienden van ons moesten ook hun zaad inleveren (bij ons in de vriendengroep gaat het allemaal niet zo makkelijk). Zij kregen het advies het potje op kamer/lichaamstemperatuur te houden door bijv. onder de oksel te houden (zelfde zh).
    Tegen 1 van hen was gezegd dat hij de autoverwarming ff een paar minuutjes eerder aan moest doen voordat hij in zou stappen met het potje (toen vroor het buiten). We hebben hartelijk gelachen met zn allen toen hij het vertelde...

@weegbree, ik zou anders gewoon vandaag ff het zh bellen. Dan kun je mteen vragen over de fohn, speeksel en het warmhouden opweg naar het zh.

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @babke dat snap ik het moet niet suuuuper heet! maar 15 seconde is hij voorverwarmd! en 10 seconde later is hij op temperatuur! en je spuit toch niet in 10 seconde klaar! dat kun je als tip van tevoren doen !!
    ipv continue in je handen opwarmen ik heb altijd eiskouden handen dus zou hem niet worden! ;)
    en onze zaadcellen waren toch echt niet dood ;)

@peony hihi ja december is het weer zo de weken vliegen voorbij (als je niet aan het wachten bent tot je kan testen dan kruipen ze juist hahaha) maar wie weet erder! hopelijk krijg je wel meteen clomid mee :)

@weegbree hahaha moest zo lachen om jouw bericht! ik wilde idd zeggen tussen je borsten just like me en dan sjaal er nog over... verwarming aan (bij ons was het 27 gr buiten) met natte bezwete rug kwamen we aan in het ziekenhuis! airco uit, ramen dicht hahahahaha ik heb me met mijn man kapot gelachen ;)

maar jouw idee is net zo goed... weet je iid zeker dat het lekker warm blijft!@!

kies wel voor een strakke legging he... zodat idd als je begint te lopen hij niet van je kont afzakt hihihi

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owhhh @ zoetje heel veel succes meid! hoe laat moet je? :)

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owh ps @ babke jawel staat in de brief!! potje moet idd lichaamstemp dus rond de 37 graden! en dus ook zo vervoerd worden ... vandaar mijn tip !!

@ peony die vrouw in het ziekenhuis die ik belde hoe het moest zei dat ze ooit iemand had die woonde maar 10 min van ziekenhuis vandaan ...
    die dacht het potje toen het 10 graden vroor buiten wel mee te kunnen nemen op de scooter! tegen de tijd dat hij aankwam was alles al dood whahahahaha moest zooo lachen wie bedenkt er nou toch zo iets? ;)

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hahahahaha grappig hoor! zal de auto de verwarming hoog zetten en het tussen mijn benen houden.
    als ik uitstap verplaats ik het naar tussen mijn rokje en buik en handen ervoor. dat moet wel goed gaan.
    bbibi moest idd gelijk aan jou denken! heb niet zo'n volle voorgeven dus dat gaat helaas niet lukken bij mij! haha...
    ik zal het potje netjes warm maken met mijn handen en dan komt het vast allemaal goed.
    vind dit nog het ergste...rest zal wel goedkomen! :)

7. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Goodmorning ladies!

Bbibi, Nog even terugkomend op je vraag: Wij kregen informatie mee van het ziekenhuis en daarin stond dat hij 3 dagen van te voren geen zaadlozing mocht hebben en dat het op dag 4 moest worden ingeleverd (dus dan is mijn beredenering: dinsdag, woensdag, donderdag. Vrijdag inleveren)
    En volgens mij kan jij je ei echt niet gemist hebben, hoor! Hahahaa

Peony84, Jammer zeg! Had het zooooo leuk gevonden als het was gelukt! Wat gek dat je temp hoog blijft! Mijn temp was vanmorgen ook weer 37,0.

Zoetje88, Succes/veel plezier vandaag!

Potje, In de informatiefolder die wij hadden meegekregen stond inderdaad ook ‘op lichaamstemperatuur houden’. Daar werd als tip gegeven om het potje rechtop in de broekzak te vervoeren (bij mannen kan dat wel, bij vrouwen wordt het lastiger met de strakke broeken die wij tegenwoordig dragen, hihi).
    En Weegbree, bij ons werd duidelijk aangegeven dat het echt alleen mag door middel van masturbatie. Dus ik zou het echt bij het handwerk houden!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij meoten wij dan zo'n thermopotje uitvinden!!! Daar is geld te verdienen :D

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi 15.15

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ babke goed idee haha!
    @liefsd ... hmm dan hebben we toch allemaal een ''net '' iets andee brief!! dan moet je het idd hierbij houden :)
    ik heb hetzelfde gedaan als weegbree! dinsdag laatste keer en vrijdag inleveren :_) hihi
    @zoetje succes meid!!!!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree haha ja dat was voor mij een makkelijke optie tussen voorgeven... bleef net mooi hangen... dus ''prima'' haha ;) en met zon dikke sjaal erover... (zon ronde weet je wel zonder uiteined...) die had ik er mooi overheen dus viel echt niemand op... kon gewoon normaal lopen niemand die het zag hihihi ;)

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi, hoop ook dat ik meteen clomid meekreeg. Dat zei ze iig wel de vorige keer!
    En dat scooterverhaal.... haha lekker stom!

@liefsd, ja wel jammer idd. Jouw temp is ook zo hoog. Jij hebt natuurlijk net je ei gehad dus dan zou je denken dat ik mn ei heb gehad. Kan het anders niet verklaren voor mezelf. Na ja, ik laat volgende week vrijdag weten wat de zwtest dan zegt..

@babke, jaaaa, gat in de markt! Wie weet hoe rijk je gaat worden!!:D

@weegbree, ik zou het misschien dan toch ook maar bij het handwerk houden. Je wilt niet dat als zn zwemmers minder zijn dat je dan twijfelt of het door je speeksel komt of dat het idd zijn zaad is. Door alleen handwerk krijg je wel de meest eerlijke uitslag!

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @bbibi en weegbree, hahaha! Ik zou het ook tussen mn borsten meenemen, genoeg plek bij mij! ;)
    Wij hoeven pas na ronde 3 een potje in te leveren.... al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Charise, ben jij er ook nog? ;) Ik vroeg me af wat dat hormonenboek van jou zegt over speltbrood en volkorenbrood. Ik kom op diverse plekken tegen dat spelt beter is voor de hormoonhuishouding. Dat zou komen door het effect van tarwe op de insuline in je lijf. Ben benieuwd of dat klopt.

15. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony: Balen zeg, dat de test negatief was! Hoopte zo voor je dat je niet aan de Clomid hoefde... Maar gelukkig duurt het nu niet lang voordat ook jij mag beginnen!

@Weegbree: Ik zou dan ook maar geen risico nemen hoor, met speeksel... Zou jammer zijn als het niet goed is en het nog een keer moet.

@all: Is het altijd zo dat zo'n potje thuis gevuld moet worden? Maandag toen het ziekenhuis belde werd er zo op gehamerd dat we samen moesten komen. Dus ik dacht eigenlijk dat hij mee moest om meteen zaad in te leveren. Maar dan zal het wel ergens anders voor zijn...

16. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, ik weet dat belangrijk is hoever je van het zh afwoont. Als je binnen 20/30min(??) ofzo int het zh kan zijn dan mag het thuis en anders in het zh. Ik weet dat wij nog binnen de grens wonen dat het thuis mag (wij moeten 20 min rijden).

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @peony! hahaha bij jouw ook genoeg plek dus? nou lekker makkelijk dan toch ;)
    bij mij valt de plek reuze mee... gewoon genoeg om zon potje te klemmen hahaha ;)
    en ook wij moesten dik 20 minuten rijden maar moestenm het ook gewoon thuis doen hoor!
    @marral: nee is nooit meteen! want voor hetzelfde geld heb je gister nog sex gehad en dat mag niet voor het onderzoek!!
    maar is dat hij ook mee instemt op behandeling en mee wilt werken aan t onderzoek!! :)

18. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Oh, niks bijzonders dus! Manlief was al bang dat hij komende week een paar dagen niet mocht ;) hahahaha

19. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    En wij wonen ook ong 20 min bij het ziekenhuis vandaan. Dus mocht het onderzocht moeten worden dan zal het wel thuis kunnen dus.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @marral, ik had mijn man ook goed tuk onderweg naar het zh....
    Ik zei op een gegeven moment dat ik het fijn vond dati mee was en dati het niet erg vond dat hij ook een potje moest vullen in het zh. Whahahaha dat gezicht van'm! Hij vindt het heus geen probleem hoor, het is het enige wat hij kan bijdragen maar hij schrok wel! :p

@bbibi, hahaha, kheb maat 75f dus genoeg ruimte!;)

Deel Deze Pagina