Pco

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bbibi, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    @Peony: Hahaha grappig!! Kan me voorstellen dat hij wel ff schrok ja :) Maar voor jou wel grappig!! Al kon hij er achteraf waarschijnlijk ook wel om lachen.

2. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Haha, ja gemeen he? ;) Ach, hij kent me ondertussen wel...
    Meiden, hoe reageren jullie mannen dat ze een potje moeten vullen (of gevuld hebben)? Neem aan dat de meesten het geen probleem vinden maar las op dit forum ook weleens dat er iemand dat dus gewoon niet wilde... (Snap je toch niet??):(

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Peony, Ik denk dat alle mannen er toch een beetje zenuwachtig voor zijn. We hebben het wel over HUN zaad he! Hahaha.
    Mijn vriend maakt er over het algemeen alleen maar grappen over (Yeaahhh mag ik eindelijk een keer legaal masturberen) Dat soort onzin. Haha. Hij moet vrijdag om 11.30 uur. Ik vroeg aan hem hoe hij het ging doen. Hij zegt doodleuk: Ik ga eerst werken, dan naar het ziekenhuis, daar op de toilet trek ik er ff aan, lever ik het lekker warm in en ga weer te werk.
    Hij heeft er geen moment moeilijk over gedaan. Maar toen hij van de gyn hoorde dat het de bedoeling was dat hij ook gecontroleerd werd, moest ie toch even slikken. ;)

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @peony84 man lief deed er ook totaal niet moeilijk over hoor.
    Snap ook niet tot sommigen daar moeilijk over doen zoiets wil je samen toch graag dan ga je er toch ook 100% voor en kun je verwachten tot zoiets nu eenmaal gecontroleerd moet worden ook het onderzoek bij hem vond hij niet erg.

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb het ook in de familie meegemaakt dat de man van mijn nicht zich niet wilde laten onderzoeken en toen ging het hele feest bij haar ook niet door. Je moet er dus wel beiden achter staan, anders gaat het ziekenhuis ook niet verder!! logisch vind ik wel.
    mijn vriend vindt het wel minder eigenlijk...de druk om het potje vol te krijgen is er wel zegmaar. en als je je ergens naar over maakt dan gaat het natuurlijk altijd iets lastiger... maar ik heb het er niet echt met hem over nu want dan wordt het alleen maar erger ben ik bang.
    het is idd het enige dat hij moet doen + presteren in een bepaalde week :).
    afwachten! ik vind het iig wel heel spannend! het vervoeren etc. dat komt allemaal wel goed!
    geen idee wanneer we uitslag krijgen, afhankelijk van de uitkomsten van dit ei. Bij menstruatie moet ik op de eerste of tweede dag weer naar de kliniek dus denk dat we het dan wel horen. maar hopelijk wordt het een babyecho! :)

6. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd, mijn man zei ook al dat hij het wel spannend vindt! Maar ja, das logisch! Wij vrouwen vinden het ook spannend om een onderzoek te hebben, je hoopt altijd dat het goed is!

@zoetje, ja raar he? Je wil er toch samen voor gaan??

Ik zit te twijfelen of ik aan de gyn zal vragen of mijn man eerder een zaadonderzoek kan hebben. Ik heb de laatste paar jaar zoveel medicijnen, spuiten en troep in mn lichaam gehad dat ik er niet op zit te wachten een paar maanden clomid te moeten slikken terwijl de kans bestaat dat het niet goed is bij mn man (kans zal wel klein zijn maar toch).
    Aan de andere kant vind ik dat ik niet moet zeuren en het gewoon moet afwachten hoe het allemaal loopt. Wat vinden jullie (eerlijk)? Zeur ik of kan ik het altijd vragen?

7. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Peony, Als ik jou was zou ik het gewoon vragen. Vragen kan geen kwaad. Als zij dan aangeven dat het niet de normale gang van zaken is, of nog even willen afwachten, kan dat altijd.
    Ik vind niet dat het zeuren is. Stel, ze beargumenteren waarom ze iets doen, en na 5 keer doorhameren, zeggen ze dat je zeurt, dan is het terecht! ;) hihi

8. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Mijn man heeft er ook geen problemen mee hoor! Hij is alleen wel heel bang dat het niet goed zou zijn. Zijn ouders hebben er 14 jaar over gedaan om zwanger te worden van hem. Dus ik snap het ook wel.

@Peony, gewoon vragen hoor! Is toch logisch met die reden dat je gewoon graag zekerheid wil! En bij het ene ziekenhuis doen ze het direct al en bij het andere niet. Dus zo raar is het niet om het direct te checken.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Paniekertje, goed aan de klus dus :D

@ Peony, misschien was de test negatief omdat je nog maar pas je eisprong gehad hebt.

@ Weegbree, volgens mij kan je beter niet met je mond helpen..Bij ons stond dat ook in de informatie brief van het ZH. Hier heb ik ook een "handje geholpen" tot het moment bijna zover was (ik vind die potjes dan ineens veel te klein :D) toen heeft manlief het over genomen en raak geschoten. Hij voelt zelf wanneer het zover is dus wanneer hij dat potje erbij moet hebben ;)
    Bakje verwarmen kan je beter ook niet doen, niet goed voor de zaadcellen. Kamer temp is wat anders als een bakje verwarmen met fohn. Als dat nodig was hadden ze dat er ook wel bij gezegd ;) Je kan het bakje ondanks kleinere borsten ook gewoon tussen je bh stoppen onder je trui/jas, blijft het ook goed warm.

@ Marral, als je zaad moet gaan inleveren hoor je dat van te voren. Je krijgt dan instructies en een potje mee. Ook moet hij een paar dagen niet klaar komen.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @pony F cup????? :O :O :O das niet normaal hoor! hahaha
    en mijn man vond het ook totaaaaal niet erg! hij was ook niet zenuwachtig... ook daarna niet! alleen de dag van de uitslag !! maar meer omdat dat om zijn ''mannelijkheid'' gaat hihi ;)
    maar wist dat dat het enige aandeel was wat hij hoefde aan te leveren!!

@zoetje al zenuwachtig

@liefd & weegbree al wat klachtjes of gevoel?
    hier nog steeds niks :(

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @Bbibi meer nieuwschierig van zou het al gesprongen zijn heb het wel duidelijk gevoelt maandag en dinsdag nu niet echt meer.....
    Wat ik me dan wel afvraag stel het is al gesprongen dan kunnen ze meer nog verder niet zien en is het gewoon afwachten ?

@peony ik zou idd ook gewoon vragen nee heb je ja kun je krijgen...

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @liefsd en marral, ja vragen kan idd altijd... En dan hoor ik wel wat zij zegt!

@mieks, dat kan idd ook nog. Ik test de 28e en dan zie ik het wel. Ga daarvoor ook niet testen of ik moet echt kwaaltjes krijgen.

@bbibi, haha ja vandaar dat ik dus genoeg ruimte heb! Maar omdat mijn omtrek niet zo groot is (75) is de cup niet abnormaal groot (heb evengoed gewoon maat M/L qua shirtjes ed). Heb er weleens aan gedacht om een borstverkleiding te laten doen maar ik heb er geen last van, heb geen raar figuur (is allemaal gewoon in proportie) en ik wil ooit heeeel graag borstvoeding geven. Dat kan evengoed wel als je een borstverkleining hebt gehad maar het wordt wel afgeraden. Ach, ik weet niet beter! En ik hoor altijd van iedereen hoe mooi ze het vinden en dat het bij me past!;)

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    @bbibi, ik voel nog helemaal niks :(
    maar goed, dat hoeft ook niet he...
    lees op internet dat de meesten pas positief testen zo rond 10-11-12 dpo! dus dat is nog wel even wachten :( heb echt al de neiging om te testen hoor!! misschien doe ik t van het weekend al stiekem even! tis toch maar 2,50 :)

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ weegbree hmmm ook geen kwaaltjes dus... :( ik had zooooo graag van alles gevoeld!! al was het maar dat ik het mijzelf ''in zou beelden'' dan is het wachten leuker als nu ... nu denk ik wachten 4 weken voor jan-lul ... laat de nieuwe ronde maar komen...
    maar zoals ik eerder zei dat zal wel weer ''te negatief'' gedacht zijn uiteraard ;)
    en als je de behoefte hebt dan kun je idd een testje doen... al is de kans groot na 1 week na je ei dat hij nog negatief zal zijn vrees ik...
    maar wat je zegt voor 2,50 maakt het ook niks uit!

@zoetje jaaa snap ik ... ik weet niet of ze dan nog iets zien als hij gesprongen is? het '' lichaam'' van het ei waaruit hij springt moet ook ergens blijven toch? dus misschien dat ze dat nog zien?

@peony ik zou zeggen mooi houden die F cup! dat maakt je mooi vrouwelijk... dacht net zal nog eens je foto bekijken maar idd zeg ... mooie voorgevel ;) misstaat helemaal niet! en voor de baby makkelijker denk ik met borstvoeding hihi

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik heb makkelijk kletsen natuurlijk, maar ik zou niet eerder testen. Geeft volgens mij alleen maar onnodige stress. Maar ja mijn lf is al afgelopen bij 11, dus als jullie gaan testen weet ik al waar ik aan toe ben. Maar ik ben blij dat ik deze ronde niet getest heb. Pas als ik echt overtijd ga dus 15 dpo, dan ga ik testen. Maar goed, eerst weer een ei. De opvliegers zijn er al weer trouwens haha. Maar ook net soep op, dus dat wil wel natuurlijk.

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ik probeer ook te wachten!!! als het niet lukt dan test ik. vorige keer ook gedaan en dan heb je toch een spijt als je die test hebt gedaan?
    ik zit nu aan mn flesje pom granaatappelsap..! heel gezond maar niet te zuipen!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh niet lekker? Dan moet je het toch ook niet nemen? Ik had vorige week grapefruits gekocht, ook zo smerig. Ze liggen er nog. manlief zou ze nemen. Ik meot het nog zien.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @babke ... true... ik wil ook volhouden... op de een of andere manier wordt ik altijd heel erg depri van een witte test...
    ondanks dat ik het testen zelf zo leuk vind... (stom he)...
    maar die witte test is meteen zo definitief... en als ik ongesteld wordt vind ik dat toch op de een of andere manier veel minder erg... weet niet waarom maar is een gevoel..

@weegbree hahaha is dat zo gezond ja..? kun je niet beter een gewone granaatappel eten hihihi :)

dames wat ik me af vroeg... is het wel zeker als je een mooi ei hebt en je hebt vaak sex gehad op goede tijd en je man heeft goed zaak dat je ei sowieso bevrucht? ik vraag me dan echt af...
    en dan heb ik het niet over ed innesteling want die gaat 60% van de keren mis helaas...
    maar ik heb het puur over alleen de bevruchting... is die er altijd?

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nee, beetje zuur en bitter. maar t schijnt heeeel goed te zijn. volop vitamines, antioxidanten en een natuurlijke bloedverdunner. ook goed voor hart en vaatziektes.
    maar t went wel opzich.

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    geen idee bbibi, denk het niet eigenlijk! het zaadje moet de eicel maar weten te vinden en vervolgens ook nog samensmelten!

Hier staat niets over kansen maar wel over het proces: Bevruchting - Babyopkomst.nl

Deel Deze Pagina