@liefsd, ja idd! Hoop dat het op deze manier wél bij haar doordringt! Je wil toch dat het allemaal gezellig blijft! Zeker omdat je elkaar zo vaak ziet.
Klein vraagje: Waar kopen jullie ovulatietesten & zwangerschapstesten? Is er een internetpagina waar je dat 'goedkoop' kan aanschaffen? Dan het liefst wel clearblue/predictor of zoiets
@liefsd, ik heb ooit 1x zwtesten gekocht via internet. Maar heb geen idee welke site ze het goedkoopste zijn.. Ik had toen testen van matcare ofzo? Geen bekend merk zoals clearblue iig.
@liefsd goed gedaan meid bericht naar je moeder gestuurd nou is het iig wel duidelijk! Mijn testen komen van sensitest! Heb gewoon de dipsticks! Ze hebben vaak aanbiedingen en Zijn dus super goedkoop!! @all hebben jullie zon cyclus app? Ik niet wil er wel een! Had er een geinstalleerd maar snapte er niks van! Iemand van jullie tips welke goed is?
Thanks! Ik zal eens even kijken. Bbibi, ja ik gebruik dat dagelijks. Vind het handig om daarin alles bij te houden. Je hebt MBK (Mijn Biologische Klok) van predictor, die vind ik erg goed (roze icoontje met een klokje erin) Ik heb ook Period Tracker Lite gebruikt, die is ook erg handig! (gekleurd bloemetjes icoontje)
Heb period tracker. Das n fjjne!! Liefsd balen v j mams zeg! Nog maar ff goed in person over hebben...neem aan dat ze je mening respecteert toch! Miss ff wennen voor rr maar het gaat tenslotte om jullie!
Net MBK geinstalleerd ziet er idd goed uit meiden! Lekker Overzichtelijk!! Kom er net achter dat dus 1 okt NOD is!! Dacht al ik loop toch dagje achter jullie aan? Hij zegt mogelijk 25/26sept Pas innesteling!! Is wel pas laat niet?? @mieks wil jij mijn nod veranderen naar 1 okt? Thanks!!
Oh Charise de hsg is gewoon onderdeel van de procedure hier en toch wel fijn. Ze spuiten gelijk de boel door en zijn er verstoppingen, dan vinden ze die ook meteen. Ik heb me er al in berust. Maar spannend is het wel. Gelukkig al over een week en nog voor de vakantie
Fijn idd babke dat het zo snel kan! Mare heb jij wel wat aan die hsg? Nu zit je net aan de clomid die neem je nu dus voor niks neem ik aan? En volgende ronde na de hsg zat je man met zijn knie toch??
hoi meiden ik lees veel mee hoor alleen jullie kletsen echt veel hahaah. zwtest zijn bij zwanger & kids heel goedkoop!! en ook heel goed vooral de ovutests dipsticks vind ik heel fijn! kosten nog geen 0.50ct per stuk. babke spannnnend zo een HSG!! maar ook ik dacht stel nou dat dan net je eitje gesprongen is en bevrucht?? wordt dat dan niet weggespoeld? veel succes! bibi spullen kopen durf ik echt nog niet, ben zo bang dat het misschien niet gaat lukken des te meer dat het dan pijn doet om de spullen te zien. maar dat is niets ten nadele van jou, dat moet je zelf beslissen natuurlijk. liefde vervelend van je ma! Ik ken dat gevoel en het voelt als een verraad! Goed dat je duidelijk hebt gemaakt dat je er niet van gediend bent en nu hopen dat je ma ermee ophoudt! mieke hopen dat je snel zwanger mag worden! klinkt heeeeel spannend want dan weet je gewoon zeker dat je een eisprong gaat krijgen en meteen ook wanneer!!! Supper! Hier niet veel bijzonders behalve dat ik erachter ben gekomen dat ik waarscheinelijk wel echt een te korte LF zal hebben deze maand, dus ik zie het niet zo zonkleurig in. dat wordt dus clomid deze maand denk ik. morgen bloed prikken maar de gyn dacht dat ik zaterdag me ei zou hebben en ik heb maandag pas een positieve ovtest gehad dus het kan ook nog vandaag zijn dat me ei springt inmiddels denk ik dat het dinsdag is geweest want me temp is vandaag gestegen. is dat dan niet veel te vroeg om mijn progestron waarde te prikken?? verder lekker rustig geen klachten of iets gewoon normaal. Ik wens jullie een fijne nachtrust allemaal
Slaap lekker allemaal hier gaat over 3 uur de wekker weer voor ons logeetje te voeden ( papegaaitje) hihi tot morgen
Leuk al die vragen. Hsg moet voor de eisprong dus je eitje kan niet wegspoelen. Ja ik heb wat aan die hsg want ze spuiten de boel fff door. Mijn mans knie duurt hopelijk nog twee cycli en ik hoop dat ik er dan achter kom dat ik zelf weer een eisprong heb omdat ik dan verder ben afgevallen. We nemen overigens maar een maandje pauze of paar weekjes. Net hoe het met zijn knie gaat.
Oh ja ik slik weer clomid he. De dag na de hsg heb ik weer fm. Staat die al op de agenda eigenlijk? 27-9 follikelmeting
Jammer babke dat t wat nadelen heeft...maar ook voordelen! Je moet t maar v d zonnige kant proberen te bekijken. Hopelijk straks extra doorgankelijke eileiders! En hopelijk komt je cyclus vanzelf terug met afvallen! Zou super zijn!!
Goedemorgen allemaal! Ik kan nu toch wel met zekerheid zeggen dat ik een lichte verslaving voor zp heb opgebouwd En dan praat ik alleen maar met jullie, niet in andere topics. Babke, Het lijkt me ook wel erg fijn om te weten dat het voor de rest in ieder geval wel goed bij je zit daar! Bij de hsg kan je meekijken op een schermpje en leggen ze (net als bij een fm) heel goed uit. Toch fijn om te weten dat alles goed zit en het allemaal even lekker is doorgespoelt!