@babke, hsg dus over een week, dat is wel fijn zo snel. Kun je je er ook niet te lang druk over maken. Al kan ik mij best voorstellen dat het allemaal spannend is! Maar ik vind je een ontzettend positieve meid, je ziet overal de voordelen in! @liefsd, hahaha ik ben ondertussen ook al verslaafd! Ik klets ook niet in andere topics. Als ik iets wil weten vraag ik het jullie wel. Ik lees soms niet heel doordachte antwoorden op het forum.... @all, vanmorgen was mn temp weer 37,0. Ik dacht gisteravond dat mn thermometer misschien stuk was dus had gisteravond ook ff getempt (noteer ik niet maar was ff benieuwd wati dan zou zijn...) Gisteravond was mn temp 37,4 dus ook best hoog. Denk dat ik toch nog een beetje grieperig ben... Nu ff mn bloed laten prikken op alle hormonen. Gyn wilde het verschil zien met 3 weken geleden.
@2dewolk ik denk dat dat wel veeelste vroeg is hoor je progestron nu al prikken? Zou ff bellen naar ziekenhuis! Pfff @zoetje pffff zware nacht gehad dus? Maar moet die snachts gevoed worden dan? @liefsd hahaha gaat snel he zon verslaving!? @babke ... Duidelijk dus je hebt er deze maand dus al plezier van als ik het goed begrijp? Nou fijn!! Hopelijk is het niet voor niks en ben je snel zwanger!! @ weegbree ( en de rest) goodmorning haha!! Meiden werkze!! Ik gelukkig na vandaag weer weekend! Zwaar aantoe!!
@peony wat vreemd idd dat je temp zo hoog blijft!!! Goed dat je nogmaals bloed laat prikken! Dan heb je gelijk een goed beeld hoe het ervoor staat!! Moet je vandaag dat doen?
@2dewolk, dan zou je idd zeggen dat het bloedprikken vandaag een beetje snel is.... Misschien ff bellen? @mieks, succes vandaag met fm en ik hoop dat je die spuit krijgt! Spannend! Hoe laat moet je? @bbibi, ja moet vandaag. Moest eigenlijk cd3 en cd23 maar ja... :S Gyn vond het ook prima als ik er gewoon 20 dagen tussen zou houden. Ze wilde alleen die waardes ff weten en of er verschil is... Kan tussen 8.45 en 9.15 dus ga zo. Uitslagen krijg ik de 28e als we weer naar de gyn moeten.
@Bbibi ja is pas 3 weken dus nog een weekje om de 3 uur pff haha gelukkig is het maar tot zaterdag heb ma 4 uur geslapen en weer aan de slag nu hopelijk volg ik alles een beetje vandaag haha fijne dag
@peony ohh nou dat is fijn dat je al kunt komen... en fijn dat je niet op een bepaald tijdstip hoeft maar kan komen wanneer je wilt @zoetje dat is toch niet jouw eigen pappagaai waar je het over hebt? heb je er nu nog 1tje bij in huis? of heb je er maar 1 waar je alleen op moet passen dan ofzo? @mieks succes vandaag!!! @meiden met paar dagen na DPO ... ik voel nogggg niks... ik wil misselijk,zere borsten etc etc hahaha! (nooit gedacht dat te willen!) hahaha maar nu wel! hier geen enkel teken van een eventuele zwangerschap helaas! wel was temp netjes vanmrg 37.1 dus mijn ei moet sowieso dan gesprongen zijn toch? Nou morgen eerst maar eens bloed prikken op progestron
@Bbibi nee dat is een logee haha van een vriend van ons zelf hebben wij er ook een.. Dus we hebben nu tot zaterdag ff twee maar die kleine eet poep en slaap meer nog niet. Haha....
ik denk ook dat ik vanalles voel maar het is maar voor even. gisteren dacht ik steekjes te voelen in mijn borsten en de dagen ervoor krampjes in mijn buik. nu voel ik wel iets links, zo ongeveer ter hoogte van mijn lies/heup/buik net alsof er iets dubbel zit of knel zit. heel apart gevoel. weet niet of het wat is of dat ik gewoon wat verrekt heb. mijn ei zat wel links! volgens mijn biologische klok (thanks voor de tip!) is mijn lichaam zich aan het voorbereiden op innesteling en is dat zo rond dinsdag (dan pas zeg!) en dan waag ik vrijdag of zaterdag het eerste testje eraan! heb 3 stuks 2v5 op voorraad, kom ik daar het weekend mee door? misschien voor de zekerheid maar ff n doosje erbij halen :-S zoetje heb je een babypapegaaitje? SCHATTIG!! heb je geen foto'tje?! en van charise krijgen we ook nog een fototje van de diertjes toch? werkse allemaal! x ps ik ben ook verslaafd...
@zoetje wat leuk zeg nog een opas pappagaaitje! super schattig! maar wel vermoeiend lijkt me! vind jouw pappagaai dat ook leuk dat er nu een kleine bij zit? @weegbree... hmmm jij al wel klachtjes dus? bij mij is mijn lichaam nergens mee bezig... bij idd MBK geeft hij dat ook aan dat hij zich aan het klaarmaken is... maar volgens mij is mijn lichaam zich gewoon aan het voorbereiden op een winterslaap ipv innesteling hahahahaha maja we wachten het af!! hihi
Hee meiden, Temp hier blijft iets hoger dan andere ronde. En heb gevoelige buik. Maar ongi is al voorbij hoor. Niuja we zien wel. Nu laatste dagje clomid. Wanneer zou ik beginnen met ovutesten?? Zit nu cd 7 en had vorige keer ei op cd 20. Zal ik rond dag 12 beginnen?? Wel fijn babke dat je hsg krijgt. Ik had ook verwacht die te krijgen ivm mijn verstopte eileider. Maarja maakt niet uit. Ik word morgenochtend gebeld voor bloeduitslag. Ik gebruik trouwens testen van zwanger en kids. Hoewel ik zwangerschapstesten meestal kruidvat 2 voor 5 euro gebruik. Ik test samen met man, want dat wil hij graag. Hij vind het leuk om er samen achter te komen. Heeeeeel soms deed ik wel eens zelf stiekem eerder testen. Tot gauw dames. Hoop dat internet t snel weer doet!! Xx
@zoetje, ahhhhh wat skattig!! Hihi, je hebt nu echt ff een baby! @bbibi, balen dat je nog niets voelt. Probeer leuke dingen te doen of je gedachten te verzetten (lekker makkelijk, zeker nu wel allemaal verslaafd zijn aan zp...) Hoop dat je snel misselijk wordt en zere borsten hebt! Toen ik bij de gyn was heb ik een brief meegrekegen om bloed te laten prikken. Dat kon gewoon bij het prikpunt bij ons in het dorp. (inloophalfuur). Zij zorgen er dan voor dat de uitslag naar het zh gaat. Top geregeld dus! Kon zo ff heenlopen. @weegbree, denk je niet dat het te snel is dit weekend? Zou het zo vervelend vinden als je steeds teleurgesteld wordt. Zelfs als je wel zwanger bent kun je dat volgens mij dan nog niet testen (denk ik hoor, misschien heb ik het fout?).
@charise, komt die hogere temp misschien door de clomid? Kan dat invloed hebben op je temp? Dag 12 beginnen met tempen lijkt mij ook wel logisch. ls je dezelfde dosering hebt deze ronde zou je denken dat je ei nu ook weer rond dag 20 komt. Spannend!! Ik denk dat ik voortaan ook samen ga testen met mn man, wil het samen ontdekken en tegelijkertijd weten! (Oh, moet ff zeggen dat ik je afbeelding geweldig vind!!! Ook een Twilight-fan dus??? )
Denk dat de symptomen miss ook wel tussen de oren zitte omdat ik zo graag wat wil voelen hoor... Ik ga dit weekend nog niet testen hoor. Bedoel volgend weekend!
@weegbree, oh, haha! Ik dacht al! Nog ff wachten... pfff lijkt me vreselijk! Sterkte meis!! Zodra je ergens last van hebt horen we het wel!
Ahhhh!!!!! Wat cute!!! Mijn moeder heeft een geelstaart (ofzo?). Geweldige beesten vind ik. Heerlijke kletsers!
@zoetje suuuuuuuuuuuuuuuper schattig <3 echt heeel lief!!! @peony haha ja afleiding? ik ben op het werk en verslaafd aan ZP ... hmmm lastig die afleiding en ik hoop ook dat de zere borsten en misselijkheid komen!! hophop geef mij wat hcg hahaha en fijn dat het bij je in de buurt kan... ik moet morgen speciaal weer naar het ziekenhuis rijden knettervroeg op mijn vrije dag helaas maja niks aan te doen @weegbree... hmmm spannend hoor meid! hopelijk betekend het iets! @charise hoeist meid? wel weer wat meer komen kletsen hoor we missen je en gek van je temp... ik zou dag 10 al beginnen als ik jouw was... vooral omdat je nu een hogere dosering hebt gekregen en dus wss eerder je ei gaat krijgen! xx
Weegbree, Ik loop dan inderdaad precies gelijk met jou! En ik heb inderdaad sinds gister een beetje hetzelfde als jij. Beetje een opgezette buik. Ik heb ook gevoelige tepels, borsten niet maar tepels wel (maar volgens mij zit het gewoon tussen mijn oren omdat ik hoop dat ik iets voel ) Ik denk namelijk dat ik mezelf deze dingen aandenk. Hahaha, ik wil zoooooo graag iets voelen dat ik het daarom misschien wel voel! Mijn temp is nog steeds 37,0. Bbibi, Hihi een winterslaap! Ik moest er erg om lachen Charise, Ik zou inderdaad ongeveer op de 12e dag beginnen, of rond de 14e in ieder geval. Hopelijk is je internet snel werkende, het is zo saai als je weinig post! Hihi Zoetje, Wat vreselijk schattig zeg! <3 Zo lieffff
@bbibi, oh das balen dat je ook voor het bloedprikken naar het zh moet. Ben blij dat ik dat niet steeds hoef. Autorijden is niet zo fijn ivm mn rug en pijn in mijn been dus ben blij dat ik het lopend afkan! Is er geen prikpunt dichter bij je huis? Het moest wel van het dcwf zijn. Maar misschien dat het zh bij jou in de buurt anders werkt.. Oh, heb een pendel gevraagd dus als ik antwoord heb laat ik je weten wat zij zegt.