hoi meiden, even mijn hart luchten kom net van de gyn vandaan, ik liet me kaartje zien en hij zie nou weer geen eispong ( 2 tabletten clomid ) toen vroeg ik omdat ik al een paar x hier op het forum over pco had gelezen of ik het had en hij zei ja was duidenlijk te zien met je bloedresultaten, ik had zoiets van dat bloed is al ruim een half jaar geleden afgenomen als ik het niet had gevraagd had hij er niks van gezegt, ik vond dat zo raar. Ik schrok er toch wel van, is er nou veel aan te doen heb wel het een en ander gelezen leo operatie, dat wilde hij nog niet doen omdat ik wel zw was geweest ( mk gehad ). wat ik wel raar vond was dat ik op fertillity wel een eisprong zou hebben gehad op cd 23 heb ik hem ook laten zien en eerst wilde hij me gelijk provera weer geven maar nu moest ik bloedprikken en volgende week terugkomen om te kijken of er idd een eisprong is geweest. ben benieuwd Volgens mij zijn er toch nog best veel vrouwen die pco hebben en wat zijn jullie ervaringen met hormoonbehandelingen ? Liefs leonie
Hoi, Bij eerst ronde clomid zitten heel veel die het hebben. Dus met vraagjes zou je ook daar kunnen aankloppen
Hoi meid, Ik heb ook PCO, zit nu in de 2e ronde van de clomid. DE 1ste ronde heeft zijn vruchten niet afgewerpt, ik zit nu in de 2e ronde en het lijkt erop dat het toch iets beter gaat nu, heb wel wat problemen met mijn eierstokken maar vandaag was op de echo te zien dat er deze ronde dankzij de clomid toch een eisprong lijkt aan te komen dus ik heb toch weer een sprankje hoop. Wel heb ik erg last van de bijwerkingen van de clomid dat is erg vervelend maar dat verschilt ook per persoon denk ik. ik hoop voor je dat het bij jou goed gaat uitpakken allemaal en dat de hormonen zijn werk goed zullen doen. Je mag me altijd een pbtje sturen als je wat wilt weten en kijk anders ook eens bij mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=41101 Liefssss
hoi kreeftje, het is even afwachten of de clomid heel laat aangeslagen heeft hoop het wel dan wordt ik eindelijk weer van mezelf ongesteld ( of misschien niet )anders moet het weer met provera opgewekt worden. toch vreemd he dat de gyn het niet vanzich zelf heeft gezegt ook heeft hij toen we in het ziekenhuis voor de eerste x kwamen mijn eierstokken gezien maar heeft er toen niks van gezegt, zijn reactie was ook jah niet te veel op het internet surfen dat brengt je erg in de war, nee ik dacht als ik dat niet had gedaan dan had ik nu ook niks wijzer geweest en had je nog meer met twijfels rondgelopen. nou meisy wat fijn voor je dat de clomid aangeslagen lijkt te zijn, hopenlijk komt er en klein wondertje uit voort! Liefss leonie
Ik wil jou ook heel vel succes wensen in het traject....toch fijn dat inet dan bestaat Hier zullen we ons best doen.....En dan hopen dat we het geluk snel zullen vinden [-o< Liefssss