Een nog kortere lf! Wie weet raad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by biancs, Sep 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Hey meiden, ik weet dat hierover veel topics zijn geweest, maar ik wil graag mijn verhaal kwijt. Sinds april kwam ik dmv tempen en ovutesten erachter dat mijn ei rond dag 13 was. Mijn cyclusduur varieert van 27 tot 24 dagen.

De laatste maanden ben ik mijzelf zorgen gaan maken want mijn lf werd maar korter en korter. De afgelopen maanden kwam mijn ei op dag 16 en was mijn lf 10of 11. Maar vorige maand zat ik op lf 8(!) en deze maand nog korter. Sinds gisteren krampen, vandaag de temp die ik altijd bij ongie heb, en spotting... Echt ik schrok vandaag enorm. Het plaatje klopt en de ongie gaat echt doorbreken. Maar wat zeggen jullie? Al naar de HA of niet? Ik vertrouw mijn lijf echt niet.

2. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

Dec 22, 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ik zou zeker even langs de HA gaan! Zie dat je in ronde 13 zit, misschien niet allemaal officiele rondes door (..)
    Maar zou bij HA vertellen dat je al ruim jaar bezig bent en dat in combi met te korte LF! Sterkte meis!

3. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    We zijn nu officieel 8 rondes verder.. Die tussen haakjes tellen niet mee. Maar goed, dat brengt nog geen verandering in mijn conclusie ;). Het voelt gewoon als falen en het voelt voor mij te vroeg om naar de HA te gaan, omdat wij nog niet zooooo lang bezig zijn zeg maar. Maar voel gewoon dat er IETS niet goed zit.

Ik zit nu erg in mijn beschermingsmodus door te denken dat het weer een mislukte poging is, puur om de teleurstelling te voorkomen. Ik wil niet hopen op een innestelingdip met bloeding ondanks ik vandaag nog maar op 6 dpo zit.

Share This Page