Keelpijn en vieze smaak door clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Pearl Amor, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik slik al geruime tijd clomid... Telkens als ik dit moet slikken krijgt ik ontzettende keelpijn en steekjes in mijn keel.

Als ik de krengen alleen al door moet slikken ga ik bijna over mijn nek en dat 3 keer want moet 150mg slikken en krijg ze niet alle 3 in eens weg :(

Hebben meer dames hier ervaring mee??

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb er zelf geen last van maar misschien helpt het om het pilletje met een lepel yoghurt of vla in te nemen?

3. Pearl Amor

Heb helaas alles geprobeerd!! Dit is ronde 7 met clomid :(

Ik heb de smaak van paracetamol telkens in mijn mond en aangezien ik ziek word van paracetamol geen succes ;)
    Moet er 3 dus iedere keer heb ik drie keer die vieze smaak...

En de keelpijn heb ik in de dagen dat ik ze slik net alsof ik keelontsteking heb...

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    En als je de pillen fijn stampt?
    Dus echt tot poedervorm maken en dan met vla?

5. Pearl Amor

Ik weet niet of dat mag, is misschien wel een idee... Dankjewel voor de tip...

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja het mag idd niet bij alle pillen, maar ik zou het eens vragen aan de apotheek, wie weet...het slikt in ieder geval wat gemakkelijker door

7. Pearl Amor

Ja idd, want dit is niet grappig... Ben de clomid echt helemaal beu...
    Zie dat jullie al lang bezig zijn...

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Die hele mmm is la niks en als het slikken dan ook nog zo moeilijk gaat, is het al helemaal geen pretje!

Als het fijnmalen niet mag, kan je altijd vragen of je niet iets anders kan krijgen voor de eigroei, alleen dan zal je injecties moeten zetten, ook niet fijn natuurlijk...

Ja wij zijn helaas al wat jaartjes bezig, nu in de wachtweken van de
    laatste IUI en dan IVF

9. Pearl Amor

Ze hebben mijn man nog nooit onderzocht omdat al vrij snel duidelijk werd dat mijn cyclus pet was... Hij heeft overigens ook weinig tijd om naar ziekenhuis te gaan omdat hij veel weg moet voor werk.

Nu hoorde ik dat voor spuiten de man ook gecontroleerd moet zijn... Dus dan moeten we dat maar op de lange termijn zetten...

Spannend zeg, hopen dat de IUI gewoon aangeslagen heeft... Mag wel na zo'n lange tijd... En de MMM is ook zeker niet leuk...

10. Pearl Amor

Ik heb het probleem ontdekt... Ik slikte clomid en de calcium daar vrij snel achter aan. Gister heb ik de calcium 30 min later gepakt was het probleem er niet en ik heb de clomid met munt thee gepakt dat zorgde dat de smaak ook weg gedrukt werd...

Dank je wel voor het mee denken...

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Gelukkig de oorzaak gevonden:D

Ik ga voor je duimen dat het snel mag lukken!

12. Pearl Amor

Ja hoop dat jou weg ook niet meer te lang is, duim ook voor jou...

En gelukkig inderdaad...

Share This Page