prygnel 5000 , wie ervaring mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by wabilla, Feb 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

Apr 10, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames even een vraagje hier vorige week donderdag kreeg ik prygnel spuit omdat ik 3 follikels dankzij clomid had en een cyste( hebben toen een verbod op klussen gekregen).
    Vrijdag goed men eisprong gevoeld en zaterdag ook, besloten om vrijdag te klussen ;). Sinds maandag ongelooflijk veel last van onderbuik,opgezwollen buik ook (die na 3 dagen weg was).

Nu donderdag plots opgezwollen bortsen en pijnlijke;gevoelige tepels zelfs een bh dragen doet pijn ook zichtbare aders. Vrijdag avond een ongelooflijke pijnlijke steek in baarmoeder was gelijk een mes die toen aan schrapen was stappen bukken kon ik niet moest even liggen, plots was het weg de pijn. Vandaag enkel last van opgezwollen borsten en gevoelige tepels ;)

Men vraag was nu hadden jullie dit ook als bijwerking van clomid of prygnel?

ps: sorry voor men lange tekst maar het is den eerste keer dat ik de prygnel spuit kreeg en hopelijk zijn er dames die dit ook hebben ervaren

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Dit kan inderdaad een bijwerking zijn van de pregnyl.
    Of dit bij de clomid is weet ik niet, die heb ik zelf nooit gebruikt.

De pregnyl zou nu eventueel al uit je lichaam kunnen zijn, als je deze vorige week hebt gespoten.

Wanneer mag je gaan testen?

Succes met afwachten ;)

3. wabilla

wabilla Actief lid

Apr 10, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    NOD is 22 of 23 februari normaal gezien. Dit vroeg ik me ook af prygnel kan toch zo lang niet in je lichaam zitten? [ QUOTE=BiancaElisabeth;16594877]Dit kan inderdaad een bijwerking zijn van de pregnyl.
    Of dit bij de clomid is weet ik niet, die heb ik zelf nooit gebruikt.

De pregnyl zou nu eventueel al uit je lichaam kunnen zijn, als je deze vorige week hebt gespoten.

Wanneer mag je gaan testen?

Succes met afwachten ;)[/QUOTE]

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Pijnlijke borsten zijn een bekend bijverschijnsel van pregnyl. Ik heb het ook iedere keer gehad als ik het gebruikte (toch een keer of 8 denk ik).
    Steek in baarmoeder ken ik niet als bijverschijnsel. Maar dat hoor ik wel weer om me heen als teken van innesteling (zelf niet gevoeld).
    Pregnyl is ongeveer na 2 weken uit je lichaam.

5. wabilla

wabilla Actief lid

Apr 10, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    2 weken das heel lang nog als Bijwerkingen jong

6. wabilla

wabilla Actief lid

Apr 10, 2013