PCO?

Discussion in 'Zwanger worden' started by , May 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb even een vraagje..
    Hoe komen ze erachter dat je pco hebt?

Als je mijn cyclus bekijkt blijkt daar dan al uit dat ik pco heb of kan het gewoon door het ontpillen komen?

Komt heel dom over maja ik weet er nietzoveel van en ik maak me toch inmiddels best zorgen. Al moet ik erbij zeggen dat ik ook wel veel stres heb de laaste tijd.

Alvast heel erg bedankt.

2. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
  3. Niet meer actief

Hey heel erg bedankt voor de moeite!

Ja idd.. maar ik wil geen poppekast verder aan me lichaam was van plan om het een jaartje de kans te geven.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    de snelste manier om erachter te komen of je pco hebt is door een inwendige echo van je eierstokken. Als daar niet 1 eitje, maar een heleboel eitjes tegelijk op zichtbaar zijn, heb je pco. Maar als ik jou was zou ik idd nog even afwachten (zeker als je geen polonaise aan je lijf wilt) en zien of je cyclus stabiliseert na het stoppen met de pil. Gaat je cyclus weer richting de 60 dagen, dan zou ik als ik jou was contact opnemen met je ha. Voor je het weet zit je namelijk een jaar te klooien zonder eisprong, terwijl er prima medicatie voor is als je wél pco hebt! (Ik spreek uit ervaring ;) ). Succes!

5. Niet meer actief

We zijn gelukkig gestopt met het idee zoizo eerst een jaartje ontpillen en dan voor het echte werk te gaan!
    Dus dat opzich is we prettig anders had het een enorme telleurstelling geweest.

Ik vraag me wel af hoelang ontpillen dan mag duren eigenlijk of wat normaal is..

Bedankt voor de info
    ;)

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    De duur van ontpillen ligt heel erg verschillend. De een is direct na het stoppen van de pil al zwanger, terwijl een ander er een jaar over doet en alles daar tussen in.

Er spelen allerlei factoren mee zoals vruchtbaarheid, klussen op juiste moment, stress, gezondheid/leefstijl, gewicht....

Grtjs,
    Aleida

Share This Page